"Meeeh.. Ik krijg een ban en zij niet"quote:Op zondag 25 september 2005 20:35 schreef Gamedemon het volgende:
Godver wat moet iemand hier doen om aan een ban te komen? je komt echt overal onderuit op dit kut subforum.
athans ik niet, ik had al een ban gehad als ik zo zou zuigen/trollen maar he! wat zou het he?
en nu ineens weer poeslief en netjes willen doenquote:Op zondag 25 september 2005 21:45 schreef i-spy24 het volgende:
De ban die JEDI aangevraagd heeft is mischien voldoende om hem zelf een te geven maar ik heb natuurlijk zelf ook schuld aan de wat opstandige post in games.
Hoe dan ook het was een afsluitend stukje over zaken die begin dit weekend opspeelden en nu nog even na sudderden. Ik ben er in ieder geval klaar mee dus ontopic is weer de graadmeter.
Oh en Jedi maakt niet uit wie er in de games thread van FOK reageert zolang het maar on-topic is.
dat mag zeker wel maar na eerst met hopen stront te hebben gegooid en weet ik wat nog meerquote:Op zondag 25 september 2005 22:13 schreef speknek het volgende:
Want je mag niet netjes doen Sickert?
Heb je nou nog niet in de gaten dat je zowat door het hele forum wordt uitgekotst?quote:Op zondag 25 september 2005 22:32 schreef i-spy24 het volgende:
-blaat-
quote:Op zondag 25 september 2005 om 22:50 uur blaate 'Sickert' het volgende:
met bril? ten eerste ik draag geen bril met mijn ogen is niks mis... en ten tweede waar slaat dat op zou ik minder zijn als ik een bril zou dragen?
En wat wil je daarmee zeggen? Dat jij een nog triester leven hebt?quote:
en al zou ik je verbaal aan willen vallen heb ik daar geen tijd voor... ik heb het te druk met foto's posten van mijn gekochte dvd's, afhaal maaltijden en denkbeeldige vriendinnen...
quote:
ik kies niet voor de makkelijke weg want ik kan je zo mailen en vragen om er mee op te houden
alleen ik doe het op FOK! omdat ze derest ook kan mee genieten
en er mischien iets gedaan word aan je trieste gedrag.
wie zegt dat ik om een ban vraag... je zou ook op je gedrag aangesproken kunnen wordenquote:Op zondag 25 september 2005 23:03 schreef i-spy24 het volgende:
[..]![]()
je bent ook echt te stom om niet te happen he met deze reactie terug.
![]()
Maar dank dat je jezelf even bekender maakt want dat maakt het voor mij iets makkelijker.
[..]
En wat wil je daarmee zeggen? Dat jij een nog triester leven hebt?![]()
[..]
Weet je wat je daarmee bereikt domoor met dat vragen om een ban post?
Een eigen ban suffert..![]()
[afbeelding]
Dus ga gerust door maar niet janken als je plotseling weg bent.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |