abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30898806
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_30914584
mijn videokaart vindt deze post niet zo leuk. ze moeten toch eens een maximum aan het aantal smileys per post gaan invoeren...
pi_30924113
[XBOX 360] Wat zullen de launchgames zijn?
BMH loopt CONSTANT iedereen te irriteren.
tis niet de eerste keer dat het gebeurt, het gebeurt aan 1 stuk door.
tis echt niet normaal dat er niks aan gedaan word behalve berichtjes deleten
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zondag 25 september 2005 @ 19:59:26 #179
8369 speknek
Another day another slay
pi_30924402
Het duurt even..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 25 september 2005 @ 20:16:48 #180
8369 speknek
Another day another slay
pi_30924915
Nouja inmiddels is het toch weer voorbij.
Kutsysteem .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30925473
Godver wat moet iemand hier doen om aan een ban te komen? je komt echt overal onderuit op dit kut subforum.
athans ik niet, ik had al een ban gehad als ik zo zou zuigen/trollen maar he! wat zou het he?
  zondag 25 september 2005 @ 20:38:05 #182
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30925563
Jij mag blij zijn dat je ook nog geen ban hebt gekregen voor je gezeik in het Revo topic bijvoorbeeld. Dus hou nou eens op te zeuren van " omg ze doen vervelend in onze xbox topics huilieeee "

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 25 september 2005 @ 20:43:29 #183
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30925755
quote:
Op zondag 25 september 2005 20:35 schreef Gamedemon het volgende:
Godver wat moet iemand hier doen om aan een ban te komen? je komt echt overal onderuit op dit kut subforum.
athans ik niet, ik had al een ban gehad als ik zo zou zuigen/trollen maar he! wat zou het he?
"Meeeh.. Ik krijg een ban en zij niet"
MOOOOOOOOO
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 25 september 2005 @ 20:43:34 #184
8369 speknek
Another day another slay
pi_30925759
Inderdaad, we doen heus wel wat gamedemon, maar het laatste waar ik nou op zich te wachten is dat hypocriete geëmmer van je, want wat jij deed in het revo topic verdiende helemaal geen schoonheidsprijs.
Mijn handen zijn alleen gebonden en dat weet je.
pi_30925795
joh BMH post niet anders dan irritante anti xbox berichtjes, er is nog geen positief berichtje langsgekomen.
ik heb in het revo topic alleen niet meegedaan aan het BELIEVE!!! gezeik, alleen gezegd dat er nog geen info was.
maar is goed dan ga ik voortaan wel posts maken met verwijsingen naar afstandsbedieningen enzo, ik vind het prima het mag allemaal
pi_30926289
Gamedemon for teh win!
Don't worry, be happy allemaal.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  zondag 25 september 2005 @ 21:08:41 #187
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30926516
Na de ban van BMH verwacht ik toch minstens wel een ban aanvraag voor Gamedemon. Gamedemon doet in de Nintendo topics wat BMH in de Xbox topics doet.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zondag 25 september 2005 @ 21:10:50 #188
8369 speknek
Another day another slay
pi_30926592
Hij heeft zich net op tijd herpakt. Het is wel even klaar voor nu.
Het gaat binnenkort toch allemaal veranderen, hopelijk kunnen we dat snel mededelen.
pi_30926622
ik heb me posts al weg geedit, die mogen van mij gedelete worden, ik laat me niet meer zien in het revo topic als ik niks nuttigs te melden heb.
verwacht ik ook van andere in andere topics
pi_30927874
De ban die JEDI aangevraagd heeft is mischien voldoende om hem zelf een te geven maar ik heb natuurlijk zelf ook schuld aan de wat opstandige post in games.
Hoe dan ook het was een afsluitend stukje over zaken die begin dit weekend opspeelden en nu nog even na sudderden. Ik ben er in ieder geval klaar mee dus ontopic is weer de graadmeter.
Oh en Jedi maakt niet uit wie er in de games thread van FOK reageert zolang het maar on-topic is.
pi_30928476
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:45 schreef i-spy24 het volgende:
De ban die JEDI aangevraagd heeft is mischien voldoende om hem zelf een te geven maar ik heb natuurlijk zelf ook schuld aan de wat opstandige post in games.
Hoe dan ook het was een afsluitend stukje over zaken die begin dit weekend opspeelden en nu nog even na sudderden. Ik ben er in ieder geval klaar mee dus ontopic is weer de graadmeter.
Oh en Jedi maakt niet uit wie er in de games thread van FOK reageert zolang het maar on-topic is.
en nu ineens weer poeslief en netjes willen doen

sjonge rare jongen ben jij
Narf!
  zondag 25 september 2005 @ 22:13:59 #192
8369 speknek
Another day another slay
pi_30928819
Want je mag niet netjes doen Sickert?
pi_30928917
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:13 schreef speknek het volgende:
Want je mag niet netjes doen Sickert?
dat mag zeker wel maar na eerst met hopen stront te hebben gegooid en weet ik wat nog meer
gaat meneer ineens netjes lopen doen daar walg ik een beetje van...
Narf!
pi_30929439
Nou Sickert(was toch met bril he) en wat jij nu doet is dus precies wat ik bedoel. Jij gaat nu doorzeuren en zeiken als net gezegd is dat de kwestie is afgelopen voor mij. Moet jij met je grote snuitert nog ff doorgaan als in doorprovoceren door text neer te pletten die niets anders dan als reden heeft door te willen gaan omdat je als losbandig geval niet weet wanneer genoeg is .

Dus gaat zo door meer treads op te zoeken om je mening door te laten klinken, of je kan mij een mail sturen aangezien het je toch alleen maar om mij is te doen. Maar dat zal je niet willen doen omdat je te dom en te stom bent om met mij verbaal die discussie aan te gaan en dus voor de makkelijkste manier kiest en dat is ter overstaan van anderen threads te gaan lopen opzoeken om je gal te spuien in de hoop zo bijval te krijgen daarmee indirect opnieuw een hetze te willen opstarten.

Het slimmerik: hiermee snij je je zelf in de vingers als in "pain in the ass zijn "
pi_30930055
blablabla

met bril? ten eerste ik draag geen bril met mijn ogen is niks mis... en ten tweede waar slaat dat op zou ik minder zijn als ik een bril zou dragen?

en al zou ik je verbaal aan willen vallen heb ik daar geen tijd voor... ik heb het te druk met foto's posten van mijn gekochte dvd's, afhaal maaltijden en denkbeeldige vriendinnen...

ik kies niet voor de makkelijke weg want ik kan je zo mailen en vragen om er mee op te houden
alleen ik doe het op FOK! omdat ze derest ook kan mee genieten
en er mischien iets gedaan word aan je trieste gedrag
Narf!
pi_30930128
kon dat gezeik zoiezo niet op het BoF! forum?
  zondag 25 september 2005 @ 23:01:52 #197
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_30930426
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:32 schreef i-spy24 het volgende:
-blaat-
Heb je nou nog niet in de gaten dat je zowat door het hele forum wordt uitgekotst?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_30930471
quote:
Op zondag 25 september 2005 om 22:50 uur blaate 'Sickert' het volgende:

met bril? ten eerste ik draag geen bril met mijn ogen is niks mis... en ten tweede waar slaat dat op zou ik minder zijn als ik een bril zou dragen?
je bent ook echt te stom om niet te happen he met deze reactie terug.
Maar dank dat je jezelf even bekender maakt want dat maakt het voor mij iets makkelijker.
quote:

en al zou ik je verbaal aan willen vallen heb ik daar geen tijd voor... ik heb het te druk met foto's posten van mijn gekochte dvd's, afhaal maaltijden en denkbeeldige vriendinnen...
En wat wil je daarmee zeggen? Dat jij een nog triester leven hebt?
quote:

ik kies niet voor de makkelijke weg want ik kan je zo mailen en vragen om er mee op te houden
alleen ik doe het op FOK! omdat ze derest ook kan mee genieten
en er mischien iets gedaan word aan je trieste gedrag.

Weet je wat je daarmee bereikt domoor met dat vragen om een ban post?

Een eigen ban suffert..

Dus ga gerust door maar niet janken als je plotseling weg bent.
pi_30930705
quote:
Op zondag 25 september 2005 23:03 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

je bent ook echt te stom om niet te happen he met deze reactie terug.
Maar dank dat je jezelf even bekender maakt want dat maakt het voor mij iets makkelijker.
[..]

En wat wil je daarmee zeggen? Dat jij een nog triester leven hebt?
[..]

Weet je wat je daarmee bereikt domoor met dat vragen om een ban post?

Een eigen ban suffert..

[afbeelding]
Dus ga gerust door maar niet janken als je plotseling weg bent.
wie zegt dat ik om een ban vraag... je zou ook op je gedrag aangesproken kunnen worden

en dat ik een triester leven als jou heb zal best, maar ik ga niet op vakantie en dan battlefield spelen

en jouw post is als je hem goed leest ook vragen om een ban
Narf!
  zondag 25 september 2005 @ 23:17:16 #200
8369 speknek
Another day another slay
pi_30930884
Juist. Ook hier. Volgende die flamet die movet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')