Noem je dit flamen?quote:Op zondag 25 september 2005 23:17 schreef speknek het volgende:
Juist. Ook hier. Volgende die flamet die movet.
quote:Op zondag 25 september 2005 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zie je nou, dat komt door al die fanboy ruzies enzo
Dag Tain
Dag Spekkie
Jullie waren een goed mod duo, ik hou van jullie![]()
I'm getting weakquote:
Ik wilde met Tain overleggen, maar hij is al naar bedquote:Op zondag 25 september 2005 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat ben je eigenlijk een prust0r Speknek
Been there.quote:
Niets voor jou? GAM modden?quote:
Alsjeblieft zeg. Ik speel wel eens een spelletje, en dan alleen de 'grotere' titels dus ik ben absoluut ongeschikt.quote:Op maandag 26 september 2005 00:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niets voor jou? GAM modden?
Je speelt weleens een spelletje dus binding genoegquote:Op maandag 26 september 2005 00:16 schreef static het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Ik speel wel eens een spelletje, en dan alleen de 'grotere' titels dus ik ben absoluut ongeschikt.
Geen binding dus.
Het enige dat je hoeft te doen is een favoriet gameplatform te kiezen en dan heb je binding genoeg hoorquote:Op maandag 26 september 2005 00:16 schreef static het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Ik speel wel eens een spelletje, en dan alleen de 'grotere' titels dus ik ben absoluut ongeschikt.
Geen binding dus.
Ja, en dan zeg ik de PC wat waarschijnlijk meteen de nagel aan mijn doodskist is.quote:Op maandag 26 september 2005 00:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het enige dat je hoeft te doen is een favoriet gameplatform te kiezen en dan heb je binding genoeg hoor
Is dat het kriterium?quote:Op maandag 26 september 2005 00:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Je speelt weleens een spelletje dus binding genoeg
Dat valt nou ook wel weer mee.quote:Op maandag 26 september 2005 00:50 schreef MMaRsu het volgende:
Soms was het gewoon teveel werk om alles te gaan modden, of zorgen dat alle users zich aan de regels uit de FAQ hielden.
Van hetzelfde.quote:Op zondag 25 september 2005 23:43 schreef Gamedemon het volgende:
ik nomineer Bartje twi en dinopk voor blauw,
en ik hoop jullie nog veel zwart tegen te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |