Noem je dit flamen?quote:Op zondag 25 september 2005 23:17 schreef speknek het volgende:
Juist. Ook hier. Volgende die flamet die movet.
quote:Op zondag 25 september 2005 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zie je nou, dat komt door al die fanboy ruzies enzo
Dag Tain
Dag Spekkie
Jullie waren een goed mod duo, ik hou van jullie![]()
I'm getting weakquote:
Ik wilde met Tain overleggen, maar hij is al naar bedquote:Op zondag 25 september 2005 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat ben je eigenlijk een prust0r Speknek
Been there.quote:
Niets voor jou? GAM modden?quote:
Alsjeblieft zeg. Ik speel wel eens een spelletje, en dan alleen de 'grotere' titels dus ik ben absoluut ongeschikt.quote:Op maandag 26 september 2005 00:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niets voor jou? GAM modden?
Je speelt weleens een spelletje dus binding genoegquote:Op maandag 26 september 2005 00:16 schreef static het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Ik speel wel eens een spelletje, en dan alleen de 'grotere' titels dus ik ben absoluut ongeschikt.
Geen binding dus.
Het enige dat je hoeft te doen is een favoriet gameplatform te kiezen en dan heb je binding genoeg hoorquote:Op maandag 26 september 2005 00:16 schreef static het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Ik speel wel eens een spelletje, en dan alleen de 'grotere' titels dus ik ben absoluut ongeschikt.
Geen binding dus.
Ja, en dan zeg ik de PC wat waarschijnlijk meteen de nagel aan mijn doodskist is.quote:Op maandag 26 september 2005 00:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het enige dat je hoeft te doen is een favoriet gameplatform te kiezen en dan heb je binding genoeg hoor
Is dat het kriterium?quote:Op maandag 26 september 2005 00:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Je speelt weleens een spelletje dus binding genoeg
Dat valt nou ook wel weer mee.quote:Op maandag 26 september 2005 00:50 schreef MMaRsu het volgende:
Soms was het gewoon teveel werk om alles te gaan modden, of zorgen dat alle users zich aan de regels uit de FAQ hielden.
Van hetzelfde.quote:Op zondag 25 september 2005 23:43 schreef Gamedemon het volgende:
ik nomineer Bartje twi en dinopk voor blauw,
en ik hoop jullie nog veel zwart tegen te komen
Slowchattenquote:Op maandag 26 september 2005 17:36 schreef mordradead het volgende:
Twi en Dino zijn inderdaad misschien wel de beste kandidaten mits ze tijd hebben.... gelukkig heeft tain nu weer genoeg tijd om met ons te gaan slowchatten
Valt deze keer wel mee.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:20 schreef Tomasso het volgende:
Notorious zit weer eens en de fanboy uit te hangen in het Revolution topic... Sigh...
Graciasquote:Op donderdag 29 september 2005 23:13 schreef speknek het volgende:
Uiteraard.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:08 schreef Cerbie het volgende:
Bij gebrek aan een fok!games topic hier maar even.
Ik mis de optie baggergame in de nieuwe poll
Ik zie niet wat er mis mee is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:31 schreef Backhander het volgende:
mogen wij een nieuw topic over OSM openen want dat topic van chen zuigt
Niet met Chen fokken he!! Ik ben toevallig wel zijn personal-hattrickassistantquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:31 schreef Backhander het volgende:
mogen wij een nieuw topic over OSM openen want dat topic van chen zuigt
noem het topic dan wel: gefokteOSMbezemsquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:10 schreef Tain het volgende:
Dan veranderd peri de titel toch, heeft ie dat ook alweer geleerd
Een slowchat waar de mods niet naar binnen mogen is sowieso not done.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:06 schreef Lexie het volgende:
Is er geen plaats voor een toffe slowchat waar leuke mensen komen ipv van al die kleuters?
Er stinkt hier iets en het ruikt naar jaloezie.
De wereld draait niet alleen om jouquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
Een slowchat waar de mods niet naar binnen mogen is sowieso not done.
Jij bent al bijna weg man.quote:
Boehoequote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:28 schreef maniack28 het volgende:
peristilius, mag ik bij deze even melden dat ik je absoluut geen vooruitgang vindt in het GAM-Mod gedeelte. Als je op zulke kansloze requests als die van Backhander ingaat, kan je beter gaan posten op www.ikbeneenpuberenikgedraagmealseenkleuter.forum.nl
Fout? Dit noem ik geen fout, die noem ik kansloos omgaan met requests van pathetic people... maar ik zie het alweer, het niveau ligt hier echt rond de pubertijd.....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:31 schreef Tain het volgende:
[..]
BoehoePeristillius doet 1 ding in mijn ogen fout en is dus een kutmod. Boehoe
wat is jou probleem eigenlijk?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:28 schreef maniack28 het volgende:
peristilius, mag ik bij deze even melden dat ik je absoluut geen vooruitgang vindt in het GAM-Mod gedeelte. Als je op zulke kansloze requests als die van Backhander ingaat, kan je beter gaan posten op www.ikbeneenpuberenikgedraagmealseenkleuter.forum.nl
Mijn probleem is dat een mod niet hoort in te gaan op kansloze requests om een topic te renamen omdat het gemaakt is door iemand die er niet meer naar kijkt. Ik zie verdomme zo vaak topics die gemaakt zijn door iemand die er niet meer naar kijkt. Moet ik dan ook voor als die topics een nieuwe topictitel gaan aanvragen? Dacht het niet he...quote:
Een topictitel change kan gewoon altijd en dan maakt het echt niet uit wie het aanvraagt. Of het een kansloze request is doet er niet toe en in dit geval zijn ze bezig met een competitie voor OSM en wouden ze daarom een topictitelchangequote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat een mod niet hoort in te gaan op kansloze requests om een topic te renamen omdat het gemaakt is door iemand die er niet meer naar kijkt. Ik zie verdomme zo vaak topics die gemaakt zijn door iemand die er niet meer naar kijkt. Moet ik dan ook voor als die topics een nieuwe topictitel gaan aanvragen? Dacht het niet he...
m.a.w. meneertje mod vervult zn taak gewoon niet zoals hij hem hoort te vervullen.
als je het allemaal zo goed weet waarom doe je dan geen request om mod te worden?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat een mod niet hoort in te gaan op kansloze requests om een topic te renamen omdat het gemaakt is door iemand die er niet meer naar kijkt. Ik zie verdomme zo vaak topics die gemaakt zijn door iemand die er niet meer naar kijkt. Moet ik dan ook voor als die topics een nieuwe topictitel gaan aanvragen? Dacht het niet he...
m.a.w. meneertje mod vervult zn taak gewoon niet zoals hij hem hoort te vervullen.
Dus jij vindt gefokteOSMbezems een goeie titel voor een OSM topic waarin een Fok!competitie georganiseerd gaat worden? Ik dacht toch echt van niet.... rename het dan fatsoenlijk. Dit is gewoon kansloos modden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Een topictitel change kan gewoon altijd en dan maakt het echt niet uit wie het aanvraagt. Of het een kansloze request is doet er niet toe en in dit geval zijn ze bezig met een competitie voor OSM en wouden ze daarom een topictitelchange
Dit geeft dus weer aan op wat voor niveau jij denkt. Prettige dag nog verder en veel plezier met je gefokteOSMbezems topicquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:44 schreef Backhander het volgende:
[..]
als je het allemaal zo goed weet waarom doe je dan geen request om mod te worden?
jij bent zeker zo iemand die net van de basisschool af is
toch wel triest die kinderen die in de eerste zitten en dan doen alsof ze 18 zijn![]()
Ben je een mislukte relkloon of gewoon een kutuser?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:44 schreef Backhander het volgende:
jij bent zeker zo iemand die net van de basisschool af is
toch wel triest die kinderen die in de eerste zitten en dan doen alsof ze 18 zijn![]()
Hoezo gaat het erom wat wij een goede topictitel vinden voor een Fok!competitie? Als degenen die gebruik maken van het topic voor hun OSM competitie dit een goede naam vinden wat is dan het probleem? Dit noem ik kansloos zeikenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dus jij vindt gefokteOSMbezems een goeie titel voor een OSM topic waarin een Fok!competitie georganiseerd gaat worden? Ik dacht toch echt van niet.... rename het dan fatsoenlijk. Dit is gewoon kansloos modden.
Ja hoor, prima..... mij hoor je niet meerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoezo gaat het erom wat wij een goede topictitel vinden voor een Fok!competitie? Als degenen die gebruik maken van het topic voor hun OSM competitie dit een goede naam vinden wat is dan het probleem? Dit noem ik kansloos zeiken
Dat zal wel lukken voor zolang het nog duurt. Maar als je het zo goed weet waarom heb je dan niet gesolliciteerd?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja hoor, prima..... mij hoor je niet meerDe huidige mods weten duidelijk de zaken niet te scheiden... veel plezier met verder modden hoor
![]()
Omdat ik geen zin heb om samen met pubers te modden, nou goedquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken voor zolang het nog duurt. Maar als je het zo goed weet waarom heb je dan niet gesolliciteerd?
Dat kan natuurlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om samen met pubers te modden, nou goed
Ik heb er gewoon geen tijd voor en ik zit verspreid over alle forums, niet alleen op GAM. Verder post ik ook nog op www.weerwoord.be, www.gitaar.net/forum, forum.vwkweb.nl en nog wat andere shit (van bands enzo). Heb het er al druk genoeg mee...
Jammer dat je het er niet mee eens bent, maar zoals eerder gezegd hadden de users in dat topic liever een andere TT gehad. Verder is dit mijn eerste echte dag als mod en is het misschien eens leuk wat van mijn modrechten te gebruiken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:28 schreef maniack28 het volgende:
waarom zou dat niet mogen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:14 schreef mordradead het volgende:
tain, mogen het verzamel en het reparatietopic weer een worden... het was imho altijd een van de leukere reeksen maarja... toen heeft de boze notorious daggla alles kapotgemaakt
Jouw mening volgen, dat zou pas kansloos zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:47 schreef maniack28 het volgende:
Dus jij vindt gefokteOSMbezems een goeie titel voor een OSM topic waarin een Fok!competitie georganiseerd gaat worden? Ik dacht toch echt van niet.... rename het dan fatsoenlijk. Dit is gewoon kansloos modden.
omdat er al 2 topics van zijnquote:
van mij mag het, voor zover ik nog iets te vertellen hebquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
omdat er al 2 topics van zijn
edit: omdat de 2 gesplitste delen nog steeds bestaan maar eigenlijk dood zijn.... als het mag (ook van spek en peri) dan ga ik wel eens een op schrijven
Van mij mag het ook hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:25 schreef Tain het volgende:
[..]
van mij mag het, voor zover ik nog iets te vertellen heb
Het FOK!games commentaar/complimenten topic 2quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:38 schreef Ruzbeh het volgende:
Uuuh. Ja. En waar blijven die items die ik heb submit?Drie nieuwe online titels voor DS en nieuwe beelden van Super Princess Peach?
Volgens mij past de vraag welke launchgames je gaat kopen prima in het centrale Xbox 360 topic.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mods,
Welke Xbox 360 Launch Titel ga jij kopen?
Waarom wordt m'n Topic gesloten? Lekker onoverzichtelijk alles in 1 Topic stoppen...
Lekker onoverzichtelijk, zes topics over hetzelfde onderwerp hebben?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lekker onoverzichtelijk alles in 1 Topic stoppen...
Het gaat er meer om dat er dan voor elk onderwerpje een nieuw topic wordt geopendquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zes? Volgens mij opende ik er maar 1? Maar goed zoals jullie willen dan maar weer...
Maak een poll ervoor, dat is meteen veel overzichtelijkerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ach niks mis met opsomtopics.
Het lijkt mij gewoon leuk en interessant om te zien wie wat koopt. Kan mijzelf en anderen ook weer leuke ideeen opleveren
Maar ok centrale topic dan maar.
Ik ben TVP intollerant.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:27 schreef Ruzbeh het volgende:
[Nintendo Revolution 37] De wachtkamer
Ik had een reply zo van "TVP?" maar die post wordt dan verwijderd, maar de post van de gozer zelf niet.
Binnenkort wordt de FAQ geupdate, daar kunnen we wel vermelden dat TVPs niet echt gewenst zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk dat er maar een stickie moet komen ofzo om iedereen te laten weten dat TVPs niet meer mogen ofzo.
alsof er mensen zijn die de FAQ gelezen hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
Binnenkort wordt de FAQ geupdate, daar kunnen we wel vermelden dat TVPs niet echt gewenst zijn.
De oude faq heeft in bijna 2 jaar tijd toch wel bijna 6000 viewsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
alsof er mensen zijn die de FAQ gelezen hebben
Volgens mij had het big brother tietentopic dat al na 1 postquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:36 schreef Tain het volgende:
[..]
De oude faq heeft in bijna 2 jaar tijd toch wel bijna 6000 views
mensen die kijken en denken : Het intreseert me eigenlijk geen reet, en em dan vervolgens sluitenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Al dat werk van Daggla en mij voor nietsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:36 schreef Tain het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |