Die's lief!quote:
Die's lief!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op zondag 19 juni 2005 18:44 schreef MMaRsu het volgende:
Mordra, voeg mij eens ff @ msn toe?n00b eerst fout typen en dan editten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Nee hoor, gewoon een vergissing toch!quote:Op zondag 19 juni 2005 21:14 schreef HomerJ het volgende:
Noob?
HOMERJ, JIJ HEBT SMAAK! DAT WIJF!quote:Op zondag 19 juni 2005 17:50 schreef HomerJ het volgende:
PSP lijkt me erg tof, maar veel te duur voor een handheld.
Mijn nieuwe wallpaper
Sorry hoor, het is hier natuurlijk ook GAM hehquote:Op zondag 19 juni 2005 22:25 schreef mordradead het volgende:
he, let op je woorden bernie!!!
dat is het niet, je bent hier in de scumm barquote:Op zondag 19 juni 2005 22:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Sorry hoor, het is hier natuurlijk ook GAM heh![]()
OOK, Geile Chick dan?quote:Op zondag 19 juni 2005 22:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
dat is het niet, je bent hier in de scumm bar
alleen termen als "lekker wijf" kunnen mijn insziens niet door de beugel!
nee, dat is primaquote:Op zondag 19 juni 2005 22:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
OOK, Geile Chick dan?
Of gaat dat te ver![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 16:21 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ik verkoop net mijn Dreamcast voor een Psp.
Ik durf te wedden dat je Lumines geweldig vindtquote:Op maandag 20 juni 2005 14:27 schreef RaymanNL het volgende:
PSP heeft geen games die mij leuk lijken, dus ik koop hem niet![]()
PSP en dreamcast is als appels en perenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:17 schreef mordradead het volgende:
vandaag op psp gespeeld..... kleiner dan ik had verwacht, scherper dan ik had verwacht en dat vlekken van vingers valt ook behoorlijk mee.
pspalleen hij haalt het niet bij de dreamcast
* RaymanNL googled ff naar het spelquote:Op maandag 20 juni 2005 14:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je Lumines geweldig vindt
Mja, een puzzel spel.....quote:Op maandag 20 juni 2005 14:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
* RaymanNL googled ff naar het spel![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 14:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mja, een puzzel spel.....
Om daar nou 300 euro aan uit te geven
appels en peren zijn beide vruchtenquote:
vettere multiplayerquote:Op maandag 20 juni 2005 14:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
appels en peren zijn beide vruchten
de dreamcast heeft een vettere multiplayer
Meteos voor de DS vind ik eerst wel goed, het zal ook vast niet beter zijnquote:
Vanaf je 18e kan je gewoon een cc aanvragenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:36 schreef mordradead het volgende:
als je 18 bent maar in examenjaar zit.... kun je dan wel een cc aanvragenof alleen als je student bent
True, maar als er nou weinig op word gespeeld ( behalve Virtua Tennis 2 ). Ik ga tuurlijk spijt krijgen van mij verkoop, maar dan koop ik er gewoon weer één, om er ff een weekje mee te spelen, en hem vervolgens weer te negerenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
appels en peren zijn beide vruchten
de dreamcast heeft een vettere multiplayer
Samba di Amigoquote:Op maandag 20 juni 2005 14:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
True, maar als er nou weinig op word gespeeld ( behalve Virtua Tennis 2 ). Ik ga tuurlijk spijt krijgen van mij verkoop, maar dan koop ik er gewoon weer één, om er ff een weekje mee te spelen, en hem vervolgens weer te negeren. Ik moet elke dag met de bus naar school, uur heen, uur terug, Psp bied de uitkomst voor mijn saaie busreizen
.
wacht dan ff op het GBA SP Crazy frog edition pakket, dan heb je : En een gba sp & Crazy frog the game voor een klein prijsje!quote:Op maandag 20 juni 2005 14:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
True, maar als er nou weinig op word gespeeld ( behalve Virtua Tennis 2 ). Ik ga tuurlijk spijt krijgen van mij verkoop, maar dan koop ik er gewoon weer één, om er ff een weekje mee te spelen, en hem vervolgens weer te negeren. Ik moet elke dag met de bus naar school, uur heen, uur terug, Psp bied de uitkomst voor mijn saaie busreizen
.
Rrrrrrrrrrring Ding Ding DIng DIng, mroaaawwww... .etcquote:Op maandag 20 juni 2005 15:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wacht dan ff op het GBA SP Crazy frog edition pakket, dan heb je : En een gba sp & Crazy frog the game voor een klein prijsje!
quote:Op maandag 20 juni 2005 15:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wacht dan ff op het GBA SP Crazy frog edition pakket, dan heb je : En een gba sp & Crazy frog the game voor een klein prijsje!
Ik denk niet veel meerquote:Op maandag 20 juni 2005 19:15 schreef Frankeinstein het volgende:
hoeveel verdient die zweed, of wat het ook was die dat geluidje gemaakt heeft, wel niet aan dat geluidje?
Die zit helemaal te balen elke keer als hij die crazy frog hoort/ziet.quote:
quote:
-edit- omg wat ik nu vindquote:Op dinsdag 21 juni 2005 06:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Oke ik heb dus vannacht echt officieel de kutste nacht ooit gehad. Na het niet in slaap kunnen vallen tot kwart over 4 slaap ik steeds kleine stukjes. Ik word net wakker uit een droom waar ik niet naar Rotterdam kan om mijn psp op te halen![]()
. Het is warm, en het is kut.
wat een kutnacht,
Ik ga douchen![]()
quote:1396 (gemiddeld 9 per dag)
Was je die kwijt dan... en waar is het linkje van je blog in je sig... Dit soort nieuws moet er natuurlijk opstaanquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:36 schreef RaymanNL het volgende:
YES!
Ik heb me portomonee teruggevonden
EINDELIJK!
Poes.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:55 schreef capibar het volgende:
en WAAROM moet ik om fucking acht uur sochtend op om fucking 2 proefwerkcijfertjes te halen die me toch geen reet boeien, terwijl ik de nacht ervoor om 2 uur in bed lag?
een postcard van een kut filmquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Mijn gratis postcards van TPG zijn binnen
[afbeelding]
Filmposter zag er leuk uit.quote:
http://weblog.ray-man.nlquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Was je die kwijt dan... en waar is het linkje van je blog in je sig... Dit soort nieuws moet er natuurlijk opstaan
Alsjeblieft Tainquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Was je die kwijt dan... en waar is het linkje van je blog in je sig... Dit soort nieuws moet er natuurlijk opstaan
En een of ander gastje van E-Plaza ook, die ging breakdancen op clubmuziekquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:26 schreef RaymanNL het volgende:
Ik weet al wat er gisteravond was!
Nintendo E3 feestje![]()
De coole gast van de Dixons was er ook![]()
wat vetquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En een of ander gastje van E-Plaza ook, die ging breakdancen op clubmuziek
niet een beetje laat voor een E3 feestje?quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:26 schreef RaymanNL het volgende:
Ik weet al wat er gisteravond was!
Nintendo E3 feestje![]()
De coole gast van de Dixons was er ook![]()
]Nintendo's jaarlijkse feestje voor de Nederlandse pers waarop ze alle E3 games konden spelen was gisteren.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:57 schreef capibar het volgende:
[..]
niet een beetje laat voor een E3 feestje?
Vorig jaar was het pas 2 juliquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:57 schreef capibar het volgende:
[..]
niet een beetje laat voor een E3 feestje?
achso.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:00 schreef Thomper het volgende:
[..]
]Nintendo's jaarlijkse feestje voor de Nederlandse pers waarop ze alle E3 games konden spelen was gisteren.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:18 schreef HomerJ het volgende:
Haha leuke test
www.yoursexappeal.com/test.php?test=310877
Had ik ook nog nooit gezien.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:18 schreef HomerJ het volgende:
Haha leuke test
www.yoursexappeal.com/test.php?test=310877
quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:17 schreef capibar het volgende:
[..]
achso.
ik ga morgen in de frs heel erg creatief doen, om gta SA te kopen ga ik 2 spellen inruilen, met guldens betalen, en dan ook nog eens met euro's bijbetalen.![]()
woeps verkeerde quote, wou haha en lol zeggen over capibar zijn actiequote:
ze zien er perfect uit, en ja, bij de frs kan je nog met guldens betalenquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:39 schreef peristilius het volgende:
Het kan volgens mij, maar het is wel moeilijk.
Zorg er iig voor dat je spellen er perfect uitzien, ze zijn heel mierenneukerig.
Ik heb ook nog guldens.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:38 schreef capibar het volgende:
[..]
ze lagen ergens in een lade ver ver weg....
Heb je nog die schroever gezien? Die DSjes uit de demo pods aan het schroeven was en elke keer niet durfde de cartridge te rauzen? Of die twee dodo's die zich voorstelden als Marco en Roy van Fok?quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En een of ander gastje van E-Plaza ook, die ging breakdancen op clubmuziek
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:44 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
Te koop voor 21 euro per stuk!
Je wordt oud GIjs... Ik vond alles supertofquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:54 schreef Khadgar het volgende:
Ik denk dat ik gewoon Nintendo's spellen niet meer snap qua besturing. Ik weet niet echt waar het aan ligt, maar ik vond het allemaal rottig spelen.
En het ergste is dat ook altijd net stoppen met dat kut geluid als ik ze wil meppen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 04:03 schreef MMaRsu het volgende:
Ik kan niet slapen door de warmte enz...
Maarja, muggen zijn idd fakking kutbeesten, ze hebben geen enkel nut op deze hele wereld volgens mij.
kloon van MaRySequote:Op donderdag 23 juni 2005 04:22 schreef MMaRsu het volgende:
Ik weet het, ik werd er vroeger helemaal para van...dan spring ik uit bed en rende naar de lichtknop toe om ze vervolgens op te zoeken met een opgerolde PU.
Ik ben nu bezig leuke files ( Psp mag's enz ) te zoeken voor mijn Psp, er zitten leuke tussen.
ok kan, het 'klonk' hetzelfdequote:Op donderdag 23 juni 2005 04:26 schreef MMaRsu het volgende:
Nee hoor, ik heb deze nick al jaaaaaaaaren
Dacht al... eindelijk een GAM user met tieten.quote:Op donderdag 23 juni 2005 04:26 schreef MMaRsu het volgende:
Nee hoor, ik heb deze nick al jaaaaaaaaren
wow vet duidelijkquote:Op donderdag 23 juni 2005 04:42 schreef MMaRsu het volgende:
Omg eerste screenshot Killzone Psp?
[[url=http://img281.echo.cx/img281/479/killzonepsp1sd.th.jpg]afbeelding][/URL]![]()
Kan net zo goed een uitgeknipte en vervolgens opgeplakte plaatje zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2005 04:42 schreef MMaRsu het volgende:
[[url=http://img281.echo.cx/img281/479/killzonepsp1sd.th.jpg]afbeelding][/URL]![]()
nieuws submit waardig.quote:Op donderdag 23 juni 2005 05:35 schreef MMaRsu het volgende:
ja of gewoon een capture van je Psp van het E3 filmpje van Killzone 3
Ja? Ow volg ik allemaal nietquote:Op donderdag 23 juni 2005 08:43 schreef mordradead het volgende:
nee, die ene waar nederland NIET in speelt.... utrecht dus
Stadion van Utrecht is kut, helemaal als je in het uitvak zitquote:Op donderdag 23 juni 2005 08:46 schreef gieling het volgende:
[..]
Ja? Ow volg ik allemaal nietTof, stadion is net verbouwd enzo ziet er van de buitenkant iig wel mooi uit
quote:Op donderdag 23 juni 2005 04:42 schreef MMaRsu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En over dat ''beweeg mario met een NES controller'' dingtje, in één smilie:
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:56 schreef capibar het volgende:
wat een graftakken @ frs, ik lever 2 spellen in, zijn allebij goed, krijg ik maar 35 euro korting, okee, daar kan ik nog mee leven.
wil ik betalen-in guldens uiteraard-zeiken ze dat ik geen 2 acties kAN COMBINEREN![]()
Als je geld wil hebben ipv het inruilen voor korting, krijg je altijd minder euroquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:09 schreef mordradead het volgende:
inleveren voor 35 euro, teruggaan en betalen met guldens en euro´s
quote:douwe @ buiten zegt:
kijk iemand wil dit doen:
2 games inruilen en bijbetalen in guldens/euro's om een spel te kopen bij de frs.... waarom kan dat niet
Linda..Butterfly kisses.. zegt:
dat kan wel
En Linda is FRS werknemer?quote:
Ik denk het nietquote:
Is dat met die guldens dan een actie, zoja wat voor een actie is dat danquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:30 schreef gieling het volgende:
Lijkt me niet meer dan logisch capibar, staat bijna altijd in de actie voorwaarden dat je geen twee verschillende acties mag combineren.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:33 schreef mordradead het volgende:
ik hoor nu dat je maar 1 spel in kan ruilen bij een aankoop
Kun je ook aan haar vragen wat voor weer het morgen wordquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik denk het niet
Het is vast zo'n iemand waar je alles aan kan vragen, of was dat alice![]()
Het lijkt me toch onder een actie vallen als je met 'ongeldige' valuta mag betalen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Is dat met die guldens dan een actie, zoja wat voor een actie is dat dan
ja, en marktplaats sukkels betalen meerquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:35 schreef gieling het volgende:
[..]
Het lijkt me toch onder een actie vallen als je met 'ongeldige' valuta mag betalen.
Waarom koop je hem trouwens niet gewoon 2e hands capibar, ben je van al dat gezeik af...
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:37 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja, en marktplaats sukkels betalen meer
Ik snap die zin nietquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:36 schreef mordradead het volgende:
nu snap ik hetbij inruil krijg je voor het eerste spel de inruilkorting en voor verdere spellen de verkoopskorting
![]()
OK, het is dus geen medium die op alle vragen antwoord weetquote:ja, ze werkt echt bij de frs
sukkels die op marktplaats spellen zoeken als je hem daar bv 2e hands wilt verkopen en 3x de werkelijke waarde biedenquote:
Die hebben er alles voor over omdat product te krijgenquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:39 schreef mordradead het volgende:
[..]
sukkels die op marktplaats spellen zoeken als je hem daar bv 2e hands wilt verkopen en 3x de werkelijke waarde bieden
zo heb ik ooit eens een keer een 3rd party playstation multitap verkocht voor 25 euro terwijl ik er zelf 5 euro voor had betaaldquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die hebben er alles voor over omdat product te krijgen![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:44 schreef mordradead het volgende:
[..]
zo heb ik ooit eens een keer een 3rd party playstation multitap verkocht voor 25 euro terwijl ik er zelf 5 euro voor had betaald
ook die 00's hehquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]!
Mooi is dat ja, op Ebay wil het ook nog wel eens werken:
RARE L00K ! ! COMPLETE MINT FINAL FANTASY stickervel ! !!!1111!!1
ik vind het geen actie, ze doen dit al sinds de euro uit is, het is dus meer een service...quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:30 schreef gieling het volgende:
Lijkt me niet meer dan logisch capibar, staat bijna altijd in de actie voorwaarden dat je geen twee verschillende acties mag combineren.
IN spellen zijn ze duur, maar bij DVDees nietquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:15 schreef mordradead het volgende:
dus de frs is kut?
Moet je wel een nieuwe game onder de 20 euro of een oude onder de 10 hebben om winst te maken.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:26 schreef MMaRsu het volgende:
lol zou je het volgende kunnen doen, je bestelt een goedkope game bij play.com, laat hem overvliegen, en levert hem in bij een FRS filliaal, je maakt zo winst!
15 euroquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:52 schreef MMaRsu het volgende:
mwah, kan makkelijk toch? Ze hebben daar toch wel van die aanbiedingen enz...dan krijg je bij de frs 35 euro voor een nieuwe game ( toch? )
Ben je nog naar Walibi geweest?quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:32 schreef capibar het volgende:
[..]
15 euro![]()
wat een afzetterij eigenlijk...![]()
Neequote:Op donderdag 23 juni 2005 13:52 schreef MMaRsu het volgende:
mwah, kan makkelijk toch? Ze hebben daar toch wel van die aanbiedingen enz...dan krijg je bij de frs 35 euro voor een nieuwe game ( toch? )
ja, ik heb alleen de hele dag siesta gehouden onder een boom, en ben maar in 1 attraktie geweest...quote:
IK HEB WERCK NIODIF!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:39 schreef mordradead het volgende:
[..]
leuke grapjes over kinderen die weinig zakgeld geven
Ga vakkenvullenquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:49 schreef capibar het volgende:
[..]
IK HEB WERCK NIODIF!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ga dan in een restaurant werken ofzo.quote:
RaymanNL in een aflevering van Peter R. de Vries.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:50 schreef mordradead het volgende:
hij kan ook warezhoer worden maar dat raad ik niet aan
Hij heeft het over Capibarquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
RaymanNL in een aflevering van Peter R. de Vries.
Die wil ik niet op TV zien.quote:
goed plan, dan ben ik van die klote frs af...quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:50 schreef mordradead het volgende:
hij kan ook warezhoer worden maar dat raad ik niet aan
Na 11111 posts weet ik dat wel zeker. Al zou je het wel goed doen bij belspellen.quote:
ik heb het warm.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:44 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Na 11111 posts weet ik dat wel zeker. Al zou je het wel goed doen bij belspellen.
Logica werkt niet met die warme weer bij bepaalde mensen!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:32 schreef capibar het volgende:
logica....
Niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Logica werkt niet met die dat warme weer bij bepaalde mensen!
die warme weer, respek brotha!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Logica werkt niet met die warme weer bij bepaalde mensen!
wat leuk zeg, ik woon blijkbaar in belgiequote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:12 schreef RaymanNL het volgende:
Coool
Google maps is uitgebreid:
http://maps.google.com/maps?ll=52,5&z=13
Check dat me woonplaats zijn, (die aan de rechterkant van de IJssel )
ik dacht dat die gast alleen maar pure suiker at joh...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:21 schreef MMaRsu het volgende:
ja die man die alleen maar appels eet, en er daardoor zo uitziet.
je had het een tijdje terug eens moeten zien, toen werd iedereen die nieuw was gelijk weggepestquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:00 schreef Cerbie het volgende:
Er komen hier ook altijd dezelfde gebruikers
nee, daarna werd het leuk, toen gingen alle mod's bitchen dat we het alleen maar over games mochten hebben, ik maar protesteren, maar uiteindelijk kwamen jullie erachter dat ik gelijk had, als het namelijk alleen maar over games ging was er 1 reactie per week.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:04 schreef mordradead het volgende:
echt aardig was het niet maar het was wel lachen
en daar komt bij dat ik net msn 7 heb gedownload hehehehehehheequote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:14 schreef mordradead het volgende:
capibar, wat ben jij toch ook een geweldige ende toffe kerel
Ik ben ook best nieuw, maar ik ben ook niet weggepestquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:02 schreef capibar het volgende:
[..]
je had het een tijdje terug eens moeten zien, toen werd iedereen die nieuw was gelijk weggepest![]()
Zelfs de oldbies die terug kwamen...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:02 schreef capibar het volgende:
[..]
je had het een tijdje terug eens moeten zien, toen werd iedereen die nieuw was gelijk weggepest![]()
ja, maar dat is alleen maar omdat het niet mochtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ben ook best nieuw, maar ik ben ook niet weggepest![]()
Rellen is goed, rellen is aardig, zolang je het maar goed doet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:21 schreef MMaRsu het volgende:
* MMaRsu] schopt rockstah[/me]
[me=MMaRsu gooit een ruit in!
RELLLLUUUUUUH!
* Sharkdoggie pakt MMaRsu bij zijn hoofd, legt kaak open en tussen de stoep en begint op te stampen a la American History X.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:24 schreef MMaRsu het volgende:
Leg jij maar eens laagdrempelig uit hoe je moet rellen dan
bier.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:24 schreef MMaRsu het volgende:
Leg jij maar eens laagdrempelig uit hoe je moet rellen dan
Sorry jouw poging om het niveau laag te houden is mislukt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:43 schreef capibar het volgende:
[afbeelding]
alles om het laagdrempelig te houden natuurlijk
uit de archief:quote:Op zaterdag 25 juni 2005 08:48 schreef mordradead het volgende:
big ziet je jongen
Vroegâh jaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:04 schreef mordradead het volgende:
ach, dat was vroeger... toen alles beter was..... echt aardig was het niet maar het was wel lachen
nu komt er af en toe nog iemand langs maar niemand blijft meer.... alleen wij, de echte die-hards
quote:
Daarvóór nogquote:
als je kijkt moet je natuurlijk posten... heb je er ook weer een post bij, daar is dit topic toch ook voorquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:35 schreef Frankeinstein het volgende:
ik post hier best wel weinig eigenlijk... En toch volg ik het topic wel een beetje.
Hoe ga je dat trouwens vierenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:03 schreef RaymanNL het volgende:
1 juli ben ik precies een jaar actief in deze slowchatErg heh
![]()
Ik ga niet rond posten met een fucking Rayman avatarquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:40 schreef Cerbie het volgende:
Voor iedereen een rayman avatar maken
Ja! Ik ga een Avatar maken en die moeten jullie allemaal 1 juli een dag lang als avatar hebbenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik ga niet rond posten met een fucking Rayman avatar
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja! Ik ga een Avatar maken en die moeten jullie allemaal 1 juli een dag lang als avatar hebben![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja! Ik ga een Avatar maken en die moeten jullie allemaal 1 juli een dag lang als avatar hebben![]()
<---------------quote:Op zaterdag 25 juni 2005 08:48 schreef mordradead het volgende:
big ziet je jongen
Ik laat nog liever mijn account deletenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dan hoor je er toch niet bijquote:Op zondag 26 juni 2005 14:38 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik laat nog liever mijn account deleten
Ik ookquote:Op zondag 26 juni 2005 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ben ik dan de enige die 1 juli een Rayman avatar neemt?
Ik wil het liefst bij niets horen wat me met jou in verband zou kunnen brengen maar aangezien hier zo nu en dan nog wel eens een leuk persoon langs komt maar ik een uitzonderingquote:
Ik doe ook meequote:Op zondag 26 juni 2005 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ben ik dan de enige die 1 juli een Rayman avatar neemt?
Haat je me zo dan, ben je ook zo geobserdeerd alsquote:Op zondag 26 juni 2005 14:47 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik wil het liefst bij niets horen wat me met jou in verband zou kunnen brengen maar aangezien hier zo nu en dan nog wel eens een leuk persoon langs komt maar ik een uitzondering
Cool, die mag je op 1 juli openen danquote:Op zondag 26 juni 2005 14:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Haat je me zo dan, ben je ook zo geobserdeerd alsHomerJ
Ohwjah! Roy! Ik ben een ''RaymanNL 1 Juli Een jaar in de GAM Slowchat'' al aan het maken
Ik bedoelde Avatarquote:Op zondag 26 juni 2005 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Cool, die mag je op 1 juli openen dan![]()
Aaaaaaaahhhhh Lexie!!!!!!!! Doe nouquote:
quote:Op zondag 26 juni 2005 14:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Haat je me zo dan, ben je ook zo geobserdeerd alsHomerJ
oh tof, ik neem een rayman NL avatarquote:Op zondag 26 juni 2005 15:25 schreef RaymanNL het volgende:
En het is nu ten strengste Verboden om nu een RaymanNL avatar te hebben!
m.u.v. RaymanNL zelf![]()
tequote:Op zondag 26 juni 2005 19:20 schreef capibar het volgende:
heeft iemand eigenlijk een idee hoe lang ik al in de slowchat zit?
uiterst.. volgens mij spelen die teveel spelletjes..quote:Op zondag 26 juni 2005 18:33 schreef MMaRsu het volgende:
Raar filmpje :
http://filecabi.net/v.php?file=1119457797.wmv&width=340&height=320
*spammerdespam*quote:Op zondag 26 juni 2005 21:50 schreef mordradead het volgende:
in die goede ouwe tijd spamde capibar het topic nu vol om posts te krijgen
Nee de goede ouwe tijd was daarvoor nog, met homerJ en Royquote:Op zondag 26 juni 2005 21:50 schreef mordradead het volgende:
in die goede ouwe tijd spamde capibar het topic nu vol om posts te krijgen
quote:Op zondag 26 juni 2005 21:53 schreef gieling het volgende:
[..]
Nee de goede ouwe tijd was daarvoor nog, met homerJ en Roy![]()
jij was wel een bikkel he, indertijdquote:Op zondag 26 juni 2005 22:23 schreef HomerJ het volgende:
Fuck die Rayman Avatater. Waarom zou ik?
Ben het compleet eens met Gieling
[..]![]()
even een quote van jou:quote:
quote:HomerJ - vrijdag 13 juni 2003 @ 16:14
Iemand zin in een green herbje
Alleen als Rayman in een Blizzard spel komt te zittenquote:Op zondag 26 juni 2005 20:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tain! Jij neemt ook een RaymanNL Avatar heh!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |