-edit- omg wat ik nu vindquote:Op dinsdag 21 juni 2005 06:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Oke ik heb dus vannacht echt officieel de kutste nacht ooit gehad. Na het niet in slaap kunnen vallen tot kwart over 4 slaap ik steeds kleine stukjes. Ik word net wakker uit een droom waar ik niet naar Rotterdam kan om mijn psp op te halen![]()
. Het is warm, en het is kut.
wat een kutnacht,
Ik ga douchen![]()
quote:1396 (gemiddeld 9 per dag)
Was je die kwijt dan... en waar is het linkje van je blog in je sig... Dit soort nieuws moet er natuurlijk opstaanquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:36 schreef RaymanNL het volgende:
YES!
Ik heb me portomonee teruggevonden
EINDELIJK!
Poes.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:55 schreef capibar het volgende:
en WAAROM moet ik om fucking acht uur sochtend op om fucking 2 proefwerkcijfertjes te halen die me toch geen reet boeien, terwijl ik de nacht ervoor om 2 uur in bed lag?
een postcard van een kut filmquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Mijn gratis postcards van TPG zijn binnen
[afbeelding]
Filmposter zag er leuk uit.quote:
http://weblog.ray-man.nlquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Was je die kwijt dan... en waar is het linkje van je blog in je sig... Dit soort nieuws moet er natuurlijk opstaan
Alsjeblieft Tainquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Was je die kwijt dan... en waar is het linkje van je blog in je sig... Dit soort nieuws moet er natuurlijk opstaan
En een of ander gastje van E-Plaza ook, die ging breakdancen op clubmuziekquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:26 schreef RaymanNL het volgende:
Ik weet al wat er gisteravond was!
Nintendo E3 feestje![]()
De coole gast van de Dixons was er ook![]()
wat vetquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En een of ander gastje van E-Plaza ook, die ging breakdancen op clubmuziek
niet een beetje laat voor een E3 feestje?quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:26 schreef RaymanNL het volgende:
Ik weet al wat er gisteravond was!
Nintendo E3 feestje![]()
De coole gast van de Dixons was er ook![]()
]Nintendo's jaarlijkse feestje voor de Nederlandse pers waarop ze alle E3 games konden spelen was gisteren.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:57 schreef capibar het volgende:
[..]
niet een beetje laat voor een E3 feestje?
Vorig jaar was het pas 2 juliquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:57 schreef capibar het volgende:
[..]
niet een beetje laat voor een E3 feestje?
achso.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:00 schreef Thomper het volgende:
[..]
]Nintendo's jaarlijkse feestje voor de Nederlandse pers waarop ze alle E3 games konden spelen was gisteren.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:18 schreef HomerJ het volgende:
Haha leuke test
www.yoursexappeal.com/test.php?test=310877
Had ik ook nog nooit gezien.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:18 schreef HomerJ het volgende:
Haha leuke test
www.yoursexappeal.com/test.php?test=310877
quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:17 schreef capibar het volgende:
[..]
achso.
ik ga morgen in de frs heel erg creatief doen, om gta SA te kopen ga ik 2 spellen inruilen, met guldens betalen, en dan ook nog eens met euro's bijbetalen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |