Die's lief!quote:
Die's lief!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op zondag 19 juni 2005 18:44 schreef MMaRsu het volgende:
Mordra, voeg mij eens ff @ msn toe?n00b eerst fout typen en dan editten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Nee hoor, gewoon een vergissing toch!quote:Op zondag 19 juni 2005 21:14 schreef HomerJ het volgende:
Noob?
HOMERJ, JIJ HEBT SMAAK! DAT WIJF!quote:Op zondag 19 juni 2005 17:50 schreef HomerJ het volgende:
PSP lijkt me erg tof, maar veel te duur voor een handheld.
Mijn nieuwe wallpaper
Sorry hoor, het is hier natuurlijk ook GAM hehquote:Op zondag 19 juni 2005 22:25 schreef mordradead het volgende:
he, let op je woorden bernie!!!
dat is het niet, je bent hier in de scumm barquote:Op zondag 19 juni 2005 22:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Sorry hoor, het is hier natuurlijk ook GAM heh![]()
OOK, Geile Chick dan?quote:Op zondag 19 juni 2005 22:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
dat is het niet, je bent hier in de scumm bar
alleen termen als "lekker wijf" kunnen mijn insziens niet door de beugel!
nee, dat is primaquote:Op zondag 19 juni 2005 22:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
OOK, Geile Chick dan?
Of gaat dat te ver![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 16:21 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ik verkoop net mijn Dreamcast voor een Psp.
Ik durf te wedden dat je Lumines geweldig vindtquote:Op maandag 20 juni 2005 14:27 schreef RaymanNL het volgende:
PSP heeft geen games die mij leuk lijken, dus ik koop hem niet![]()
PSP en dreamcast is als appels en perenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:17 schreef mordradead het volgende:
vandaag op psp gespeeld..... kleiner dan ik had verwacht, scherper dan ik had verwacht en dat vlekken van vingers valt ook behoorlijk mee.
pspalleen hij haalt het niet bij de dreamcast
* RaymanNL googled ff naar het spelquote:Op maandag 20 juni 2005 14:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je Lumines geweldig vindt
Mja, een puzzel spel.....quote:Op maandag 20 juni 2005 14:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
* RaymanNL googled ff naar het spel![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 14:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mja, een puzzel spel.....
Om daar nou 300 euro aan uit te geven
appels en peren zijn beide vruchtenquote:
vettere multiplayerquote:Op maandag 20 juni 2005 14:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
appels en peren zijn beide vruchten
de dreamcast heeft een vettere multiplayer
Meteos voor de DS vind ik eerst wel goed, het zal ook vast niet beter zijnquote:
Vanaf je 18e kan je gewoon een cc aanvragenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:36 schreef mordradead het volgende:
als je 18 bent maar in examenjaar zit.... kun je dan wel een cc aanvragenof alleen als je student bent
True, maar als er nou weinig op word gespeeld ( behalve Virtua Tennis 2 ). Ik ga tuurlijk spijt krijgen van mij verkoop, maar dan koop ik er gewoon weer één, om er ff een weekje mee te spelen, en hem vervolgens weer te negerenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
appels en peren zijn beide vruchten
de dreamcast heeft een vettere multiplayer
Samba di Amigoquote:Op maandag 20 juni 2005 14:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
True, maar als er nou weinig op word gespeeld ( behalve Virtua Tennis 2 ). Ik ga tuurlijk spijt krijgen van mij verkoop, maar dan koop ik er gewoon weer één, om er ff een weekje mee te spelen, en hem vervolgens weer te negeren. Ik moet elke dag met de bus naar school, uur heen, uur terug, Psp bied de uitkomst voor mijn saaie busreizen
.
wacht dan ff op het GBA SP Crazy frog edition pakket, dan heb je : En een gba sp & Crazy frog the game voor een klein prijsje!quote:Op maandag 20 juni 2005 14:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
True, maar als er nou weinig op word gespeeld ( behalve Virtua Tennis 2 ). Ik ga tuurlijk spijt krijgen van mij verkoop, maar dan koop ik er gewoon weer één, om er ff een weekje mee te spelen, en hem vervolgens weer te negeren. Ik moet elke dag met de bus naar school, uur heen, uur terug, Psp bied de uitkomst voor mijn saaie busreizen
.
Rrrrrrrrrrring Ding Ding DIng DIng, mroaaawwww... .etcquote:Op maandag 20 juni 2005 15:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wacht dan ff op het GBA SP Crazy frog edition pakket, dan heb je : En een gba sp & Crazy frog the game voor een klein prijsje!
quote:Op maandag 20 juni 2005 15:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wacht dan ff op het GBA SP Crazy frog edition pakket, dan heb je : En een gba sp & Crazy frog the game voor een klein prijsje!
Ik denk niet veel meerquote:Op maandag 20 juni 2005 19:15 schreef Frankeinstein het volgende:
hoeveel verdient die zweed, of wat het ook was die dat geluidje gemaakt heeft, wel niet aan dat geluidje?
Die zit helemaal te balen elke keer als hij die crazy frog hoort/ziet.quote:
quote:
-edit- omg wat ik nu vindquote:Op dinsdag 21 juni 2005 06:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Oke ik heb dus vannacht echt officieel de kutste nacht ooit gehad. Na het niet in slaap kunnen vallen tot kwart over 4 slaap ik steeds kleine stukjes. Ik word net wakker uit een droom waar ik niet naar Rotterdam kan om mijn psp op te halen![]()
. Het is warm, en het is kut.
wat een kutnacht,
Ik ga douchen![]()
quote:1396 (gemiddeld 9 per dag)
Was je die kwijt dan... en waar is het linkje van je blog in je sig... Dit soort nieuws moet er natuurlijk opstaanquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:36 schreef RaymanNL het volgende:
YES!
Ik heb me portomonee teruggevonden
EINDELIJK!
Poes.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:55 schreef capibar het volgende:
en WAAROM moet ik om fucking acht uur sochtend op om fucking 2 proefwerkcijfertjes te halen die me toch geen reet boeien, terwijl ik de nacht ervoor om 2 uur in bed lag?
een postcard van een kut filmquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Mijn gratis postcards van TPG zijn binnen
[afbeelding]
Filmposter zag er leuk uit.quote:
http://weblog.ray-man.nlquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Was je die kwijt dan... en waar is het linkje van je blog in je sig... Dit soort nieuws moet er natuurlijk opstaan
Alsjeblieft Tainquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Was je die kwijt dan... en waar is het linkje van je blog in je sig... Dit soort nieuws moet er natuurlijk opstaan
En een of ander gastje van E-Plaza ook, die ging breakdancen op clubmuziekquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:26 schreef RaymanNL het volgende:
Ik weet al wat er gisteravond was!
Nintendo E3 feestje![]()
De coole gast van de Dixons was er ook![]()
wat vetquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En een of ander gastje van E-Plaza ook, die ging breakdancen op clubmuziek
niet een beetje laat voor een E3 feestje?quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:26 schreef RaymanNL het volgende:
Ik weet al wat er gisteravond was!
Nintendo E3 feestje![]()
De coole gast van de Dixons was er ook![]()
]Nintendo's jaarlijkse feestje voor de Nederlandse pers waarop ze alle E3 games konden spelen was gisteren.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:57 schreef capibar het volgende:
[..]
niet een beetje laat voor een E3 feestje?
Vorig jaar was het pas 2 juliquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:57 schreef capibar het volgende:
[..]
niet een beetje laat voor een E3 feestje?
achso.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:00 schreef Thomper het volgende:
[..]
]Nintendo's jaarlijkse feestje voor de Nederlandse pers waarop ze alle E3 games konden spelen was gisteren.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:18 schreef HomerJ het volgende:
Haha leuke test
www.yoursexappeal.com/test.php?test=310877
Had ik ook nog nooit gezien.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:18 schreef HomerJ het volgende:
Haha leuke test
www.yoursexappeal.com/test.php?test=310877
quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:17 schreef capibar het volgende:
[..]
achso.
ik ga morgen in de frs heel erg creatief doen, om gta SA te kopen ga ik 2 spellen inruilen, met guldens betalen, en dan ook nog eens met euro's bijbetalen.![]()
woeps verkeerde quote, wou haha en lol zeggen over capibar zijn actiequote:
ze zien er perfect uit, en ja, bij de frs kan je nog met guldens betalenquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:39 schreef peristilius het volgende:
Het kan volgens mij, maar het is wel moeilijk.
Zorg er iig voor dat je spellen er perfect uitzien, ze zijn heel mierenneukerig.
Ik heb ook nog guldens.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:38 schreef capibar het volgende:
[..]
ze lagen ergens in een lade ver ver weg....
Heb je nog die schroever gezien? Die DSjes uit de demo pods aan het schroeven was en elke keer niet durfde de cartridge te rauzen? Of die twee dodo's die zich voorstelden als Marco en Roy van Fok?quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En een of ander gastje van E-Plaza ook, die ging breakdancen op clubmuziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |