woeps verkeerde quote, wou haha en lol zeggen over capibar zijn actiequote:
ze zien er perfect uit, en ja, bij de frs kan je nog met guldens betalenquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:39 schreef peristilius het volgende:
Het kan volgens mij, maar het is wel moeilijk.
Zorg er iig voor dat je spellen er perfect uitzien, ze zijn heel mierenneukerig.
Ik heb ook nog guldens.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:38 schreef capibar het volgende:
[..]
ze lagen ergens in een lade ver ver weg....
Heb je nog die schroever gezien? Die DSjes uit de demo pods aan het schroeven was en elke keer niet durfde de cartridge te rauzen? Of die twee dodo's die zich voorstelden als Marco en Roy van Fok?quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En een of ander gastje van E-Plaza ook, die ging breakdancen op clubmuziek
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:44 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
Te koop voor 21 euro per stuk!
Je wordt oud GIjs... Ik vond alles supertofquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:54 schreef Khadgar het volgende:
Ik denk dat ik gewoon Nintendo's spellen niet meer snap qua besturing. Ik weet niet echt waar het aan ligt, maar ik vond het allemaal rottig spelen.
En het ergste is dat ook altijd net stoppen met dat kut geluid als ik ze wil meppen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 04:03 schreef MMaRsu het volgende:
Ik kan niet slapen door de warmte enz...
Maarja, muggen zijn idd fakking kutbeesten, ze hebben geen enkel nut op deze hele wereld volgens mij.
kloon van MaRySequote:Op donderdag 23 juni 2005 04:22 schreef MMaRsu het volgende:
Ik weet het, ik werd er vroeger helemaal para van...dan spring ik uit bed en rende naar de lichtknop toe om ze vervolgens op te zoeken met een opgerolde PU.
Ik ben nu bezig leuke files ( Psp mag's enz ) te zoeken voor mijn Psp, er zitten leuke tussen.
ok kan, het 'klonk' hetzelfdequote:Op donderdag 23 juni 2005 04:26 schreef MMaRsu het volgende:
Nee hoor, ik heb deze nick al jaaaaaaaaren
Dacht al... eindelijk een GAM user met tieten.quote:Op donderdag 23 juni 2005 04:26 schreef MMaRsu het volgende:
Nee hoor, ik heb deze nick al jaaaaaaaaren
wow vet duidelijkquote:Op donderdag 23 juni 2005 04:42 schreef MMaRsu het volgende:
Omg eerste screenshot Killzone Psp?
[[url=http://img281.echo.cx/img281/479/killzonepsp1sd.th.jpg]afbeelding][/URL]![]()
Kan net zo goed een uitgeknipte en vervolgens opgeplakte plaatje zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2005 04:42 schreef MMaRsu het volgende:
Omg eerste screenshot Killzone Psp?
[[url=http://img281.echo.cx/img281/479/killzonepsp1sd.th.jpg]afbeelding][/URL]![]()
nieuws submit waardig.quote:Op donderdag 23 juni 2005 05:35 schreef MMaRsu het volgende:
ja of gewoon een capture van je Psp van het E3 filmpje van Killzone 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |