Die's lief!quote:
Die's lief!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op zondag 19 juni 2005 18:44 schreef MMaRsu het volgende:
Mordra, voeg mij eens ff @ msn toe?n00b eerst fout typen en dan editten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Nee hoor, gewoon een vergissing toch!quote:Op zondag 19 juni 2005 21:14 schreef HomerJ het volgende:
Noob?
HOMERJ, JIJ HEBT SMAAK! DAT WIJF!quote:Op zondag 19 juni 2005 17:50 schreef HomerJ het volgende:
PSP lijkt me erg tof, maar veel te duur voor een handheld.
Mijn nieuwe wallpaper
Sorry hoor, het is hier natuurlijk ook GAM hehquote:Op zondag 19 juni 2005 22:25 schreef mordradead het volgende:
he, let op je woorden bernie!!!
dat is het niet, je bent hier in de scumm barquote:Op zondag 19 juni 2005 22:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Sorry hoor, het is hier natuurlijk ook GAM heh![]()
OOK, Geile Chick dan?quote:Op zondag 19 juni 2005 22:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
dat is het niet, je bent hier in de scumm bar
alleen termen als "lekker wijf" kunnen mijn insziens niet door de beugel!
nee, dat is primaquote:Op zondag 19 juni 2005 22:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
OOK, Geile Chick dan?
Of gaat dat te ver![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 16:21 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ik verkoop net mijn Dreamcast voor een Psp.
Ik durf te wedden dat je Lumines geweldig vindtquote:Op maandag 20 juni 2005 14:27 schreef RaymanNL het volgende:
PSP heeft geen games die mij leuk lijken, dus ik koop hem niet![]()
PSP en dreamcast is als appels en perenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:17 schreef mordradead het volgende:
vandaag op psp gespeeld..... kleiner dan ik had verwacht, scherper dan ik had verwacht en dat vlekken van vingers valt ook behoorlijk mee.
pspalleen hij haalt het niet bij de dreamcast
* RaymanNL googled ff naar het spelquote:Op maandag 20 juni 2005 14:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je Lumines geweldig vindt
Mja, een puzzel spel.....quote:Op maandag 20 juni 2005 14:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
* RaymanNL googled ff naar het spel![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 14:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mja, een puzzel spel.....
Om daar nou 300 euro aan uit te geven
appels en peren zijn beide vruchtenquote:
vettere multiplayerquote:Op maandag 20 juni 2005 14:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
appels en peren zijn beide vruchten
de dreamcast heeft een vettere multiplayer
Meteos voor de DS vind ik eerst wel goed, het zal ook vast niet beter zijnquote:
Vanaf je 18e kan je gewoon een cc aanvragenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:36 schreef mordradead het volgende:
als je 18 bent maar in examenjaar zit.... kun je dan wel een cc aanvragenof alleen als je student bent
True, maar als er nou weinig op word gespeeld ( behalve Virtua Tennis 2 ). Ik ga tuurlijk spijt krijgen van mij verkoop, maar dan koop ik er gewoon weer één, om er ff een weekje mee te spelen, en hem vervolgens weer te negerenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
appels en peren zijn beide vruchten
de dreamcast heeft een vettere multiplayer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |