Hoe ga je dat trouwens vierenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:03 schreef RaymanNL het volgende:
1 juli ben ik precies een jaar actief in deze slowchatErg heh
![]()
Ik ga niet rond posten met een fucking Rayman avatarquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:40 schreef Cerbie het volgende:
Voor iedereen een rayman avatar maken
Ja! Ik ga een Avatar maken en die moeten jullie allemaal 1 juli een dag lang als avatar hebbenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik ga niet rond posten met een fucking Rayman avatar
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja! Ik ga een Avatar maken en die moeten jullie allemaal 1 juli een dag lang als avatar hebben![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja! Ik ga een Avatar maken en die moeten jullie allemaal 1 juli een dag lang als avatar hebben![]()
<---------------quote:Op zaterdag 25 juni 2005 08:48 schreef mordradead het volgende:
big ziet je jongen
Ik laat nog liever mijn account deletenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dan hoor je er toch niet bijquote:Op zondag 26 juni 2005 14:38 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik laat nog liever mijn account deleten
Ik ookquote:Op zondag 26 juni 2005 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ben ik dan de enige die 1 juli een Rayman avatar neemt?
Ik wil het liefst bij niets horen wat me met jou in verband zou kunnen brengen maar aangezien hier zo nu en dan nog wel eens een leuk persoon langs komt maar ik een uitzonderingquote:
Ik doe ook meequote:Op zondag 26 juni 2005 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ben ik dan de enige die 1 juli een Rayman avatar neemt?
Haat je me zo dan, ben je ook zo geobserdeerd alsquote:Op zondag 26 juni 2005 14:47 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik wil het liefst bij niets horen wat me met jou in verband zou kunnen brengen maar aangezien hier zo nu en dan nog wel eens een leuk persoon langs komt maar ik een uitzondering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |