quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:44 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
Te koop voor 21 euro per stuk!
Je wordt oud GIjs... Ik vond alles supertofquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:54 schreef Khadgar het volgende:
Ik denk dat ik gewoon Nintendo's spellen niet meer snap qua besturing. Ik weet niet echt waar het aan ligt, maar ik vond het allemaal rottig spelen.
En het ergste is dat ook altijd net stoppen met dat kut geluid als ik ze wil meppen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 04:03 schreef MMaRsu het volgende:
Ik kan niet slapen door de warmte enz...
Maarja, muggen zijn idd fakking kutbeesten, ze hebben geen enkel nut op deze hele wereld volgens mij.
kloon van MaRySequote:Op donderdag 23 juni 2005 04:22 schreef MMaRsu het volgende:
Ik weet het, ik werd er vroeger helemaal para van...dan spring ik uit bed en rende naar de lichtknop toe om ze vervolgens op te zoeken met een opgerolde PU.
Ik ben nu bezig leuke files ( Psp mag's enz ) te zoeken voor mijn Psp, er zitten leuke tussen.
ok kan, het 'klonk' hetzelfdequote:Op donderdag 23 juni 2005 04:26 schreef MMaRsu het volgende:
Nee hoor, ik heb deze nick al jaaaaaaaaren
Dacht al... eindelijk een GAM user met tieten.quote:Op donderdag 23 juni 2005 04:26 schreef MMaRsu het volgende:
Nee hoor, ik heb deze nick al jaaaaaaaaren
wow vet duidelijkquote:Op donderdag 23 juni 2005 04:42 schreef MMaRsu het volgende:
Omg eerste screenshot Killzone Psp?
[[url=http://img281.echo.cx/img281/479/killzonepsp1sd.th.jpg]afbeelding][/URL]![]()
Kan net zo goed een uitgeknipte en vervolgens opgeplakte plaatje zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2005 04:42 schreef MMaRsu het volgende:
[[url=http://img281.echo.cx/img281/479/killzonepsp1sd.th.jpg]afbeelding][/URL]![]()
nieuws submit waardig.quote:Op donderdag 23 juni 2005 05:35 schreef MMaRsu het volgende:
ja of gewoon een capture van je Psp van het E3 filmpje van Killzone 3
Ja? Ow volg ik allemaal nietquote:Op donderdag 23 juni 2005 08:43 schreef mordradead het volgende:
nee, die ene waar nederland NIET in speelt.... utrecht dus
Stadion van Utrecht is kut, helemaal als je in het uitvak zitquote:Op donderdag 23 juni 2005 08:46 schreef gieling het volgende:
[..]
Ja? Ow volg ik allemaal nietTof, stadion is net verbouwd enzo ziet er van de buitenkant iig wel mooi uit
quote:Op donderdag 23 juni 2005 04:42 schreef MMaRsu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En over dat ''beweeg mario met een NES controller'' dingtje, in één smilie:
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:56 schreef capibar het volgende:
wat een graftakken @ frs, ik lever 2 spellen in, zijn allebij goed, krijg ik maar 35 euro korting, okee, daar kan ik nog mee leven.
wil ik betalen-in guldens uiteraard-zeiken ze dat ik geen 2 acties kAN COMBINEREN![]()
Als je geld wil hebben ipv het inruilen voor korting, krijg je altijd minder euroquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:09 schreef mordradead het volgende:
inleveren voor 35 euro, teruggaan en betalen met guldens en euro´s
quote:douwe @ buiten zegt:
kijk iemand wil dit doen:
2 games inruilen en bijbetalen in guldens/euro's om een spel te kopen bij de frs.... waarom kan dat niet
Linda..Butterfly kisses.. zegt:
dat kan wel
En Linda is FRS werknemer?quote:
Ik denk het nietquote:
Is dat met die guldens dan een actie, zoja wat voor een actie is dat danquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:30 schreef gieling het volgende:
Lijkt me niet meer dan logisch capibar, staat bijna altijd in de actie voorwaarden dat je geen twee verschillende acties mag combineren.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:33 schreef mordradead het volgende:
ik hoor nu dat je maar 1 spel in kan ruilen bij een aankoop
Kun je ook aan haar vragen wat voor weer het morgen wordquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik denk het niet
Het is vast zo'n iemand waar je alles aan kan vragen, of was dat alice![]()
Het lijkt me toch onder een actie vallen als je met 'ongeldige' valuta mag betalen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Is dat met die guldens dan een actie, zoja wat voor een actie is dat dan
ja, en marktplaats sukkels betalen meerquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:35 schreef gieling het volgende:
[..]
Het lijkt me toch onder een actie vallen als je met 'ongeldige' valuta mag betalen.
Waarom koop je hem trouwens niet gewoon 2e hands capibar, ben je van al dat gezeik af...
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:37 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja, en marktplaats sukkels betalen meer
Ik snap die zin nietquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:36 schreef mordradead het volgende:
nu snap ik hetbij inruil krijg je voor het eerste spel de inruilkorting en voor verdere spellen de verkoopskorting
![]()
OK, het is dus geen medium die op alle vragen antwoord weetquote:ja, ze werkt echt bij de frs
sukkels die op marktplaats spellen zoeken als je hem daar bv 2e hands wilt verkopen en 3x de werkelijke waarde biedenquote:
Die hebben er alles voor over omdat product te krijgenquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:39 schreef mordradead het volgende:
[..]
sukkels die op marktplaats spellen zoeken als je hem daar bv 2e hands wilt verkopen en 3x de werkelijke waarde bieden
zo heb ik ooit eens een keer een 3rd party playstation multitap verkocht voor 25 euro terwijl ik er zelf 5 euro voor had betaaldquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die hebben er alles voor over omdat product te krijgen![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:44 schreef mordradead het volgende:
[..]
zo heb ik ooit eens een keer een 3rd party playstation multitap verkocht voor 25 euro terwijl ik er zelf 5 euro voor had betaald
ook die 00's hehquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]!
Mooi is dat ja, op Ebay wil het ook nog wel eens werken:
RARE L00K ! ! COMPLETE MINT FINAL FANTASY stickervel ! !!!1111!!1
ik vind het geen actie, ze doen dit al sinds de euro uit is, het is dus meer een service...quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:30 schreef gieling het volgende:
Lijkt me niet meer dan logisch capibar, staat bijna altijd in de actie voorwaarden dat je geen twee verschillende acties mag combineren.
IN spellen zijn ze duur, maar bij DVDees nietquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:15 schreef mordradead het volgende:
dus de frs is kut?
Moet je wel een nieuwe game onder de 20 euro of een oude onder de 10 hebben om winst te maken.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:26 schreef MMaRsu het volgende:
lol zou je het volgende kunnen doen, je bestelt een goedkope game bij play.com, laat hem overvliegen, en levert hem in bij een FRS filliaal, je maakt zo winst!
15 euroquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:52 schreef MMaRsu het volgende:
mwah, kan makkelijk toch? Ze hebben daar toch wel van die aanbiedingen enz...dan krijg je bij de frs 35 euro voor een nieuwe game ( toch? )
Ben je nog naar Walibi geweest?quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:32 schreef capibar het volgende:
[..]
15 euro![]()
wat een afzetterij eigenlijk...![]()
Neequote:Op donderdag 23 juni 2005 13:52 schreef MMaRsu het volgende:
mwah, kan makkelijk toch? Ze hebben daar toch wel van die aanbiedingen enz...dan krijg je bij de frs 35 euro voor een nieuwe game ( toch? )
ja, ik heb alleen de hele dag siesta gehouden onder een boom, en ben maar in 1 attraktie geweest...quote:
IK HEB WERCK NIODIF!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:39 schreef mordradead het volgende:
[..]
leuke grapjes over kinderen die weinig zakgeld geven
Ga vakkenvullenquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:49 schreef capibar het volgende:
[..]
IK HEB WERCK NIODIF!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ga dan in een restaurant werken ofzo.quote:
RaymanNL in een aflevering van Peter R. de Vries.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:50 schreef mordradead het volgende:
hij kan ook warezhoer worden maar dat raad ik niet aan
Hij heeft het over Capibarquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
RaymanNL in een aflevering van Peter R. de Vries.
Die wil ik niet op TV zien.quote:
goed plan, dan ben ik van die klote frs af...quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:50 schreef mordradead het volgende:
hij kan ook warezhoer worden maar dat raad ik niet aan
Na 11111 posts weet ik dat wel zeker. Al zou je het wel goed doen bij belspellen.quote:
ik heb het warm.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:44 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Na 11111 posts weet ik dat wel zeker. Al zou je het wel goed doen bij belspellen.
Logica werkt niet met die warme weer bij bepaalde mensen!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:32 schreef capibar het volgende:
logica....
Niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Logica werkt niet met die dat warme weer bij bepaalde mensen!
die warme weer, respek brotha!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Logica werkt niet met die warme weer bij bepaalde mensen!
wat leuk zeg, ik woon blijkbaar in belgiequote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:12 schreef RaymanNL het volgende:
Coool
Google maps is uitgebreid:
http://maps.google.com/maps?ll=52,5&z=13
Check dat me woonplaats zijn, (die aan de rechterkant van de IJssel )
ik dacht dat die gast alleen maar pure suiker at joh...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:21 schreef MMaRsu het volgende:
ja die man die alleen maar appels eet, en er daardoor zo uitziet.
je had het een tijdje terug eens moeten zien, toen werd iedereen die nieuw was gelijk weggepestquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:00 schreef Cerbie het volgende:
Er komen hier ook altijd dezelfde gebruikers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |