Ja? Ow volg ik allemaal nietquote:Op donderdag 23 juni 2005 08:43 schreef mordradead het volgende:
nee, die ene waar nederland NIET in speelt.... utrecht dus
Stadion van Utrecht is kut, helemaal als je in het uitvak zitquote:Op donderdag 23 juni 2005 08:46 schreef gieling het volgende:
[..]
Ja? Ow volg ik allemaal nietTof, stadion is net verbouwd enzo ziet er van de buitenkant iig wel mooi uit
quote:Op donderdag 23 juni 2005 04:42 schreef MMaRsu het volgende:
Omg eerste screenshot Killzone Psp?
[[url=http://img281.echo.cx/img281/479/killzonepsp1sd.th.jpg]afbeelding][/URL]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En over dat ''beweeg mario met een NES controller'' dingtje, in één smilie:
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:56 schreef capibar het volgende:
wat een graftakken @ frs, ik lever 2 spellen in, zijn allebij goed, krijg ik maar 35 euro korting, okee, daar kan ik nog mee leven.
wil ik betalen-in guldens uiteraard-zeiken ze dat ik geen 2 acties kAN COMBINEREN![]()
Als je geld wil hebben ipv het inruilen voor korting, krijg je altijd minder euroquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:09 schreef mordradead het volgende:
inleveren voor 35 euro, teruggaan en betalen met guldens en euro´s
quote:douwe @ buiten zegt:
kijk iemand wil dit doen:
2 games inruilen en bijbetalen in guldens/euro's om een spel te kopen bij de frs.... waarom kan dat niet
Linda..Butterfly kisses.. zegt:
dat kan wel
En Linda is FRS werknemer?quote:
Ik denk het nietquote:
Is dat met die guldens dan een actie, zoja wat voor een actie is dat danquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:30 schreef gieling het volgende:
Lijkt me niet meer dan logisch capibar, staat bijna altijd in de actie voorwaarden dat je geen twee verschillende acties mag combineren.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:33 schreef mordradead het volgende:
ik hoor nu dat je maar 1 spel in kan ruilen bij een aankoop
Kun je ook aan haar vragen wat voor weer het morgen wordquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik denk het niet
Het is vast zo'n iemand waar je alles aan kan vragen, of was dat alice![]()
Het lijkt me toch onder een actie vallen als je met 'ongeldige' valuta mag betalen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Is dat met die guldens dan een actie, zoja wat voor een actie is dat dan
ja, en marktplaats sukkels betalen meerquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:35 schreef gieling het volgende:
[..]
Het lijkt me toch onder een actie vallen als je met 'ongeldige' valuta mag betalen.
Waarom koop je hem trouwens niet gewoon 2e hands capibar, ben je van al dat gezeik af...
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:37 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja, en marktplaats sukkels betalen meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |