Na 11111 posts weet ik dat wel zeker. Al zou je het wel goed doen bij belspellen.quote:
ik heb het warm.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:44 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Na 11111 posts weet ik dat wel zeker. Al zou je het wel goed doen bij belspellen.
Logica werkt niet met die warme weer bij bepaalde mensen!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:32 schreef capibar het volgende:
logica....
Niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Logica werkt niet met die dat warme weer bij bepaalde mensen!
die warme weer, respek brotha!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Logica werkt niet met die warme weer bij bepaalde mensen!
wat leuk zeg, ik woon blijkbaar in belgiequote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:12 schreef RaymanNL het volgende:
Coool
Google maps is uitgebreid:
http://maps.google.com/maps?ll=52,5&z=13
Check dat me woonplaats zijn, (die aan de rechterkant van de IJssel )
ik dacht dat die gast alleen maar pure suiker at joh...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:21 schreef MMaRsu het volgende:
ja die man die alleen maar appels eet, en er daardoor zo uitziet.
je had het een tijdje terug eens moeten zien, toen werd iedereen die nieuw was gelijk weggepestquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:00 schreef Cerbie het volgende:
Er komen hier ook altijd dezelfde gebruikers
nee, daarna werd het leuk, toen gingen alle mod's bitchen dat we het alleen maar over games mochten hebben, ik maar protesteren, maar uiteindelijk kwamen jullie erachter dat ik gelijk had, als het namelijk alleen maar over games ging was er 1 reactie per week.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:04 schreef mordradead het volgende:
echt aardig was het niet maar het was wel lachen
en daar komt bij dat ik net msn 7 heb gedownload hehehehehehheequote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:14 schreef mordradead het volgende:
capibar, wat ben jij toch ook een geweldige ende toffe kerel
Ik ben ook best nieuw, maar ik ben ook niet weggepestquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:02 schreef capibar het volgende:
[..]
je had het een tijdje terug eens moeten zien, toen werd iedereen die nieuw was gelijk weggepest![]()
Zelfs de oldbies die terug kwamen...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:02 schreef capibar het volgende:
[..]
je had het een tijdje terug eens moeten zien, toen werd iedereen die nieuw was gelijk weggepest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |