nee, daarna werd het leuk, toen gingen alle mod's bitchen dat we het alleen maar over games mochten hebben, ik maar protesteren, maar uiteindelijk kwamen jullie erachter dat ik gelijk had, als het namelijk alleen maar over games ging was er 1 reactie per week.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:04 schreef mordradead het volgende:
echt aardig was het niet maar het was wel lachen
en daar komt bij dat ik net msn 7 heb gedownload hehehehehehheequote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:14 schreef mordradead het volgende:
capibar, wat ben jij toch ook een geweldige ende toffe kerel
Ik ben ook best nieuw, maar ik ben ook niet weggepestquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:02 schreef capibar het volgende:
[..]
je had het een tijdje terug eens moeten zien, toen werd iedereen die nieuw was gelijk weggepest![]()
Zelfs de oldbies die terug kwamen...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:02 schreef capibar het volgende:
[..]
je had het een tijdje terug eens moeten zien, toen werd iedereen die nieuw was gelijk weggepest![]()
ja, maar dat is alleen maar omdat het niet mochtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ben ook best nieuw, maar ik ben ook niet weggepest![]()
Rellen is goed, rellen is aardig, zolang je het maar goed doet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:21 schreef MMaRsu het volgende:
* MMaRsu] schopt rockstah[/me]
[me=MMaRsu gooit een ruit in!
RELLLLUUUUUUH!
* Sharkdoggie pakt MMaRsu bij zijn hoofd, legt kaak open en tussen de stoep en begint op te stampen a la American History X.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:24 schreef MMaRsu het volgende:
Leg jij maar eens laagdrempelig uit hoe je moet rellen dan
bier.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:24 schreef MMaRsu het volgende:
Leg jij maar eens laagdrempelig uit hoe je moet rellen dan
Sorry jouw poging om het niveau laag te houden is mislukt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:43 schreef capibar het volgende:
[afbeelding]
alles om het laagdrempelig te houden natuurlijk
uit de archief:quote:Op zaterdag 25 juni 2005 08:48 schreef mordradead het volgende:
big ziet je jongen
Vroegâh jaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:04 schreef mordradead het volgende:
ach, dat was vroeger... toen alles beter was..... echt aardig was het niet maar het was wel lachen
nu komt er af en toe nog iemand langs maar niemand blijft meer.... alleen wij, de echte die-hards
quote:
Daarvóór nogquote:
als je kijkt moet je natuurlijk posten... heb je er ook weer een post bij, daar is dit topic toch ook voorquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:35 schreef Frankeinstein het volgende:
ik post hier best wel weinig eigenlijk... En toch volg ik het topic wel een beetje.
Hoe ga je dat trouwens vierenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:03 schreef RaymanNL het volgende:
1 juli ben ik precies een jaar actief in deze slowchatErg heh
![]()
Ik ga niet rond posten met een fucking Rayman avatarquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:40 schreef Cerbie het volgende:
Voor iedereen een rayman avatar maken
Ja! Ik ga een Avatar maken en die moeten jullie allemaal 1 juli een dag lang als avatar hebbenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik ga niet rond posten met een fucking Rayman avatar
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja! Ik ga een Avatar maken en die moeten jullie allemaal 1 juli een dag lang als avatar hebben![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja! Ik ga een Avatar maken en die moeten jullie allemaal 1 juli een dag lang als avatar hebben![]()
<---------------quote:Op zaterdag 25 juni 2005 08:48 schreef mordradead het volgende:
big ziet je jongen
Ik laat nog liever mijn account deletenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dan hoor je er toch niet bijquote:Op zondag 26 juni 2005 14:38 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik laat nog liever mijn account deleten
Ik ookquote:Op zondag 26 juni 2005 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ben ik dan de enige die 1 juli een Rayman avatar neemt?
Ik wil het liefst bij niets horen wat me met jou in verband zou kunnen brengen maar aangezien hier zo nu en dan nog wel eens een leuk persoon langs komt maar ik een uitzonderingquote:
Ik doe ook meequote:Op zondag 26 juni 2005 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ben ik dan de enige die 1 juli een Rayman avatar neemt?
Haat je me zo dan, ben je ook zo geobserdeerd alsquote:Op zondag 26 juni 2005 14:47 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik wil het liefst bij niets horen wat me met jou in verband zou kunnen brengen maar aangezien hier zo nu en dan nog wel eens een leuk persoon langs komt maar ik een uitzondering
Cool, die mag je op 1 juli openen danquote:Op zondag 26 juni 2005 14:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Haat je me zo dan, ben je ook zo geobserdeerd alsHomerJ
Ohwjah! Roy! Ik ben een ''RaymanNL 1 Juli Een jaar in de GAM Slowchat'' al aan het maken
Ik bedoelde Avatarquote:Op zondag 26 juni 2005 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Cool, die mag je op 1 juli openen dan![]()
Aaaaaaaahhhhh Lexie!!!!!!!! Doe nouquote:
quote:Op zondag 26 juni 2005 14:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Haat je me zo dan, ben je ook zo geobserdeerd alsHomerJ
oh tof, ik neem een rayman NL avatarquote:Op zondag 26 juni 2005 15:25 schreef RaymanNL het volgende:
En het is nu ten strengste Verboden om nu een RaymanNL avatar te hebben!
m.u.v. RaymanNL zelf![]()
tequote:Op zondag 26 juni 2005 19:20 schreef capibar het volgende:
heeft iemand eigenlijk een idee hoe lang ik al in de slowchat zit?
uiterst.. volgens mij spelen die teveel spelletjes..quote:Op zondag 26 juni 2005 18:33 schreef MMaRsu het volgende:
Raar filmpje :
http://filecabi.net/v.php?file=1119457797.wmv&width=340&height=320
*spammerdespam*quote:Op zondag 26 juni 2005 21:50 schreef mordradead het volgende:
in die goede ouwe tijd spamde capibar het topic nu vol om posts te krijgen
Nee de goede ouwe tijd was daarvoor nog, met homerJ en Royquote:Op zondag 26 juni 2005 21:50 schreef mordradead het volgende:
in die goede ouwe tijd spamde capibar het topic nu vol om posts te krijgen
quote:Op zondag 26 juni 2005 21:53 schreef gieling het volgende:
[..]
Nee de goede ouwe tijd was daarvoor nog, met homerJ en Roy![]()
jij was wel een bikkel he, indertijdquote:Op zondag 26 juni 2005 22:23 schreef HomerJ het volgende:
Fuck die Rayman Avatater. Waarom zou ik?
Ben het compleet eens met Gieling
[..]![]()
even een quote van jou:quote:
quote:HomerJ - vrijdag 13 juni 2003 @ 16:14
Iemand zin in een green herbje
Alleen als Rayman in een Blizzard spel komt te zittenquote:Op zondag 26 juni 2005 20:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tain! Jij neemt ook een RaymanNL Avatar heh!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |