quote:Op zondag 19 juni 2005 10:49 schreef Wiehoe het volgende:
Dan stel ik hier nog maar een keer mijn vraag,
Ik lees iets over importeren en exporteren van autos ofzo. Is dat een missie? Of moet je dat doen om 100% te halen?
Is geen missie. Kan je er gewoon bij doen om de 100% te halen.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:49 schreef Wiehoe het volgende:
Ik lees iets over importeren en exporteren van autos ofzo. Is dat een missie? Of moet je dat doen om 100% te halen?
Het is om je 100% van te makenquote:Op zondag 19 juni 2005 10:49 schreef Wiehoe het volgende:
Dat is juist het mooie ervanquote:Op zondag 19 juni 2005 10:52 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik heb 'm bekeken, maar wat een teleurstelling... Vice City is veel overzichtelijker en prettiger. De missies in SA liggen ook veels te ver uit elkaar
Dan moet ik maar even in San Fierro gaan kijkenquote:Op zondag 19 juni 2005 10:55 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Het is om je 100% van te maken
Die auto's staan op een bord geschreven (die ze nodig hebben voor de export) te vinden in San Fierro
quote:
Begin hem ook te vervloeken.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:59 schreef gigant het volgende:
IK haat zero, kun je hem niet vermoorden. Ik heb dat spel al 2 dagen links laten liggen vanwege die rotnerd. OK het is ook mooi weer, maar zijn er geen cheats om missies te skippen?
quote:Op zondag 19 juni 2005 10:59 schreef gigant het volgende:
IK haat zero, kun je hem niet vermoorden. Ik heb dat spel al 2 dagen links laten liggen vanwege die rotnerd. OK het is ook mooi weer, maar zijn er geen cheats om missies te skippen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The night hides a world, but unveils a universe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
quote:Op zondag 19 juni 2005 11:01 schreef Johan-Derksen het volgende:
Vandaag moet ik toch een keer die Lowrider Race uitrijden als winnaar...
Anders word ik G E K !
Bij mij draait ie op zn laagstquote:Op zondag 19 juni 2005 10:58 schreef knakworstje het volgende:
bij mij draait ie maar half op het allerlaagste hapert ie nog vaak maja het is speelbaar
WTF, die had ik in één keer, zó moeilijk is dat toch niet?quote:Op zondag 19 juni 2005 11:17 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]Het is me gelukt
Een goede nachtrust deed wonderen.. in een pimpmobiel rij je zachter maar wel met een betere wegligging..
Nu ff ontbijten
quote:Op zondag 19 juni 2005 11:15 schreef CybPraetorian het volgende:
ik snap iets niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The night hides a world, but unveils a universe
quote:Op zondag 19 juni 2005 11:15 schreef CybPraetorian het volgende:
ik snap iets niet:Omdat dat er voor zorgt dat dat niet kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, zo zit het dus.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:19 schreef Burbo het volgende:
[..]
Omdat dat er voor zorgt dat dat niet kan
quote:Op zondag 19 juni 2005 11:06 schreef Drakul het volgende:
[..]Mooi! Zero bekijkt het maar. Bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
Pak gewoon een sterk wapen, of gebruik cheats dat je een motorzaag krijgt.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:50 schreef PAA-053 het volgende:
Bij die treinmissie kom ik een probleempje tegen. Via die brug op de trein springen, dat lukt allemaal nog wel. (Goede tip, trouwens) Alleen na een tijdje, als ik bezig ben die lui kapot te schieten, wat overigens heel langzaam gaat, kom je een brug tegen, die over de treinrails loopt. Hier kan ik niet onderdoor, ook niet als ik buk! Ik wordt dan dus zegmaar van de trein afgeschoven....
Hoe los ik dit op?![]()
Idd, ik vond 'm ook hartstikke makkeiljk, gewoon naast die trein gaan rijden en die dikzak schiet ze allemaal dood, geen probleem toch?quote:Op zondag 19 juni 2005 12:02 schreef truSteh het volgende:
Los je niet op.. doe gewoon die missie hoe die moet worden voltooid, zo moeilijk issie niet. Waarom doet iedereen heir zo moeilijk met andere methoden te bedenken :\
Cheatsquote:Op zondag 19 juni 2005 12:05 schreef gigant het volgende:
[..]
Pak gewoon een sterk wapen, of gebruik cheats dat je een motorzaag krijgt.
Nee, bij mij deed hij dat tot 5 keer toe niet, en toen was ik toch lichtelijk gefrustreerd, zeker omdat er telkens maar 1 overblijft....quote:Op zondag 19 juni 2005 12:05 schreef Burbo het volgende:
[..]
Idd, ik vond 'm ook hartstikke makkeiljk, gewoon naast die trein gaan rijden en die dikzak schiet ze allemaal dood, geen probleem toch?
Dat ligt misschien aan jou omdat je te dicht op de trein rijdt, en Smoke daarom tegen de trein aanschiet.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:07 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Nee, bij mij deed hij dat tot 5 keer toe niet, en toen was ik toch lichtelijk gefrustreerd, zeker omdat er telkens maar 1 overblijft....
Maar ik zal het eens proberen met een sterk wapen, machinegeweer ofzo.![]()
Goed punt, dat bedacht ik me ook net (eigenlijk bedacht mijn broertje datquote:Op zondag 19 juni 2005 12:12 schreef truSteh het volgende:
[..]
Dat ligt misschien aan jou omdat je te dicht op de trein rijdt, en Smoke daarom tegen de trein aanschiet.
Die trucker-missies vind ik geweldig mooiquote:Op zondag 19 juni 2005 12:07 schreef Repeat het volgende:
zijn die trucker missies op het platteland verplicht of kun je zelf kiezen of je die doet ?
quote:Op zondag 19 juni 2005 12:18 schreef P0rt0 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de hoeren allemaal pistolen dragen? In Vice City hadden die bitches dat niet.. nu denk ik wel dubbel na of ik op z'n zaadbank ga :/
Sin City nog niet gezien?quote:Op zondag 19 juni 2005 12:18 schreef P0rt0 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de hoeren allemaal pistolen dragen? In Vice City hadden die bitches dat niet.. nu denk ik wel dubbel na of ik op z'n zaadbank ga :/
quote:Klinkt logisch dit maar dit lukt mij niet omdat ik telkens word neergeknaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
bij die "high road on the right" kun je ook via de brug op de trein springen met motor en al.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:18 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Goed punt, dat bedacht ik me ook net (eigenlijk bedacht mijn broertje dat), en toen ben ik uiterst rechts gaan rijden. Dit ging een stuk beter, alleen kwam ik na die "high road on the right" aan de linkerkant van de trein terecht, geklemd tussen de rotswand en de trein zelf, ik heb het dus niet gehaald, maar ik denk wel dat het zo gaat lukken.
Bedankt, maar ik heb hem inmiddels gehaald!quote:Op zondag 19 juni 2005 12:45 schreef gigant het volgende:
[..]
bij die "high road on the right" kun je ook via de brug op de trein springen met motor en al.
Inderdaad. Volg het rode treinspoor die naar de docks gaatquote:Op zondag 19 juni 2005 10:58 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Dan moet ik maar even in San Fierro gaan kijken![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 10:59 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
you might get smoked if you keep that up. Watch yo back homey
Euh, volg het pijltjequote:Op zondag 19 juni 2005 13:22 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik moet nu zo'n knakker zoeken op Mount Chilliad...
Lastig klusje want ik vind wel armor een parachute maar meer ook niet
Ik heb er ook aardig wat keren over gedaan. Dat springen op de trein is niet nodig.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:07 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Nee, bij mij deed hij dat tot 5 keer toe niet, en toen was ik toch lichtelijk gefrustreerd, zeker omdat er telkens maar 1 overblijft....
Maar ik zal het eens proberen met een sterk wapen, machinegeweer ofzo.![]()
Je moet dan ook nog a of d indrukken.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:55 schreef Repeat het volgende:
Hmm moet zo'n donut draaien bij die driving school, maar als ik w en s indruk zoals er staat dan gaan die wielen wel spinnen, maar hij blijft gewoon op zijn plek en draait dus geen rondje. Hoe doe ik dit?
Op de een of andere manier herkennen sommige computers het niet als je 3 of meer toetsen ingedrukt hebt. Dat is bij mijn computer ook zo, dan gaat ie piepen.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:57 schreef Repeat het volgende:
ow ik zie dat als ik steer with mouse aanzet en dan even met mn muis draai hij het wel doetRaar dat ik niet gewoon met mn toetsenbord kan draaien met a of d dan
Hehe, die agenten hadden de missie al wel half verteld, maar de missie was officieel nog niet begonnen.. Ik moest ze eerst nog een keer opzoeken en toen kwam het pijltje wel in beeldquote:Op zondag 19 juni 2005 13:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Euh, volg het pijltje
Je hebt een pad wat van beneden richting NW van de berg gaat, daar moet je heen.
Moet je af en toe met je muis wat omhoog gaan.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:22 schreef Repeat het volgende:
moet nu naar de andere kant van die stad rijden en terug in 2 minuten...Best te doen, maar niet zonder schade, want dan haal ik het nooit, als ik voorzichtig moet gaan doen, zeker omdat je met die brakke camera niet kan zien of er iemand aankomt als je zo'n heuveltje oprijdt.
quote:Op zondag 19 juni 2005 12:41 schreef N-E-R-D het volgende:
Die missie van area69
[..]
Klinkt logisch dit maar dit lukt mij niet omdat ik telkens word neergeknalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet van die brug springen, maar er zo gauw mogelijk naast gaan rijdenquote:Op zondag 19 juni 2005 11:50 schreef PAA-053 het volgende:
Bij die treinmissie kom ik een probleempje tegen. Via die brug op de trein springen, dat lukt allemaal nog wel. (Goede tip, trouwens) Alleen na een tijdje, als ik bezig ben die lui kapot te schieten, wat overigens heel langzaam gaat, kom je een brug tegen, die over de treinrails loopt. Hier kan ik niet onderdoor, ook niet als ik buk! Ik wordt dan dus zegmaar van de trein afgeschoven....
Hoe los ik dit op?![]()
Had ik bij de vorige P ook, en deze ook, alleen gaat deze niet piepenquote:Op zondag 19 juni 2005 14:16 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
Op de een of andere manier herkennen sommige computers het niet als je 3 of meer toetsen ingedrukt hebt. Dat is bij mijn computer ook zo, dan gaat ie piepen.
Heb gehoord dat als je cheats gebruikt hem niet meer kan uitspelenquote:Op zondag 19 juni 2005 17:24 schreef CosmoNut het volgende:
is er geen misson passed cheat ofzo.
pieeeep-missie echt hoe kut kun je een missie maken
pijltjes toetsen en Lctrlquote:Op zondag 19 juni 2005 16:42 schreef CybPraetorian het volgende:
Hoe kan je stunten met een BMX?
Hoe krijg je je lung capacity omhoog?
wanneer wordt de nieuwe steden beschikbaar?
Ja idd, heb zon beetje 3 rondjes rond het eiland gezwommen voordat ik verder konquote:Op zondag 19 juni 2005 17:47 schreef HomerJ het volgende:
Ik kan momenteel maar 1 missie doen voor Woozie. Maar hij zegt dat ik nog te slecht kan zwemmen. Zit nu al 50 minuten te zwemmen, duiken en onderwater aan het zwemmen maar nog steeds kan ik niet goed genoeg zwemmen
alleen onderwater zwemmen,quote:Op zondag 19 juni 2005 17:47 schreef HomerJ het volgende:
Ik kan momenteel maar 1 missie doen voor Woozie. Maar hij zegt dat ik nog te slecht kan zwemmen. Zit nu al 50 minuten te zwemmen, duiken en onderwater aan het zwemmen maar nog steeds kan ik niet goed genoeg zwemmen
Handig om nu achter te komenquote:
bullshit en bangmakerij... Ik heb alle vliegmissies op zich wel goed gedaan maar ik ben hier al 4 dagen mee bezig... en dat vind ik toch een beetje te ver gaan. Een spelletje moet nog wel een spelletje blijven en moet voor de lol zijn maar nu zit ik me alleen nog maar te frustreren.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:46 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Heb gehoord dat als je cheats gebruikt hem niet meer kan uitspelen
En dat word nog leuk als je zelf moet gaan vliegen want dat is dezelfde besturing
Krijg je bij een missie.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:53 schreef Fillipe het volgende:
Dit is geen tvp
Waar kan je zo'n jetpack vinden, of krijg je die bij een missie? Zo en nu weer de zon in.
Ryder moet je inleven houden door af en toe een cop te killen.quote:Op zondag 19 juni 2005 18:27 schreef Nashje het volgende:
Ik zit nog steeds vast bij een missie met Ryder. Moet je met een kut heftruck van die dozen inladen maar Ryder gaat na 4 dozen dood en die 2 andere dozen zijn verstopt ofzo
Eerst over het hek klimmen en de poort nog niet openen.quote:Op zondag 19 juni 2005 18:27 schreef Nashje het volgende:
Ik zit nog steeds vast bij een missie met Ryder. Moet je met een kut heftruck van die dozen inladen maar Ryder gaat na 4 dozen dood en die 2 andere dozen zijn verstopt ofzo
w, a en s gaat hier ook niet lekker als je ze tegelijkertijd indruktquote:Op zondag 19 juni 2005 14:16 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
Op de een of andere manier herkennen sommige computers het niet als je 3 of meer toetsen ingedrukt hebt. Dat is bij mijn computer ook zo, dan gaat ie piepen.
als je ervoor staat, aan de rechter kantquote:Op zondag 19 juni 2005 18:59 schreef Nashje het volgende:
Ah das wel slim ja Johan-Derksen. Maar ik weet niet welke dozen ik moet pakken die buiten staan. Staan ze gewoon buiten naast die 'loods'.
heb ik ook net gedaan, vrij simpel eigenlijkquote:Op zondag 19 juni 2005 19:05 schreef speedfreakssj het volgende:
ik heb net gray import gedaan. bleek die gast onder die dingen te rijden waar je ook met die terminator missie rijd.
maar dan linksquote:Op zondag 19 juni 2005 19:01 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
als je ervoor staat, aan de rechter kant
haven voor de towtruck? dan ga ik even zoekenquote:Op zondag 19 juni 2005 19:42 schreef speedfreakssj het volgende:
volgens mij een beetje in het noorden. of bij centraal haven gedoe.
gefundenquote:Op zondag 19 juni 2005 19:44 schreef Yildiz het volgende:
[..]
haven voor de towtruck? dan ga ik even zoeken
Inderdaad, het moeilijkst is het wennen aan de controls. Je moet gewoon ff goed door hebben welke controls wat doen, en niet links/rechts gaan lopen rammen omdat dan je heli/vliegtuig scheef gaat. Q en E gebruiken!quote:Op zondag 19 juni 2005 21:12 schreef speedfreakssj het volgende:
die was best makkelijk. Waarom hebben zoveel mensen zoveel moeite met alles? vliegen doe je toch gewoon met UJ voor acc dec, YI voor draaien en de pijltjes toetsen voor rollen en pitchen? pak je KPins0 voor vuren en kpins1 voor sec vuren.
Gewoon iedereen rustig afknallen.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:55 schreef speedfreakssj het volgende:
mag nu die harvester gaan jatten van die idiioten.
Kan veel makkelijker. Omrijden (door de tunnel heen), dan kom je achteraan het veld uit, pak je die harvester en rijdt je over al die ventjes heen (leuk effectquote:
Daar ben ik nu ook...quote:Op zondag 19 juni 2005 21:55 schreef speedfreakssj het volgende:
mag nu die harvester gaan jatten van die idiioten.
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:12 schreef speedfreakssj het volgende:
die was best makkelijk. Waarom hebben zoveel mensen zoveel moeite met alles? vliegen doe je toch gewoon met UJ voor acc dec, YI voor draaien en de pijltjes toetsen voor rollen en pitchen? pak je KPins0 voor vuren en kpins1 voor sec vuren.
Keypadinsert.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:42 schreef Georges het volgende:
[..]
![]()
Probeer eens geen afkortingen te gebruiken of zo. Dan is het wat begrijpelijker.
In ieder geval, de controls zijn niet zo intuitief als in Vice City, vond het erg lastig.
dat zijn geen afkortingen.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:42 schreef Georges het volgende:
[..]
![]()
Probeer eens geen afkortingen te gebruiken of zo. Dan is het wat begrijpelijker.
In ieder geval, de controls zijn niet zo intuitief als in Vice City, vond het erg lastig.
Motherfucking bitch. U lie.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:55 schreef speedfreakssj het volgende:
Yo homie, that's MY briefcase
Ja, in elk politiebureau ligt er wel één. Meestal in de douch. Trouwens hoeren hebben vibrators bij zich.quote:Op maandag 20 juni 2005 00:29 schreef DrDentz het volgende:
pffft.. hebben de wouten een dildo?! ok ik ga er eens ff een kijkje nemen, bedankt hoor![]()
Ja. Wat een takke eind was datquote:Op maandag 20 juni 2005 00:23 schreef daNpy het volgende:
Bovenop de berg om die hippie bus te halen:
[afbeelding]
Hij staat ook gewoon bij de Golden Gatequote:
Niemand??quote:Op zondag 19 juni 2005 23:55 schreef MaximumRush het volgende:
Die ene missie van Woozy dat je op die dam moet springen met je parachute. Je moet stijgen naar zo'n cirkeltje in de lucht en dan eruit springen. Maar mijn vliegtuig kan niet hoog genoeg :s
Ik ben al wel klaar met de flightschool enzo.
Een oester?quote:Op maandag 20 juni 2005 00:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hij staat ook gewoon bij de Golden Gate
Maar ik heb wel een Oester gehaald
Hij kan niet snel genoeg zo hoog stijgen, vlieg er dus eerst onderdoor en maak een bocht zonder teveel hoogte te verliezen. Nu kun je wel de benodigde hoogte halen. Je kunt het ook een proberen als je er gewoon onderdoor vliegt, dan op enter drukken om eruit te springen. Soms vind hij dat ook goed genoeg.quote:
Ja, dat zijn zegmaar 'hidden packages' maar dan onderwater.quote:
Ja, dat klopt.quote:Op maandag 20 juni 2005 01:50 schreef Repeat het volgende:
klopt het dat als je al je driving school missies gedaan hebt het icoontje niet van je kaart verdwijnt zoals bij andere series missies die je gecomplete hebt?
Klinkt goedquote:Op maandag 20 juni 2005 01:49 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja, dat zijn zegmaar 'hidden packages' maar dan onderwater.
Je hebt ook zoiets met foto's maken.![]()
Kloptquote:Op maandag 20 juni 2005 01:50 schreef Repeat het volgende:
klopt het dat als je al je driving school missies gedaan hebt het icoontje niet van je kaart verdwijnt zoals bij andere series missies die je gecomplete hebt?
Hoe moeilijk kan het zijn door rem en gas te geven tegelijkertijd.quote:Op maandag 20 juni 2005 07:48 schreef AMD64 het volgende:
sjongejonge jonge.
Die 360 graden turn die je moet maken op je drive school (auto) kom ik altijd op 85%
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat, Tags Sprayen, foto's maken en hidden packages zoeken! Te stom! Schieten is veel leuker!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Ik ga der overhoop schieten! Ze liep laatst alweer tezeiken, belde ze dat ze wel met mn vrienden verder ging als ik niet wilde komen! tsssk! Toen kwam ik niet en toen stond er in me beeld, You missed a date with Denise, she aint gonna be happy! Nou; DooD!quote:Op maandag 20 juni 2005 09:51 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Hoe moet je eigenlijk met die Denise afspreken...
Ik ben een keer met haar langs een bar geweest, en dat vond ze wel leuk.
Maar elke keer als ik daarna langs haar huis kwam was er geen rode marker.![]()
Jetpack?quote:Op maandag 20 juni 2005 10:11 schreef Roellie80 het volgende:
hoe kom je in gods naam bovenop die hoge torens dan??
Bij mij ook, 1x wat drinken ok, gaan we wat eten vind ze er weinig aan.. geef haar bloemen, knal een gangmember overhoop, een zoen en bracht haar thuis, was ze ontevredenquote:Op maandag 20 juni 2005 09:51 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Hoe moet je eigenlijk met die Denise afspreken...
Ik ben een keer met haar langs een bar geweest, en dat vond ze wel leuk.
Maar elke keer als ik daarna langs haar huis kwam was er geen rode marker.![]()
Je hebt bij die ronde toren in Los Santos aan de noordkant van dat ding een ingang. Zit achter een stuk pilaren.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:11 schreef Roellie80 het volgende:
Én tags sprayen. Pics maken heb ik nog niet gedaanquote:Op maandag 20 juni 2005 01:49 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja, dat zijn zegmaar 'hidden packages' maar dan onderwater.
Je hebt ook zoiets met foto's maken.![]()
Nog lang niet!quote:
In me kamer is het een stuk beter uit te houden dan in de tuin! (rietenkapquote:Op maandag 20 juni 2005 11:02 schreef ThA_DeViL het volgende:
veel te warm om te spelen, ben nog steeds even ver als vrijdag
* SicSicSics = jaloers!quote:Op maandag 20 juni 2005 11:09 schreef ThA_DeViL het volgende:
ik heb de airco maar neergezet, eerst in de middag ff zwemmen en als ik dan terug ben lekker GTA spelen in de koelte
Ik zou deze gebruikenquote:Op maandag 20 juni 2005 11:12 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
* SicSicSics = jaloers!
Zit hier op me werk weg te zweten!![]()
Zijn er trouwens al kaarten met daarop alle Tag 'n' Spray lokaties? (ik ben veel te lui om zelf te gaan zoeken en ik zit op me werk... mag ik natuurlijk niet internetten!)
oops toch maar ff zitten interenetten en wat vonden we?
http://www.gta-sanandreas.com/guides/tagsmap/map.htm
Zeer handig! Dank u!quote:Op maandag 20 juni 2005 11:21 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ik zou deze gebruiken
http://hem.bredband.net/708145/tags.html
De nummers zijn clickable en dan krijg je een screen van de tag en een zoom in van de map. Hiermee vind je ze veel makkelijker
Dat snap ik ook. Maar lukt niet.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zijn door rem en gas te geven tegelijkertijd.![]()
Jetpack?quote:Op maandag 20 juni 2005 10:11 schreef Roellie80 het volgende:
Zet je PC buiten neerquote:Op maandag 20 juni 2005 11:02 schreef ThA_DeViL het volgende:
veel te warm om te spelen, ben nog steeds even ver als vrijdag
teveel werk, ik zou t kunnen installeren op de laptop van me pa. maar ik weet niet of hij hem zelf nodig heeftquote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 11:28 schreef ThA_DeViL het volgende:
Reward
When all tags are sprayed over you earn a lot of respect and four weapons appear inside the Johnson Family home. The AK-47, Tec-9, Sawn-Off Shotgun, and Molotov Cocktails spawn in the kitchen.
Die van mij staat buitenquote:Op maandag 20 juni 2005 11:29 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
teveel werk, ik zou t kunnen installeren op de laptop van me pa. maar ik weet niet of hij hem zelf nodig heeft
Vanwege mijn PC?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:48 schreef Dark_Killah het volgende:
AMD, de spoilertag werkt nog hoor.
quote:Ik heb problemen met de eigen mp3's afluisteren!! Ik zet in de user tracks map, en scan ze in bij options maar zodra ik in een auto zit en de mp3 player aanzet word ik uit het spel gegooid! Ik heb alles gewoon legaal etc. en ben het probleem nog op geen enkel forum tegengekomen. Iemand hier ook last van?
Je kan maar 2 uur per dag trainenquote:Op maandag 20 juni 2005 11:58 schreef peristilius het volgende:
Hey ik heb een beetje een probleem, ik kan zeg maar niet meer trainen in de gym.
Hij zegt altijd dat ik genoeg hebt gekloot voor die dag en dat ik morgen terug moet komen.
Nu neemt mn muscle langzaam af, maar dat vind ik eigenlijk niet zo erg. Die gast leek toch op een gorilla.
quote:
Ik snap zelf ook wel hoe dat spel werkt na 75 uur spelen.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:58 schreef peristilius het volgende:
Hey ik heb een beetje een probleem, ik kan zeg maar niet meer trainen in de gym.
Hij zegt altijd dat ik genoeg hebt gekloot voor die dag en dat ik morgen terug moet komen.
Nu neemt mn muscle langzaam af, maar dat vind ik eigenlijk niet zo erg. Die gast leek toch op een gorilla.
Nope, dat lukt ook niet. Het lijkt net alsof de motoren uitvallen en dan gaat hij hoogte verliezen.quote:Op maandag 20 juni 2005 01:15 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Hij kan niet snel genoeg zo hoog stijgen, vlieg er dus eerst onderdoor en maak een bocht zonder teveel hoogte te verliezen. Nu kun je wel de benodigde hoogte halen. Je kunt het ook een proberen als je er gewoon onderdoor vliegt, dan op enter drukken om eruit te springen. Soms vind hij dat ook goed genoeg.
Sorry hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 12:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
[..]
Ik snap zelf ook wel hoe dat spel werkt na 75 uur spelen.
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:03 schreef N-E-R-D het volgende:
Gister was ik bezig met die missie dat je 4 politiemotors moet jatten, 3x geprobeerd alle 3x crashed me pc
Kijken of het vandaag wel lukt
Je raakt alles kwijtquote:Op maandag 20 juni 2005 13:28 schreef clowncloon het volgende:
vraagje, ik zat in San Andreas en was bezig de hele hood over te nemen maar ik deed tussendoor de laatste missie vlakbij het johnsons huis en toen opeens werd ik midden in the middle of nowhere gedumpt en erger nog...die hele hood missies zijn foetsie, die paarse rakkers bivakkeren zelfs voor mijn deur! moet ik nou weer even terug naar een oudere savegame of komt die optie met de hele hood nog terug?
Maar je raakt niet je safehouses e.d. kwijt, alleen je guns geloof ik. Ik ga maar even eerste de hele hood overmeesteren en alles kopen wat er te kopen valtquote:Op maandag 20 juni 2005 13:33 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Je raakt alles kwijt![]()
Anders kun je niet verder.
Later is het weer mogelijk om ze terug te krijgen.
denk dat ik dit ook maar doe,quote:
Heb hem gehaalt en die missies daarna gingen ook nog maar bij de eerste missie voor die engelsen weer een crashquote:
Ik bedoel dus dat je alle hoods kwijt raakt. Dus het heeft geen zin om ze dan allemaal al over te nemen.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:35 schreef clowncloon het volgende:
[..]
Maar je raakt niet je safehouses e.d. kwijt, alleen je guns geloof ik. Ik ga maar even eerste de hele hood overmeesteren en alles kopen wat er te kopen valt![]()
@ancient, de game is je geld dubbeldwars, overdwars, over de kop het geld waard!
Ja, ik wil hem ook wel buiten gaan spelen, maar dan zie ik geen ene flikker.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:37 schreef coz het volgende:
[..]
denk dat ik dit ook maar doe,
zeer recent SA als nieuwe aanwinst
vandaag toevallig een terugkomdag die eerder afgelopen is als ik verwachtte en nou heb ik een paar uur over, die ik eigenlijk ook wel beter kan besteden maar .... tja
nee okee, maar in de tussentijd verdien ik BAKKEN met geld zodat ik alle safehouses kan kopenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:40 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat je alle hoods kwijt raakt. Dus het heeft geen zin om ze dan allemaal al over te nemen.
ik zag er bij de FRS al een stikker op 3 halen 2 betalenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:34 schreef Ancient het volgende:
Is de game echt het geld waard? want dan koop ik hem zometeen misschienVice City vond ik tenminste erg leuk
![]()
hoeveel kost het eigenlijk voor op de Pc?
ja.. spel is zeker zijn geld waard.. niet luisteren naar de mensen die zeiken dat Vice City beter was!! ik vind het absoluut niet.. alles is in SA groter en beter als Vice City (vind ik) de missies zijn wat simpeler.. hierdoor blijf je niet eeuwig op 1 missie hangen!quote:Op maandag 20 juni 2005 13:34 schreef Ancient het volgende:
Is de game echt het geld waard? want dan koop ik hem zometeen misschienVice City vond ik tenminste erg leuk
![]()
hoeveel kost het eigenlijk voor op de Pc?
PS2, XBOX en PC = [Multi]quote:Op maandag 20 juni 2005 13:45 schreef coz het volgende:
waar slaat [multi] trouwens op ... meerdere draadjes of is er ook een multitheft auto voor SA in de maak![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:21 schreef Heliospan het volgende:
Ik word helemaal gaar van die vliegschool![]()
Die dingen vliegen best lekker, maar door die kuthoepeltjes vliegen is zwaar irritant
Niet te vergeten: RESPECT!quote:Op maandag 20 juni 2005 13:41 schreef clowncloon het volgende:
[..]
nee okee, maar in de tussentijd verdien ik BAKKEN met geld zodat ik alle safehouses kan kopen![]()
Verveel je je? Als ik me verveel, ga ik lekker shoppenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:31 schreef SuperUli het volgende:
Ik verveel me met GTA:SA na de storyline te hebben uitgespeeld..
Is het niet zo dat je dan teveel software runt op de achtergrond?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:39 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Heb hem gehaalt en die missies daarna gingen ook nog maar bij de eerste missie voor die engelsen weer een crash
Gebeurt wel vaak de laatse tijd![]()
Aha op die fietsquote:Op maandag 20 juni 2005 13:41 schreef clowncloon het volgende:
[..]
nee okee, maar in de tussentijd verdien ik BAKKEN met geld zodat ik alle safehouses kan kopen![]()
lekker naar de sex shopquote:Op maandag 20 juni 2005 14:06 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Verveel je je? Als ik me verveel, ga ik lekker shoppen
ik zat ook aan dat MTA te denken , het is idd een iets misleidende TTquote:Op maandag 20 juni 2005 13:45 schreef coz het volgende:
waar slaat [multi] trouwens op ... meerdere draadjes of is er ook een multitheft auto voor SA in de maak![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:31 schreef SuperUli het volgende:
Ik verveel me met GTA:SA na de storyline te hebben uitgespeeld..
quote:Op maandag 20 juni 2005 14:14 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
kijk mensen...HIJ HEEFT HEM UITGESPEELD
ga nu maar weer met lego spelen kneus
Veel te warm voor!quote:Op maandag 20 juni 2005 14:16 schreef Tain het volgende:
[..]kijk mensen...HIJ KAN NIET NORMAAL REAGEREN
ga buiten spelen ofzo
Das best verkenkerdquote:Op maandag 20 juni 2005 13:28 schreef clowncloon het volgende:
vraagje, ik zat in San Andreas en was bezig de hele hood over te nemen maar ik deed tussendoor de laatste missie vlakbij het johnsons huis en toen opeens werd ik midden in the middle of nowhere gedumpt en erger nog...die hele hood missies zijn foetsie, die paarse rakkers bivakkeren zelfs voor mijn deur! moet ik nou weer even terug naar een oudere savegame of komt die optie met de hele hood nog terug?
Dat ging meer over de speelbaarheid van het spel nadat je de missies hebt gedaan, dan over het uitspelen zelf.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:14 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
kijk mensen...HIJ HEEFT HEM UITGESPEELD
ga nu maar weer met lego spelen kneus
D'r is er hier maar een gefrustreerd.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:24 schreef DrDentz het volgende:
niet zo kwaad zijn jongens, lief spelen weer
Zoals wel meer gedaan wordt, ik stel mijn vraag nog n keerquote:Op maandag 20 juni 2005 14:21 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Das best verkenkerd
Ik laat nu die missies haast links liggen, ben alleen maar bezig met die hood-battles
En af en toe Denise verkennen
Maar stel nou dat ik al die paarse uitroei, dan zou ik op het eind alsnog alles verliezen?
En dan kan ik spreekwoordelijk weer opnieuw beginnen?
Ergo, ik kan maar beter die missies doen en Denise, en dan na die missies wat aan mijn "hood" doen?
Grove street 4 life!
Heeft nu geen zin, gewoon doorgaan met storyline.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:35 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Zoals wel meer gedaan wordt, ik stel mijn vraag nog n keer
heeft het zin om tijdens je missie al die hoods te veroveren?
Wel handig voor meer Respect en meer Cash!!!! Maar het is niet nodig nee, maar het is ook niet nodig om Hidden Packages te zoeken of oma'tjes doodslaan met een honkbalknuppel en das ook gewoon leuk!quote:Op maandag 20 juni 2005 14:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heeft nu geen zin, gewoon doorgaan met storyline.
Ik heb maar weinig safehouses en geen geld om een huisje in the middle of nowhere te kopen (goodkoopste was 20.000) dus ik ga eerst alle andere kopen en dan met een zakcentje de laatste level doen zodat ik meteen 1 (of 2) huisjes kan kopen...scheelt een shitload aan cross counrtry rijdenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:35 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Zoals wel meer gedaan wordt, ik stel mijn vraag nog n keer
heeft het zin om tijdens je missie al die hoods te veroveren?
quote:Op maandag 20 juni 2005 14:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wel handig voor meer Respect en meer Cash!!!! Maar het is niet nodig nee, maar het is ook niet nodig om Hidden Packages te zoeken of oma'tjes doodslaan met een honkbalknuppel en das ook gewoon leuk!
quote:Op maandag 20 juni 2005 14:26 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
net als jij zeker..of zit je met een laptop in de tuin![]()
In het begin krijg je niet veel geld per missie. Dit gaat echter ineens omhoog op een gegeven moment.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:43 schreef clowncloon het volgende:
[..]
Ik heb maar weinig safehouses en geen geld om een huisje in the middle of nowhere te kopen (goodkoopste was 20.000) dus ik ga eerst alle andere kopen en dan met een zakcentje de laatste level doen zodat ik meteen 1 (of 2) huisjes kan kopen...scheelt een shitload aan cross counrtry rijden![]()
Idd loop je erg hard binnen door gangmembers dichtbij te killen en dan de doekoe op te strijken...zo ook met die drugsdealers op de straat (neger met zwart shirt en een ketting)...je herkent ze op een gegeven moment wel soms wel 2000 in de pocket!quote:Op maandag 20 juni 2005 14:50 schreef Impry het volgende:
[..]
. Pas had ik iemand met wel 15 van die geldpakjes
Tain 1-0 Bennie_Kneusquote:Op maandag 20 juni 2005 14:16 schreef Tain het volgende:
[..]kijk mensen...HIJ KAN NIET NORMAAL REAGEREN
ga buiten spelen ofzo
Het is niet mega-bijzonder. Maar wel bijzonder genoeg om hem te kopen. Er hangt gewoon een lekker sfeertjequote:Op maandag 20 juni 2005 14:54 schreef -Muse- het volgende:
Zeg eens eerlijk, is de game nou vet of niet?
Ik heb alle GTA delen uitgespeeld, en wil deze dus ook kopen, zal ik dat doen?
Is het meer van hetzelfde, of is het echt anders? (beide goed hoor)
Hij is uber goed,quote:Op maandag 20 juni 2005 14:54 schreef -Muse- het volgende:
Zeg eens eerlijk, is de game nou vet of niet?
Ik heb alle GTA delen uitgespeeld, en wil deze dus ook kopen, zal ik dat doen?
Is het meer van hetzelfde, of is het echt anders? (beide goed hoor)
Dit is ook mijn menig. En vooral Las Vegasquote:Op maandag 20 juni 2005 15:01 schreef Impry het volgende:
[..]
Het is niet mega-bijzonder. Maar wel bijzonder genoeg om hem te kopen. Er hangt gewoon een lekker sfeertje
Maja, dat is mijn mening.
Toen ik het spel voor het eerst speelde vond ik de controls ook zwaar kut. Ik kreeg heimwee naar Vice City. Nu heb ik de controls gewoon aangepast naar die van Vice City.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:09 schreef daNpy het volgende:
De controls zijn kut. Als je die eenmaal doorhebt is het te doen
Moet nog 3 auto's van lijst nummer 2.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:58 schreef daNpy het volgende:
Pfff, het halen van die Patriot uit Area 51 is makkelijker dan uit de Naval Base
Ik heb hem nu en hoef nog maar een auto van het eerste lijstje
quote:Op maandag 20 juni 2005 15:59 schreef Wiehoe het volgende:
Kan iemand mij de exacte plek van dat bord vertellen? Waar die autos geëxporteerd moeten worden.
Na die missie van het verbranden van je wiet plantage?quote:Op maandag 20 juni 2005 16:01 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hoi hoi
Ik ben net in San Fierro aangekomen...
Lekker gevoel
Ik hoor het welquote:
Je had hem ook bij Easter Bay Chemicals (ten zuidoosten van San Fierro Airport) kunnen halen. Dat was nog makkelijker geweestquote:Op maandag 20 juni 2005 15:58 schreef daNpy het volgende:
Pfff, het halen van die Patriot uit Area 51 is makkelijker dan uit de Naval Base
Ik heb hem nu en hoef nog maar een auto van het eerste lijstje
Jup...quote:Op maandag 20 juni 2005 16:03 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Na die missie van het verbranden van je wiet plantage?
En welke missie is dat?quote:Op maandag 20 juni 2005 16:04 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik hoor het welJe rijdt/loopt eerst onder een gele kraan door
En daarna staat er een bord, tegen de rand van de oever.
Als je geen bord ziet, dan moet je eerst een missie doen
Hij staat ergens in een straat in de buurt van Los Santos Airport.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:08 schreef AMD64 het volgende:
Die Slam Van, een spwnpoint is Los Santos Downtown. Maar als ik daar kom, zie ik hem niet rijden. Nog een spawnpoint is Las Ventuaas. Maar daar kan ik nog niet komenAny1?
Hmmm, ik heb alle missies namelijk al voltooid. Ik ben nu alleen nog maar bezig voor de 100% en ik zie geen bord er staan.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:10 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Durf ik niet uit mijn hoofd te zeggen. Volgens mij een missie van je garage die je beschikt.
Kan je even zoeken? Ik ben namelijk om 22:00 en wil het zsm hebbenquote:Op maandag 20 juni 2005 16:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hij staat ergens in een straat in de buurt van Los Santos Airport.
Maak is een screenshot van de locatie van wat ik heb aangekruisd.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:12 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb alle missies namelijk al voltooid. Ik ben nu alleen nog maar bezig voor de 100% en ik zie geen bord er staan.
Hoe verder je in het spel bent, des te meer respect je krijgtquote:Op maandag 20 juni 2005 16:34 schreef CoolGuy het volgende:
Kan iemand mij helpen ? Ik ben pas 'net' met die game bezig. Niet als in vandaag maar pas een paar dagen. Laatste keer dat ik speelde was ik nog helemaal niet ver. Ik vind het alleen gek dat ik toch al wat missies gedaan heb, en dat ik vaak 'Respect +' krijg maar als ik bij tab kijk is mijn respect balk eigenlijk nog leeg.
Zoals hierboven, geduldquote:2e vraag. Hoe kan ik meer geld verdienen ? Ik heb steeds maar een paar 100 dollar en dat schiet dus totaal niet op. Ik wil graag meer geld verdienen zodat ik ook huizen kan gaan kopen en shit.
Die lowrider kan je besturen met je Numerieke toetsen of je pijltjestoetsen. Ligt dus helemaal aan je instellingen van je toetsenbordquote:3e vraag. Ik kan nu een missie doen waarbij ik met een lowrider het moet opnemen tegen een andere gast. Er komen dan allemaal pijltjes voorbij die ik ook in moet drukken of zo, maar als ik dat doe gaat het gewoon fout. Het enige wat ik kan is dus de '2' gebruiken zodat ik mijn auto kan laten springen, maar dat is het dan ook. Ik verlies dus steeds. Ik heb het idee dat ik die hydraulics in die garage verder moet opkrikken, maar dat kost 1500 dollar en die heb ik dus niet (zie vraag 2).
Iemand oplossingen ? Thx![]()
1) Je Respect-balk gaat over het hele spel. In het begin doe je simpele klusjes en krijg je niet veel respect. Later groeit het misschien iets sneller. Het duurt even voordat je bij TAB iets zal zien je van je respect. Maak je er niet druk over, dat komt vanzelf... Het is een groot spelquote:Op maandag 20 juni 2005 16:34 schreef CoolGuy het volgende:
Kan iemand mij helpen ? Ik ben pas 'net' met die game bezig. Niet als in vandaag maar pas een paar dagen. Laatste keer dat ik speelde was ik nog helemaal niet ver. Ik vind het alleen gek dat ik toch al wat missies gedaan heb, en dat ik vaak 'Respect +' krijg maar als ik bij tab kijk is mijn respect balk eigenlijk nog leeg.
2e vraag. Hoe kan ik meer geld verdienen ? Ik heb steeds maar een paar 100 dollar en dat schiet dus totaal niet op. Ik wil graag meer geld verdienen zodat ik ook huizen kan gaan kopen en shit.
3e vraag. Ik kan nu een missie doen waarbij ik met een lowrider het moet opnemen tegen een andere gast. Er komen dan allemaal pijltjes voorbij die ik ook in moet drukken of zo, maar als ik dat doe gaat het gewoon fout. Het enige wat ik kan is dus de '2' gebruiken zodat ik mijn auto kan laten springen, maar dat is het dan ook. Ik verlies dus steeds. Ik heb het idee dat ik die hydraulics in die garage verder moet opkrikken, maar dat kost 1500 dollar en die heb ik dus niet (zie vraag 2).
Iemand oplossingen ? Thx![]()
Je zit net foutquote:Op maandag 20 juni 2005 16:35 schreef Wiehoe het volgende:
http://img151.echo.cx/my.php?image=image23gf.jpg
Weird. Daar moet hij echt staanquote:Op maandag 20 juni 2005 16:44 schreef Wiehoe het volgende:
ik zie er niets
http://img146.echo.cx/my.php?image=image41sc.jpg
Mooi pak trouwens he
mijne als zwarte bandietquote:Op maandag 20 juni 2005 16:59 schreef numero_uno het volgende:
Hey hoeveel kledingwinkels zijn er nou ik heb er nu 4 verschillende gehad maar volgens mij nog nergens die kleren van dat gele pak zien hangen...
- binco
- sub urban
- sport nogwat
- victim
die heb ik al....
Mijn CJ staat in zn beige kaki broek en zwart jack en witte pumps in het leven
ZIP heb je ook.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:59 schreef numero_uno het volgende:
Hey hoeveel kledingwinkels zijn er nou ik heb er nu 4 verschillende gehad maar volgens mij nog nergens die kleren van dat gele pak zien hangen...
- binco
- sub urban
- sport nogwat
- victim
die heb ik al....
Mijn CJ staat in zn beige kaki broek en zwart jack en witte pumps in het leven
Ten eerste je staat bij de verkeerde kraan, je moet die naast de boot hebben.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:39 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Je zit net fout
[[url=http://img78.echo.cx/img78/5189/gtasamap5ze.th.jpg]afbeelding][/URL]
Vergroot plaatje en check de radar voor de echte locatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet gekken altijd gelijk geven!
En ik ben het helemaal met mezelf eens.
dat viel mij ook al op, ik spotte wel eens met de cops in VC maar hier hoef je dat echt niet te doen... ben je zo genaaid..quote:Op maandag 20 juni 2005 17:40 schreef speedfreakssj het volgende:
ik vin de politie wel anders hier. bij VC waren ze toch wat afstandelijker. kon je gerust met 4 sterren door de stad racen. nu mag je SNEL weg zijn en GHOED kunnen rijden met 2 sterren....
Ik weet al waarom ik niets kon exporteren. Ik dacht dat je bij de missie back to school de eerste les alleen maar moest voltooien. Dat heb ik dus gedaan en de rest maar laten zitten. Dat zal ik later wel doen. Blijkt het daarom te wezen dat ik nog enkele missies moet doen. Om het verhaallijn uit te spelen hoef je deze missies overigens niet te doen. Maarja, heb ik weer wat te doen.quote:
dat is wel waar, zeker met "hoods" overnemen is dat knap lastigquote:Op maandag 20 juni 2005 17:55 schreef Cart_man het volgende:
Zit zowiezo veel meer politie in het spel. Je kan je kont niet keren of er loopt alweer zo een knakker voor je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
quote:Op maandag 20 juni 2005 18:18 schreef numero_uno het volgende:
Met de B-knop op de X-box iig.
En een spoiler vraagjevraag ik me ook afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |