Niemand??quote:Op zondag 19 juni 2005 23:55 schreef MaximumRush het volgende:
Die ene missie van Woozy dat je op die dam moet springen met je parachute. Je moet stijgen naar zo'n cirkeltje in de lucht en dan eruit springen. Maar mijn vliegtuig kan niet hoog genoeg :s
Ik ben al wel klaar met de flightschool enzo.
Een oester?quote:Op maandag 20 juni 2005 00:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hij staat ook gewoon bij de Golden Gate
Maar ik heb wel een Oester gehaald
Hij kan niet snel genoeg zo hoog stijgen, vlieg er dus eerst onderdoor en maak een bocht zonder teveel hoogte te verliezen. Nu kun je wel de benodigde hoogte halen. Je kunt het ook een proberen als je er gewoon onderdoor vliegt, dan op enter drukken om eruit te springen. Soms vind hij dat ook goed genoeg.quote:
Ja, dat zijn zegmaar 'hidden packages' maar dan onderwater.quote:
Ja, dat klopt.quote:Op maandag 20 juni 2005 01:50 schreef Repeat het volgende:
klopt het dat als je al je driving school missies gedaan hebt het icoontje niet van je kaart verdwijnt zoals bij andere series missies die je gecomplete hebt?
Klinkt goedquote:Op maandag 20 juni 2005 01:49 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja, dat zijn zegmaar 'hidden packages' maar dan onderwater.
Je hebt ook zoiets met foto's maken.![]()
Kloptquote:Op maandag 20 juni 2005 01:50 schreef Repeat het volgende:
klopt het dat als je al je driving school missies gedaan hebt het icoontje niet van je kaart verdwijnt zoals bij andere series missies die je gecomplete hebt?
Hoe moeilijk kan het zijn door rem en gas te geven tegelijkertijd.quote:Op maandag 20 juni 2005 07:48 schreef AMD64 het volgende:
sjongejonge jonge.
Die 360 graden turn die je moet maken op je drive school (auto) kom ik altijd op 85%
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat, Tags Sprayen, foto's maken en hidden packages zoeken! Te stom! Schieten is veel leuker!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Ik ga der overhoop schieten! Ze liep laatst alweer tezeiken, belde ze dat ze wel met mn vrienden verder ging als ik niet wilde komen! tsssk! Toen kwam ik niet en toen stond er in me beeld, You missed a date with Denise, she aint gonna be happy! Nou; DooD!quote:Op maandag 20 juni 2005 09:51 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Hoe moet je eigenlijk met die Denise afspreken...
Ik ben een keer met haar langs een bar geweest, en dat vond ze wel leuk.
Maar elke keer als ik daarna langs haar huis kwam was er geen rode marker.![]()
Jetpack?quote:Op maandag 20 juni 2005 10:11 schreef Roellie80 het volgende:
hoe kom je in gods naam bovenop die hoge torens dan??
Bij mij ook, 1x wat drinken ok, gaan we wat eten vind ze er weinig aan.. geef haar bloemen, knal een gangmember overhoop, een zoen en bracht haar thuis, was ze ontevredenquote:Op maandag 20 juni 2005 09:51 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Hoe moet je eigenlijk met die Denise afspreken...
Ik ben een keer met haar langs een bar geweest, en dat vond ze wel leuk.
Maar elke keer als ik daarna langs haar huis kwam was er geen rode marker.![]()
Je hebt bij die ronde toren in Los Santos aan de noordkant van dat ding een ingang. Zit achter een stuk pilaren.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:11 schreef Roellie80 het volgende:
Én tags sprayen. Pics maken heb ik nog niet gedaanquote:Op maandag 20 juni 2005 01:49 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja, dat zijn zegmaar 'hidden packages' maar dan onderwater.
Je hebt ook zoiets met foto's maken.![]()
Nog lang niet!quote:
In me kamer is het een stuk beter uit te houden dan in de tuin! (rietenkapquote:Op maandag 20 juni 2005 11:02 schreef ThA_DeViL het volgende:
veel te warm om te spelen, ben nog steeds even ver als vrijdag
* SicSicSics = jaloers!quote:Op maandag 20 juni 2005 11:09 schreef ThA_DeViL het volgende:
ik heb de airco maar neergezet, eerst in de middag ff zwemmen en als ik dan terug ben lekker GTA spelen in de koelte
Ik zou deze gebruikenquote:Op maandag 20 juni 2005 11:12 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
* SicSicSics = jaloers!
Zit hier op me werk weg te zweten!![]()
Zijn er trouwens al kaarten met daarop alle Tag 'n' Spray lokaties? (ik ben veel te lui om zelf te gaan zoeken en ik zit op me werk... mag ik natuurlijk niet internetten!)
oops toch maar ff zitten interenetten en wat vonden we?
http://www.gta-sanandreas.com/guides/tagsmap/map.htm
Zeer handig! Dank u!quote:Op maandag 20 juni 2005 11:21 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ik zou deze gebruiken
http://hem.bredband.net/708145/tags.html
De nummers zijn clickable en dan krijg je een screen van de tag en een zoom in van de map. Hiermee vind je ze veel makkelijker
Dat snap ik ook. Maar lukt niet.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zijn door rem en gas te geven tegelijkertijd.![]()
Jetpack?quote:Op maandag 20 juni 2005 10:11 schreef Roellie80 het volgende:
Zet je PC buiten neerquote:Op maandag 20 juni 2005 11:02 schreef ThA_DeViL het volgende:
veel te warm om te spelen, ben nog steeds even ver als vrijdag
teveel werk, ik zou t kunnen installeren op de laptop van me pa. maar ik weet niet of hij hem zelf nodig heeftquote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 11:28 schreef ThA_DeViL het volgende:
Reward
When all tags are sprayed over you earn a lot of respect and four weapons appear inside the Johnson Family home. The AK-47, Tec-9, Sawn-Off Shotgun, and Molotov Cocktails spawn in the kitchen.
Die van mij staat buitenquote:Op maandag 20 juni 2005 11:29 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
teveel werk, ik zou t kunnen installeren op de laptop van me pa. maar ik weet niet of hij hem zelf nodig heeft
Vanwege mijn PC?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:48 schreef Dark_Killah het volgende:
AMD, de spoilertag werkt nog hoor.
quote:Ik heb problemen met de eigen mp3's afluisteren!! Ik zet in de user tracks map, en scan ze in bij options maar zodra ik in een auto zit en de mp3 player aanzet word ik uit het spel gegooid! Ik heb alles gewoon legaal etc. en ben het probleem nog op geen enkel forum tegengekomen. Iemand hier ook last van?
Je kan maar 2 uur per dag trainenquote:Op maandag 20 juni 2005 11:58 schreef peristilius het volgende:
Hey ik heb een beetje een probleem, ik kan zeg maar niet meer trainen in de gym.
Hij zegt altijd dat ik genoeg hebt gekloot voor die dag en dat ik morgen terug moet komen.
Nu neemt mn muscle langzaam af, maar dat vind ik eigenlijk niet zo erg. Die gast leek toch op een gorilla.
quote:
Ik snap zelf ook wel hoe dat spel werkt na 75 uur spelen.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:58 schreef peristilius het volgende:
Hey ik heb een beetje een probleem, ik kan zeg maar niet meer trainen in de gym.
Hij zegt altijd dat ik genoeg hebt gekloot voor die dag en dat ik morgen terug moet komen.
Nu neemt mn muscle langzaam af, maar dat vind ik eigenlijk niet zo erg. Die gast leek toch op een gorilla.
Nope, dat lukt ook niet. Het lijkt net alsof de motoren uitvallen en dan gaat hij hoogte verliezen.quote:Op maandag 20 juni 2005 01:15 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Hij kan niet snel genoeg zo hoog stijgen, vlieg er dus eerst onderdoor en maak een bocht zonder teveel hoogte te verliezen. Nu kun je wel de benodigde hoogte halen. Je kunt het ook een proberen als je er gewoon onderdoor vliegt, dan op enter drukken om eruit te springen. Soms vind hij dat ook goed genoeg.
Sorry hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 12:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
[..]
Ik snap zelf ook wel hoe dat spel werkt na 75 uur spelen.
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:03 schreef N-E-R-D het volgende:
Gister was ik bezig met die missie dat je 4 politiemotors moet jatten, 3x geprobeerd alle 3x crashed me pc
Kijken of het vandaag wel lukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |