SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en waar kun je leren vliegen???Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:07 schreef CybPraetorian het volgende:Je moet ze tijdens het spelen invoeren, niet in het pauzemenu of hoofdmenuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Probeer de toets F5 eens?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:25 schreef roobje het volgende:
Het spelen van eigen mp3tjes werkt bij mij niet.. echt zo vreemd. Ik heb in de map 'User Tracks' bij mijn documenten een paar snelkoppelingen naar mp3's gemaakt en ik heb in het menu de media files gescanned maar ik krijg alleen maar reclame op de 'user tracks radio' .. ? Dat ik daar reclame op krijg is ook raar want ik heb die radio op 'random' gezet en niet op 'radio'.
Daar kan je niet van hotlinken.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:24 schreef spenky het volgende:
ik vond dit wet het posten waard, had het nog niet eerder gezien, let ook op het armpje van die man in die rooie auto.
[afbeelding]
hebt al opgelost...:)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:27 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Daar kan je niet van hotlinken.
Upload hem hier.
Ja, wel iets meer, vice city doet het vloeiend bij mij, maar SA wil soms nog wel eens haperen, maar ik denk dat het voor jou wel te doen valt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:23 schreef Croupouque het volgende:
Op mijn Pentium 3 draait Vice City nog redelijk, op de constante haperingen bij het afspelen van een geluidseffect na dan (iets wat erg irritant is bij het autorijden, het beeld staat iedere 5 seconden wel een halve seconde stil). Vraagt San Andreas veel meer van je pc?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:36 schreef Stretto het volgende:
Leuk als je niks kunt opslaan.............:(
Iets klopt niet in deze zin.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:38 schreef CybPraetorian het volgende:
vraagje: ik kan de character alleen maar bewegen met de muis wanneer hij schiet. Dat moet toch ook met de muis kunnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |