staan er bij en als het goed is kan je zelf nog je OP editten nu zodat je alles makkelijk in een txt kan zetten en anders moet je maar eventjes mailen dan doe ik het voor je en stuur ik het txt'tje naar je opquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:17 schreef SHERMAN het volgende:
Ik heb een topic report geplaatst zodat een mod eve nde screens er bij kan zetten.
Als ik terug ben van mijn werk, vanavond dus pas, dan zal ik een text file maken en de op nog verder uitbreiden.
Die vond ik echt makkelijkquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die lowrider challenge is kutom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die race of dat dansen met die auto? Ik vond vooral dat dansen kut, heb het wel gehaald maar je moet net voor het pijltje in het midden is de juiste toets raken ofzo, had het gevoel dat dat niet helemaal kloptequote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die lowrider challenge is kutom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb die lowrider challenge al 10x geprobeerd, nog maar is een poging wagen danquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:28 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Die vond ik echt makkelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat ik ook wel gaaf vind dat je mensen van achter kan killen met je mes, je snijd dan iemands strot door ofzoiets. (heb het zelf nog niet gedaan, zag me broertje het doen)
De eerste 2 keer bij mij lukte het niet, daarna lukte het makkelijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik accepteer de cookies.
Mischien had ik geluk maar ik haalde hem in 1x en had niet echt het idee dat het nou moeilijk was.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:31 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik heb die lowrider challenge al 10x geprobeerd, nog maar is een poging wagen danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die heb ik in 1 keer gehaald, ik vond die missie met smoke op die motor vele malen moeilijkerquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:31 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Die race of dat dansen met die auto? Ik vond vooral dat dansen kut, heb het wel gehaald maar je moet net voor het pijltje in het midden is de juiste toets raken ofzo, had het gevoel dat dat niet helemaal klopte
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:21 schreef Tain het volgende:
[..]
staan er bij en als het goed is kan je zelf nog je OP editten nu zodat je alles makkelijk in een txt kan zetten en anders moet je maar eventjes mailen dan doe ik het voor je en stuur ik het txt'tje naar je op
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:35 schreef Dark_Killah het volgende:
Voor mensen die niet verder komen dan te trein missie.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:41 schreef Cerbie het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop