SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://hem.bredband.net/708145/snapshots.htmlquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:24 schreef Cheiron het volgende:
Overigens nog 1 vraagje: Die photo opportunities, daar heb ik in het spel niets van mee gekregen. Hoe zit dit eigenlijk?
Maar werd dit in de game verteld dan? Ik heb dat echt niet meegekregen. En hoe kenmerken die spots zich?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:24 schreef AMD64 het volgende:
[..]
http://hem.bredband.net/708145/snapshots.html
Laatste videodrivers van ATi of nVidia gedownloadquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:25 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
Verbal, wel problemen hier
met name de filmjes waarbij het geluid 5 sec later hoort en nog eens 5 sec later de ondertiteling
niet iedereen heeft hier last... van maar ik wel
Tja hoe ze kenmerken, geen idee. Maar met die link die ik gaf, is het makkelijk te zienquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:26 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Maar werd dit in de game verteld dan? Ik heb dat echt niet meegekregen. En hoe kenmerken die spots zich?
dat ga ik maar eens doen, had trouwens wel de sound acceleration op z'n laagst staan ivm geluids problemen. misschien dat het daar aan ligtquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:26 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Laatste videodrivers van ATi of nVidia gedownload
hee dat heb ik ook , het geluid / beeld / en ondertiteling loopt bij mij ook niet synchroon , best vervelend , ik dacht dat het aan mijn pc lag , maar schijnbaar niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:25 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
Verbal, wel problemen hier
met name de filmjes waarbij het geluid 5 sec later hoort en nog eens 5 sec later de ondertiteling
niet iedereen heeft hier last... van maar ik wel
Ik weet het zeker dat het aan je video drivers ligtquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:30 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
dat ga ik maar eens doen, had trouwens wel de sound acceleration op z'n laagst staan ivm geluids problemen. misschien dat het daar aan ligt
ik had wel de laatste drivers gedownload van mijn geluidskaart , omdat ik dacht dat het daaraan lag.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:26 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Laatste videodrivers van ATi of nVidia gedownload
dan ga ik meteen die drivers downen als ik thuis komquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:31 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik weet het zeker dat het aan je video drivers ligt
volgens mij ook, heel veel GTA problemen zijn terug te leiden naar de drivers!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:31 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik weet het zeker dat het aan je video drivers ligt
Is er weer zo'n actie dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:35 schreef Verbal het volgende:
Dank, ik wacht wel effe tot er een patch is. Heb nog wel voldoende te spelen met SCPT half afgespeeld, HL2 nog te finishen en net twee uitbreidingen voor BF1942.
Maar ik dacht dat ik misschien effe gebruik ging maken van de 3 voor 2 actie van de FRS en dan dus ook GTA:SA daarbij zou betrekken.
V.
Je ziet alleen maar zo'n filmpje dat CJ zijn koffers pakt bij de airport en een taksi pakt naar zijn plaats. En dat hij wordt aangehouden door de politieagenten.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:38 schreef Chriz2k het volgende:
Hoe zit het nou met dat filmpje van wat er in San Andreas gebeurde voordat Carl kwam, zou iemand volgens mij uploaden...
De spots zijn alleen s avonds te zien en dan nog moet je er erg op letten. Je ziet dan een soort zachte glow, een zacht licht. Als je dan door de camera kijkt zie je een target.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:26 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Maar werd dit in de game verteld dan? Ik heb dat echt niet meegekregen. En hoe kenmerken die spots zich?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |