op in ps2 heb ik gemaakt.. dus die mag je wel gebruiken denk ik..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:09 schreef Fillipe het volgende:
Ja hallo, niemand heeft de OP ergens online gezet of een mooiere gemaakt
Zijn waarschijnlijk jonge kinderen. Ik ben 25 en die muziek is voor mij echt een verademing!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:10 schreef Ericjuh het volgende:
lees net in ps2 topic dat ze de muziek vinden zuigen..
ik vind het nog wel meevallen.. vind het wel grappig.. die reclame's er tussen door.. gewoon gaaf
Geef mij maar de echte jaren 90 neger shit van NWA en dre en snoop in hun deathrow tijdquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:11 schreef Fillipe het volgende:
Ik heb inmiddels al m'n 'neger' - mp3'tjes in de gta audio map staan en ik moet zeggen het is best grappig om met 50 cent uit de speakers rond te cruisen
de GTA serie is mede zo goed dankzij de muziek en dan vooral de afwisseling erin. Ik kon met GTA 1 toen alle muziek meezingen en zelfs dat conversatiestation kende ik uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:12 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk jonge kinderen. Ik ben 25 en die muziek is voor mij echt een verademing!!
Zowel de rap (NWA, dre, snoop, eazy e, ice cube, Lynch mob) als de rock![]()
![]()
Yep, ik vond die muziek in Vice city ook geweldig door de jaren 80 sfeer die het uitstraalt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]
de GTA serie is mede zo goed dankzij de muziek en dan vooral de afwisseling erin. Ik kon met GTA 1 toen alle muziek meezingen en zelfs dat conversatiestation kende ik uit mijn hoofd
Zo echt wel! die ouwe dre's en snoops enz. zijn gewoon masterlijk! en ik hoorde 2Pac en Dre :quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:12 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk jonge kinderen. Ik ben 25 en die muziek is voor mij echt een verademing!!
Zowel de rap (NWA, dre, snoop, eazy e, ice cube, Lynch mob) als de rock![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
Dat is toch California Loving als ik het goed heb?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:18 schreef remcheese het volgende:
[..]
Zo echt wel! die ouwe dre's en snoops enz. zijn gewoon masterlijk! en ik hoorde 2Pac en Dre :
California...knows how to party
California...knows how to party
In the citaaay of L.A.
In the citaaay of good ol' Watts
In the citaaay, the city of Compton
We keep it rockin! We keep it rockin!
GOD wat voel ik me oud![]()
Ik heb gewoon wat 50 cent nummers van toen hij nog niet was neegeschoten, nummers zoals ghetto quran zijn erg goed en duizend keer beter dan de rommel die hij tegenwoordig maakt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:12 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Geef mij maar de echte jaren 90 neger shit van NWA en dre en snoop in hun deathrow tijd![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:21 schreef Ericjuh het volgende:
weet iemand trouwens hoe je in los santos en san fierro snel aan geld kunt komen??Er was een trucje met het paarden wedden, zal wel ergens op Gamefaqs.com staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind de spreektaal in het spel wat minder, al die hoomiezooi enzo
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Hoe bevalt het spel Elmar?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat is toch California Loving als ik het goed heb?
a) Zorg dat je je mp3's in de map hebt staan van: "mijn documente/gta files/user track" (Zoiets)quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:57 schreef Easyedwin het volgende:
als ik me mp3s zet in San andres user files, user tracks, dan hoor ik alleen maar reclame op user playlist? in het spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |