op in ps2 heb ik gemaakt.. dus die mag je wel gebruiken denk ik..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:09 schreef Fillipe het volgende:
Ja hallo, niemand heeft de OP ergens online gezet of een mooiere gemaakt
Zijn waarschijnlijk jonge kinderen. Ik ben 25 en die muziek is voor mij echt een verademing!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:10 schreef Ericjuh het volgende:
lees net in ps2 topic dat ze de muziek vinden zuigen..
ik vind het nog wel meevallen.. vind het wel grappig.. die reclame's er tussen door.. gewoon gaaf
Geef mij maar de echte jaren 90 neger shit van NWA en dre en snoop in hun deathrow tijdquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:11 schreef Fillipe het volgende:
Ik heb inmiddels al m'n 'neger' - mp3'tjes in de gta audio map staan en ik moet zeggen het is best grappig om met 50 cent uit de speakers rond te cruisen
de GTA serie is mede zo goed dankzij de muziek en dan vooral de afwisseling erin. Ik kon met GTA 1 toen alle muziek meezingen en zelfs dat conversatiestation kende ik uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:12 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk jonge kinderen. Ik ben 25 en die muziek is voor mij echt een verademing!!
Zowel de rap (NWA, dre, snoop, eazy e, ice cube, Lynch mob) als de rock![]()
![]()
Yep, ik vond die muziek in Vice city ook geweldig door de jaren 80 sfeer die het uitstraalt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]
de GTA serie is mede zo goed dankzij de muziek en dan vooral de afwisseling erin. Ik kon met GTA 1 toen alle muziek meezingen en zelfs dat conversatiestation kende ik uit mijn hoofd
Zo echt wel! die ouwe dre's en snoops enz. zijn gewoon masterlijk! en ik hoorde 2Pac en Dre :quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:12 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk jonge kinderen. Ik ben 25 en die muziek is voor mij echt een verademing!!
Zowel de rap (NWA, dre, snoop, eazy e, ice cube, Lynch mob) als de rock![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
Dat is toch California Loving als ik het goed heb?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:18 schreef remcheese het volgende:
[..]
Zo echt wel! die ouwe dre's en snoops enz. zijn gewoon masterlijk! en ik hoorde 2Pac en Dre :
California...knows how to party
California...knows how to party
In the citaaay of L.A.
In the citaaay of good ol' Watts
In the citaaay, the city of Compton
We keep it rockin! We keep it rockin!
GOD wat voel ik me oud![]()
Ik heb gewoon wat 50 cent nummers van toen hij nog niet was neegeschoten, nummers zoals ghetto quran zijn erg goed en duizend keer beter dan de rommel die hij tegenwoordig maakt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:12 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Geef mij maar de echte jaren 90 neger shit van NWA en dre en snoop in hun deathrow tijd![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:21 schreef Ericjuh het volgende:
weet iemand trouwens hoe je in los santos en san fierro snel aan geld kunt komen??Er was een trucje met het paarden wedden, zal wel ergens op Gamefaqs.com staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind de spreektaal in het spel wat minder, al die hoomiezooi enzo
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Hoe bevalt het spel Elmar?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat is toch California Loving als ik het goed heb?
a) Zorg dat je je mp3's in de map hebt staan van: "mijn documente/gta files/user track" (Zoiets)quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:57 schreef Easyedwin het volgende:
als ik me mp3s zet in San andres user files, user tracks, dan hoor ik alleen maar reclame op user playlist? in het spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mz, moet dat wel in een spoiler, boeie![]()
moet je ze eerst scannen, zeg dat danquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:59 schreef Fillipe het volgende:
[..]
a) Zorg dat je je mp3's in de map hebt staan van: "mijn documente/gta files/user track" (Zoiets)
b) Scan de mp3's in het audio menu van gta.
En dan moet het werken (bij mij iig wel)
Geen probleem A.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:05 schreef AMD64 het volgende:
Merci voor de tip F.
Daarom bestel ik nooit ietsquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:05 schreef xboxps2 het volgende:
nog steeds niet binnen via gcshop post is al geweest zou op release dag zijn jaaa
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat is toch California Loving als ik het goed heb?
Ik heb hem besteld, maar de postbode moet nog langs komen dus ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:00 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ga hem dan snel kopen
Ik heb hem nu wel. Maar moet wachten tot 23:00
quote:
Mooie screenshots en leuk kapselquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:10 schreef Fillipe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ook leuk dat ze daar een stuk harder rijden dan op normale wegenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:21 schreef Fillipe het volgende:
Ja die highway ongelukken gaan rap inderdaad
Eigen skin maken? Geen idee zal binnenkort wel een programmatje voor uitkomen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:21 schreef Ondergrond het volgende:
* Hoe maak je een eigen skin dan ?
* Hoe maak je screenshots ingame ?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:19 schreef RAVW het volgende:
Oeps rechts had voorrang
[afbeelding]
Zo dat was de eene knal na de andere.
Er gebeuren wel grappige dingen in het spel zeg.
Ik gebruik ScreenShooter voor de screenshots.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:21 schreef Ondergrond het volgende:
* Hoe maak je een eigen skin dan ?
* Hoe maak je screenshots ingame ?
Je moet de URL copy en pasten in de adresbalk van je browser, dan werkt het wel, klikken werkt niet!quote:
2,5 uur dan kan ik hier weg, richting de winkel, GTA kopen, naar huis racen en spelenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:22 schreef Ronhui het volgende:
nog 2 uur en 39 minuten dan kan ik hier weg, richting de winkel, GTA kopen, naar huis racen en spelen!
ja maar ik heb zelf een tractor daar voor bij zien komenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:22 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
ook leuk dat ze daar een stuk harder rijden dan op normale wegen![]()
Idd! Ik speel ps2, dus ik koop zowieso alles, maar een origineel hoesje, map erbij is wel zo leukquote:
Voor de duidelijkheid dat is dus ALLES met betrekking tot warezquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:06 schreef Fillipe het volgende:
kom je aan bij de winkel, .... is ie uitverkochtquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:26 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
2,5 uur dan kan ik hier weg, richting de winkel, GTA kopen, naar huis racen en spelen![]()
Die vliegtuigcrashquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:25 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Link kopieren en in een nieuw venster plakken
Mits hij niet is uitverkochtquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:22 schreef Ronhui het volgende:
nog 2 uur en 39 minuten dan kan ik hier weg, richting de winkel, GTA kopen, naar huis racen en spelen!
Die kans lijkt me niet ondenkbeeldigquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:32 schreef A.Powers het volgende:
[..]
kom je aan bij de winkel, .... is ie uitverkocht
Ook vaag eigenlijk,quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:26 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Je moet de URL copy en pasten in de adresbalk van je browser, dan werkt het wel, klikken werkt niet!
Ik had de laatste om 12:00quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die kans lijkt me niet ondenkbeeldig...
kom op mijn weg 2 x een Toys r Us tegen, een Mediamarkt en een Bart Smit, en als ik wil omrijden nog een Mediamarkt, een Bart Smit, een Intertoys, een free record shop en een Dixons, ik moet m wel ergens vandaan krijgenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:32 schreef A.Powers het volgende:
[..]
Nu alvast bellen of ze er ééntje appart houdenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:34 schreef Ronhui het volgende:
[..]
kom op mijn weg 2 x een Toys r Us tegen, een Mediamarkt en een Bart Smit, en als ik wil omrijden nog een Mediamarkt, een Bart Smit, een Intertoys, een free record shop en een Dixons, ik moet m wel ergens vandaan krijgen
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:36 schreef WebForce het volgende:
[..]
Nu alvast bellen of ze er ééntje appart houden
dan laat ik iemand 'm brandenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:32 schreef A.Powers het volgende:
[..]
Ja, maar als je dat wil doen, moet diegene stoppen met spelen, dat krijg je dus never nooit niet voor elkaar!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:38 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
dan laat ik iemand 'm branden![]()
hoe dan ook ik MOET 'm vandaag spelen !![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:39 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Ja, maar als je dat wil doen, moet diegene stoppen met spelen, dat krijg je dus never nooit niet voor elkaar!
Bah, warezquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:38 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
dan laat ik iemand 'm branden![]()
hoe dan ook ik MOET 'm vandaag spelen !![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:39 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Ja, maar als je dat wil doen, moet diegene stoppen met spelen, dat krijg je dus never nooit niet voor elkaar!
Ik heb hem zelf niet, maar wel gespeeld bij een vriend. Vondt het echt brak op de PS2. Maar hoe hij speelt op de PC krijg je nog te horenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zijn er hier ook mensen die zowel op de PS2 als de PC het spel spelen? Zo ja, geef eens een vergelijking.
Wokay.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:56 schreef CybPraetorian het volgende:
klees weer mee
Coooolquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:54 schreef Ondergrond het volgende:
Lachen dit.. 4 wouten achter je aan.. Je springt op een auto van iemand anders, trapt een paar keer op het dak, en die auto giert er van door.
+Je kan nog altijd de camera besturen terwijl je rijdt, door rechtermuisknop in te houden.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:11 schreef Fillipe het volgende:
Weer een tip: Voor mensen die de camera irritant als je rijdt en dat met name dat je hem met je muis kan rondbewegen e.d en dat die niet 'gelocked' is. Dan moet je even bij de mouse settings het rijden met muis aanzetten. Zo blijft die gelocked achter de auto staan als je rijdt en kan je nog steeds met de pijltjes toetsen sturen/gas geven e.d
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verdomme, SA wil niet meer opstarten
Neh.. die blijft gewoon in je Mijn Documenten map staan denk ikquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:23 schreef Dark_Killah het volgende:
Dan ben je je savegame kwijt?of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |