Eigen skin maken? Geen idee zal binnenkort wel een programmatje voor uitkomen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:21 schreef Ondergrond het volgende:
* Hoe maak je een eigen skin dan ?
* Hoe maak je screenshots ingame ?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:19 schreef RAVW het volgende:
Oeps rechts had voorrang
[afbeelding]
Zo dat was de eene knal na de andere.
Er gebeuren wel grappige dingen in het spel zeg.
Ik gebruik ScreenShooter voor de screenshots.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:21 schreef Ondergrond het volgende:
* Hoe maak je een eigen skin dan ?
* Hoe maak je screenshots ingame ?
Je moet de URL copy en pasten in de adresbalk van je browser, dan werkt het wel, klikken werkt niet!quote:
2,5 uur dan kan ik hier weg, richting de winkel, GTA kopen, naar huis racen en spelenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:22 schreef Ronhui het volgende:
nog 2 uur en 39 minuten dan kan ik hier weg, richting de winkel, GTA kopen, naar huis racen en spelen!
ja maar ik heb zelf een tractor daar voor bij zien komenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:22 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
ook leuk dat ze daar een stuk harder rijden dan op normale wegen![]()
Idd! Ik speel ps2, dus ik koop zowieso alles, maar een origineel hoesje, map erbij is wel zo leukquote:
Voor de duidelijkheid dat is dus ALLES met betrekking tot warezquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:06 schreef Fillipe het volgende:
kom je aan bij de winkel, .... is ie uitverkochtquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:26 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
2,5 uur dan kan ik hier weg, richting de winkel, GTA kopen, naar huis racen en spelen![]()
Die vliegtuigcrashquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:25 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Link kopieren en in een nieuw venster plakken
Mits hij niet is uitverkochtquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:22 schreef Ronhui het volgende:
nog 2 uur en 39 minuten dan kan ik hier weg, richting de winkel, GTA kopen, naar huis racen en spelen!
Die kans lijkt me niet ondenkbeeldigquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:32 schreef A.Powers het volgende:
[..]
kom je aan bij de winkel, .... is ie uitverkocht
Ook vaag eigenlijk,quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:26 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Je moet de URL copy en pasten in de adresbalk van je browser, dan werkt het wel, klikken werkt niet!
Ik had de laatste om 12:00quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die kans lijkt me niet ondenkbeeldig...
kom op mijn weg 2 x een Toys r Us tegen, een Mediamarkt en een Bart Smit, en als ik wil omrijden nog een Mediamarkt, een Bart Smit, een Intertoys, een free record shop en een Dixons, ik moet m wel ergens vandaan krijgenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:32 schreef A.Powers het volgende:
[..]
Nu alvast bellen of ze er ééntje appart houdenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:34 schreef Ronhui het volgende:
[..]
kom op mijn weg 2 x een Toys r Us tegen, een Mediamarkt en een Bart Smit, en als ik wil omrijden nog een Mediamarkt, een Bart Smit, een Intertoys, een free record shop en een Dixons, ik moet m wel ergens vandaan krijgen
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:36 schreef WebForce het volgende:
[..]
Nu alvast bellen of ze er ééntje appart houden
dan laat ik iemand 'm brandenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:32 schreef A.Powers het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |