lol. hij ligt weer eens op de bank te slapen, net zoals in Vicequote:Op zondag 12 juni 2005 20:34 schreef Chriz2k het volgende:
[afbeelding]
Kijk eens wie we hier hebben: Kent Paul en Ken Rosenberg.
Ik zie net dat er een hele dating-FAQ op GameFaqs staat...quote:Dan ben je nog helemaal niet aan het daten.
Je kan pas bloemen geven als je echt op een date bent, nu was je gewoon kansloos in je eentje in de disco.
dacht ik eindelijk eens een mooi topic aan te makenquote:
Die is niet zo heel moeilijk hoor.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pfffffffff klote missie nu. Moet voor die kutrapper iets in z'n Crib ophalen...vol met guards en ik moet het stealth spelen
Dat vond ik juist een van de leukere missies die ik tegen gekomen ben. Een beetje Hitman achtig.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pfffffffff klote missie nu. Moet voor die kutrapper iets in z'n Crib ophalen...vol met guards en ik moet het stealth spelen
Haha and that's my problem. Ik speel GTA: SA en dan ben ik in de beuk-knal-rag enz sfeer! Ik wil helemaal niet stilletjes iedereen met een mes vermoorden....ik wil gewoon met me Uzi iedereen afknallenquote:Op zondag 12 juni 2005 20:42 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Die is niet zo heel moeilijk hoor.![]()
Gewoon goed opletten en rustig aan doen.
Edit hem er zelf maar in.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:42 schreef MMaRsu het volgende:
[torrent site]
Dat is een movie van wat er allemaal in San Andreas is gebeurd voordat Carl er komt.
Gewoon zorgen dat je in de schaduw zit (pijltje op de radar grijs) en van achterin stealthen...easy!quote:Op zondag 12 juni 2005 20:42 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Die is niet zo heel moeilijk hoor.![]()
Gewoon goed opletten en rustig aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |