Moet nog 3 auto's van lijst nummer 2.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:58 schreef daNpy het volgende:
Pfff, het halen van die Patriot uit Area 51 is makkelijker dan uit de Naval Base
Ik heb hem nu en hoef nog maar een auto van het eerste lijstje
quote:Op maandag 20 juni 2005 15:59 schreef Wiehoe het volgende:
Kan iemand mij de exacte plek van dat bord vertellen? Waar die autos geëxporteerd moeten worden.
Na die missie van het verbranden van je wiet plantage?quote:Op maandag 20 juni 2005 16:01 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hoi hoi
Ik ben net in San Fierro aangekomen...
Lekker gevoel
Ik hoor het welquote:
Je had hem ook bij Easter Bay Chemicals (ten zuidoosten van San Fierro Airport) kunnen halen. Dat was nog makkelijker geweestquote:Op maandag 20 juni 2005 15:58 schreef daNpy het volgende:
Pfff, het halen van die Patriot uit Area 51 is makkelijker dan uit de Naval Base
Ik heb hem nu en hoef nog maar een auto van het eerste lijstje
Jup...quote:Op maandag 20 juni 2005 16:03 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Na die missie van het verbranden van je wiet plantage?
En welke missie is dat?quote:Op maandag 20 juni 2005 16:04 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik hoor het welJe rijdt/loopt eerst onder een gele kraan door
En daarna staat er een bord, tegen de rand van de oever.
Als je geen bord ziet, dan moet je eerst een missie doen
Hij staat ergens in een straat in de buurt van Los Santos Airport.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:08 schreef AMD64 het volgende:
Die Slam Van, een spwnpoint is Los Santos Downtown. Maar als ik daar kom, zie ik hem niet rijden. Nog een spawnpoint is Las Ventuaas. Maar daar kan ik nog niet komenAny1?
Hmmm, ik heb alle missies namelijk al voltooid. Ik ben nu alleen nog maar bezig voor de 100% en ik zie geen bord er staan.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:10 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Durf ik niet uit mijn hoofd te zeggen. Volgens mij een missie van je garage die je beschikt.
Kan je even zoeken? Ik ben namelijk om 22:00 en wil het zsm hebbenquote:Op maandag 20 juni 2005 16:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hij staat ergens in een straat in de buurt van Los Santos Airport.
Maak is een screenshot van de locatie van wat ik heb aangekruisd.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:12 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb alle missies namelijk al voltooid. Ik ben nu alleen nog maar bezig voor de 100% en ik zie geen bord er staan.
Hoe verder je in het spel bent, des te meer respect je krijgtquote:Op maandag 20 juni 2005 16:34 schreef CoolGuy het volgende:
Kan iemand mij helpen ? Ik ben pas 'net' met die game bezig. Niet als in vandaag maar pas een paar dagen. Laatste keer dat ik speelde was ik nog helemaal niet ver. Ik vind het alleen gek dat ik toch al wat missies gedaan heb, en dat ik vaak 'Respect +' krijg maar als ik bij tab kijk is mijn respect balk eigenlijk nog leeg.
Zoals hierboven, geduldquote:2e vraag. Hoe kan ik meer geld verdienen ? Ik heb steeds maar een paar 100 dollar en dat schiet dus totaal niet op. Ik wil graag meer geld verdienen zodat ik ook huizen kan gaan kopen en shit.
Die lowrider kan je besturen met je Numerieke toetsen of je pijltjestoetsen. Ligt dus helemaal aan je instellingen van je toetsenbordquote:3e vraag. Ik kan nu een missie doen waarbij ik met een lowrider het moet opnemen tegen een andere gast. Er komen dan allemaal pijltjes voorbij die ik ook in moet drukken of zo, maar als ik dat doe gaat het gewoon fout. Het enige wat ik kan is dus de '2' gebruiken zodat ik mijn auto kan laten springen, maar dat is het dan ook. Ik verlies dus steeds. Ik heb het idee dat ik die hydraulics in die garage verder moet opkrikken, maar dat kost 1500 dollar en die heb ik dus niet (zie vraag 2).
Iemand oplossingen ? Thx![]()
1) Je Respect-balk gaat over het hele spel. In het begin doe je simpele klusjes en krijg je niet veel respect. Later groeit het misschien iets sneller. Het duurt even voordat je bij TAB iets zal zien je van je respect. Maak je er niet druk over, dat komt vanzelf... Het is een groot spelquote:Op maandag 20 juni 2005 16:34 schreef CoolGuy het volgende:
Kan iemand mij helpen ? Ik ben pas 'net' met die game bezig. Niet als in vandaag maar pas een paar dagen. Laatste keer dat ik speelde was ik nog helemaal niet ver. Ik vind het alleen gek dat ik toch al wat missies gedaan heb, en dat ik vaak 'Respect +' krijg maar als ik bij tab kijk is mijn respect balk eigenlijk nog leeg.
2e vraag. Hoe kan ik meer geld verdienen ? Ik heb steeds maar een paar 100 dollar en dat schiet dus totaal niet op. Ik wil graag meer geld verdienen zodat ik ook huizen kan gaan kopen en shit.
3e vraag. Ik kan nu een missie doen waarbij ik met een lowrider het moet opnemen tegen een andere gast. Er komen dan allemaal pijltjes voorbij die ik ook in moet drukken of zo, maar als ik dat doe gaat het gewoon fout. Het enige wat ik kan is dus de '2' gebruiken zodat ik mijn auto kan laten springen, maar dat is het dan ook. Ik verlies dus steeds. Ik heb het idee dat ik die hydraulics in die garage verder moet opkrikken, maar dat kost 1500 dollar en die heb ik dus niet (zie vraag 2).
Iemand oplossingen ? Thx![]()
Je zit net foutquote:Op maandag 20 juni 2005 16:35 schreef Wiehoe het volgende:
http://img151.echo.cx/my.php?image=image23gf.jpg
Weird. Daar moet hij echt staanquote:Op maandag 20 juni 2005 16:44 schreef Wiehoe het volgende:
ik zie er niets
http://img146.echo.cx/my.php?image=image41sc.jpg
Mooi pak trouwens he
mijne als zwarte bandietquote:Op maandag 20 juni 2005 16:59 schreef numero_uno het volgende:
Hey hoeveel kledingwinkels zijn er nou ik heb er nu 4 verschillende gehad maar volgens mij nog nergens die kleren van dat gele pak zien hangen...
- binco
- sub urban
- sport nogwat
- victim
die heb ik al....
Mijn CJ staat in zn beige kaki broek en zwart jack en witte pumps in het leven
ZIP heb je ook.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:59 schreef numero_uno het volgende:
Hey hoeveel kledingwinkels zijn er nou ik heb er nu 4 verschillende gehad maar volgens mij nog nergens die kleren van dat gele pak zien hangen...
- binco
- sub urban
- sport nogwat
- victim
die heb ik al....
Mijn CJ staat in zn beige kaki broek en zwart jack en witte pumps in het leven
Ten eerste je staat bij de verkeerde kraan, je moet die naast de boot hebben.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:39 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Je zit net fout
[[url=http://img78.echo.cx/img78/5189/gtasamap5ze.th.jpg]afbeelding][/URL]
Vergroot plaatje en check de radar voor de echte locatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet gekken altijd gelijk geven!
En ik ben het helemaal met mezelf eens.
dat viel mij ook al op, ik spotte wel eens met de cops in VC maar hier hoef je dat echt niet te doen... ben je zo genaaid..quote:Op maandag 20 juni 2005 17:40 schreef speedfreakssj het volgende:
ik vin de politie wel anders hier. bij VC waren ze toch wat afstandelijker. kon je gerust met 4 sterren door de stad racen. nu mag je SNEL weg zijn en GHOED kunnen rijden met 2 sterren....
Ik weet al waarom ik niets kon exporteren. Ik dacht dat je bij de missie back to school de eerste les alleen maar moest voltooien. Dat heb ik dus gedaan en de rest maar laten zitten. Dat zal ik later wel doen. Blijkt het daarom te wezen dat ik nog enkele missies moet doen. Om het verhaallijn uit te spelen hoef je deze missies overigens niet te doen. Maarja, heb ik weer wat te doen.quote:
dat is wel waar, zeker met "hoods" overnemen is dat knap lastigquote:Op maandag 20 juni 2005 17:55 schreef Cart_man het volgende:
Zit zowiezo veel meer politie in het spel. Je kan je kont niet keren of er loopt alweer zo een knakker voor je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
quote:Op maandag 20 juni 2005 18:18 schreef numero_uno het volgende:
Met de B-knop op de X-box iig.
En een spoiler vraagjevraag ik me ook afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |