Je raakt alles kwijtquote:Op maandag 20 juni 2005 13:28 schreef clowncloon het volgende:
vraagje, ik zat in San Andreas en was bezig de hele hood over te nemen maar ik deed tussendoor de laatste missie vlakbij het johnsons huis en toen opeens werd ik midden in the middle of nowhere gedumpt en erger nog...die hele hood missies zijn foetsie, die paarse rakkers bivakkeren zelfs voor mijn deur! moet ik nou weer even terug naar een oudere savegame of komt die optie met de hele hood nog terug?
Maar je raakt niet je safehouses e.d. kwijt, alleen je guns geloof ik. Ik ga maar even eerste de hele hood overmeesteren en alles kopen wat er te kopen valtquote:Op maandag 20 juni 2005 13:33 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Je raakt alles kwijt![]()
Anders kun je niet verder.
Later is het weer mogelijk om ze terug te krijgen.
denk dat ik dit ook maar doe,quote:
Heb hem gehaalt en die missies daarna gingen ook nog maar bij de eerste missie voor die engelsen weer een crashquote:
Ik bedoel dus dat je alle hoods kwijt raakt. Dus het heeft geen zin om ze dan allemaal al over te nemen.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:35 schreef clowncloon het volgende:
[..]
Maar je raakt niet je safehouses e.d. kwijt, alleen je guns geloof ik. Ik ga maar even eerste de hele hood overmeesteren en alles kopen wat er te kopen valt![]()
@ancient, de game is je geld dubbeldwars, overdwars, over de kop het geld waard!
Ja, ik wil hem ook wel buiten gaan spelen, maar dan zie ik geen ene flikker.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:37 schreef coz het volgende:
[..]
denk dat ik dit ook maar doe,
zeer recent SA als nieuwe aanwinst
vandaag toevallig een terugkomdag die eerder afgelopen is als ik verwachtte en nou heb ik een paar uur over, die ik eigenlijk ook wel beter kan besteden maar .... tja
nee okee, maar in de tussentijd verdien ik BAKKEN met geld zodat ik alle safehouses kan kopenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:40 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat je alle hoods kwijt raakt. Dus het heeft geen zin om ze dan allemaal al over te nemen.
ik zag er bij de FRS al een stikker op 3 halen 2 betalenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:34 schreef Ancient het volgende:
Is de game echt het geld waard? want dan koop ik hem zometeen misschienVice City vond ik tenminste erg leuk
![]()
hoeveel kost het eigenlijk voor op de Pc?
ja.. spel is zeker zijn geld waard.. niet luisteren naar de mensen die zeiken dat Vice City beter was!! ik vind het absoluut niet.. alles is in SA groter en beter als Vice City (vind ik) de missies zijn wat simpeler.. hierdoor blijf je niet eeuwig op 1 missie hangen!quote:Op maandag 20 juni 2005 13:34 schreef Ancient het volgende:
Is de game echt het geld waard? want dan koop ik hem zometeen misschienVice City vond ik tenminste erg leuk
![]()
hoeveel kost het eigenlijk voor op de Pc?
PS2, XBOX en PC = [Multi]quote:Op maandag 20 juni 2005 13:45 schreef coz het volgende:
waar slaat [multi] trouwens op ... meerdere draadjes of is er ook een multitheft auto voor SA in de maak![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:21 schreef Heliospan het volgende:
Ik word helemaal gaar van die vliegschool![]()
Die dingen vliegen best lekker, maar door die kuthoepeltjes vliegen is zwaar irritant
Niet te vergeten: RESPECT!quote:Op maandag 20 juni 2005 13:41 schreef clowncloon het volgende:
[..]
nee okee, maar in de tussentijd verdien ik BAKKEN met geld zodat ik alle safehouses kan kopen![]()
Verveel je je? Als ik me verveel, ga ik lekker shoppenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:31 schreef SuperUli het volgende:
Ik verveel me met GTA:SA na de storyline te hebben uitgespeeld..
Is het niet zo dat je dan teveel software runt op de achtergrond?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:39 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Heb hem gehaalt en die missies daarna gingen ook nog maar bij de eerste missie voor die engelsen weer een crash
Gebeurt wel vaak de laatse tijd![]()
Aha op die fietsquote:Op maandag 20 juni 2005 13:41 schreef clowncloon het volgende:
[..]
nee okee, maar in de tussentijd verdien ik BAKKEN met geld zodat ik alle safehouses kan kopen![]()
lekker naar de sex shopquote:Op maandag 20 juni 2005 14:06 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Verveel je je? Als ik me verveel, ga ik lekker shoppen
ik zat ook aan dat MTA te denken , het is idd een iets misleidende TTquote:Op maandag 20 juni 2005 13:45 schreef coz het volgende:
waar slaat [multi] trouwens op ... meerdere draadjes of is er ook een multitheft auto voor SA in de maak![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:31 schreef SuperUli het volgende:
Ik verveel me met GTA:SA na de storyline te hebben uitgespeeld..
quote:Op maandag 20 juni 2005 14:14 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
kijk mensen...HIJ HEEFT HEM UITGESPEELD
ga nu maar weer met lego spelen kneus
Veel te warm voor!quote:Op maandag 20 juni 2005 14:16 schreef Tain het volgende:
[..]kijk mensen...HIJ KAN NIET NORMAAL REAGEREN
ga buiten spelen ofzo
Das best verkenkerdquote:Op maandag 20 juni 2005 13:28 schreef clowncloon het volgende:
vraagje, ik zat in San Andreas en was bezig de hele hood over te nemen maar ik deed tussendoor de laatste missie vlakbij het johnsons huis en toen opeens werd ik midden in the middle of nowhere gedumpt en erger nog...die hele hood missies zijn foetsie, die paarse rakkers bivakkeren zelfs voor mijn deur! moet ik nou weer even terug naar een oudere savegame of komt die optie met de hele hood nog terug?
Dat ging meer over de speelbaarheid van het spel nadat je de missies hebt gedaan, dan over het uitspelen zelf.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:14 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
kijk mensen...HIJ HEEFT HEM UITGESPEELD
ga nu maar weer met lego spelen kneus
D'r is er hier maar een gefrustreerd.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:24 schreef DrDentz het volgende:
niet zo kwaad zijn jongens, lief spelen weer
Zoals wel meer gedaan wordt, ik stel mijn vraag nog n keerquote:Op maandag 20 juni 2005 14:21 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Das best verkenkerd
Ik laat nu die missies haast links liggen, ben alleen maar bezig met die hood-battles
En af en toe Denise verkennen
Maar stel nou dat ik al die paarse uitroei, dan zou ik op het eind alsnog alles verliezen?
En dan kan ik spreekwoordelijk weer opnieuw beginnen?
Ergo, ik kan maar beter die missies doen en Denise, en dan na die missies wat aan mijn "hood" doen?
Grove street 4 life!
Heeft nu geen zin, gewoon doorgaan met storyline.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:35 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Zoals wel meer gedaan wordt, ik stel mijn vraag nog n keer
heeft het zin om tijdens je missie al die hoods te veroveren?
Wel handig voor meer Respect en meer Cash!!!! Maar het is niet nodig nee, maar het is ook niet nodig om Hidden Packages te zoeken of oma'tjes doodslaan met een honkbalknuppel en das ook gewoon leuk!quote:Op maandag 20 juni 2005 14:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heeft nu geen zin, gewoon doorgaan met storyline.
Ik heb maar weinig safehouses en geen geld om een huisje in the middle of nowhere te kopen (goodkoopste was 20.000) dus ik ga eerst alle andere kopen en dan met een zakcentje de laatste level doen zodat ik meteen 1 (of 2) huisjes kan kopen...scheelt een shitload aan cross counrtry rijdenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:35 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Zoals wel meer gedaan wordt, ik stel mijn vraag nog n keer
heeft het zin om tijdens je missie al die hoods te veroveren?
quote:Op maandag 20 juni 2005 14:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wel handig voor meer Respect en meer Cash!!!! Maar het is niet nodig nee, maar het is ook niet nodig om Hidden Packages te zoeken of oma'tjes doodslaan met een honkbalknuppel en das ook gewoon leuk!
quote:Op maandag 20 juni 2005 14:26 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
net als jij zeker..of zit je met een laptop in de tuin![]()
In het begin krijg je niet veel geld per missie. Dit gaat echter ineens omhoog op een gegeven moment.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:43 schreef clowncloon het volgende:
[..]
Ik heb maar weinig safehouses en geen geld om een huisje in the middle of nowhere te kopen (goodkoopste was 20.000) dus ik ga eerst alle andere kopen en dan met een zakcentje de laatste level doen zodat ik meteen 1 (of 2) huisjes kan kopen...scheelt een shitload aan cross counrtry rijden![]()
Idd loop je erg hard binnen door gangmembers dichtbij te killen en dan de doekoe op te strijken...zo ook met die drugsdealers op de straat (neger met zwart shirt en een ketting)...je herkent ze op een gegeven moment wel soms wel 2000 in de pocket!quote:Op maandag 20 juni 2005 14:50 schreef Impry het volgende:
[..]
. Pas had ik iemand met wel 15 van die geldpakjes
Tain 1-0 Bennie_Kneusquote:Op maandag 20 juni 2005 14:16 schreef Tain het volgende:
[..]kijk mensen...HIJ KAN NIET NORMAAL REAGEREN
ga buiten spelen ofzo
Het is niet mega-bijzonder. Maar wel bijzonder genoeg om hem te kopen. Er hangt gewoon een lekker sfeertjequote:Op maandag 20 juni 2005 14:54 schreef -Muse- het volgende:
Zeg eens eerlijk, is de game nou vet of niet?
Ik heb alle GTA delen uitgespeeld, en wil deze dus ook kopen, zal ik dat doen?
Is het meer van hetzelfde, of is het echt anders? (beide goed hoor)
Hij is uber goed,quote:Op maandag 20 juni 2005 14:54 schreef -Muse- het volgende:
Zeg eens eerlijk, is de game nou vet of niet?
Ik heb alle GTA delen uitgespeeld, en wil deze dus ook kopen, zal ik dat doen?
Is het meer van hetzelfde, of is het echt anders? (beide goed hoor)
Dit is ook mijn menig. En vooral Las Vegasquote:Op maandag 20 juni 2005 15:01 schreef Impry het volgende:
[..]
Het is niet mega-bijzonder. Maar wel bijzonder genoeg om hem te kopen. Er hangt gewoon een lekker sfeertje
Maja, dat is mijn mening.
Toen ik het spel voor het eerst speelde vond ik de controls ook zwaar kut. Ik kreeg heimwee naar Vice City. Nu heb ik de controls gewoon aangepast naar die van Vice City.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:09 schreef daNpy het volgende:
De controls zijn kut. Als je die eenmaal doorhebt is het te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |