quote:Op zondag 19 juni 2005 10:49 schreef Wiehoe het volgende:
Dan stel ik hier nog maar een keer mijn vraag,
Ik lees iets over importeren en exporteren van autos ofzo. Is dat een missie? Of moet je dat doen om 100% te halen?
Is geen missie. Kan je er gewoon bij doen om de 100% te halen.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:49 schreef Wiehoe het volgende:
Ik lees iets over importeren en exporteren van autos ofzo. Is dat een missie? Of moet je dat doen om 100% te halen?
Het is om je 100% van te makenquote:Op zondag 19 juni 2005 10:49 schreef Wiehoe het volgende:
Dat is juist het mooie ervanquote:Op zondag 19 juni 2005 10:52 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik heb 'm bekeken, maar wat een teleurstelling... Vice City is veel overzichtelijker en prettiger. De missies in SA liggen ook veels te ver uit elkaar
Dan moet ik maar even in San Fierro gaan kijkenquote:Op zondag 19 juni 2005 10:55 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Het is om je 100% van te maken
Die auto's staan op een bord geschreven (die ze nodig hebben voor de export) te vinden in San Fierro
quote:
Begin hem ook te vervloeken.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:59 schreef gigant het volgende:
IK haat zero, kun je hem niet vermoorden. Ik heb dat spel al 2 dagen links laten liggen vanwege die rotnerd. OK het is ook mooi weer, maar zijn er geen cheats om missies te skippen?
quote:Op zondag 19 juni 2005 10:59 schreef gigant het volgende:
IK haat zero, kun je hem niet vermoorden. Ik heb dat spel al 2 dagen links laten liggen vanwege die rotnerd. OK het is ook mooi weer, maar zijn er geen cheats om missies te skippen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The night hides a world, but unveils a universe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
quote:Op zondag 19 juni 2005 11:01 schreef Johan-Derksen het volgende:
Vandaag moet ik toch een keer die Lowrider Race uitrijden als winnaar...
Anders word ik G E K !
Bij mij draait ie op zn laagstquote:Op zondag 19 juni 2005 10:58 schreef knakworstje het volgende:
bij mij draait ie maar half op het allerlaagste hapert ie nog vaak maja het is speelbaar
WTF, die had ik in één keer, zó moeilijk is dat toch niet?quote:Op zondag 19 juni 2005 11:17 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]Het is me gelukt
Een goede nachtrust deed wonderen.. in een pimpmobiel rij je zachter maar wel met een betere wegligging..
Nu ff ontbijten
quote:Op zondag 19 juni 2005 11:15 schreef CybPraetorian het volgende:
ik snap iets niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The night hides a world, but unveils a universe
quote:Op zondag 19 juni 2005 11:15 schreef CybPraetorian het volgende:
ik snap iets niet:Omdat dat er voor zorgt dat dat niet kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, zo zit het dus.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:19 schreef Burbo het volgende:
[..]
Omdat dat er voor zorgt dat dat niet kan
quote:Op zondag 19 juni 2005 11:06 schreef Drakul het volgende:
[..]Mooi! Zero bekijkt het maar. Bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
Pak gewoon een sterk wapen, of gebruik cheats dat je een motorzaag krijgt.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:50 schreef PAA-053 het volgende:
Bij die treinmissie kom ik een probleempje tegen. Via die brug op de trein springen, dat lukt allemaal nog wel. (Goede tip, trouwens) Alleen na een tijdje, als ik bezig ben die lui kapot te schieten, wat overigens heel langzaam gaat, kom je een brug tegen, die over de treinrails loopt. Hier kan ik niet onderdoor, ook niet als ik buk! Ik wordt dan dus zegmaar van de trein afgeschoven....
Hoe los ik dit op?![]()
Idd, ik vond 'm ook hartstikke makkeiljk, gewoon naast die trein gaan rijden en die dikzak schiet ze allemaal dood, geen probleem toch?quote:Op zondag 19 juni 2005 12:02 schreef truSteh het volgende:
Los je niet op.. doe gewoon die missie hoe die moet worden voltooid, zo moeilijk issie niet. Waarom doet iedereen heir zo moeilijk met andere methoden te bedenken :\
Cheatsquote:Op zondag 19 juni 2005 12:05 schreef gigant het volgende:
[..]
Pak gewoon een sterk wapen, of gebruik cheats dat je een motorzaag krijgt.
Nee, bij mij deed hij dat tot 5 keer toe niet, en toen was ik toch lichtelijk gefrustreerd, zeker omdat er telkens maar 1 overblijft....quote:Op zondag 19 juni 2005 12:05 schreef Burbo het volgende:
[..]
Idd, ik vond 'm ook hartstikke makkeiljk, gewoon naast die trein gaan rijden en die dikzak schiet ze allemaal dood, geen probleem toch?
Dat ligt misschien aan jou omdat je te dicht op de trein rijdt, en Smoke daarom tegen de trein aanschiet.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:07 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Nee, bij mij deed hij dat tot 5 keer toe niet, en toen was ik toch lichtelijk gefrustreerd, zeker omdat er telkens maar 1 overblijft....
Maar ik zal het eens proberen met een sterk wapen, machinegeweer ofzo.![]()
Goed punt, dat bedacht ik me ook net (eigenlijk bedacht mijn broertje datquote:Op zondag 19 juni 2005 12:12 schreef truSteh het volgende:
[..]
Dat ligt misschien aan jou omdat je te dicht op de trein rijdt, en Smoke daarom tegen de trein aanschiet.
Die trucker-missies vind ik geweldig mooiquote:Op zondag 19 juni 2005 12:07 schreef Repeat het volgende:
zijn die trucker missies op het platteland verplicht of kun je zelf kiezen of je die doet ?
quote:Op zondag 19 juni 2005 12:18 schreef P0rt0 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de hoeren allemaal pistolen dragen? In Vice City hadden die bitches dat niet.. nu denk ik wel dubbel na of ik op z'n zaadbank ga :/
Sin City nog niet gezien?quote:Op zondag 19 juni 2005 12:18 schreef P0rt0 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de hoeren allemaal pistolen dragen? In Vice City hadden die bitches dat niet.. nu denk ik wel dubbel na of ik op z'n zaadbank ga :/
quote:Klinkt logisch dit maar dit lukt mij niet omdat ik telkens word neergeknaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
bij die "high road on the right" kun je ook via de brug op de trein springen met motor en al.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:18 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Goed punt, dat bedacht ik me ook net (eigenlijk bedacht mijn broertje dat), en toen ben ik uiterst rechts gaan rijden. Dit ging een stuk beter, alleen kwam ik na die "high road on the right" aan de linkerkant van de trein terecht, geklemd tussen de rotswand en de trein zelf, ik heb het dus niet gehaald, maar ik denk wel dat het zo gaat lukken.
Bedankt, maar ik heb hem inmiddels gehaald!quote:Op zondag 19 juni 2005 12:45 schreef gigant het volgende:
[..]
bij die "high road on the right" kun je ook via de brug op de trein springen met motor en al.
Inderdaad. Volg het rode treinspoor die naar de docks gaatquote:Op zondag 19 juni 2005 10:58 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Dan moet ik maar even in San Fierro gaan kijken![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 10:59 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
you might get smoked if you keep that up. Watch yo back homey
Euh, volg het pijltjequote:Op zondag 19 juni 2005 13:22 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik moet nu zo'n knakker zoeken op Mount Chilliad...
Lastig klusje want ik vind wel armor een parachute maar meer ook niet
Ik heb er ook aardig wat keren over gedaan. Dat springen op de trein is niet nodig.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:07 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Nee, bij mij deed hij dat tot 5 keer toe niet, en toen was ik toch lichtelijk gefrustreerd, zeker omdat er telkens maar 1 overblijft....
Maar ik zal het eens proberen met een sterk wapen, machinegeweer ofzo.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |