de vraag is niet WIE maar WAAR..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:57 schreef thumper het volgende:
Hier het vervolg op Het grote geilheidstopic deel/nummertje 38Goedemorgen allemaal! ![]()
Euh, WIE wilde hier nou sufgeneukt worden?
Niks mis mee hoorquote:
Nee, helemaaaaaaaaaal niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:07 schreef thumper het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor
* thumper wordt graag sufgeneukt![]()
Ja, nou...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:38 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Nee, helemaaaaaaaaaal niet.![]()
tis alleen zooon eeeeeeuwigheid geleden![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:41 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan geeft een begroetingskusje aan Sannetie..
Lekker goed warm weer dit weekend.. Ik zal me vermaken in Almere
Het lekkere warme zonnetje probeert al hier door de wolkjes heen te breken. Morgen wordt het zeker lekker weer, mooi ook tijdens het dancefestival Defqon.1 Zondag waarschijnlijk lekker zonnen op me prive-balkonquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:52 schreef Sannetie het volgende:
[..]
![]()
trug
Laten we het hopen dat het van het weekend mooi weer word..kzie het nu nog niet![]()
ja maar....ja maar.......quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:47 schreef thumper het volgende:
[..]
Ja, nou...![]()
Waar was je nou gisteren?Ben ik nét lekker bezig, gaat mevrouwtje naar huis
Hier schijnt de zon al een beetjequote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:52 schreef Sannetie het volgende:
[..]
![]()
trug
Laten we het hopen dat het van het weekend mooi weer word..kzie het nu nog niet![]()
Grmbl....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:55 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja maar....ja maar.......![]()
Was door de extase helemaaaaaaaaal de tijd vergeten..*floep** en weg was ik![]()
Dat komt vast door mijquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:56 schreef thumper het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon al een beetje
Morgen wordt het 26 graden, zondag 28
En is dat nou goed of is dat nou slecht?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:07 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Dat komt vast door mij![]()
Hier word het steeds vochtiger...weet niet wat dat is![]()
* Sannetie heeft spijt van haar *floep* actie en trekt thumpertje aan zn sjirtje naar haar toe en begint hem stevig te tongzoenenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:57 schreef thumper het volgende:
[..]
Grmbl....![]()
't was inderdaad *floep* jah
* thumper denkt voor de tweede keer "Yesss! Tongzoenen met Sannetie!!"quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:15 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie heeft spijt van haar *floep* actie en trekt thumpertje aan zn sjirtje naar haar toe en begint hem stevig te tongzoenen. Zijn goddelijke lijf tegen het hare. Ze kan zich niet meer beheersen en laat haar handen over zijn hele lichaam glijden......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En we zoenen nog lang en gelukkig....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:18 schreef thumper het volgende:
[..]
* thumper denkt voor de tweede keer "Yesss! Tongzoenen met Sannetie!!"![]()
en drukt zijn handen stevig om haar billen. Langzaam gaan beide handen achterlangs door het duidelijk voelbare glooinkje omlaag...
Moet je geen *floep* zeggen?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:22 schreef Sannetie het volgende:
[..]
En we zoenen nog lang en gelukkig....![]()
![]()
![]()
![]()
moet aan de slag
* thumper 's kleine broertje is allang niet klein meer, en Sanneties ge-quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:37 schreef Sannetie het volgende:
* Sannetie speeksel raakt een beetje op. Tijd voor wat ander vocht. Ze maakt thumpertjes broekje los en voelt of zn kleine broertje thuis is. pffeuww..hij is gelukkig thuis. Ze duwd thumpertje in zn burostoeltje en brengt haar hoofd naar zn schoot...![]()
en begint hem te
![]()
![]()
![]()
![]()
* Sannetie houd wel van een begeleidende handquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:53 schreef thumper het volgende:
[..]
* thumper 's kleine broertje is allang niet klein meer, en Sanneties ge-![]()
![]()
![]()
brengt hem tot ongekende grootte hoogte. Ondertussen probeert thumper Sanneties topje over haar borsten te trekken, onderwijl zijn benen om haar rug slaand. Hij pakt Sanneties hoofdje vast, en begeleid haar in een opvoerend ritme
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meisje, je bent aan het werk...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:11 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie houd wel van een begeleidende hand.Ondertussen trekt ze thumpertjes broekje uit. Pakt hem bij zn dijtjes beet en trekt hem verder onderuit met zn kontje ietsjes over de burostoel heen. Ze spuugt wat op zn gaatje. Met haar wijsvingertje smeert ze dit langzaam in en om het gaatje............
![]()
![]()
![]()
mwja..fwoof mwe whie boch bun pabij wuitquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:18 schreef thumper het volgende:
[..]
Meisje, je bent aan het werk...
* thumper vind het heerlijk van voren en van achteren verwend te wordenMet één blote voet gaat hij langzaam onder Sannetie's rokje...
![]()
![]()
![]()
Niet praten maar door-quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:26 schreef Sannetie het volgende:
[..]
mwja..fwoof mwe whie boch bun pabij wuit![]()
![]()
![]()
duk duk duk
WAT....voet.....oke that does itquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:18 schreef thumper het volgende:
[..]
Meisje, je bent aan het werk...
* thumper vind het heerlijk van voren en van achteren verwend te wordenMet één blote voet gaat hij langzaam onder Sannetie's rokje...
![]()
![]()
![]()
* thumper legt één hand onder haar malse kontje, en de andere in voor haar andere gaatje. Hij tilt haar ritmisch op en neer, onderwijl met twee vingers het kleine holletje verkennend. Het kleine broertje verdwijnt langzaam maar zeker dieper de dampking in, boldy going where no real man has gone beforequote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:35 schreef Sannetie het volgende:
[..]
WAT....voet.....oke that does it![]()
* Sannetie haalt thumperjtes oceaan stappers onder haar rokje vandaan. Gaat staan legt haar benen op de leuningen van de buro stoel. En laat het kleine broertje langzaam "de dampkring" inzakken.
Huston we have liftoff![]()
![]()
![]()
![]()
Leuke MSN nick heb jequote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:45 schreef Rooie_Zita het volgende:
Zita gluurt even binnen en geniet van het schouwspel!
* Sannetie vind het alleraardigst gaan...maar denkt dat het nog lekkerder en vooraaaaaalllllllll SNELLER kan gaan. Ze begint in thumpertjes nek kleine zuigzoentjes te geven en tequote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:40 schreef thumper het volgende:
[..]
* thumper legt één hand onder haar malse kontje, en de andere in voor haar andere gaatje. Hij tilt haar ritmisch op en neer, onderwijl met twee vingers het kleine holletje verkennend. Het kleine broertje verdwijnt langzaam maar zeker dieper de dampking in, boldy going where no real man has gone before
* thumper kan een lichte kreun niet onderdrukken als de geluidssnelheid wordt doorbroken, en zet zijn nagels in Sannetie's tepels die inmiddels tot ongekende sterkte zijn gegroeid. De tongzoenen zijn werelds, en dringt dan onverwacht hard twee natte vingers haar kleinste holletje binnenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:53 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie vind het alleraardigst gaan...maar denkt dat het nog lekkerder en vooraaaaaalllllllll SNELLER kan gaan. Ze begint in thumpertjes nek kleine zuigzoentjes te geven en te. Klempt met haar benen zijn benen af zodat zij weer controle heeft over de dampkring. Terwijl ze langzame bewegingen maakt met haar dampkring begint ze thumpertje plagend te tongzoenen, op zn lip te bijten. Op dit moment verslapt thumerptje een beetje en zet Sannetie de aanval in. Ze laat in een keer de dampkring op het kleine broertje vallen en gaat te keer als of ze op een rodeo stier zit...beam me up scotty
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiemand?
*oeff...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:00 schreef thumper het volgende:
[..]
* thumper kan een lichte kreun niet onderdrukken als de geluidssnelheid wordt doorbroken, en zet zijn nagels in Sannetie's tepels die inmiddels tot ongekende sterkte zijn gegroeid. De tongzoenen zijn werelds, en dringt dan onverwacht hard twee natte vingers haar kleinste holletje binnen
Melk & suiker graag
Als in "ben je geil of wil je een koekje?"quote:
*floep*quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:11 schreef thumper het volgende:
[..]
Als in "ben je geil of wil je een koekje?"
Neuh, geen koekje
* thumper is ook even van de route afgeweken, maar snel heeft hij de route naar de melkweg weer hervondenquote:
* Sannetie begeleid voorzichtig het broertje naar Satanus de donkere planeetquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:15 schreef thumper het volgende:
[..]
* thumper is ook even van de route afgeweken, maar snel heeft hij de route naar de melkweg weer hervonden
* thumper dacht eigenlijk dat de eerste tussenstop Uranus was, maar Satanus is ook een goede plek om enig exploratiewerk te verrichten. Dat geeft de ruimte om aan de voorkant wat diepgravend onderzoek te doenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:27 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie begeleid voorzichtig het broertje naar Satanus de donkere planeet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ikquote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:57 schreef thumper het volgende:Euh, WIE wilde hier nou sufgeneukt worden?
Enne, DOOR wie?quote:
* Sjowhan loopt op talietje af en geeft haar een sensuele zoen, terwijl hij d'r diep in de ogen kijktquote:
quote:
Dusquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan loopt op talietje af en geeft haar een sensuele zoen, terwijl hij d'r diep in de ogen kijkt
* Sannetie draaid, terwijl het broertje nog steeds Satanus bezoekt, om met haar gekromde rug naar thumpertje toe. En begint met zijn blaasbalgjes te spelen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:30 schreef thumper het volgende:
[..]
* thumper dacht eigenlijk dat de eerste tussenstop Uranus was, maar Satanus is ook een goede plek om enig exploratiewerk te verrichten. Dat geeft de ruimte om aan de voorkant wat diepgravend onderzoek te doen![]()
![]()
![]()
![]()
nee is duidelijk toch....door thumpertje dusssquote:
* Talietje slaat daarop haar armen om sjowhan heen en zoent hem vol overgave terugquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan loopt op talietje af en geeft haar een sensuele zoen, terwijl hij d'r diep in de ogen kijkt
agosss....wat schattig...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:44 schreef Talietje het volgende:
[..]
* Talietje slaat daarop haar armen om sjowhan heen en zoent hem vol overgave terug
mis you lief
* Sjowhan mist Talietje ook heel erg veel enzoquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:44 schreef Talietje het volgende:
[..]
* Talietje slaat daarop haar armen om sjowhan heen en zoent hem vol overgave terug
mis you lief
Goed wiekentquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:45 schreef Sannetie het volgende:
[..]
agosss....wat schattig...![]()
![]()
ut was weer leuk ut was weer gezellii...fijn weekend allemaaal![]()
Nu maar hopen dat het ECHT mooi weer word
eeel eeeel eeet weekend gehad...quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:38 schreef Sjowhan het volgende:
Lekker weekend gehad?
Ik kijk al weeruit naar dit weekend![]()
![]()
Bekijken en bekeken worden.. zo tofquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:27 schreef Sannetie het volgende:
[..]
eeel eeeel eeet weekend gehad.....maar dan alleen van het weer en de mooie mensen die langs liepen
![]()
![]()
Dat begint goedquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:50 schreef Sannetie het volgende:
* Sannetie puft...blaast....tjeempie wat is ze heet![]()
Sterker nog...ut eind is helemaaaaaaaaaaaaal geweldigquote:
Mag ik erbij?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:07 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Sterker nog...ut eind is helemaaaaaaaaaaaaal geweldig![]()
opblaasbadje voor 2 in de tuin met ijs en ijskoud water....hmmmm![]()
Tuuk...maar er is wel een kleding voorschriftut is een exclusief bad Witte zwembroek-sjort-string..whatever als tie maar wit isquote:
Aai...2 weken niet MOGEN neuken...ik wil niet weten waarom jij dat verdient heptquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:52 schreef Lempicka het volgende:
Ben behoorlijk geil aan het worden. mag twee weken niet neuken.. verdorie!
Gezellig, lijkt mij ook wel watquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:18 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Tuuk...maar er is wel een kleding voorschriftut is een exclusief bad Witte zwembroek-sjort-string..whatever als tie maar wit is..en voorall veeeeeel spetteren
![]()
![]()
* Sannetie scheurt naar de Blokker en haalt een groter opblaas badje.....blazen krengquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:49 schreef carlozzz het volgende:
[..]
Gezellig, lijkt mij ook wel wat. Heb m'n gepaste kleding al aan
.
wat denk jij now...nix natuurlijk...tis al HOTenof met dit heerlijk in het wit werkend uitzichtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:01 schreef carlozzz het volgende:
Ben ook benieuwd naar jouw kleding, Sannetie.
TuuuuuuuuK..kom der bij..dames hebben geen verplicht kleding voorschriftquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:40 schreef Mokster het volgende:
Ruimte voor nog een dame die wel wat afkoeling kan gebruiken na het doorlezen van dit topic?![]()
Komt goed uit... Heb nix om aan te trekken vandaagquote:..dames hebben geen verplicht kleding voorschrift
Fotooooooooooooooooooooooquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
Komt goed uit... Heb nix om aan te trekken vandaag![]()
hoiquote:
Nou, vertel maar, ik luisterquote:Op maandag 27 juni 2005 15:06 schreef Talietje het volgende:
[..]
hoi
* Talietje heeft een geil weekend achter de rug
helemaal sufgeneukt![]()
Hetzelfde gold voor mij helaas...quote:Op maandag 27 juni 2005 15:28 schreef Mokster het volgende:
Mmmmm.... tikkie jaloers.... heb het dit weekend (helaas) helemaal zelf moeten doen![]()
Kon ff niemand vinden om me te helpen...
we zijn zaterdag lingerie wezen shoppenquote:
Dat hoopte ik al hahahaquote:
Klinkt goedquote:Op maandag 27 juni 2005 15:42 schreef Talietje het volgende:
[..]
we zijn zaterdag lingerie wezen shoppen
daarna hadden we een BBQ bij een stel vrienden van me onwijs leuk natuurlijk.
toen we thuis kwamen waren zijn we meteen naar boven gegaan
tsja en ik weet niet tot hoelaat we doorgingen eigenlijk
nieuwe standjes uitgeprobeerdik was de baas
![]()
bed kraakte als de tering... dus maar op een matras op de grond... ouders gelukkig niet wakker
daarna zijn we tegen elkaar liggend nog na-kroelend in slaap gevallen
en 's ochtends gingen we weer![]()
dit was ff de korte versie![]()
![]()
We hadden helaas geen 5.1 versiequote:Op maandag 27 juni 2005 15:48 schreef thumper het volgende:
[..]
Klinkt goed
En de Dolby 5.1 lange versie?
Niet alleen vreedzaam, maar ook een gelukzalige, warme, open-minded samenlevingquote:Op maandag 27 juni 2005 16:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Elkaar helpen... Mmmmmm...![]()
![]()
![]()
Geweldige manier om bij te dragen aan een vreedzame samenleving![]()
Ach ja... neuken doe je toch uiteindelijk voor jezelfquote:Op maandag 27 juni 2005 16:34 schreef thumper het volgende:
Wat kan mij dat ook schelen eigenlijk, after all dit is het geilheidstopic
Psiesquote:Op maandag 27 juni 2005 16:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ach ja... neuken doe je toch uiteindelijk voor jezelf![]()
Dus ga me nu maar vertellen hoe je van plan was me te gaan helpen....![]()
That's my girl!quote:
Hahaha... betrapt...quote:Op maandag 27 juni 2005 16:59 schreef thumper het volgende:
Trouwens, jij hebt vrijwel hetzelfde kutleven als ik hahaha
Ik hoop het voor jequote:Op maandag 27 juni 2005 17:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hahaha... betrapt...
Twilde dit weekend alleen niet zo lukken om een goeie afspraak met een van de neukvriendjes te maken zeg maar ...
Maar gaat zeker weer goedkomen deze week!!![]()
Yesssss!!quote:Op maandag 27 juni 2005 17:10 schreef thumper het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je![]()
En anders weet je me te vinden
Dat klinkt overtuigendquote:
Klinkt goed, I'm in!quote:Op maandag 27 juni 2005 17:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Geen wilde plannen...
Tenzij...
Hard als in hard ja... En klapjes ook geen probleem![]()
![]()
Whenever you're ready...quote:Op maandag 27 juni 2005 17:21 schreef thumper het volgende:
Klinkt goed, I'm in!
Half negen vanavond?
Right now actuallyquote:
Yess!!quote:
prima!hoewel ik ook benieuwd ben naar jou placequote:Op maandag 27 juni 2005 17:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
O ja... Dacht al... waar blijft ie nou?![]()
![]()
Kzat r al helemaal klaar voor...
Yours?
volgende keer...quote:Op maandag 27 juni 2005 18:05 schreef thumper het volgende:
prima!hoewel ik ook benieuwd ben naar jou place
Ok, my place thenquote:
Ligt r natuurlijk n b-tje aan hoever ik moet...quote:Op maandag 27 juni 2005 18:35 schreef thumper het volgende:
[..]
Ok, my place then
Redt je het in 2 uur?
Ok, cool! Drink je wijn? Wit, rosé, ofquote:
All of the above!!quote:Op maandag 27 juni 2005 18:57 schreef thumper het volgende:
[..]
Ok, cool! Drink je wijn? Wit, rosé, ofchampie
?
Ok, staat genoteerd!quote:
dat gaat gewoon doorquote:
Wow... Mokster wordt n tikkie week in de knietjes als ze aan alle hoeken van het huis van Thumper denkt... Inderdaad morgen maar lekker een dagje ziek in bed. En dan al die hoeken gewoon weer opnieuw... Tot de volgende zon weer opkomtquote:Op maandag 27 juni 2005 19:07 schreef thumper het volgende:
[..]
Ok, staat genoteerd!
* thumper gaat Mokster eerst lichtelijk dronken voeren, om haar vervolgens alle hoeken van het huis te laten zien... tot de zon weer opkomt!![]()
![]()
![]()
![]()
* thumper 's huis heeft veel hoeken, hopelijk heeft Mokster veel gaatjesquote:Op maandag 27 juni 2005 19:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wow... Mokster wordt n tikkie week in de knietjes als ze aan alle hoeken van het huis van Thumper denkt... Inderdaad morgen maar lekker een dagje ziek in bed. En dan al die hoeken gewoon weer opnieuw... Tot de volgende zon weer opkomt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaatjes genoegquote:Op maandag 27 juni 2005 19:22 schreef thumper het volgende:
* thumper 's huis heeft veel hoeken, hopelijk heeft Mokster veel gaatjes
Wat doe je aan vanavond?
Hint: lak, leer, latex, kort, strak![]()
Natuurlijk mijn eigen private parts, 10 vingers, een tong...quote:Op maandag 27 juni 2005 20:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gaatjes genoeg![]()
Heeft Thumper genoeg speelgoed om ze allemaal tegelijkertijd te vullen dan??![]()
ns kijken waar ik je strax blij mee kan maken...![]()
Nou lekker dan, lig ik daar te wachten op m'n dakterras, fles Piper & Heidsieck in de koeler, Hed Kandi's 'Serve Chilled' uit de terrasspeakertjes, en de kat opgesloten in het hobbyhokquote:
Gosh... klinkt precies zoals ik het graag hebben wil...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:17 schreef thumper het volgende:
Nou lekker dan, lig ik daar te wachten op m'n dakterras, fles Piper & Heidsieck in de koeler, Hed Kandi's 'Serve Chilled' uit de terrasspeakertjes, en de kat opgesloten in het hobbyhok
Oh, jij bent dus een vrouw die zich laat vermurwen door een zielig kijkende man?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gosh... klinkt precies zoals ik het graag hebben wil...![]()
Kheb m nog geprobeerd uit te leggen dat ik naar 'vlakbij Utrecht' moest voor wat hoekjes en gaatjes, maar hij had dringend hulp nodig en hij keek zo zielig....![]()
En wat moet je dan he?
Door deze ene toevallig wel... (omdat ik weet dat ie, afgezien van die zielige blik, een erg lekker speleding heeft waar ie Mokster altijd - en zo ook gisteravond - erg blij mee kan maken)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:33 schreef thumper het volgende:
Oh, jij bent dus een vrouw die zich laat vermurwen door een zielig kijkende man?![]()
Hmmm... Je moet wel van hele goede huize komen om het nog goed te kunnen maken.......quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Door deze ene toevallig wel... (omdat ik weet dat ie, afgezien van die zielige blik, een erg lekker speleding heeft waar ie Mokster altijd - en zo ook gisteravond - erg blij mee kan maken)![]()
Maarreh... mag ik het ooit nog goed met je komen maken (en met die arme kat in het hobbyhok)?
Dan neemt Mokster wat snoepjes mee voor kat,quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:47 schreef thumper het volgende:
[..]
Hmmm... Je moet wel van hele goede huize komen om het nog goed te kunnen maken.......
M'n kat is nog steeds kwaad op je
Nou, de kat heb je in elk geval al in the pocketquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dan neemt Mokster wat snoepjes mee voor kat,
stoppen we kat na n flinke knuffel weer in het hobbyhok,
krijgt Thumper van Mokster een heerlijke tongzoen,
zakt Mokster daarna op haar knietjes,
trekt Thumper's broek naar beneden,
neemt Thumper's beste vriendje in haar mond
en gaat haar spijt betuigen door Thumper enorm te![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mokster's tepels worden hard en haar geheime plekje steeds vochtiger. Bijna buiten adem van het ge-quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:48 schreef thumper het volgende:
* thumper laat zich Mokster's ge-![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goed smaken!
Hij reikt naar beneden, probeert met één hand haar topje over haar hoofd te trekken. Het lukt, maar ze moet het
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wél even staken... Hij masseert haar stevige borsten en draait kringetjes met een natgemaakte vinger rond haar tepels, onderwijl met de andere hand haar haar strelend en met zachte dwang het tempo bepalend
* thumper heeft het Moksy allang vergeven, en aangezien we alle tijd hebben mag ze best een ritje makenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mokster's tepels worden hard en haar geheime plekje steeds vochtiger. Bijna buiten adem van het ge-![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
, dwingt ze Thumper zich ook door zn knieën te laten zakken, zodat hun hoofden weer op gelijke hoogte zijn. Ze trekt de overgebleven kleren van Thumper uit en geeft m daarna weer een hele lange tongzoen, terwijl ze met haar handen zn hele lichaam verkent.
![]()
![]()
Ongeduldig als ze is, wil Mokster t liefst gelijk bovenop Thumper gaan zitten om haar warme plekje te laten opvullen. Maar ze is natuurlijk bij Thumper om haar excuses aan te bieden, dus een egoïstisch ritjeop Thumper is (nog) even niet aan de orde. Eerst moet ie r vergeven voor gisteravond natuurlijk. En daarna....
![]()
Kijken is kopen meedoenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:40 schreef Sannetie het volgende:
* Sannetie zakt wat onderuit knabbelt aan wat popcorn, slurpt wat aan haar milksjeekie kiwi. Word nog best een aardig filmpie![]()
![]()
Oew jaaa... Mokster vindt t helemaal niet erg om wat van het milksjeekie kiwi van Sannetie te proeven...quote:
* thumper ook nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Oew jaaa... Mokster vindt t helemaal niet erg om wat van het milksjeekie kiwi van Sannetie te proeven...![]()
![]()
quote:
Mega veeeel ste laat...is al opquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Oew jaaa... Mokster vindt t helemaal niet erg om wat van het milksjeekie kiwi van Sannetie te proeven...![]()
![]()
* Talietje ook!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:40 schreef Sannetie het volgende:
* Sannetie zakt wat onderuit knabbelt aan wat popcorn, slurpt wat aan haar milksjeekie kiwi. Word nog best een aardig filmpie![]()
![]()
wat geen kiwi?...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:29 schreef thumper het volgende:
[..]
* thumper ook niet![]()
Maar dan liever van die andere twee milksjeekies, de enige kiwi die ik lekker vind is Fa Kiwi douchegel
Moksy links, thumper rechts?
Hi Sannetie, long time no see..!....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:00 schreef Sannetie het volgende:
[..]
wat geen kiwi?...![]()
Goden voedsel en meneer lust ut weer niet![]()
* Sannetie springt Joepie om zn nek en geeft hem eenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:28 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Hi Sannetie, long time no see..!....
How's life..??
_joepie_ houdt wel van kiwi's
* _joepie_ is still heavenly in love![]()
Ja ja..alles gaat bijzonder lekker met me... jij bent weer op zoek naar wat "lekker vermaak"...??quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:41 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie] springt Joepie om zn nek en geeft hem een![]()
[/me]
Joepie houd niet alleen van kiwi's![]()
Heeyyyy Kanjerrrrrr.....das echt lang geleden![]()
[me=Sannetie is echt blij te horen dat het nog helemaal...uhm..past aan is![]()
Tuuk...een mens kan niet zonder...en zeker ikkus niequote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:52 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Ja ja..alles gaat bijzonder lekker met me... jij bent weer op zoek naar wat "lekker vermaak"...??
* _joepie_ heeft z'n handjes aangenaam vol aan z'n vriendinnetje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..heerlijk allemaal..!!
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:05 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Tuuk...een mens kan niet zonder...en zeker ikkus nie![]()
nope, dat heb ik al eerder begrepenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:05 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Tuuk...een mens kan niet zonder...en zeker ikkus nie![]()
dat viel toch wel meequote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:20 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
nope, dat heb ik al eerder begrepen![]()
het ging er af en toe heet aan toe met ons....
dat je er niet van houd prima...maar je er dan mee wasse...pffffquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:07 schreef thumper het volgende:
Ja sorry, kan ikkut helpen dat ik nie van kiwi's hou...
Ander sappig fruit gaat er wél in hoor
Twee zielen, één gedachtequote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:25 schreef Sannetie het volgende:
[..]
dat je er niet van houd prima...maar je er dan mee wasse...pffff![]()
* Sannetie krijgt ineens een *ping** mega lekker ideetje en slaat alvast wat kratten kiwitjes in...![]()
![]()
* Sannetie snuft aan thumpertje..hmm..je kan wel een kiwidoesje gebruiken...quote:
* _joepie_ kan zich toch heel wat hete en "vochtige" momenten herinneren ongeveer een klein jaar geledenquote:
Yep, je hebt gelijk...tot de volgende keer Sannetiequote:zegg moet jij es niet aan de slag![]()
De kiwilolly staat klaar babyquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:01 schreef Sannetie het volgende:
Een super kiwisjeek met een vleugje thumpertje..INCL rietje...wat wil je nog meer![]()
![]()
![]()
* Sannetie geeft Joepie nog een lekkerequote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:03 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
* _joepie_ kan zich toch heel wat hete en "vochtige" momenten herinneren ongeveer een klein jaar geleden
[..]
Yep, je hebt gelijk...tot de volgende keer Sannetie![]()
![]()
[sub]mailen..?[/sub]
Okee thx.... fijne (hete) avond dan maar...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:15 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie geeft Joepie nog een lekkere![]()
tot de volgende x dan maar weer..groetjes aan dinnetje
![]()
bedanktquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:17 schreef _joepie_ het volgende:
![]()
[..]
Okee thx.... fijne (hete) avond dan maar...![]()
* Sannetie heeft nog een binaantje..kiwi met binaantje sjeekquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:11 schreef thumper het volgende:
[..]
De kiwilolly staat klaar babyDe grooooootste maat!
En jij mag sjeeken![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, het moet natuurlijk wél een harde zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:24 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie] heeft nog een binaantje..kiwi met binaantje sjeek[/me]
..oepshij is wel een beetje zacht geworden
[me=Sannetie pakt wel ff een nwe![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:46 schreef Mokster het volgende:
Mokster moet eigenlijk hele serieuze dingen doen, maar volgt het hele kiwi-banaan-gebeuren met zeer veel interesse![]()
![]()
![]()
quote:
Ja duh....een zachte banaan hebbie nix aan..alhoewel is wel leuk eruitquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:27 schreef thumper het volgende:
[..]
Ja, het moet natuurlijk wél een harde zijn
De banaan, that is
Hoewel, ik heb iets vééééél lekkerders dan jouw banaantje!
Groter ook, dikker, en niet zo achterlijk krom
En je hoeft hem niet te schillen, gewoon het velletje wat naar achteren is genoeg
Nou kom op dames, praatjes vullen geen, euh, gaatjesquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:49 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Ja duh....een zachte banaan hebbie nix aan..alhoewel is wel leuk eruit![]()
![]()
zow gelijk wat abonnees die opzeggen![]()
Groter en dikker kan ik meeleven..maar niet zo achterlijk krom...dat kan echt niet![]()
* Sannetie gebruikt haar binaantje wel voor erbij![]()
Velletje??...A3tje zal je bedoelen![]()
* Sannetie slaat Mokster met het rietje van de kiwibinaan sjeekquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:46 schreef Mokster het volgende:
Mokster moet eigenlijk hele serieuze dingen doen, maar volgt het hele kiwi-banaan-gebeuren met zeer veel interesse![]()
![]()
![]()
grapjas...de pot verwijt de ketel dat tie zwart zietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:50 schreef thumper het volgende:
[..]
Nou kom op dames, praatjes vullen geen, euh, gaatjes![]()
jajajaja... ik ga alweer serieus doen....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:52 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie slaat Mokster met het rietje van de kiwibinaan sjeekwerken jij...
* Sjowhan beantwoord het kusje met een lekkere zoen. Haai lieverd!quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:26 schreef Talietje het volgende:
* Talietje] gaapt wat en kijkt om haar heen[/me]
waar is iedereen heen
[me=Talietje kruipt naar sjowhan toe en geeft hem een kusje
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:46 schreef Sannetie het volgende:
Geile middag deze nattemiddag.![]()
tjeempie wat rustig...is geen goed teken![]()
* Sannetie is aardig "opgewarmt".
Kan deze kantinejuffrouw, gekleed in super strak kortebroekje met opgeknoopt half open bloesje, je nog wat verfrissends aanbieden?..een lekker zoet wijntje geserveerd op een "mosseltje"quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:18 schreef thumper het volgende:
[..]
* thumper heeft ook de optimale bedrijfstemperatuur bereikt....
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:11 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Kan deze kantinejuffrouw, gekleed in super strak kortebroekje met opgeknoopt half open bloesje, je nog wat verfrissends aanbieden?..een lekker zoet wijntje geserveerd op een "mosseltje"of wil je gewoon een bak
![]()
Jij ook al?quote:
Ok, doen we!quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Alle frustraties er keihard uitneuken tot ik geen puf meer heb om uberhaupt na te denken.
* Sjowhan kon gisteravond al wakker worden, geiser stukquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:32 schreef Sannetie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
* Sannetie is nog een beetje aan het wakker worden...wat niet echt lukt![]()
pssstt...maak daar maar 3 bakjes pickwick earl grey van met de daarbij behorende 3 Cameltjesquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan] kon gisteravond al wakker worden, geiser stuk.[/me]
Gelukkig komt monteur tussen 11 en 13 uur
[me=Sjowhan geeft een lekker bakkie k&g-koffie aan sannetie, wakker worden maarrrr!![]()
* Sjowhan rent naar beneden, doet 2 grote glazen pickwick-theekoppen onder het koffie/thee apparaat, pakt warm water, zet ondertussen een schaaltje met roomboterkoekjes assorti op een dienblad, samen met een pakje Camel, een aansteker, suikerklontjes, zoetjes, de doos met verschillende soorten theezakjes en theelepels. De glazen zijn ondertussen gevuld en hij loopt rustig richting Sannetie.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:37 schreef Sannetie het volgende:
[..]
pssstt...maak daar maar 3 bakjes pickwick earl grey van met de daarbij behorende 3 Cameltjes![]()
* thumper heeft afgelopen nacht helemáál niet geslapen...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:32 schreef Sannetie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
* Sannetie is nog een beetje aan het wakker worden...wat niet echt lukt![]()
Je vergeet de condoomsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan rent naar beneden, doet 2 grote glazen pickwick-theekoppen onder het koffie/thee apparaat, pakt warm water, zet ondertussen een schaaltje met roomboterkoekjes assorti op een dienblad, samen met een pakje Camel, een aansteker, suikerklontjes, zoetjes, de doos met verschillende soorten theezakjes en theelepels. De glazen zijn ondertussen gevuld en hij loopt rustig richting Sannetie.
bonjour gutjequote:
Aaah madame Talietjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:44 schreef Talietje het volgende:
[..]
bonjour gutje
* Talietje is weer mega geil vandaag
sjowhieeeequote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik had niet de intentie om zover te gaan eigenlijk
* Gutteguttegut kijkt naar de topic titel....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik had niet de intentie om zover te gaan eigenlijk
ja sjowhan er moet geneukt worden...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:57 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut kijkt naar de topic titel....
![]()
Now we're talkingquote:
Jij mag datquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:47 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Aaah madame Talietje
* Gutteguttegut is ook geil...half hard in mn broek zelfs...![]()
Oeh..geile melismay hier ook?quote:
Hmmm die knappe man heeft me gezienquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:01 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Oeh..geile melismay hier ook?
* Gutteguttegut stapt uit zn hoekje en kruipt op melismay af...
*Omarmt melismay en geeft haar een warme knuffel...quote:
hmmm, altijd goed....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:10 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
*Omarmt melismay en geeft haar een warme knuffel...![]()
ben ik nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoe ken da nah als jij in je periode bent
goed idee jaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
![]()
* Sjowhan moet morgen dan maar even leiden in![]()
Nee..geen kusje erbij.....een KUSSSSS erbijquote:
* Talietje pakt een zakje popcorn en een grote beker cola, gaat languit liggen op de sofa en kijkt toequote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:16 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Nee..geen kusje erbij.....een KUSSSSS erbij
* Gutteguttegut laat zn warme handen onder het shirtje van melismay verdwijnen....
En Sjowhan dan??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:18 schreef Talietje het volgende:
[..]
* Talietje pakt een zakje popcorn en een grote beker cola, gaat languit liggen op de sofa en kijkt toe
* Sannetie denkt...sjowhan doe is rustig..gewone earl grey thee, 2 zoetjes en een peukie...geen fratsen dat scheeltquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan rent naar beneden, doet 2 grote glazen pickwick-theekoppen onder het koffie/thee apparaat, pakt warm water, zet ondertussen een schaaltje met roomboterkoekjes assorti op een dienblad, samen met een pakje Camel, een aansteker, suikerklontjes, zoetjes, de doos met verschillende soorten theezakjes en theelepels. De glazen zijn ondertussen gevuld en hij loopt rustig richting Sannetie.
wat jij wil lieverdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:20 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie denkt...sjowhan doe is rustig..gewone earl grey thee, 2 zoetjes en een peukie...geen fratsen dat scheelt![]()
Sjowhan is bezig met de geizerquote:
Ja die "muggen" kunnen errig lastig zijn met dit weer als je wilt slapenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:41 schreef thumper het volgende:
[..]
* thumper heeft afgelopen nacht helemáál niet geslapen...![]()
de hele tijd dat agressieve gezoemquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:22 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Ja die "muggen" kunnen errig lastig zijn met dit weer als je wilt slapen![]()
quote:
oe!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:16 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Nee..geen kusje erbij.....een KUSSSSS erbij
* Gutteguttegut laat zn warme handen onder het shirtje van melismay verdwijnen....
Heeeeeeeyyyyyy...Meisje Melis....quote:
* Talietje trekt sjowhan aan zijn shirtje naar haar toe en geeft hem een kusje op zijn buikjequote:
Hey babe!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:26 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Heeeeeeeyyyyyy...Meisje Melis....das oooook mega lang geleden....
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Hmmm die knappe geile man heeft me gezien
Het waren zéér zeker geen muggen vannacht hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:22 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Ja die "muggen" kunnen errig lastig zijn met dit weer als je wilt slapen![]()
Maar hij is ook erg knap Sannetie.. Enne geil is niet ergquote:
* Sjowhan gaat met zijn handen onder tallie's topje en aait wat over d'r rugquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:26 schreef Talietje het volgende:
[..]
* Talietje trekt sjowhan aan zijn shirtje naar haar toe en geeft hem een kusje op zijn buikje
Een mugje dat Shanna heet...ring a bell?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:28 schreef thumper het volgende:
[..]
Het waren zéér zeker geen muggen vannacht hoor![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:34 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Een mugje dat Shanna heet...ring a bell?
quote:
* Talietje trekt sjowhan's shirt over zn hoofd en duwt hem achterover op de sofaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan gaat met zijn handen onder tallie's topje en aait wat over d'r rug
Nee, jij woont te ver wegquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:39 schreef melismay het volgende:
[..]
En ik was het neit eens, moet je nagaan![]()
Aktief wel maar heb vaak genoeg mee gelurkt hoorquote:
Geil!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:24 schreef melismay het volgende:
[..]
oe!!
* melismay doet hetzelfde terug... alleen heb ik koude handen... Gna gna gna
Je moet er wat voor over hebbenquote:
Ik dacht al... wat is dat toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:47 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Geil!!!
Voel je mn harde tepels tegen je geile borsten prikken?...
mmmmm.... * Gutteguttegut gaat rustig achterover zitten en laat melismay haar gang gaan...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik dacht al... wat is dat toch?![]()
* melismay knoopt gutjes broek los....
Oh, maar dát heb ik welquote:
* Sjowhan geniet van talietje's kunstjes en laat zichzelf helemaal ontspannenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:40 schreef Talietje het volgende:
[..]
* Talietje trekt sjowhan's shirt over zn hoofd en duwt hem achterover op de sofa, geeft hem wat kusjes in zn nek... lager en lager... bijt en likt wat aan zn tepel en kust steeds lager
quote:
knap?...zoals in geprovonceerde kaken en ravenzwart haar? alias brad pitt alleen die is een beetje blond achtigquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar hij is ook erg knap Sannetie.. Enne geil is niet erg
Nee das ikkuh niequote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:06 schreef Sannetie het volgende:
[..]
knap?...zoals in geprovonceerde kaken en ravenzwart haar? alias brad pitt alleen die is een beetje blond achtig![]()
* Sannetie leest echt te veeeeeeel romannetjes![]()
/\ mep je het mugje nu dood?quote:
* Sannetie tsjekt haar geheugen....ja het was wel thumpertje beurt vannacht....alleen hij was er zelf niet bijquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:39 schreef melismay het volgende:
[..]
En ik was het neit eens, moet je nagaan![]()
* Talietje zet sjowhan vast met fluffycuffs en begint wat te frutsen aan zn riem en maakt langzaam de knoopjes van de broek losquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan geniet van talietje's kunstjes en laat zichzelf helemaal ontspannen
ikkuss?...nee, schatje zou niet durven....spuit ze liever platquote:
Oh, dan heb ik zeker bij de verkeerde aangebeldquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:10 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie tsjekt haar geheugen....ja het was wel thumpertje beurt vannacht....alleen hij was er zelf niet bij![]()
![]()
![]()
* thumper ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:11 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ikkuss?...nee, schatje zou niet durven....spuit ze liever plat![]()
Geilheidstopic goes to Dallas.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:10 schreef Talietje het volgende:
[..]
* Talietje zet sjowhan vast met fluffycuffs en begint wat te frutsen aan zn riem en maakt langzaam de knoopjes van de broek lostovert junior JR tevoorschijn en geeft er een kusje en een likje aan
... pakt haar feathertickler en begint sjowhan te kriebelen over zn hele lichaam...
zowwww haloowww heee...was jij dat..piepend bed - ok - bonken tegen de muur - is ook ok - beetje kreunen - gaat ook nog wel - maar de hele tijd door gillen gaat mij toch iets te ver...kan je niet voortaan gewoon je mond ff afsnoeren? is nog geil ook en kan ik gewoon als ik klaar gekomen ben gelijk gaan slapenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:12 schreef thumper het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik zeker bij de verkeerde aangebeld![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:10 schreef Talietje het volgende:
[..]
* Talietje zet sjowhan vast met fluffycuffs en begint wat te frutsen aan zn riem en maakt langzaam de knoopjes van de broek lostovert junior tevoorschijn en geeft er een kusje en een likje aan
... pakt haar feathertickler en begint sjowhan te kriebelen over zn hele lichaam...
* melismay zoent Gut zachtjes op- zijn buik en op de vrijgemaakte plaatsjes die verschijnen wanneer de broek langzaam uitgaat....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:52 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
mmmmm.... * Gutteguttegut gaat rustig achterover zitten en laat melismay haar gang gaan...
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
![]()
En je weet dat ik niet tegen kietelen kan?
* Sjowhan zit toch helaas goed vast en kan geen kant op, dan maar noodgedwongen toelaten wat Talietje allemaal van plan isquote:
Yummie...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:22 schreef melismay het volgende:
[..]
* melismay zoent Gut zachtjes op- zijn buik en op de vrijgemaakte plaatsjes die verschijnen wanneer de broek langzaam uitgaat....
* melismay vraagt zich af of de grote "kleine gutje" wel blij is om haar te zienquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:25 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Yummie...
* Gutteguttegut streelt door melis d'r nieuwe haartjes en laat melis zich helemaal uitleven...
* Gutteguttegut zegt tegen melis: "kijk ik kan een truukje"quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:28 schreef melismay het volgende:
[..]
* melismay vraagt zich af of de grote "kleine gutje" wel blij is om haar te zien
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:30 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut zegt tegen melis: "kijk ik kan een truukje"
..de grote "kleine gutje" richt zich op in de richting van melis dr mondje.....![]()
* Talietje maakt de zielig kijkende sjowhan los, begint wat te likken aan JR en merkt dat hij groeitquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan zit toch helaas goed vast en kan geen kant op, dan maar noodgedwongen toelaten wat Talietje allemaal van plan is![]()
* Sjowhan kroelt met zijn handen door tallie's haartjes, en aait zachtjes d'r wangen en nekquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:45 schreef Talietje het volgende:
[..]
* Talietje maakt de zielig kijkende sjowhan los, begint wat te likken aan JR en merkt dat hij groeit![]()
* Gutteguttegut kreunt.... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:31 schreef melismay het volgende:
[..]* melismay doet van verbazing haar mond open.... en zakte naar beneden...
* melismay geniet van de geluidjes die gut maakt, de kline gut is zo klein niet meer en vult haar hele mond.... Langzaam wordt er gelikt en gezogenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:17 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut] kreunt.... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm[/me]
[me=Gutteguttegut voelt zn speelgoed opzwellen....
* Gutteguttegut geniet van het aanzicht van een geile zuigende melis..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:22 schreef melismay het volgende:
[..]
* melismay geniet van de geluidjes die gut maakt, de kleine gut is zo klein niet meer en vult haar hele mond.... Langzaam wordt er gelikt en gezogen
* melismay geeft gutje nog kleine kusjes en geniet van gut's aanraking.... Kun je mijn nek en schouders een beetje masseren tegelijkertijd?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:41 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut] geniet van het aanzicht van een geile zuigende melis..[/me]
[me=Gutteguttegut gaat iets rechterop zitten en streelt over melis dr zachte rug...en billen...![]()
* thumper gluurt mee door hetzelfde raampjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:46 schreef Christine het volgende:
* Christine gluurt stiekum door een raampje naar gutje en mel....
* Christine raakt opgewonden van wat ze ziet, en laat haar hand stiekum bij thumper's shirt naar binnen glijdenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:56 schreef thumper het volgende:
[..]
* thumper gluurt mee door hetzelfde raampje
Geilquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:46 schreef Christine het volgende:
* Christine] gluurt stiekum door een raampje naar gutje en mel....[/me]
* Gutteguttegut pakt melis stevig beet en draait haar in een soepele beweging om...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:50 schreef melismay het volgende:
[..]
[me=melismay] geeft gutje nog kleine kusjes en geniet van gut's aanraking.... Kun je mijn nek en schouders een beetje masseren tegelijkertijd?[/me]
[me=melismay raakt alleen maar meer opgewonden van guts aanraking en laat dat ook duidelijk blijken![]()
![]()
* thumper 's hand gaat achterlangs in Christine's broek, en hij laat zijn vingers over haar bilspleet glijdenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:59 schreef Christine het volgende:
[..]
* Christine raakt opgewonden van wat ze ziet, en laat haar hand stiekum bij thumper's shirt naar binnen glijden
Ineens krijg ik een aangenaam gevoel in mijn slipje... shit wat geniet ik van je aanraking... één moment kijk ik verlegen opzij, recht in je ogen en dan besluit ik resoluut je te kussen....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:17 schreef thumper het volgende:
[..]
* thumper 's hand gaat achterlangs in Christine's broek, en hij laat zijn vingers over haar bilspleet glijden
Ik druk je stevig tegen me aan, met mijn hand nu diep in je broek, en geef je een diepe tongzoenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Ineens krijg ik een aangenaam gevoel in mijn slipje... shit wat geniet ik van je aanraking... één moment kijk ik verlegen opzij, recht in je ogen en dan besluit ik resoluut je te kussen....
Doe je mee?quote:
En jij ook?quote:
Vanuit mijn ooghoeken kijk ik nog een beetje door het raampje, maar mijn aandacht heeft zich intussen verplaatst naar jou. Je zoent me heerlijk zacht, warm, intiem... en ik merk hoe opgewonden je al bent. Mijn handen laat ik door je haar woelen, om vervolgens via je rug kriebelend naar je kontje af te dalen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:25 schreef thumper het volgende:
[..]
Ik druk je stevig tegen me aan, met mijn hand nu diep in je broek, en geef je een diepe tongzoen
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Ineens krijg ik een aangenaam gevoel in mijn slipje...
Mijn hand gaat nu langzaam naar de voorkant van je slipje, en mijn vingers glijden nu door een héél ander spleetje.......quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Vanuit mijn ooghoeken kijk ik nog een beetje door het raampje, maar mijn aandacht heeft zich intussen verplaatst naar jou. Je zoent me heerlijk zacht, warm, intiem... en ik merk hoe opgewonden je al bent. Mijn handen laat ik door je haar woelen, om vervolgens via je rug kriebelend naar je kontje af te dalen.
? Niet herkenbaar voor jou?quote:
Volgens mij wil ze ookquote:
* Gutteguttegut start de opstart procedure voor een Fok!-sex meetquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:04 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut start de opstart procedure voor een Fok!-sex meet
Bij mij thuis?![]()
Ik gooi m'n hoofd achterover, verrast door het plotselinge genot... rillingen gaan over mijn rug, en ik kan me nauwelijks inhouden... maar dan verman ik mezelf, en doe ik plagerig en quasi-non-chalant een stapje naar achteren, terwijl ik je recht in je ogen kijk...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:52 schreef thumper het volgende:
[..]
Mijn hand gaat nu langzaam naar de voorkant van je slipje, en mijn vingers glijden nu door een héél ander spleetje.......
Het gevoel wel...maar de rest nietquote:
Bij jouw thuis....kan het niet gewoon onderweg? op een leuk parkeer plaatsje?..kan niet zoooo lang wachtenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:04 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut start de opstart procedure voor een Fok!-sex meet
Bij mij thuis?![]()
Of bij jou thuis?quote:
Your wish is my...eeh....je snapt ut welquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:12 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Bij jouw thuis....kan het niet gewoon onderweg? op een leuk parkeer plaatsje?..kan niet zoooo lang wachten![]()
neh ik heb nog last van oudersquote:
dan is misschien het idee van Sannetie ook wel een optie...quote:
probleem: geen autoquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:50 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
dan is misschien het idee van Sannetie ook wel een optie...
lekker neutraal, kun je lekker gek doen![]()
![]()
Kan ook hier hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:50 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
dan is misschien het idee van Sannetie ook wel een optie...
lekker neutraal, kun je lekker gek doen![]()
![]()
ohquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar wat wordt er veel geluld en weinig gesext hier
Heb ik, jij rijd dus met mij meequote:
Waar???quote:ach nou niet over nadenken... vanavond lekker uit
overal en nergensquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:09 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Heb ik, jij rijd dus met mij mee![]()
[..]
Waar???
Finaly a dream comes true...quote:
dunnoquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:11 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Finaly a dream comes true...![]()
![]()
ps. wrom altijd die??
Macht der gewoonte zullen we het dan maar noemenquote:
Nog een adresje...nu wordt het helemaal gezelligquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Kan ook hier hoor
Maar wat wordt er veel geluld en weinig gesext hier
Waar is thumper gebleven?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:18 schreef Gutteguttegut het volgende:
uhuquote:Macht der gewoonte zullen we het dan maar noemen
woetquote:* Gutteguttegut] pakt Talietje op en zet haar op zn schoot, ontbloot haar bovenlijf en voelt even tussen haar benen....[/me]
Jij bent lekker zeg....
Hmmm...natte vingers...
quote:[me=Gutteguttegut zet Talietje weer op de grond en neemt haar mee naar Sjowhan...
"goed gekeurd, she is all yours":P:P
Oeh, iedereen is met een ander bezig?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:19 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Nog een adresje...nu wordt het helemaal gezellig
Ik denk dat Thumper en Sannetie bezig zijn
* Gutteguttegut geeft Christine een geile tong zoen en slaat een arm om haar heen...
Nee dat is niet mn gsm in mn zak die je daar voelt.....
* Gutteguttegut doet zn riem en rits los en trekt zn broek om laag...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Oeh, iedereen is met een ander bezig?
* Christine zoent gutje terug... hmm lekker..
En laat mij maar eens voelen of dat niet stiekum toch je gsm is...
Wow schat, ik zei voelen, niet kijken....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:33 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut doet zn riem en rits los en trekt zn broek om laag...
"kijk!!" zegt hij terwijl hij naar de enorme bult in zn onderbroek wijst... "allemaal voor jou.."
Of het werkt moet je nu toch kunnen voelen...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Wow schat, ik zei voelen, niet kijken....
Maar nu je toch je broek naar beneden hebt...
Ik leg zachtjes mijn hand op de bult en probeer onschuldig te kijken... werkt het??
Ik bedoelde of het onschuldig kijken werkte... als er een sexy man voor me staat, dan lukt het me op de één of andere manier niet altijd om even onschuldig te blijven...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:39 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Of het werkt moet je nu toch kunnen voelen...
* Gutteguttegut vind het spannend en wacht op wat er komen gaat....![]()
Okaaayyy....het werktquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik bedoelde of het onschuldig kijken werkte... als er een sexy man voor me staat, dan lukt het me op de één of andere manier niet altijd om even onschuldig te blijven...
* Christine laat plagerig één vinger over je kaaklijn glijden...
Waarom kom je er niet bij....?quote:
Ja jij!! Geil dingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |