mijn vriend is lief.... val ik ook onder de categorie mens dan?quote:Op zondag 26 juni 2005 03:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je vriend.
En ik doe nooit aardig tegen mensen....
Huillie, aftersun enzo.........en nuquote:Op zondag 26 juni 2005 03:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik had inderdaad zonnebrand mee moeten nemen.
Subcategorie.\quote:Op zondag 26 juni 2005 03:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
mijn vriend is lief.... val ik ook onder de categorie mens dan?![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 02:44 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Dat iedereen allerlei onderzoeken als 'bewijs' voert, terwijl men niet eens weten hoe die onderzoeken worden uitgevoerd. Ze zijn vaak nogal objectief.
En wie ben jij nu dan?quote:Op zondag 26 juni 2005 02:17 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jah dat zei je al ja.
Een vrouw die dat denkt spoort zelf al niet. En een man die op zo`n ontspoorde vrouw op in gaat idem.
je moeder?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:25 schreef dawg het volgende:
Man, ik heb laatste een hele tijd met een vrouw van 34 gepraat, en zowel op uiterlijk als innerlijk kan geen enkel 17 jarig trutje aan zo'n vrouw tippen.
Queen of The Nile?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar bevind ik me nu... nope... herken mezelf nog steeds niet in de OP.
Maar jij mag me gewoon Copycat noemen, hoorquote:
Dat kan, de leegte komt nog wel denk ik. Geniet zo lang het kan.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:38 schreef Mokster het volgende:
Kzat gisteravond nog te denken dat ik (31, bejaard) een prachtleven had: eigen huis, goeie baan, heel veel vriendjes en vriendinnetjes, geld genoeg om (bijna) alles te doen waar ik zin in heb, genoeg neukvriendjes (in de leeftijd van 25-40 jaar) om elke dag sex te kunnen hebben...
Maar kennelijk is dat een kutleven dus. Ook goed. Ik voel me r prima bij!!!
Leegte???quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:19 schreef Zzyzx het volgende:
Dat kan, de leegte komt nog wel denk ik. Geniet zo lang het kan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |