quote:
knap?...zoals in geprovonceerde kaken en ravenzwart haar? alias brad pitt alleen die is een beetje blond achtigquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar hij is ook erg knap Sannetie.. Enne geil is niet erg
Nee das ikkuh niequote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:06 schreef Sannetie het volgende:
[..]
knap?...zoals in geprovonceerde kaken en ravenzwart haar? alias brad pitt alleen die is een beetje blond achtig![]()
* Sannetie leest echt te veeeeeeel romannetjes![]()
/\ mep je het mugje nu dood?quote:
* Sannetie tsjekt haar geheugen....ja het was wel thumpertje beurt vannacht....alleen hij was er zelf niet bijquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:39 schreef melismay het volgende:
[..]
En ik was het neit eens, moet je nagaan![]()
* Talietje zet sjowhan vast met fluffycuffs en begint wat te frutsen aan zn riem en maakt langzaam de knoopjes van de broek losquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan geniet van talietje's kunstjes en laat zichzelf helemaal ontspannen
ikkuss?...nee, schatje zou niet durven....spuit ze liever platquote:
Oh, dan heb ik zeker bij de verkeerde aangebeldquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:10 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie tsjekt haar geheugen....ja het was wel thumpertje beurt vannacht....alleen hij was er zelf niet bij![]()
![]()
![]()
* thumper ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:11 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ikkuss?...nee, schatje zou niet durven....spuit ze liever plat![]()
Geilheidstopic goes to Dallas.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:10 schreef Talietje het volgende:
[..]
* Talietje zet sjowhan vast met fluffycuffs en begint wat te frutsen aan zn riem en maakt langzaam de knoopjes van de broek lostovert junior JR tevoorschijn en geeft er een kusje en een likje aan
... pakt haar feathertickler en begint sjowhan te kriebelen over zn hele lichaam...
zowwww haloowww heee...was jij dat..piepend bed - ok - bonken tegen de muur - is ook ok - beetje kreunen - gaat ook nog wel - maar de hele tijd door gillen gaat mij toch iets te ver...kan je niet voortaan gewoon je mond ff afsnoeren? is nog geil ook en kan ik gewoon als ik klaar gekomen ben gelijk gaan slapenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:12 schreef thumper het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik zeker bij de verkeerde aangebeld![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:10 schreef Talietje het volgende:
[..]
* Talietje zet sjowhan vast met fluffycuffs en begint wat te frutsen aan zn riem en maakt langzaam de knoopjes van de broek lostovert junior tevoorschijn en geeft er een kusje en een likje aan
... pakt haar feathertickler en begint sjowhan te kriebelen over zn hele lichaam...
* melismay zoent Gut zachtjes op- zijn buik en op de vrijgemaakte plaatsjes die verschijnen wanneer de broek langzaam uitgaat....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:52 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
mmmmm.... * Gutteguttegut gaat rustig achterover zitten en laat melismay haar gang gaan...
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
![]()
En je weet dat ik niet tegen kietelen kan?
* Sjowhan zit toch helaas goed vast en kan geen kant op, dan maar noodgedwongen toelaten wat Talietje allemaal van plan isquote:
Yummie...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:22 schreef melismay het volgende:
[..]
* melismay zoent Gut zachtjes op- zijn buik en op de vrijgemaakte plaatsjes die verschijnen wanneer de broek langzaam uitgaat....
* melismay vraagt zich af of de grote "kleine gutje" wel blij is om haar te zienquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:25 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Yummie...
* Gutteguttegut streelt door melis d'r nieuwe haartjes en laat melis zich helemaal uitleven...
* Gutteguttegut zegt tegen melis: "kijk ik kan een truukje"quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:28 schreef melismay het volgende:
[..]
* melismay vraagt zich af of de grote "kleine gutje" wel blij is om haar te zien
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:30 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut zegt tegen melis: "kijk ik kan een truukje"
..de grote "kleine gutje" richt zich op in de richting van melis dr mondje.....![]()
* Talietje maakt de zielig kijkende sjowhan los, begint wat te likken aan JR en merkt dat hij groeitquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan zit toch helaas goed vast en kan geen kant op, dan maar noodgedwongen toelaten wat Talietje allemaal van plan is![]()
* Sjowhan kroelt met zijn handen door tallie's haartjes, en aait zachtjes d'r wangen en nekquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:45 schreef Talietje het volgende:
[..]
* Talietje maakt de zielig kijkende sjowhan los, begint wat te likken aan JR en merkt dat hij groeit![]()
* Gutteguttegut kreunt.... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:31 schreef melismay het volgende:
[..]* melismay doet van verbazing haar mond open.... en zakte naar beneden...
* melismay geniet van de geluidjes die gut maakt, de kline gut is zo klein niet meer en vult haar hele mond.... Langzaam wordt er gelikt en gezogenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:17 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut] kreunt.... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm[/me]
[me=Gutteguttegut voelt zn speelgoed opzwellen....
* Gutteguttegut geniet van het aanzicht van een geile zuigende melis..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:22 schreef melismay het volgende:
[..]
* melismay geniet van de geluidjes die gut maakt, de kleine gut is zo klein niet meer en vult haar hele mond.... Langzaam wordt er gelikt en gezogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |