bedanktquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:17 schreef _joepie_ het volgende:
![]()
[..]
Okee thx.... fijne (hete) avond dan maar...![]()
* Sannetie heeft nog een binaantje..kiwi met binaantje sjeekquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:11 schreef thumper het volgende:
[..]
De kiwilolly staat klaar babyDe grooooootste maat!
En jij mag sjeeken![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, het moet natuurlijk wél een harde zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:24 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie] heeft nog een binaantje..kiwi met binaantje sjeek[/me]
..oepshij is wel een beetje zacht geworden
[me=Sannetie pakt wel ff een nwe![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:46 schreef Mokster het volgende:
Mokster moet eigenlijk hele serieuze dingen doen, maar volgt het hele kiwi-banaan-gebeuren met zeer veel interesse![]()
![]()
![]()
quote:
Ja duh....een zachte banaan hebbie nix aan..alhoewel is wel leuk eruitquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:27 schreef thumper het volgende:
[..]
Ja, het moet natuurlijk wél een harde zijn
De banaan, that is
Hoewel, ik heb iets vééééél lekkerders dan jouw banaantje!
Groter ook, dikker, en niet zo achterlijk krom
En je hoeft hem niet te schillen, gewoon het velletje wat naar achteren is genoeg
Nou kom op dames, praatjes vullen geen, euh, gaatjesquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:49 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Ja duh....een zachte banaan hebbie nix aan..alhoewel is wel leuk eruit![]()
![]()
zow gelijk wat abonnees die opzeggen![]()
Groter en dikker kan ik meeleven..maar niet zo achterlijk krom...dat kan echt niet![]()
* Sannetie gebruikt haar binaantje wel voor erbij![]()
Velletje??...A3tje zal je bedoelen![]()
* Sannetie slaat Mokster met het rietje van de kiwibinaan sjeekquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:46 schreef Mokster het volgende:
Mokster moet eigenlijk hele serieuze dingen doen, maar volgt het hele kiwi-banaan-gebeuren met zeer veel interesse![]()
![]()
![]()
grapjas...de pot verwijt de ketel dat tie zwart zietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:50 schreef thumper het volgende:
[..]
Nou kom op dames, praatjes vullen geen, euh, gaatjes![]()
jajajaja... ik ga alweer serieus doen....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:52 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie slaat Mokster met het rietje van de kiwibinaan sjeekwerken jij...
* Sjowhan beantwoord het kusje met een lekkere zoen. Haai lieverd!quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:26 schreef Talietje het volgende:
* Talietje] gaapt wat en kijkt om haar heen[/me]
waar is iedereen heen
[me=Talietje kruipt naar sjowhan toe en geeft hem een kusje
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:46 schreef Sannetie het volgende:
Geile middag deze nattemiddag.![]()
tjeempie wat rustig...is geen goed teken![]()
* Sannetie is aardig "opgewarmt".
Kan deze kantinejuffrouw, gekleed in super strak kortebroekje met opgeknoopt half open bloesje, je nog wat verfrissends aanbieden?..een lekker zoet wijntje geserveerd op een "mosseltje"quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:18 schreef thumper het volgende:
[..]
* thumper heeft ook de optimale bedrijfstemperatuur bereikt....
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:11 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Kan deze kantinejuffrouw, gekleed in super strak kortebroekje met opgeknoopt half open bloesje, je nog wat verfrissends aanbieden?..een lekker zoet wijntje geserveerd op een "mosseltje"of wil je gewoon een bak
![]()
Jij ook al?quote:
Ok, doen we!quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Alle frustraties er keihard uitneuken tot ik geen puf meer heb om uberhaupt na te denken.
* Sjowhan kon gisteravond al wakker worden, geiser stukquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:32 schreef Sannetie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
* Sannetie is nog een beetje aan het wakker worden...wat niet echt lukt![]()
pssstt...maak daar maar 3 bakjes pickwick earl grey van met de daarbij behorende 3 Cameltjesquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan] kon gisteravond al wakker worden, geiser stuk.[/me]
Gelukkig komt monteur tussen 11 en 13 uur
[me=Sjowhan geeft een lekker bakkie k&g-koffie aan sannetie, wakker worden maarrrr!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |