jajajaja... ik ga alweer serieus doen....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:52 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie slaat Mokster met het rietje van de kiwibinaan sjeekwerken jij...
* Sjowhan beantwoord het kusje met een lekkere zoen. Haai lieverd!quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:26 schreef Talietje het volgende:
* Talietje] gaapt wat en kijkt om haar heen[/me]
waar is iedereen heen
[me=Talietje kruipt naar sjowhan toe en geeft hem een kusje
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:46 schreef Sannetie het volgende:
Geile middag deze nattemiddag.![]()
tjeempie wat rustig...is geen goed teken![]()
* Sannetie is aardig "opgewarmt".
Kan deze kantinejuffrouw, gekleed in super strak kortebroekje met opgeknoopt half open bloesje, je nog wat verfrissends aanbieden?..een lekker zoet wijntje geserveerd op een "mosseltje"quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:18 schreef thumper het volgende:
[..]
* thumper heeft ook de optimale bedrijfstemperatuur bereikt....
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:11 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Kan deze kantinejuffrouw, gekleed in super strak kortebroekje met opgeknoopt half open bloesje, je nog wat verfrissends aanbieden?..een lekker zoet wijntje geserveerd op een "mosseltje"of wil je gewoon een bak
![]()
Jij ook al?quote:
Ok, doen we!quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Alle frustraties er keihard uitneuken tot ik geen puf meer heb om uberhaupt na te denken.
* Sjowhan kon gisteravond al wakker worden, geiser stukquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:32 schreef Sannetie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
* Sannetie is nog een beetje aan het wakker worden...wat niet echt lukt![]()
pssstt...maak daar maar 3 bakjes pickwick earl grey van met de daarbij behorende 3 Cameltjesquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan] kon gisteravond al wakker worden, geiser stuk.[/me]
Gelukkig komt monteur tussen 11 en 13 uur
[me=Sjowhan geeft een lekker bakkie k&g-koffie aan sannetie, wakker worden maarrrr!![]()
* Sjowhan rent naar beneden, doet 2 grote glazen pickwick-theekoppen onder het koffie/thee apparaat, pakt warm water, zet ondertussen een schaaltje met roomboterkoekjes assorti op een dienblad, samen met een pakje Camel, een aansteker, suikerklontjes, zoetjes, de doos met verschillende soorten theezakjes en theelepels. De glazen zijn ondertussen gevuld en hij loopt rustig richting Sannetie.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:37 schreef Sannetie het volgende:
[..]
pssstt...maak daar maar 3 bakjes pickwick earl grey van met de daarbij behorende 3 Cameltjes![]()
* thumper heeft afgelopen nacht helemáál niet geslapen...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:32 schreef Sannetie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
* Sannetie is nog een beetje aan het wakker worden...wat niet echt lukt![]()
Je vergeet de condoomsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan rent naar beneden, doet 2 grote glazen pickwick-theekoppen onder het koffie/thee apparaat, pakt warm water, zet ondertussen een schaaltje met roomboterkoekjes assorti op een dienblad, samen met een pakje Camel, een aansteker, suikerklontjes, zoetjes, de doos met verschillende soorten theezakjes en theelepels. De glazen zijn ondertussen gevuld en hij loopt rustig richting Sannetie.
bonjour gutjequote:
Aaah madame Talietjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:44 schreef Talietje het volgende:
[..]
bonjour gutje
* Talietje is weer mega geil vandaag
sjowhieeeequote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik had niet de intentie om zover te gaan eigenlijk
* Gutteguttegut kijkt naar de topic titel....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik had niet de intentie om zover te gaan eigenlijk
ja sjowhan er moet geneukt worden...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:57 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut kijkt naar de topic titel....
![]()
Now we're talkingquote:
Jij mag datquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:47 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Aaah madame Talietje
* Gutteguttegut is ook geil...half hard in mn broek zelfs...![]()
Oeh..geile melismay hier ook?quote:
Hmmm die knappe man heeft me gezienquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:01 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Oeh..geile melismay hier ook?
* Gutteguttegut stapt uit zn hoekje en kruipt op melismay af...
*Omarmt melismay en geeft haar een warme knuffel...quote:
hmmm, altijd goed....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:10 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
*Omarmt melismay en geeft haar een warme knuffel...![]()
ben ik nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoe ken da nah als jij in je periode bent
goed idee jaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
![]()
* Sjowhan moet morgen dan maar even leiden in![]()
Nee..geen kusje erbij.....een KUSSSSS erbijquote:
* Talietje pakt een zakje popcorn en een grote beker cola, gaat languit liggen op de sofa en kijkt toequote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:16 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Nee..geen kusje erbij.....een KUSSSSS erbij
* Gutteguttegut laat zn warme handen onder het shirtje van melismay verdwijnen....
En Sjowhan dan??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:18 schreef Talietje het volgende:
[..]
* Talietje pakt een zakje popcorn en een grote beker cola, gaat languit liggen op de sofa en kijkt toe
* Sannetie denkt...sjowhan doe is rustig..gewone earl grey thee, 2 zoetjes en een peukie...geen fratsen dat scheeltquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan rent naar beneden, doet 2 grote glazen pickwick-theekoppen onder het koffie/thee apparaat, pakt warm water, zet ondertussen een schaaltje met roomboterkoekjes assorti op een dienblad, samen met een pakje Camel, een aansteker, suikerklontjes, zoetjes, de doos met verschillende soorten theezakjes en theelepels. De glazen zijn ondertussen gevuld en hij loopt rustig richting Sannetie.
wat jij wil lieverdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:20 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie denkt...sjowhan doe is rustig..gewone earl grey thee, 2 zoetjes en een peukie...geen fratsen dat scheelt![]()
Sjowhan is bezig met de geizerquote:
Ja die "muggen" kunnen errig lastig zijn met dit weer als je wilt slapenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:41 schreef thumper het volgende:
[..]
* thumper heeft afgelopen nacht helemáál niet geslapen...![]()
de hele tijd dat agressieve gezoemquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:22 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Ja die "muggen" kunnen errig lastig zijn met dit weer als je wilt slapen![]()
quote:
oe!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:16 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Nee..geen kusje erbij.....een KUSSSSS erbij
* Gutteguttegut laat zn warme handen onder het shirtje van melismay verdwijnen....
Heeeeeeeyyyyyy...Meisje Melis....quote:
* Talietje trekt sjowhan aan zijn shirtje naar haar toe en geeft hem een kusje op zijn buikjequote:
Hey babe!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:26 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Heeeeeeeyyyyyy...Meisje Melis....das oooook mega lang geleden....
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Hmmm die knappe geile man heeft me gezien
Het waren zéér zeker geen muggen vannacht hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:22 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Ja die "muggen" kunnen errig lastig zijn met dit weer als je wilt slapen![]()
Maar hij is ook erg knap Sannetie.. Enne geil is niet ergquote:
* Sjowhan gaat met zijn handen onder tallie's topje en aait wat over d'r rugquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:26 schreef Talietje het volgende:
[..]
* Talietje trekt sjowhan aan zijn shirtje naar haar toe en geeft hem een kusje op zijn buikje
Een mugje dat Shanna heet...ring a bell?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:28 schreef thumper het volgende:
[..]
Het waren zéér zeker geen muggen vannacht hoor![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:34 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Een mugje dat Shanna heet...ring a bell?
quote:
* Talietje trekt sjowhan's shirt over zn hoofd en duwt hem achterover op de sofaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan gaat met zijn handen onder tallie's topje en aait wat over d'r rug
Nee, jij woont te ver wegquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:39 schreef melismay het volgende:
[..]
En ik was het neit eens, moet je nagaan![]()
Aktief wel maar heb vaak genoeg mee gelurkt hoorquote:
Geil!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:24 schreef melismay het volgende:
[..]
oe!!
* melismay doet hetzelfde terug... alleen heb ik koude handen... Gna gna gna
Je moet er wat voor over hebbenquote:
Ik dacht al... wat is dat toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:47 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Geil!!!
Voel je mn harde tepels tegen je geile borsten prikken?...
mmmmm.... * Gutteguttegut gaat rustig achterover zitten en laat melismay haar gang gaan...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik dacht al... wat is dat toch?![]()
* melismay knoopt gutjes broek los....
Oh, maar dát heb ik welquote:
* Sjowhan geniet van talietje's kunstjes en laat zichzelf helemaal ontspannenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:40 schreef Talietje het volgende:
[..]
* Talietje trekt sjowhan's shirt over zn hoofd en duwt hem achterover op de sofa, geeft hem wat kusjes in zn nek... lager en lager... bijt en likt wat aan zn tepel en kust steeds lager
quote:
knap?...zoals in geprovonceerde kaken en ravenzwart haar? alias brad pitt alleen die is een beetje blond achtigquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar hij is ook erg knap Sannetie.. Enne geil is niet erg
Nee das ikkuh niequote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:06 schreef Sannetie het volgende:
[..]
knap?...zoals in geprovonceerde kaken en ravenzwart haar? alias brad pitt alleen die is een beetje blond achtig![]()
* Sannetie leest echt te veeeeeeel romannetjes![]()
/\ mep je het mugje nu dood?quote:
* Sannetie tsjekt haar geheugen....ja het was wel thumpertje beurt vannacht....alleen hij was er zelf niet bijquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:39 schreef melismay het volgende:
[..]
En ik was het neit eens, moet je nagaan![]()
* Talietje zet sjowhan vast met fluffycuffs en begint wat te frutsen aan zn riem en maakt langzaam de knoopjes van de broek losquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan geniet van talietje's kunstjes en laat zichzelf helemaal ontspannen
ikkuss?...nee, schatje zou niet durven....spuit ze liever platquote:
Oh, dan heb ik zeker bij de verkeerde aangebeldquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:10 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie tsjekt haar geheugen....ja het was wel thumpertje beurt vannacht....alleen hij was er zelf niet bij![]()
![]()
![]()
* thumper ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:11 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ikkuss?...nee, schatje zou niet durven....spuit ze liever plat![]()
Geilheidstopic goes to Dallas.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:10 schreef Talietje het volgende:
[..]
* Talietje zet sjowhan vast met fluffycuffs en begint wat te frutsen aan zn riem en maakt langzaam de knoopjes van de broek lostovert junior JR tevoorschijn en geeft er een kusje en een likje aan
... pakt haar feathertickler en begint sjowhan te kriebelen over zn hele lichaam...
zowwww haloowww heee...was jij dat..piepend bed - ok - bonken tegen de muur - is ook ok - beetje kreunen - gaat ook nog wel - maar de hele tijd door gillen gaat mij toch iets te ver...kan je niet voortaan gewoon je mond ff afsnoeren? is nog geil ook en kan ik gewoon als ik klaar gekomen ben gelijk gaan slapenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:12 schreef thumper het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik zeker bij de verkeerde aangebeld![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:10 schreef Talietje het volgende:
[..]
* Talietje zet sjowhan vast met fluffycuffs en begint wat te frutsen aan zn riem en maakt langzaam de knoopjes van de broek lostovert junior tevoorschijn en geeft er een kusje en een likje aan
... pakt haar feathertickler en begint sjowhan te kriebelen over zn hele lichaam...
* melismay zoent Gut zachtjes op- zijn buik en op de vrijgemaakte plaatsjes die verschijnen wanneer de broek langzaam uitgaat....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:52 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
mmmmm.... * Gutteguttegut gaat rustig achterover zitten en laat melismay haar gang gaan...
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
![]()
En je weet dat ik niet tegen kietelen kan?
* Sjowhan zit toch helaas goed vast en kan geen kant op, dan maar noodgedwongen toelaten wat Talietje allemaal van plan isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |