Ok, my place thenquote:
Ligt r natuurlijk n b-tje aan hoever ik moet...quote:Op maandag 27 juni 2005 18:35 schreef thumper het volgende:
[..]
Ok, my place then
Redt je het in 2 uur?
Ok, cool! Drink je wijn? Wit, rosé, ofquote:
All of the above!!quote:Op maandag 27 juni 2005 18:57 schreef thumper het volgende:
[..]
Ok, cool! Drink je wijn? Wit, rosé, ofchampie
?
Ok, staat genoteerd!quote:
dat gaat gewoon doorquote:
Wow... Mokster wordt n tikkie week in de knietjes als ze aan alle hoeken van het huis van Thumper denkt... Inderdaad morgen maar lekker een dagje ziek in bed. En dan al die hoeken gewoon weer opnieuw... Tot de volgende zon weer opkomtquote:Op maandag 27 juni 2005 19:07 schreef thumper het volgende:
[..]
Ok, staat genoteerd!
* thumper gaat Mokster eerst lichtelijk dronken voeren, om haar vervolgens alle hoeken van het huis te laten zien... tot de zon weer opkomt!![]()
![]()
![]()
![]()
* thumper 's huis heeft veel hoeken, hopelijk heeft Mokster veel gaatjesquote:Op maandag 27 juni 2005 19:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wow... Mokster wordt n tikkie week in de knietjes als ze aan alle hoeken van het huis van Thumper denkt... Inderdaad morgen maar lekker een dagje ziek in bed. En dan al die hoeken gewoon weer opnieuw... Tot de volgende zon weer opkomt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaatjes genoegquote:Op maandag 27 juni 2005 19:22 schreef thumper het volgende:
* thumper 's huis heeft veel hoeken, hopelijk heeft Mokster veel gaatjes
Wat doe je aan vanavond?
Hint: lak, leer, latex, kort, strak![]()
Natuurlijk mijn eigen private parts, 10 vingers, een tong...quote:Op maandag 27 juni 2005 20:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gaatjes genoeg![]()
Heeft Thumper genoeg speelgoed om ze allemaal tegelijkertijd te vullen dan??![]()
ns kijken waar ik je strax blij mee kan maken...![]()
Nou lekker dan, lig ik daar te wachten op m'n dakterras, fles Piper & Heidsieck in de koeler, Hed Kandi's 'Serve Chilled' uit de terrasspeakertjes, en de kat opgesloten in het hobbyhokquote:
Gosh... klinkt precies zoals ik het graag hebben wil...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:17 schreef thumper het volgende:
Nou lekker dan, lig ik daar te wachten op m'n dakterras, fles Piper & Heidsieck in de koeler, Hed Kandi's 'Serve Chilled' uit de terrasspeakertjes, en de kat opgesloten in het hobbyhok
Oh, jij bent dus een vrouw die zich laat vermurwen door een zielig kijkende man?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gosh... klinkt precies zoals ik het graag hebben wil...![]()
Kheb m nog geprobeerd uit te leggen dat ik naar 'vlakbij Utrecht' moest voor wat hoekjes en gaatjes, maar hij had dringend hulp nodig en hij keek zo zielig....![]()
En wat moet je dan he?
Door deze ene toevallig wel... (omdat ik weet dat ie, afgezien van die zielige blik, een erg lekker speleding heeft waar ie Mokster altijd - en zo ook gisteravond - erg blij mee kan maken)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:33 schreef thumper het volgende:
Oh, jij bent dus een vrouw die zich laat vermurwen door een zielig kijkende man?![]()
Hmmm... Je moet wel van hele goede huize komen om het nog goed te kunnen maken.......quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Door deze ene toevallig wel... (omdat ik weet dat ie, afgezien van die zielige blik, een erg lekker speleding heeft waar ie Mokster altijd - en zo ook gisteravond - erg blij mee kan maken)![]()
Maarreh... mag ik het ooit nog goed met je komen maken (en met die arme kat in het hobbyhok)?
Dan neemt Mokster wat snoepjes mee voor kat,quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:47 schreef thumper het volgende:
[..]
Hmmm... Je moet wel van hele goede huize komen om het nog goed te kunnen maken.......
M'n kat is nog steeds kwaad op je
Nou, de kat heb je in elk geval al in the pocketquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dan neemt Mokster wat snoepjes mee voor kat,
stoppen we kat na n flinke knuffel weer in het hobbyhok,
krijgt Thumper van Mokster een heerlijke tongzoen,
zakt Mokster daarna op haar knietjes,
trekt Thumper's broek naar beneden,
neemt Thumper's beste vriendje in haar mond
en gaat haar spijt betuigen door Thumper enorm te![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mokster's tepels worden hard en haar geheime plekje steeds vochtiger. Bijna buiten adem van het ge-quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:48 schreef thumper het volgende:
* thumper laat zich Mokster's ge-![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goed smaken!
Hij reikt naar beneden, probeert met één hand haar topje over haar hoofd te trekken. Het lukt, maar ze moet het
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wél even staken... Hij masseert haar stevige borsten en draait kringetjes met een natgemaakte vinger rond haar tepels, onderwijl met de andere hand haar haar strelend en met zachte dwang het tempo bepalend
* thumper heeft het Moksy allang vergeven, en aangezien we alle tijd hebben mag ze best een ritje makenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mokster's tepels worden hard en haar geheime plekje steeds vochtiger. Bijna buiten adem van het ge-![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
, dwingt ze Thumper zich ook door zn knieën te laten zakken, zodat hun hoofden weer op gelijke hoogte zijn. Ze trekt de overgebleven kleren van Thumper uit en geeft m daarna weer een hele lange tongzoen, terwijl ze met haar handen zn hele lichaam verkent.
![]()
![]()
Ongeduldig als ze is, wil Mokster t liefst gelijk bovenop Thumper gaan zitten om haar warme plekje te laten opvullen. Maar ze is natuurlijk bij Thumper om haar excuses aan te bieden, dus een egoïstisch ritjeop Thumper is (nog) even niet aan de orde. Eerst moet ie r vergeven voor gisteravond natuurlijk. En daarna....
![]()
Kijken is kopen meedoenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:40 schreef Sannetie het volgende:
* Sannetie zakt wat onderuit knabbelt aan wat popcorn, slurpt wat aan haar milksjeekie kiwi. Word nog best een aardig filmpie![]()
![]()
Oew jaaa... Mokster vindt t helemaal niet erg om wat van het milksjeekie kiwi van Sannetie te proeven...quote:
* thumper ook nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Oew jaaa... Mokster vindt t helemaal niet erg om wat van het milksjeekie kiwi van Sannetie te proeven...![]()
![]()
quote:
Mega veeeel ste laat...is al opquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Oew jaaa... Mokster vindt t helemaal niet erg om wat van het milksjeekie kiwi van Sannetie te proeven...![]()
![]()
* Talietje ook!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:40 schreef Sannetie het volgende:
* Sannetie zakt wat onderuit knabbelt aan wat popcorn, slurpt wat aan haar milksjeekie kiwi. Word nog best een aardig filmpie![]()
![]()
wat geen kiwi?...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:29 schreef thumper het volgende:
[..]
* thumper ook niet![]()
Maar dan liever van die andere twee milksjeekies, de enige kiwi die ik lekker vind is Fa Kiwi douchegel
Moksy links, thumper rechts?
Hi Sannetie, long time no see..!....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:00 schreef Sannetie het volgende:
[..]
wat geen kiwi?...![]()
Goden voedsel en meneer lust ut weer niet![]()
* Sannetie springt Joepie om zn nek en geeft hem eenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:28 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Hi Sannetie, long time no see..!....
How's life..??
_joepie_ houdt wel van kiwi's
* _joepie_ is still heavenly in love![]()
Ja ja..alles gaat bijzonder lekker met me... jij bent weer op zoek naar wat "lekker vermaak"...??quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:41 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie] springt Joepie om zn nek en geeft hem een![]()
[/me]
Joepie houd niet alleen van kiwi's![]()
Heeyyyy Kanjerrrrrr.....das echt lang geleden![]()
[me=Sannetie is echt blij te horen dat het nog helemaal...uhm..past aan is![]()
Tuuk...een mens kan niet zonder...en zeker ikkus niequote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:52 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Ja ja..alles gaat bijzonder lekker met me... jij bent weer op zoek naar wat "lekker vermaak"...??
* _joepie_ heeft z'n handjes aangenaam vol aan z'n vriendinnetje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..heerlijk allemaal..!!
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:05 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Tuuk...een mens kan niet zonder...en zeker ikkus nie![]()
nope, dat heb ik al eerder begrepenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:05 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Tuuk...een mens kan niet zonder...en zeker ikkus nie![]()
dat viel toch wel meequote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:20 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
nope, dat heb ik al eerder begrepen![]()
het ging er af en toe heet aan toe met ons....
dat je er niet van houd prima...maar je er dan mee wasse...pffffquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:07 schreef thumper het volgende:
Ja sorry, kan ikkut helpen dat ik nie van kiwi's hou...
Ander sappig fruit gaat er wél in hoor
Twee zielen, één gedachtequote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:25 schreef Sannetie het volgende:
[..]
dat je er niet van houd prima...maar je er dan mee wasse...pffff![]()
* Sannetie krijgt ineens een *ping** mega lekker ideetje en slaat alvast wat kratten kiwitjes in...![]()
![]()
* Sannetie snuft aan thumpertje..hmm..je kan wel een kiwidoesje gebruiken...quote:
* _joepie_ kan zich toch heel wat hete en "vochtige" momenten herinneren ongeveer een klein jaar geledenquote:
Yep, je hebt gelijk...tot de volgende keer Sannetiequote:zegg moet jij es niet aan de slag![]()
De kiwilolly staat klaar babyquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:01 schreef Sannetie het volgende:
Een super kiwisjeek met een vleugje thumpertje..INCL rietje...wat wil je nog meer![]()
![]()
![]()
* Sannetie geeft Joepie nog een lekkerequote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:03 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
* _joepie_ kan zich toch heel wat hete en "vochtige" momenten herinneren ongeveer een klein jaar geleden
[..]
Yep, je hebt gelijk...tot de volgende keer Sannetie![]()
![]()
[sub]mailen..?[/sub]
Okee thx.... fijne (hete) avond dan maar...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:15 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie geeft Joepie nog een lekkere![]()
tot de volgende x dan maar weer..groetjes aan dinnetje
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |