Bekijken en bekeken worden.. zo tofquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:27 schreef Sannetie het volgende:
[..]
eeel eeeel eeet weekend gehad.....maar dan alleen van het weer en de mooie mensen die langs liepen
![]()
![]()
Dat begint goedquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:50 schreef Sannetie het volgende:
* Sannetie puft...blaast....tjeempie wat is ze heet![]()
Sterker nog...ut eind is helemaaaaaaaaaaaaal geweldigquote:
Mag ik erbij?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:07 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Sterker nog...ut eind is helemaaaaaaaaaaaaal geweldig![]()
opblaasbadje voor 2 in de tuin met ijs en ijskoud water....hmmmm![]()
Tuuk...maar er is wel een kleding voorschriftut is een exclusief bad Witte zwembroek-sjort-string..whatever als tie maar wit isquote:
Aai...2 weken niet MOGEN neuken...ik wil niet weten waarom jij dat verdient heptquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:52 schreef Lempicka het volgende:
Ben behoorlijk geil aan het worden. mag twee weken niet neuken.. verdorie!
Gezellig, lijkt mij ook wel watquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:18 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Tuuk...maar er is wel een kleding voorschriftut is een exclusief bad Witte zwembroek-sjort-string..whatever als tie maar wit is..en voorall veeeeeel spetteren
![]()
![]()
* Sannetie scheurt naar de Blokker en haalt een groter opblaas badje.....blazen krengquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:49 schreef carlozzz het volgende:
[..]
Gezellig, lijkt mij ook wel wat. Heb m'n gepaste kleding al aan
.
wat denk jij now...nix natuurlijk...tis al HOTenof met dit heerlijk in het wit werkend uitzichtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:01 schreef carlozzz het volgende:
Ben ook benieuwd naar jouw kleding, Sannetie.
TuuuuuuuuK..kom der bij..dames hebben geen verplicht kleding voorschriftquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:40 schreef Mokster het volgende:
Ruimte voor nog een dame die wel wat afkoeling kan gebruiken na het doorlezen van dit topic?![]()
Komt goed uit... Heb nix om aan te trekken vandaagquote:..dames hebben geen verplicht kleding voorschrift
Fotooooooooooooooooooooooquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
Komt goed uit... Heb nix om aan te trekken vandaag![]()
hoiquote:
Nou, vertel maar, ik luisterquote:Op maandag 27 juni 2005 15:06 schreef Talietje het volgende:
[..]
hoi
* Talietje heeft een geil weekend achter de rug
helemaal sufgeneukt![]()
Hetzelfde gold voor mij helaas...quote:Op maandag 27 juni 2005 15:28 schreef Mokster het volgende:
Mmmmm.... tikkie jaloers.... heb het dit weekend (helaas) helemaal zelf moeten doen![]()
Kon ff niemand vinden om me te helpen...
we zijn zaterdag lingerie wezen shoppenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |