Bekijken en bekeken worden.. zo tofquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:27 schreef Sannetie het volgende:
[..]
eeel eeeel eeet weekend gehad.....maar dan alleen van het weer en de mooie mensen die langs liepen
![]()
![]()
Dat begint goedquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:50 schreef Sannetie het volgende:
* Sannetie puft...blaast....tjeempie wat is ze heet![]()
Sterker nog...ut eind is helemaaaaaaaaaaaaal geweldigquote:
Mag ik erbij?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:07 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Sterker nog...ut eind is helemaaaaaaaaaaaaal geweldig![]()
opblaasbadje voor 2 in de tuin met ijs en ijskoud water....hmmmm![]()
Tuuk...maar er is wel een kleding voorschriftut is een exclusief bad Witte zwembroek-sjort-string..whatever als tie maar wit isquote:
Aai...2 weken niet MOGEN neuken...ik wil niet weten waarom jij dat verdient heptquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:52 schreef Lempicka het volgende:
Ben behoorlijk geil aan het worden. mag twee weken niet neuken.. verdorie!
Gezellig, lijkt mij ook wel watquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:18 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Tuuk...maar er is wel een kleding voorschriftut is een exclusief bad Witte zwembroek-sjort-string..whatever als tie maar wit is..en voorall veeeeeel spetteren
![]()
![]()
* Sannetie scheurt naar de Blokker en haalt een groter opblaas badje.....blazen krengquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:49 schreef carlozzz het volgende:
[..]
Gezellig, lijkt mij ook wel wat. Heb m'n gepaste kleding al aan
.
wat denk jij now...nix natuurlijk...tis al HOTenof met dit heerlijk in het wit werkend uitzichtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:01 schreef carlozzz het volgende:
Ben ook benieuwd naar jouw kleding, Sannetie.
TuuuuuuuuK..kom der bij..dames hebben geen verplicht kleding voorschriftquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:40 schreef Mokster het volgende:
Ruimte voor nog een dame die wel wat afkoeling kan gebruiken na het doorlezen van dit topic?![]()
Komt goed uit... Heb nix om aan te trekken vandaagquote:..dames hebben geen verplicht kleding voorschrift
Fotooooooooooooooooooooooquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
Komt goed uit... Heb nix om aan te trekken vandaag![]()
hoiquote:
Nou, vertel maar, ik luisterquote:Op maandag 27 juni 2005 15:06 schreef Talietje het volgende:
[..]
hoi
* Talietje heeft een geil weekend achter de rug
helemaal sufgeneukt![]()
Hetzelfde gold voor mij helaas...quote:Op maandag 27 juni 2005 15:28 schreef Mokster het volgende:
Mmmmm.... tikkie jaloers.... heb het dit weekend (helaas) helemaal zelf moeten doen![]()
Kon ff niemand vinden om me te helpen...
we zijn zaterdag lingerie wezen shoppenquote:
Dat hoopte ik al hahahaquote:
Klinkt goedquote:Op maandag 27 juni 2005 15:42 schreef Talietje het volgende:
[..]
we zijn zaterdag lingerie wezen shoppen
daarna hadden we een BBQ bij een stel vrienden van me onwijs leuk natuurlijk.
toen we thuis kwamen waren zijn we meteen naar boven gegaan
tsja en ik weet niet tot hoelaat we doorgingen eigenlijk
nieuwe standjes uitgeprobeerdik was de baas
![]()
bed kraakte als de tering... dus maar op een matras op de grond... ouders gelukkig niet wakker
daarna zijn we tegen elkaar liggend nog na-kroelend in slaap gevallen
en 's ochtends gingen we weer![]()
dit was ff de korte versie![]()
![]()
We hadden helaas geen 5.1 versiequote:Op maandag 27 juni 2005 15:48 schreef thumper het volgende:
[..]
Klinkt goed
En de Dolby 5.1 lange versie?
Niet alleen vreedzaam, maar ook een gelukzalige, warme, open-minded samenlevingquote:Op maandag 27 juni 2005 16:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Elkaar helpen... Mmmmmm...![]()
![]()
![]()
Geweldige manier om bij te dragen aan een vreedzame samenleving![]()
Ach ja... neuken doe je toch uiteindelijk voor jezelfquote:Op maandag 27 juni 2005 16:34 schreef thumper het volgende:
Wat kan mij dat ook schelen eigenlijk, after all dit is het geilheidstopic
Psiesquote:Op maandag 27 juni 2005 16:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ach ja... neuken doe je toch uiteindelijk voor jezelf![]()
Dus ga me nu maar vertellen hoe je van plan was me te gaan helpen....![]()
That's my girl!quote:
Hahaha... betrapt...quote:Op maandag 27 juni 2005 16:59 schreef thumper het volgende:
Trouwens, jij hebt vrijwel hetzelfde kutleven als ik hahaha
Ik hoop het voor jequote:Op maandag 27 juni 2005 17:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hahaha... betrapt...
Twilde dit weekend alleen niet zo lukken om een goeie afspraak met een van de neukvriendjes te maken zeg maar ...
Maar gaat zeker weer goedkomen deze week!!![]()
Yesssss!!quote:Op maandag 27 juni 2005 17:10 schreef thumper het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je![]()
En anders weet je me te vinden
Dat klinkt overtuigendquote:
Klinkt goed, I'm in!quote:Op maandag 27 juni 2005 17:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Geen wilde plannen...
Tenzij...
Hard als in hard ja... En klapjes ook geen probleem![]()
![]()
Whenever you're ready...quote:Op maandag 27 juni 2005 17:21 schreef thumper het volgende:
Klinkt goed, I'm in!
Half negen vanavond?
Right now actuallyquote:
Yess!!quote:
prima!hoewel ik ook benieuwd ben naar jou placequote:Op maandag 27 juni 2005 17:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
O ja... Dacht al... waar blijft ie nou?![]()
![]()
Kzat r al helemaal klaar voor...
Yours?
volgende keer...quote:Op maandag 27 juni 2005 18:05 schreef thumper het volgende:
prima!hoewel ik ook benieuwd ben naar jou place
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |