* melismay geeft gutje nog kleine kusjes en geniet van gut's aanraking.... Kun je mijn nek en schouders een beetje masseren tegelijkertijd?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:41 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut] geniet van het aanzicht van een geile zuigende melis..[/me]
[me=Gutteguttegut gaat iets rechterop zitten en streelt over melis dr zachte rug...en billen...![]()
* thumper gluurt mee door hetzelfde raampjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:46 schreef Christine het volgende:
* Christine gluurt stiekum door een raampje naar gutje en mel....
* Christine raakt opgewonden van wat ze ziet, en laat haar hand stiekum bij thumper's shirt naar binnen glijdenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:56 schreef thumper het volgende:
[..]
* thumper gluurt mee door hetzelfde raampje
Geilquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:46 schreef Christine het volgende:
* Christine] gluurt stiekum door een raampje naar gutje en mel....[/me]
* Gutteguttegut pakt melis stevig beet en draait haar in een soepele beweging om...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:50 schreef melismay het volgende:
[..]
[me=melismay] geeft gutje nog kleine kusjes en geniet van gut's aanraking.... Kun je mijn nek en schouders een beetje masseren tegelijkertijd?[/me]
[me=melismay raakt alleen maar meer opgewonden van guts aanraking en laat dat ook duidelijk blijken![]()
![]()
* thumper 's hand gaat achterlangs in Christine's broek, en hij laat zijn vingers over haar bilspleet glijdenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:59 schreef Christine het volgende:
[..]
* Christine raakt opgewonden van wat ze ziet, en laat haar hand stiekum bij thumper's shirt naar binnen glijden
Ineens krijg ik een aangenaam gevoel in mijn slipje... shit wat geniet ik van je aanraking... één moment kijk ik verlegen opzij, recht in je ogen en dan besluit ik resoluut je te kussen....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:17 schreef thumper het volgende:
[..]
* thumper 's hand gaat achterlangs in Christine's broek, en hij laat zijn vingers over haar bilspleet glijden
Ik druk je stevig tegen me aan, met mijn hand nu diep in je broek, en geef je een diepe tongzoenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Ineens krijg ik een aangenaam gevoel in mijn slipje... shit wat geniet ik van je aanraking... één moment kijk ik verlegen opzij, recht in je ogen en dan besluit ik resoluut je te kussen....
Doe je mee?quote:
En jij ook?quote:
Vanuit mijn ooghoeken kijk ik nog een beetje door het raampje, maar mijn aandacht heeft zich intussen verplaatst naar jou. Je zoent me heerlijk zacht, warm, intiem... en ik merk hoe opgewonden je al bent. Mijn handen laat ik door je haar woelen, om vervolgens via je rug kriebelend naar je kontje af te dalen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:25 schreef thumper het volgende:
[..]
Ik druk je stevig tegen me aan, met mijn hand nu diep in je broek, en geef je een diepe tongzoen
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Ineens krijg ik een aangenaam gevoel in mijn slipje...
Mijn hand gaat nu langzaam naar de voorkant van je slipje, en mijn vingers glijden nu door een héél ander spleetje.......quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Vanuit mijn ooghoeken kijk ik nog een beetje door het raampje, maar mijn aandacht heeft zich intussen verplaatst naar jou. Je zoent me heerlijk zacht, warm, intiem... en ik merk hoe opgewonden je al bent. Mijn handen laat ik door je haar woelen, om vervolgens via je rug kriebelend naar je kontje af te dalen.
? Niet herkenbaar voor jou?quote:
Volgens mij wil ze ookquote:
* Gutteguttegut start de opstart procedure voor een Fok!-sex meetquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:04 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut start de opstart procedure voor een Fok!-sex meet
Bij mij thuis?![]()
Ik gooi m'n hoofd achterover, verrast door het plotselinge genot... rillingen gaan over mijn rug, en ik kan me nauwelijks inhouden... maar dan verman ik mezelf, en doe ik plagerig en quasi-non-chalant een stapje naar achteren, terwijl ik je recht in je ogen kijk...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:52 schreef thumper het volgende:
[..]
Mijn hand gaat nu langzaam naar de voorkant van je slipje, en mijn vingers glijden nu door een héél ander spleetje.......
Het gevoel wel...maar de rest nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |