* melismay geeft gutje nog kleine kusjes en geniet van gut's aanraking.... Kun je mijn nek en schouders een beetje masseren tegelijkertijd?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:41 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut] geniet van het aanzicht van een geile zuigende melis..[/me]
[me=Gutteguttegut gaat iets rechterop zitten en streelt over melis dr zachte rug...en billen...![]()
* thumper gluurt mee door hetzelfde raampjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:46 schreef Christine het volgende:
* Christine gluurt stiekum door een raampje naar gutje en mel....
* Christine raakt opgewonden van wat ze ziet, en laat haar hand stiekum bij thumper's shirt naar binnen glijdenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:56 schreef thumper het volgende:
[..]
* thumper gluurt mee door hetzelfde raampje
Geilquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:46 schreef Christine het volgende:
* Christine] gluurt stiekum door een raampje naar gutje en mel....[/me]
* Gutteguttegut pakt melis stevig beet en draait haar in een soepele beweging om...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:50 schreef melismay het volgende:
[..]
[me=melismay] geeft gutje nog kleine kusjes en geniet van gut's aanraking.... Kun je mijn nek en schouders een beetje masseren tegelijkertijd?[/me]
[me=melismay raakt alleen maar meer opgewonden van guts aanraking en laat dat ook duidelijk blijken![]()
![]()
* thumper 's hand gaat achterlangs in Christine's broek, en hij laat zijn vingers over haar bilspleet glijdenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:59 schreef Christine het volgende:
[..]
* Christine raakt opgewonden van wat ze ziet, en laat haar hand stiekum bij thumper's shirt naar binnen glijden
Ineens krijg ik een aangenaam gevoel in mijn slipje... shit wat geniet ik van je aanraking... één moment kijk ik verlegen opzij, recht in je ogen en dan besluit ik resoluut je te kussen....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:17 schreef thumper het volgende:
[..]
* thumper 's hand gaat achterlangs in Christine's broek, en hij laat zijn vingers over haar bilspleet glijden
Ik druk je stevig tegen me aan, met mijn hand nu diep in je broek, en geef je een diepe tongzoenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Ineens krijg ik een aangenaam gevoel in mijn slipje... shit wat geniet ik van je aanraking... één moment kijk ik verlegen opzij, recht in je ogen en dan besluit ik resoluut je te kussen....
Doe je mee?quote:
En jij ook?quote:
Vanuit mijn ooghoeken kijk ik nog een beetje door het raampje, maar mijn aandacht heeft zich intussen verplaatst naar jou. Je zoent me heerlijk zacht, warm, intiem... en ik merk hoe opgewonden je al bent. Mijn handen laat ik door je haar woelen, om vervolgens via je rug kriebelend naar je kontje af te dalen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:25 schreef thumper het volgende:
[..]
Ik druk je stevig tegen me aan, met mijn hand nu diep in je broek, en geef je een diepe tongzoen
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Ineens krijg ik een aangenaam gevoel in mijn slipje...
Mijn hand gaat nu langzaam naar de voorkant van je slipje, en mijn vingers glijden nu door een héél ander spleetje.......quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Vanuit mijn ooghoeken kijk ik nog een beetje door het raampje, maar mijn aandacht heeft zich intussen verplaatst naar jou. Je zoent me heerlijk zacht, warm, intiem... en ik merk hoe opgewonden je al bent. Mijn handen laat ik door je haar woelen, om vervolgens via je rug kriebelend naar je kontje af te dalen.
? Niet herkenbaar voor jou?quote:
Volgens mij wil ze ookquote:
* Gutteguttegut start de opstart procedure voor een Fok!-sex meetquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:04 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut start de opstart procedure voor een Fok!-sex meet
Bij mij thuis?![]()
Ik gooi m'n hoofd achterover, verrast door het plotselinge genot... rillingen gaan over mijn rug, en ik kan me nauwelijks inhouden... maar dan verman ik mezelf, en doe ik plagerig en quasi-non-chalant een stapje naar achteren, terwijl ik je recht in je ogen kijk...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:52 schreef thumper het volgende:
[..]
Mijn hand gaat nu langzaam naar de voorkant van je slipje, en mijn vingers glijden nu door een héél ander spleetje.......
Het gevoel wel...maar de rest nietquote:
Bij jouw thuis....kan het niet gewoon onderweg? op een leuk parkeer plaatsje?..kan niet zoooo lang wachtenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:04 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut start de opstart procedure voor een Fok!-sex meet
Bij mij thuis?![]()
Of bij jou thuis?quote:
Your wish is my...eeh....je snapt ut welquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:12 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Bij jouw thuis....kan het niet gewoon onderweg? op een leuk parkeer plaatsje?..kan niet zoooo lang wachten![]()
neh ik heb nog last van oudersquote:
dan is misschien het idee van Sannetie ook wel een optie...quote:
probleem: geen autoquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:50 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
dan is misschien het idee van Sannetie ook wel een optie...
lekker neutraal, kun je lekker gek doen![]()
![]()
Kan ook hier hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:50 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
dan is misschien het idee van Sannetie ook wel een optie...
lekker neutraal, kun je lekker gek doen![]()
![]()
ohquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar wat wordt er veel geluld en weinig gesext hier
Heb ik, jij rijd dus met mij meequote:
Waar???quote:ach nou niet over nadenken... vanavond lekker uit
overal en nergensquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:09 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Heb ik, jij rijd dus met mij mee![]()
[..]
Waar???
Finaly a dream comes true...quote:
dunnoquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:11 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Finaly a dream comes true...![]()
![]()
ps. wrom altijd die??
Macht der gewoonte zullen we het dan maar noemenquote:
Nog een adresje...nu wordt het helemaal gezelligquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Kan ook hier hoor
Maar wat wordt er veel geluld en weinig gesext hier
Waar is thumper gebleven?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:18 schreef Gutteguttegut het volgende:
uhuquote:Macht der gewoonte zullen we het dan maar noemen
woetquote:* Gutteguttegut] pakt Talietje op en zet haar op zn schoot, ontbloot haar bovenlijf en voelt even tussen haar benen....[/me]
Jij bent lekker zeg....
Hmmm...natte vingers...
quote:[me=Gutteguttegut zet Talietje weer op de grond en neemt haar mee naar Sjowhan...
"goed gekeurd, she is all yours":P:P
Oeh, iedereen is met een ander bezig?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:19 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Nog een adresje...nu wordt het helemaal gezellig
Ik denk dat Thumper en Sannetie bezig zijn
* Gutteguttegut geeft Christine een geile tong zoen en slaat een arm om haar heen...
Nee dat is niet mn gsm in mn zak die je daar voelt.....
* Gutteguttegut doet zn riem en rits los en trekt zn broek om laag...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Oeh, iedereen is met een ander bezig?
* Christine zoent gutje terug... hmm lekker..
En laat mij maar eens voelen of dat niet stiekum toch je gsm is...
Wow schat, ik zei voelen, niet kijken....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:33 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut doet zn riem en rits los en trekt zn broek om laag...
"kijk!!" zegt hij terwijl hij naar de enorme bult in zn onderbroek wijst... "allemaal voor jou.."
Of het werkt moet je nu toch kunnen voelen...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Wow schat, ik zei voelen, niet kijken....
Maar nu je toch je broek naar beneden hebt...
Ik leg zachtjes mijn hand op de bult en probeer onschuldig te kijken... werkt het??
Ik bedoelde of het onschuldig kijken werkte... als er een sexy man voor me staat, dan lukt het me op de één of andere manier niet altijd om even onschuldig te blijven...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:39 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Of het werkt moet je nu toch kunnen voelen...
* Gutteguttegut vind het spannend en wacht op wat er komen gaat....![]()
Okaaayyy....het werktquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik bedoelde of het onschuldig kijken werkte... als er een sexy man voor me staat, dan lukt het me op de één of andere manier niet altijd om even onschuldig te blijven...
* Christine laat plagerig één vinger over je kaaklijn glijden...
Waarom kom je er niet bij....?quote:
Ja jij!! Geil dingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |