En Tink!quote:
Die kan ik dus niet meer laten zien nu.quote:
Big Brother All Stars *jouw top 12*quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:59 schreef Cynix ® het volgende:
Ik mis een historisch overzicht van alle BB-bewoners uit alle Nederlandse edities, met fotootjes en zo. Ik moet elke keer zo nadenken wie ook alweer wanneer meedeed en hoe ze ook alweer heetten.
Kan dat even geregeld worden?
Dat noem ik nou kwaliteit. Hartelijk dankquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:58 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Big Brother All Stars *jouw top 12*![]()
Ja, Andries..quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:48 schreef Cynix ® het volgende:
Willem was een ******* uit Friesland, maar je hebt er gelukkig ook goeie Friezen bij.
Das nog onzeker en onduidelijk. Ergens eind augustus, begin september wordt het ongeveerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:07 schreef ymme het volgende:
Mag ik even wat vragen?
Wanneer begint BB5 nou eigenlijk dan?
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:50 schreef imago het volgende:
Enkele opmerkingen over de huisregels
Er mist in die post een ""m" in "commentaren". Nou boeien typfouten me normaal niet, maar omdat het in een sticky staat is het toch misschien mooier om even te veranderen?
Het moet nog beginnenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:32 schreef Gert het volgende:
Ik vind dat er hier tot nu toe bijzonder goed gemodereerd wordt.![]()
Bedanktquote:Op maandag 27 juni 2005 10:37 schreef Marty26 het volgende:
Wil alleen ff Tinkerbell & Sanne succes wensen
En kleine niet teveel in die lush baden blijven hangen he
quote:Op maandag 27 juni 2005 10:37 schreef Marty26 het volgende:
Wil alleen ff Tinkerbell & Sanne succes wensen
En kleine niet teveel in die lush baden blijven hangen he
hahah ja doe maar.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:00 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Bedankt
Voor de ontspanning toch wel, ik stuur d'r gewoon in bad![]()
Het is word je schat,quote:Op vrijdag 17 juni 2005 05:56 schreef Svensational het volgende:
Dan wordt je net als Willem
[afbeelding]
Fuck, ik de taalpurist maak zo'n domme foutquote:
nananananaquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Fuck, ik de taalpurist maak zo'n domme fout![]()
![]()
.
ja, zo'n reactie zou ik als modje ook hebben.quote:
berney is ok hoor, die houdt tenminste van BB.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:01 schreef Gert het volgende:
[..]
ja, zo'n reactie zou ik als modje ook hebben.
Ze is niet dood!quote:
dankjewel!quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:17 schreef berney het volgende:
Sanne!! Wat leuk voor je echt wat voor jou
Ik ben van de partij hoor dan, alleen voor big-brotherforum kom ik terug op Fok!
succes allebeide![]()
![]()
Sterke come-back he!quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:51 schreef tong80 het volgende:
Mijn God berney die iemand op een taalfaut korrigeerdt. Is er dan niks meer heilich ?
Nou ik je toch aan de lijn heb; ik kan geen koekjes gebruiken dan heb ik geen postrechten ofzo,quote:
ik ben d'r al helemaal klaar voor,quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:02 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
berney is ok hoor, die houdt tenminste van BB.
Pak jij trouwens de hautaine BB-haters aan? Daar ben jij goed in![]()
Heb je wel de oude layout weer danquote:
Is er wéér een nieuwe dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb je wel de oude layout weer dan?
Nou zeg maar gewoon weer die pisgele layout die er was voor de grote crashquote:
Je meent het,quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou zeg maar gewoon weer die pisgele layout die er was voor de grote crash.
~~~Tof~~~quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:05 schreef berney het volgende:
geweldig heb direct aangepast+ alle forums uit index gepleurd ik lurk en post toch alleen maar hiero+ alle forums uit active lijst gehaald kom ik geen bagger tegen,
wehehehhe
Ghehe, dat doe je goed.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:05 schreef berney het volgende:
geweldig heb direct aangepast+ alle forums uit index gepleurd ik lurk en post toch alleen maar hiero+ alle forums uit active lijst gehaald kom ik geen bagger tegen,
wehehehhe
Ter gelegenheid van de nieuwe BB c.q. uit nostalgische overwegingen heb ik de ochtendurine-layout zojuist ook maar weer ingesteld.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou zeg maar gewoon weer die pisgele layout die er was voor de grote crash.
Aardig toch, hij zegt het alvastquote:Op maandag 4 juli 2005 23:25 schreef tong80 het volgende:
Tinkerbeeeeeeeeeeeelllllllllllll Het topic voor users die BB haten.
Watskeburt?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:36 schreef berney het volgende:
Dat het topic over Scanman dicht is kan me niet schelen maar ik was helemaal vergeten dat er hier een furby rondloopt des te meer reden voor mij om wéér af te zwaaien,
Toedels en de heu :w
als je bedoelt wie ik denk dat je bedoelt Berney hoef je je niet zoveel zorgen te maken. Die komt hier niet zo vaak meerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:36 schreef berney het volgende:
Dat het topic over Scanman dicht is kan me niet schelen maar ik was helemaal vergeten dat er hier een furby rondloopt des te meer reden voor mij om wéér af te zwaaien,
Furby?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:36 schreef berney het volgende:
Ik kom net mijn bed uit (geveld met migraine) en zie twee knipperende msn schermpjes en topic reports waarin TS zelf verzoekt om een slotje.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:48 schreef Gert het volgende:
Wat bezielt men, om het wat bezielt men-topic dicht te gooien eigenlijk? Zat het in de weg, in dit overvolle forum? Lieve mods, ik kan me voorstellen dat jullie je nog een beetje vervelen maar geloof me: er komen, zo leert 4 jaar BB-forum-ervaring, nog meer dan genoeg gelegenheden waarbij er topics op slot gedaan mogen worden.
De enige BB lay-out is de oude-oudequote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ter gelegenheid van de nieuwe BB c.q. uit nostalgische overwegingen heb ik de ochtendurine-layout zojuist ook maar weer ingesteld.![]()
Het is weer open. Ik was even afwezig (werk en een leven enzo) en omdat Tink er niet meer isquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:02 schreef riceboy het volgende:
waarom is me topic op slot?
ik meende et serieus
Laat je niet kennen door zo´n fuckin´ Furby! Komop de rest van de posters heten je welkom. Een beetje meer zelfvertrouwenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:36 schreef berney het volgende:
Als de nieuwigheid er af is wordt het wel beter. Denk ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:40 schreef APK het volgende:
Commentaar op de streamverslagen Deeltje 1 gaat nou niet écht over commentaar op de stream-verslagen.
Al weer iets beter dan de 3 die we gisteren aan het begin hadden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:07 schreef Havoc het volgende:
jottum heb je gelijk 2 slowchat topics.
Alleen de vrouwelijke dan graag.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:11 schreef Gert het volgende:
En aan users vragen of ze een foto van hun tieten willen posten.
Lijkt me duidelijk. Er is weleens voor minder een bannetje uitgedeeld.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Alleen de vrouwelijke dan graag.
Dan zal toch iemand er iets van moeten zeggen, want dit slaat helemaal nergens op.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:13 schreef Cynix ® het volgende:
Als de nieuwigheid er af is wordt het wel beter. Denk ik.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:01 schreef APK het volgende:
[..]
Dan zal toch iemand er iets van moeten zeggen, want dit slaat helemaal nergens op.![]()
Wat zit jij er ineens fel bovenop.quote:
Had de indruk dat die wat minder dedicated was. Maar OK, Ripley: kun jij zorgen dat APK stopt met zeiken?quote:
Waar is nú concreet actie nodig?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:01 schreef APK het volgende:
Dan zal toch iemand er iets van moeten zeggen, want dit slaat helemaal nergens op.![]()
Pleur gewoon ff een oude OP van commentaren op de streamverslagen van een van de voorgaande BB's in dat topic en klaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waar is nú concreet actie nodig?
Ik vond de commentaren op de streamverslagen altijd leuk om te lezen, vanwege verschil van mening tussen streamers bv, nu loopt iedereen (ook omdat iedereen kan kijken) een beetje te leuteren wat ze op dat moment op de streams zien. Heeft dus niks met de topic-titel te maken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:18 schreef Cynix ® het volgende:
Ik stel voor tot zondag de boel nog wat losjes te houden en een stukje zelfregulering op gang te laten komen. (Op FOK!, yeah right). Lukt dat niet, dan halen we de teugels daarna wel iets aan.
zelfregulering wordt door users gedaan Cynix, niet door crew. Jij reguleert nu en dat is iets anders dan zelfreguleringquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:14 schreef Cynix ® het volgende:
Ik probeer de zelfregulering alvast een beetje op gang te brengen: Commentaren op de streamverslagen #3
Dat moet je gewoon gelijk doen, maar ach....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik stel voor tot zondag de boel nog wat losjes te houden en een stukje zelfregulering op gang te laten komen. (Op FOK!, yeah right). Lukt dat niet, dan halen we de teugels daarna wel iets aan.
I Know.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:22 schreef Havoc het volgende:
zelfregulering wordt door users gedaan Cynix, niet door crew.
Mhoaw, zou ik niet doen als ik jou wasquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:47 schreef Ripley het volgende:
Verder sluit ik nu toch even het Clibtopic, omdat die andere gewoon al langer loopt en groter is. Als die dicht is gaan we over op de oude SC, okay?
Ik heb wel het vertrouwen dat de mensen hier op een normale manier met hun mods kunnen praten. Jij kennelijk nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:49 schreef Havoc het volgende:
[..]
Mhoaw, zou ik niet doen als ik jou was.
Maar leef je uit, ik heb wel zin in een rel.
Nobelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:50 schreef Ripley het volgende:
Ik heb wel het vertrouwen dat de mensen hier op een normale manier met hun mods kunnen praten. Jij kennelijk niet
Las het verkeerd, ik zie dat je clib een kans geeft als dat huidige SC topic op slot is. Duidelijk.quote:
Ripley, dat kun jij niet weten, maar: de clib37 is een soort stamkroeg, een traditie die al heel wat BB-jaren meegaat hier op Fok.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb wel het vertrouwen dat de mensen hier op een normale manier met hun mods kunnen praten. Jij kennelijk niet
Slecht plan; de Clib is een historisch instituutquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Weet ik, maar die ander loopt al een tijdje. SC die even snel vol, dan kan de traditie waarschijnlijk nog voor de eerste echte uitzending voortgezet worden. Okay?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ripley, die clib37 is een soort stamkroeg, een traditie die al heel wat BB-jaren meegaat hier op Fok.
De clib is er altijd al náást een SC-topic geweest.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Weet ik, maar die ander loopt al een tijdje. SC die even snel vol, dan kan de traditie waarschijnlijk nog voor de eerste echte uitzending voortgezet worden. Okay?
Tradities zijn![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:01 schreef Gert het volgende:
[..]
De clib is er altijd al náást een SC-topic geweest.
De pure SC-topics zijn er toch meer voor de snelle kretologie. Reply's zijn zeldzaam, simpelweg omdat men elkaars post niet leest.
Echter, niet in de clib. Daar proberen mensen al SC-end een intermenselijke relatie op te bouwen.Zoals daar zijn: elkaar rukvoer ontfutselen. Tot op het bot beledigen. Je dronken levenebeschouwing delen met de andere bargasten. Enzovoort.
![]()
Maar als dat andere SC-topic eerst vol moet: dat kan geregeld worden natuurlijk.![]()
Zag het net iddquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:10 schreef Maerycke het volgende:
Ripley: Mag dit Streamafspraken topic een sticky svp? Dan kunnen we het streamverslagen maken misschien iets meer stroomlijnen?
Komt goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:06 schreef Ripley het volgende:
[..]we zitten nogal langs elkaar heen
Maar goed clib is iig weer open, ik heb die andere gesloten. Mocht er toch een need voor een apart SC topic zijn, dan merken we het.
En blijf helpen met de feedback, want dan komt er het meeste van terecht
Die zit op slot, toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:15 schreef agRESSIV-e het volgende:
is dit de goede plaats om te vragen waarom ik niet kan reageren in de BB SC????
Zoals je kunt lezen is die op slot. Voor regular SC kun je hier terecht Clib 37 jaargang 2005 deel 1quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:15 schreef agRESSIV-e het volgende:
is dit de goede plaats om te vragen waarom ik niet kan reageren in de BB SC????
Je bent/doet het veel te lief.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:13 schreef Ripley het volgende:
Hai
ik zeg het nog maar een keer: neem aub even de moeite iets meer te volgen en iets meer dan een regel (of een woord) te posten. Natuurlijk is elke streaamer welkom, maar dit soort summiere posts maken de leesbaarheid er niet beter op.
Het is toch redelijk simpelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:13 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap er geen holliebollie meer van modjes.... In welke topics mag je nu wél en in welke níet slowchatten? Volgens mij lopen er meerdere SC topics langs elkaar...
Misschien een medje met daarin een uitleg wát nu in wélk topic moet...
Simpel als je hier al eerder meedeed APKquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:18 schreef APK het volgende:
[..]
Het is toch redelijk simpel
-Streamverslagen (liefst geen on-liners, tenzij het 'wereld nieuws 'is) in het streamverslagen-topic.
-Commentaar op die topics in het commentaar op de streamverslagen-topic.
-Slowchat over de streams en andere zaken in een of ander slowchat-topic.
-Zuipen en geile praatjes van scanman in het Clib-topic.
Alle vier de topics.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:21 schreef flugeltje het volgende:
Kan trouwens aan mij liggen, maar die laatste drie topics bestaan op het moment alledrie uit SC over dezelfde dingen, is dat de bedoeling?
Anders ga jij ff heen ofzo, jank niet zoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:43 schreef Yeahinho het volgende:
Kan die SynXteR niet een ban krijgen ofzo....Zelfs na herhaaldelijke oproepen blijft hij slowchatten met oneliners in het stream-topic. Ik word er echt gek van
.
Doe nou gewoon normaal....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:03 schreef SynXteR het volgende:
Anders ga jij ff heen ofzo, jank niet zo
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:32 schreef Peter6000 het volgende:
hehe, ik heb het door
STREAMVERSLAGEN: een objectieve beschrijving wat er in huis gebeurt
COMMENTAAR OP DE STREAMVERSLAGEN commentaar op deze beschrijvingen
BIG BROTHER SLOWCHAT daar mag je beschrijven, commentaar leveren op de beschrijvingen en dus op een wat lossere, gezelligere manier posten.
Zodat heb ik door
![]()
Juistquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Doe nou gewoon normaal....
De meeste mensen begrijpen het inmiddels en niet iedereen heeft de hele dag of nacht de tijd om naar de streams te kijken. Dan is het leuk om als je thuiskomt even bij te lezen zonder jouw opmerkingen er tussen door.
Het is heel simpel:
[..]
Nu nog een mod die ook punt twee begrijpt, en dan vooral de woorden 'commentaar', 'op' en 'streamverslagen' -en misschien slim genoeg is om een nieuw topic te verzinnen met als titel 'Babbel hier lekker over de live-streams' oid- en dan snappen de meesten het waarschijnlijk als het zondag écht druk gaat worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:11 schreef Yeahinho het volgende:
Juist. Ik heb echt geen zin om morgen - als ik terugkom van m'n werk - anderhalf topic vol met slowchat door te moeten worstelen om weer een beetje op de hoogte te zijn
.
Op een andere stream ging het geluid wel door toen ik overschakelde.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:13 schreef PLAE@ het volgende:
Nu stond Ralph op het punt te vertellen hoe het zit met zijn aanmelding en weg geluid![]()
Ik ben gelukkig niet achterlijk hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:19 schreef APK het volgende:
[..]
Nu nog een mod die ook punt twee begrijpt, en dan vooral de woorden 'commentaar', 'op' en 'streamverslagen' -en misschien slim genoeg is om een nieuw topic te verzinnen met als titel 'Babbel hier lekker over de live-streams' oid- en dan snappen de meesten het waarschijnlijk als het zondag écht druk gaat worden.![]()
Welke index?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:58 schreef OnaNia het volgende:
Waarom is het BB-forum opeens omhoog geschoten in de index?
Het staat toch gewoon in Algemeen.quote:
Eerst stond het bij Media en Cultuur.quote:
Ik denk dat de mod het wel begrijpt, alleen ze is er niet echt vaak.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:19 schreef APK het volgende:
[..]
Nu nog een mod die ook punt twee begrijpt, en dan vooral de woorden 'commentaar', 'op' en 'streamverslagen' -en misschien slim genoeg is om een nieuw topic te verzinnen met als titel 'Babbel hier lekker over de live-streams' oid- en dan snappen de meesten het waarschijnlijk als het zondag écht druk gaat worden.![]()
Sterker nog, het hele topic is verdwenen, aangezien het nu -geheel correct overigens- 'commentaren op de streams' heet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:03 schreef Gert het volgende:
Het "commentaren op de streamverslagen" is een puur slowchattopic, vol oneliners geworden.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:11 schreef Falco het volgende:
Hulde voor de moderatie: 26 uur geen BB-mod hier geweest en het verloopt nog eigenlijk best prima hier op 2 dubbele topics na dan. Maar ja dat kan gebeuren! Verder is het wel goed toeven hier
.
Ik denk dat het een beetje te laat is.quote:
Ik heb inderdaad even gemist wanneer en waarom dat zo ontstaan is, maar misschien (in overleg met de mods ter plekke) een nieuwe [reeks] openen om echte aanvullingen op de streamverslagen te geven en/of vragen te stellen over de verslagen? Hoewel dat misschien ook wel weer wat teveel van het goeie wordt. Afijn, ik wacht ff op ideetjes c.q. plannetjes van Ripley en Sanne.quote:Op maandag 29 augustus 2005 02:41 schreef APK het volgende:
Ik denk dat het een beetje te laat is.
Wat ooit 'commentaar op de streamverslagen' heette, heet nu -al een deel of 67- 'Commentaar op de streams'.
Dus dat gaat moeilijk worden.
Zet je wekker op 16 maart 2007, 22.03u.quote:Op maandag 29 augustus 2005 02:45 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, ik wacht ff op ideetjes c.q. plannetjes van Ripley en Sanne.
Bedankt, maatquote:Op maandag 29 augustus 2005 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Zet je wekker op 16 maart 2007, 22.03u.![]()
Ik doe mijn bestquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:17 schreef Gert het volgende:
"Plannetjes"?
Ik weet wel een plannetje.
Gewoon even een paar dagen je neus laten zien en gaan modereren in de betreffende topics.
You have a point. Ik wijzig het wel evenquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:44 schreef ItaloDancer het volgende:
Waarom wordt [DEN HAAG :')] Onderzoek naar baby Big Brother gesloten, terwijl het uren éérder geopend is en er ON-TOPIC is gereageerd, in tegenstelling tot Zwangere knijter moet misschien het BB huis uit? wat dus één grote bende is. Ik vind het verder niet boeiend, maar wel een beetje vreemd.
O ja, sámen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:56 schreef Ripley het volgende:
[..]Hulde aan de users dus
Ik probeer tussendoor toch een oogje in het zeil te houden: als jullie iets opvalt meldt het hier vooral dan kijk ik er even naar. In mijn eentje blijft toch behelpen, dus alle hulp is welkom
quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:42 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja, sámen.
Er is door verschillende mensen al gewezen op het misbruik van één bepaald topic: commentaren op de streamverslagen.
Het huidige "Commentaar op de streams" is inmiddels verreweg het meest succesvolle topic. Het is denk ik al te laat om dat nog te proberen om te turnen tot het topic waarvoor het bedoeld was, namelijk: commentaren op de streamverslágen.
De naam roept, toegegeven, ook wat onduidelijkheid op.
Wellicht moet er gewoon nog een nieuw topic komen, met als naam iets van "vragen /opmerkingen n.a.v. de streamverslagen".
Wat je daarna nog zou kunnen doen, is: het huidige "live commentaar op de streams" bombarderen tot "Slowchat, met commentaar op de streams", en het andere, toch al niet zo goed lopende, SC-topic sluiten.
Bijvoorbeeld.![]()
zeker nuttig. ik ben vóór.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:24 schreef Merisse het volgende:
Misschien zowiezo wel handig om in de FAQ wat urls op te nemen zoals naar de streams en de weblog?
http://bigbrother.fok.nl/blog/quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:24 schreef Merisse het volgende:
Kan iemand het url van het Fok BB weblog geven? *blond is* Ik zag 'm gisteren nog sticky staan maar inmiddels kan ik 'm nergens meer vinden. Zelfs niet via weblog.fok.nl.
Misschien zowiezo wel handig om in de FAQ wat urls op te nemen zoals naar de streams en de weblog?
Rechtsboven zit een pulldown menuutje, daar staat hij bij.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:24 schreef Merisse het volgende:
Kan iemand het url van het Fok BB weblog geven? *blond is* Ik zag 'm gisteren nog sticky staan maar inmiddels kan ik 'm nergens meer vinden. Zelfs niet via weblog.fok.nl.
Donequote:Op maandag 29 augustus 2005 15:24 schreef Merisse het volgende:
'k zal even informeren!quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:29 schreef Ireth het volgende:
Ik krijg elke keer een "Fatal error: SML failed: SELECT command denied to user: 'live_weblog@athena' for table 'forums'" als ik op de weblog een reactie probeer te geven? Heb geen idee waar ik terecht moet hiermee...
probeer je een link te leggen naar een topic of een forum ?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:29 schreef Ireth het volgende:
Ik krijg elke keer een "Fatal error: SML failed: SELECT command denied to user: 'live_weblog@athena' for table 'forums'" als ik op de weblog een reactie probeer te geven? Heb geen idee waar ik terecht moet hiermee...
Ik geloof dat de modjes wel in de archieven kunnen van 99.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:38 schreef phileine het volgende:
Is er nog een manier om de topics van BB99 terug te lezen? Je kunt namelijk maximaal tot 5 jaar geleden selecteren, en BB99 is langer geleden dan dat. Dus hoe kom ik er toch bij?
Met Yahoo, zoekt beter dan Google.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:38 schreef phileine het volgende:
Is er nog een manier om de topics van BB99 terug te lezen? Je kunt namelijk maximaal tot 5 jaar geleden selecteren, en BB99 is langer geleden dan dat. Dus hoe kom ik er toch bij?
Ik pas het even aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:33 schreef Pinball het volgende:
Niet zo handig buzzer, Stel nou dat de baby straks niet helemaal gezond is
Het orgineel sluiten en die lemming openlaten.![]()
Attelenooje was gewoon een kloon van Doordevil a.k.a. Nico Dijkshoorn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:57 schreef Stranger het volgende:
Kunnen jullie Attelenooje niet opsporen, ik mis zijn interessante blik op gebeurtenissen.
Dat méééén je niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:52 schreef OnaNia het volgende:
Attelenooje was gewoon een kloon van Doordevil a.k.a. Nico Dijkshoorn.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:52 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Attelenooje was gewoon een kloon van Doordevil a.k.a. Nico Dijkshoorn.
Big Brother 5 - De fakes (deel 1)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:54 schreef melonovy het volgende:
is er al een fake pics topic?
Die van Bus watcher heeft een betere OP.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:09 schreef Yeahinho het volgende:
We hebben nu:
Streamverslagen van woensdag 31 augustus 2005
en
streamverslagen woensdag 31 augustus.
Elke dag een topic. Wel zo duidelijk, tochquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:12 schreef Svensational het volgende:
Sowieso snap ik die data in de TT nietDan heb je straks toch een overload aan topics
Stel je wilt weten wat er donderdag drie weken geleden gebeurd was, dan kan je dat op zo'n manier wel weer gemakkelijk opzoeken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:12 schreef Svensational het volgende:
Sowieso snap ik die data in de TT nietDan heb je straks toch een overload aan topics
De dubbele is dicht. Topics na de dag op slot is prima, zal even kijkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Elke dag een topic. Wel zo duidelijk, toch
Vroeger gingen de streamverslagen van de voorgaande dag op slot.
Meestal precies om 12 en stonden de verse nieuwe ook al weer klaarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Elke dag een topic. Wel zo duidelijk, toch
Vroeger gingen de streamverslagen van de voorgaande dag op slot.
de vraag op zich was legitiem, de reply's waren bagger. Topic dicht en nieuwe geopend met wat meer inhoud.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
de vraag op zich was legitiem, de reply's waren bagger. Topic dicht en nieuwe geopend met wat meer inhoud.
Ik was je voor.quote:
Tsss, doe niet zo aangebrandquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:50 schreef Svensational het volgende:
Okk nog maar een vraag dan, wat is het verschil tussen: Live commentaar op de streams #36 &
Streamverslagen van woensdag 31 augustus 2005En nee, ik ga niet eerst dit FB-topic doorlezen
quote:
Nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:59 schreef Svensational het volgende:
Dus als ik het goed begrijp zijn er twee topics om commentaar te geven, één op de streams, en één voor de TV, en zijn er twee slowchattopic??
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:06 schreef Falco het volgende:
[quote van svensational]
Stel je wilt weten wat er donderdag drie weken geleden gebeurd was, dan kan je dat op zo'n manier wel weer gemakkelijk opzoeken.
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:09 schreef Svensational het volgende:
Dat voor dat terugzoeken kunnen ze toch gewoon in die streamverslagen kijken (het loopt 1 dag achter)
Extra overzichtelijkheid kan geen kwaad toch? Bovendien worden er in d euitzending niet altijd alleen de dingen die al bekend zijn of die we al in de streams hebben gezien, neem ik aan, met name als we straks gaan nomineren en wegstemmen. En dan is het best handig als je op datum kan terugzoekenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:09 schreef Svensational het volgende:
Maar waarom heeft de uitzendingen topic eigenlijk ook een datum? Dat voor dat terugzoeken kunnen ze toch gewoon in die streamverslagen kijken (het loopt 1 dag achter)
Het is een beetje hetzelfde principe toch? Okee dan toegepast op de TV-uitzendingen, voor wanneer je wilt weten wat er in de uitzending op donderdag 3 weken geleden gebeurde enzo...quote:
Ik vind het juist ontzettend warrig allemaal, elke dag een ander topic. Want ik kijk vrijwel alleen maar in MyAT, totdat een topic vol isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Extra overzichtelijkheid kan geen kwaad toch? Bovendien worden er in d euitzending niet altijd alleen de dingen die al bekend zijn of die we al in de streams hebben gezien, neem ik aan, met name als we straks gaan nomineren en wegstemmen. En dan is het best handig als je op datum kan terugzoeken
Het is een simpele klik om in je MyAT bij de linkerkolom op BB5 te douwen en vervolgens even het topic op te zoekenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind het juist ontzettend warrig allemaal, elke dag een ander topic. Want ik kijk vrijwel alleen maar in MyAT, totdat een topic vol is. Maar ja, daar zal ik maar aan moeten wennen dan
.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:23 schreef Gert het volgende:
Kan de titel van dit topic: Groepsvorming tussen de bewoners wat algemener gemaakt worden? (nog los van de spelfout die er nu in zit). Suggestie: De goepsvorming binnen Big Brother
Ja, maar zoals ik alk zei, aan dat soort dingen denk ik nooitquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:19 schreef Falco het volgende:
[..]
Het is een simpele klik om in je MyAT bij de linkerkolom op BB5 te douwen en vervolgens even het topic op te zoeken.
Snap wat je bedoelt, alleen Club Triest is eigenlijk al weer een beetje uit beeld, en de ultieme vage, uit een typfout ontstane, woordgrap is er al: Clib.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:27 schreef phileine het volgende:
het leek me juist zo'n leuk incrowdgrapje kunnen worden. Weer zo'n titel waarvan niemand na jaren nog weet waarom het in godsnaam zo heet (zoals Onzin voor je Leven). Maar goed, het is wel praktischer om het een wat algemener titel te geven, geef ik ietwat treurig toe.
Snelle service.quote:
De Clib is onststaan uit een Club. Namelijk "Club Panonnica." Ed uit BB2 (degene die weigerde te vertrekken) had het tijdens zijn verblijf in het huis vaak over een jazzclub die hij wilde gaan oprichten. Die zou dan Club Pannonica gaan heten. Rond diezelfde tijd ontstond er behoefte aan een slowchat-kroeg. Zie hier het gevolg.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:33 schreef Svensational het volgende:
Dat moest een p ipv b zijn??
Mwah... van Clib37 naar Clib38 was al een onoverbrugbare kloof.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:03 schreef phileine het volgende:
misschien dat de clib dan tzt clib trierst kan gaan heten? *hoopvol*
ze worden bij de verslagen gepost en in het commentaar topic. Hier ookw eere en apart topic voor lijkt me voorlopig een beetje overbodig.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:40 schreef melonovy het volgende:
Is er een appart screenshottopic, of moeten de plaatjes bij de streamverslagen?
edit: een appart topic is wel handig en overzichtelijk (ook met het oog op de fakepics)
Desalniettemin is het misschien handig om screenshots of captures te verzamelen...misschien is dit topic een leuke plaats daarvoor ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
ze worden bij de verslagen gepost en in het commentaar topic. Hier ookw eere en apart topic voor lijkt me voorlopig een beetje overbodig.
Ja vooral voor jou hè?!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah... van Clib37 naar Clib38 was al een onoverbrugbare kloof.
Daar stond het ook eerst. Weet niet waarom het is gewijzigd, maar echt boeiend vind ik het ook weer niet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:55 schreef Svensational het volgende:
Hoort dit forum trouwens niet onder het kopje Media & Cultuur ipv Algemeen?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:35 schreef Tinkerbell het volgende:
Buzzer, bemoeial dat je d'r weer bent.
Ik vind dat devadervandebaby best een eigen topic mag hebben hoor.
Het Verhaal van devadervandebaby
We zullen beslist nog meer van hem horen.
Trouwens, Sanne is er gewoon, wat loop je nou weer slotjes te zetten man?
Daar gaan simpele modjes niet over. Maar ik zal het aan Cynix doorgeven. MIsschien dat ze er een oplossing voor weten.quote:Op zondag 4 september 2005 11:15 schreef Rica het volgende:
Hi!
Die indexlijst van het BB forum, die wordt steeds langer he? Is het misschien handiger om hem bijv. op 1 week te zetten? De Live topics gaan snel genoeg.
(en als ik nu bij wil lezen met mijn PDA'tje krijgt die het steeds moeilijker met deze lange index)
Ja doe maar, heeft hij ook weer even een klusje.quote:Op zondag 4 september 2005 11:21 schreef Sanne het volgende:
[..]
Daar gaan simpele modjes niet over. Maar ik zal het aan Cynix doorgeven. MIsschien dat ze er een oplossing voor weten.
Done.quote:Op zondag 4 september 2005 11:29 schreef APK het volgende:
Mag hier: Scanman!!!! Tietuh!!!!!! deel 2 deel 2 in de TT?
O die optie kende ik nog geeneens.quote:Op zondag 4 september 2005 11:26 schreef Tinkerbell het volgende:
Rica, je kan hem uiteraard zelf op 1 dag zetten onderaan.
(voor een pda is de lijst dan wellicht nog vrij lang, maar natuurlijk wel een heel stuk korter)
Modjes gaan daar niet over, FA's dunkt me ook niet. Hooguit gaan developers erover, denk ik hoor, maar dat zal Cynix wel weten.quote:Op zondag 4 september 2005 11:37 schreef Rica het volgende:
[..]
O die optie kende ik nog geeneens.
Alleen is het geen instelling die blijft staan. De volgende keer is het weer gewoon de hele index. Of opslaan in de favorieten zou kunnen.
Nou ja, zie maar. Ik weet ook niet wat Sanne en Ripley liever hebben.
F(A)'s kunnen het per subforum instellen. Van de rustiger fora is hij vaak 2 weken of langer en snellen een week ofzo. ONZ had zelfs een tijd dat gesloten topics uit de index verdwenen, V&A ook volgens mij.quote:Op zondag 4 september 2005 11:40 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Modjes gaan daar niet over, FA's dunkt me ook niet. Hooguit gaan developers erover, denk ik hoor, maar dat zal Cynix wel weten.
Das het handige, je kan het zelf instellen. Ja, je moet het wel elke keer zelf doen, maar dat lijkt me logisch: je kan niet voor honderden, duizenden mensen 1 instelling kiezen, dunkt me.
Zelf lees ik ook op de pda bij af en toe en op 1 dag zetten is verreweg het prettigst.
Oh ja dat is ook zo. Nou ja, zonder die slotjes (van streamverslagentopics en de commentaren) zou het al een stuk beter zijn, want die lijst is soms langer dan de actieve topics van die dagquote:Op zondag 4 september 2005 11:46 schreef Rica het volgende:
[..]
F(A)'s kunnen het per subforum instellen. Van de rustiger fora is hij vaak 2 weken of langer en snellen een week ofzo. ONZ had zelfs een tijd dat gesloten topics uit de index verdwenen, V&A ook volgens mij.
Ik heb de topiclijst nu op 1 week gezet, stond op 10 dagen. Slotjes niet tonen is ook nog een optie, maar dat lijkt me minder wenselijk, vooral voor degenen die dit forum niet continu kunnen volgen en na school of werk snel even willen bijlurken. Het gaat zo hard hier dat je na één dag al gauw 5 tot 10 topics mist als we de slotjes niet meer tonen.quote:Op zondag 4 september 2005 11:21 schreef Sanne het volgende:
Daar gaan simpele modjes niet over. Maar ik zal het aan Cynix doorgeven. MIsschien dat ze er een oplossing voor weten.
Nee, het is helaas alles of niks.quote:Op maandag 5 september 2005 20:45 schreef Sanne het volgende:
Kunnen die commentarentopics niet op 1000 posts per topic gezet worden?
Mee eens. Punt opgenomen met Sanne en acties zullen volgen op korte termijn. Hetmoet wel gezellig blijven.quote:Op maandag 5 september 2005 20:34 schreef Gert het volgende:
Er staan wel héél veel oneliners in van het type kuthoer dit en spekbuik dat. Eigenlijk is het daardoor niet interessant om terug te lezen.
Tsja, dát kun je moeiiljk verbieden. Is ook wel de charme van BB denk ik. Toch?quote:En sowieso dat slowchatten al tijdens de uitzending... maar goed, dat schijnt vreselijk moeilijk te zijn om dat tegen te gaan.
quote:Op maandag 5 september 2005 20:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mee eens. Punt opgenomen met Sanne en acties zullen volgen op korte termijn. Hetmoet wel gezellig blijven.
Nou....... vooruit dan maar weer.quote:Tsja, dát kun je moeiiljk verbieden. Is ook wel de charme van BB denk ik. Toch?
Sorry hoor, dat ik af en toe even een leven heb.quote:Op maandag 5 september 2005 22:42 schreef tong80 het volgende:
Leuk die respons ook. Als mod zou ik een feedback topic wel in de gaten houden. Blijkbaar niet.
Nou een beetje in de zucht van de moleculen waar we uit bestaan Sanne. Het leven is zinloos, en BB is dan het beetje geluk dat mensen die TBS hebben in hun leven ontvangen. Zo van : Ik zit opgesloten maar er is altijd iets ergers, zoals samen met een hoogzwangere junk in één huis. Maar die TBSers hebben ook recht op het spuien van hun gal, al is het maar heel even omdat ze om 10 uur moeten gaan slapen. BB is een zucht in het bestaan van de mensheid, maar een grote stap in de evolutie van een Mod. Ja ik drijf soms door en maak van iets kleins iets dat we niet kunnen bevaten. Maar ik leer en hoop dat ik niet te ver ben doorgedreven met deze post. En dat alles tot z'n essentie wordt teruggebracht. Ik til er niet zwaar aan, en zal er niet te veel woorden aan vuil maken. Als ik je ontgriefd heb spijt me dat en neem ik alle woorden weer terug.quote:Op maandag 5 september 2005 22:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Sorry hoor, dat ik af en toe even een leven heb.
Vond je dat topic zoveel toevoegen?
aangepast.quote:Op dinsdag 6 september 2005 03:22 schreef Kolomo het volgende:
Foutje gemaakt: live-streams commentaar 108 moet 109 zijn, sorry!!!
Ik hoop dat iemand het kan veranderen voordat 110 109 wordt enzovoort
quote:Op woensdag 7 september 2005 10:47 schreef Falco het volgende:
[POLL] Wie is je favoriet tot nu toe?
en men wordt steeds geiler van Linda.
Gewoon in 't zelfde topic kan toch ook? Poll-topic, klaar.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:47 schreef Falco het volgende:
[POLL] Wie is je favoriet tot nu toe?
Er hebben hier enorm veel mensen gestemd. Kweet niet of het dramatisch is, maar ik denk dat dit topic op slot kan. We zijn weer 2 weken verder. Dido lijkt iets minder populair te worden en men wordt steeds geiler van Linda. Dus heb ik een nieuwe poll gemaakt om te tsjekken wie nu de favoriet is!
vind ik ookquote:Op woensdag 7 september 2005 11:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon in 't zelfde topic kan toch ook? Poll-topic, klaar.
Het probleem echter wel is dat nieuwe fokkers meteen in de OP gaan stemmen, terwijl dat juist het stemgedrag van de eerste anderhalve week ongeveer representeert. Ik denk eigenlijk dat een nieuw topic helemaal niet zo'n ramp is dan. Want ik denk ook dat niet iedereen doorheeft dat er een nieuwe poll is...quote:Op woensdag 7 september 2005 11:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
vind ik ookOok beter om te vergelijken hoe de polls en de populariteit veranderen gedurende het programma.
heb aangegeven in de openingspost dat er verderop een nieuwe poll is, dan is dat probleem ook ondervangenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:16 schreef Falco het volgende:
[..]
Het probleem echter wel is dat nieuwe fokkers meteen in de OP gaan stemmen, terwijl dat juist het stemgedrag van de eerste anderhalve week ongeveer representeert. Ik denk eigenlijk dat een nieuw topic helemaal niet zo'n ramp is dan. Want ik denk ook dat niet iedereen doorheeft dat er een nieuwe poll is...
Vraag maar een ban voor me aan. Dit is al een week het niveau. Zou niet weten waarom ik er dan ineens mee op moet houden.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:24 schreef Sanne het volgende:
Rica! kappen. Nu.
Omdat het je gevraagd wordt door een mod bijvoorbeeld. Je zoekt de grens op en schuift die steeds een stukje op. En nu geeft iemand aan dat je er net overheen bent gegaan. Waarom dan zo per se door blijven gaan? Just for the sake van het dwars zijn?quote:Op woensdag 7 september 2005 14:29 schreef Rica het volgende:
[..]
Vraag maar een ban voor me aan. Dit is al een week het niveau. Zou niet weten waarom ik er dan ineens mee op moet houden.
Jullie hadden er ook eerder iets van kunnen zeggen.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Omdat het je gevraagd wordt door een mod bijvoorbeeld. Je zoekt de grens op en schuift die steeds een stukje op. En nu geeft iemand aan dat je er net overheen bent gegaan. Waarom dan zo per se door blijven gaan? Just for the sake van het dwars zijn?
Dat had gekund. Ik heb je alleen niet eerder zo ver zien gaan. Nu ging het ons echt te ver en wordt het je gezegd. Take it or leave it.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:44 schreef Rica het volgende:
[..]
Jullie hadden er ook eerder iets van kunnen zeggen.
Je denkt dat ik mezelf bedoelde??quote:Op woensdag 7 september 2005 14:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat had gekund. Ik heb je alleen niet eerder zo ver zien gaan. Nu ging het ons echt te ver en wordt het je gezegd. Take it or leave it.
Ik vind het gescheld ook ver gaan, maar bij schelden is het lastig een grens leggen.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:53 schreef Rica het volgende:
[..]
Je denkt dat ik mezelf bedoelde??
Nah whatever. Er is nu tenminste eindelijk iets van gezegd nu.
Tnxquote:We zullen zeker in de gaten houden
Liefquote:Op woensdag 7 september 2005 15:13 schreef Rica het volgende:
Misschien zal ik het volgende keer dan toch maar hier doen of via een topicreport.
[..]
Tnx
ja, dat ging bij mij ook een paar grenzen voorbij....quote:Op woensdag 7 september 2005 14:56 schreef Sanne het volgende:
De opmerkingen van de afgelopen dagen waren meer in het kaliber rotsnol en kuthoer. Nu er over breinaalden, het laten stikken of bbq'en van de baby gesproken wordt gaat het toch echt ff te ver.
Het grote Tanja support topic - deel 01 is een groot suc6, tot nu toe.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:38 schreef Sanne het volgende:
Een topicreport zie je direct. Dat werkt nog sneller dan mail.
Ik las net voor het eerst het hele Tanja topic door. Zag dat er daar idd ook wat mindere opmerkingen gemaakt werden. Maar om ze na meer dan een week nog weg te halen lijkt me ook weer vreemd. Dus meld het als er wat is, hier of in een topicreport of een mail. Geloof me wij zitten niet op bans te wachten en willen hier vooral plezier beleven.
Als die posts worden weggehaald heb je een topic met slechts jouw OP en jouw reacties.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het grote Tanja support topic - deel 01 is een groot suc6, tot nu toe.
Alleen er staan een aantal posts is, die thuishoren in het de Tanja haat topic, wat mij betreft mogen die gecorrigeerd worden.
Ik wilde de veroorzaker van het slotje mailen, maar ze heeft geen mailadres in haar profiel, dus vandaar post ik het maar in dit topic.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:44 schreef Ripley het volgende:
Er is net als voor de andere bewoners al een tanja topic. OOk je positieve dingen kun je daar kwijt. We doen niet aan topics waar je alleen mag posten zoals de TS wil
slotje.
quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:42 schreef TheVulture het volgende:
*Meldt*
* TheVulture ergert zich nog meer aan zwangerschapsteef Tanja dan aan manke Rob
quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:02 schreef Arcee het volgende:
Ja, opzouten met die instabiele crackhoer.
Dus dat mag wel in een apart topic, en een apart topic voor positieve dingen mag niet????quote:Op maandag 5 september 2005 20:17 schreef ScienceFriction het volgende:
Wat heeft die Tanja een grafkop...
Ripley@fok.nl is niet zo moeilijk hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 10:06 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn Het grote Tanja support topic - deel 01 is gesloten met het volgende argument:
[..]
Ik wilde de veroorzaker van het slotje mailen, maar ze heeft geen mailadres in haar profiel, dus vandaar post ik het maar in dit topic.
Wat mij dus zo verbaast als dat dit topic dan wel open mag blijven: Het immer groter wordende Tanja haat topic!
Daarin staan oa de volgende teksten:
Dus dat mag wel in een apart topic, en een apart topic voor positieve dingen mag niet????
Eens. Ik ga even overleggen met Sanne en dan de boel opschonen.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:19 schreef Tinkerbell het volgende:
Er zijn gewoon te veel Tanja-topics.
Ze zijn alletwee dicht, er was al een algemeen topic nl : Tanjaquote:Op donderdag 8 september 2005 15:54 schreef CartWOman het volgende:
Opschonen, en de TT van het haat-topic wijzigen in "Tanja', net als de rest van de bewoners-topics?
Die bestaat ook al en is behoorlijk volgepraat al, dat was overigens het eerste topic.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:54 schreef CartWOman het volgende:
Opschonen, en de TT van het haat-topic wijzigen in "Tanja', net als de rest van de bewoners-topics?
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:58 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Die bestaat ook al en is behoorlijk volgepraat al, dat was overigens het eerste topic.
Is al klaar, zie ik.
Mee eens. Die poll kan in het 'delete' laatje.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:50 schreef vw_caddy het volgende:
[Poll] En wie is NU je favoriet?
is duidelijk geknoeid met de poll, opeens schoot Tanja naar de 50 toe. Kan dicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |