Sterker nog, het hele topic is verdwenen, aangezien het nu -geheel correct overigens- 'commentaren op de streams' heet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:03 schreef Gert het volgende:
Het "commentaren op de streamverslagen" is een puur slowchattopic, vol oneliners geworden.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:11 schreef Falco het volgende:
Hulde voor de moderatie: 26 uur geen BB-mod hier geweest en het verloopt nog eigenlijk best prima hier op 2 dubbele topics na dan. Maar ja dat kan gebeuren! Verder is het wel goed toeven hier
.
Ik denk dat het een beetje te laat is.quote:
Ik heb inderdaad even gemist wanneer en waarom dat zo ontstaan is, maar misschien (in overleg met de mods ter plekke) een nieuwe [reeks] openen om echte aanvullingen op de streamverslagen te geven en/of vragen te stellen over de verslagen? Hoewel dat misschien ook wel weer wat teveel van het goeie wordt. Afijn, ik wacht ff op ideetjes c.q. plannetjes van Ripley en Sanne.quote:Op maandag 29 augustus 2005 02:41 schreef APK het volgende:
Ik denk dat het een beetje te laat is.
Wat ooit 'commentaar op de streamverslagen' heette, heet nu -al een deel of 67- 'Commentaar op de streams'.
Dus dat gaat moeilijk worden.
Zet je wekker op 16 maart 2007, 22.03u.quote:Op maandag 29 augustus 2005 02:45 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, ik wacht ff op ideetjes c.q. plannetjes van Ripley en Sanne.
Bedankt, maatquote:Op maandag 29 augustus 2005 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Zet je wekker op 16 maart 2007, 22.03u.![]()
Ik doe mijn bestquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:17 schreef Gert het volgende:
"Plannetjes"?
Ik weet wel een plannetje.
Gewoon even een paar dagen je neus laten zien en gaan modereren in de betreffende topics.
You have a point. Ik wijzig het wel evenquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:44 schreef ItaloDancer het volgende:
Waarom wordt [DEN HAAG :')] Onderzoek naar baby Big Brother gesloten, terwijl het uren éérder geopend is en er ON-TOPIC is gereageerd, in tegenstelling tot Zwangere knijter moet misschien het BB huis uit? wat dus één grote bende is. Ik vind het verder niet boeiend, maar wel een beetje vreemd.
O ja, sámen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:56 schreef Ripley het volgende:
[..]Hulde aan de users dus
Ik probeer tussendoor toch een oogje in het zeil te houden: als jullie iets opvalt meldt het hier vooral dan kijk ik er even naar. In mijn eentje blijft toch behelpen, dus alle hulp is welkom
quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:42 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja, sámen.
Er is door verschillende mensen al gewezen op het misbruik van één bepaald topic: commentaren op de streamverslagen.
Het huidige "Commentaar op de streams" is inmiddels verreweg het meest succesvolle topic. Het is denk ik al te laat om dat nog te proberen om te turnen tot het topic waarvoor het bedoeld was, namelijk: commentaren op de streamverslágen.
De naam roept, toegegeven, ook wat onduidelijkheid op.
Wellicht moet er gewoon nog een nieuw topic komen, met als naam iets van "vragen /opmerkingen n.a.v. de streamverslagen".
Wat je daarna nog zou kunnen doen, is: het huidige "live commentaar op de streams" bombarderen tot "Slowchat, met commentaar op de streams", en het andere, toch al niet zo goed lopende, SC-topic sluiten.
Bijvoorbeeld.![]()
zeker nuttig. ik ben vóór.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:24 schreef Merisse het volgende:
Misschien zowiezo wel handig om in de FAQ wat urls op te nemen zoals naar de streams en de weblog?
http://bigbrother.fok.nl/blog/quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:24 schreef Merisse het volgende:
Kan iemand het url van het Fok BB weblog geven? *blond is* Ik zag 'm gisteren nog sticky staan maar inmiddels kan ik 'm nergens meer vinden. Zelfs niet via weblog.fok.nl.
Misschien zowiezo wel handig om in de FAQ wat urls op te nemen zoals naar de streams en de weblog?
Rechtsboven zit een pulldown menuutje, daar staat hij bij.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:24 schreef Merisse het volgende:
Kan iemand het url van het Fok BB weblog geven? *blond is* Ik zag 'm gisteren nog sticky staan maar inmiddels kan ik 'm nergens meer vinden. Zelfs niet via weblog.fok.nl.
Donequote:Op maandag 29 augustus 2005 15:24 schreef Merisse het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |