quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
de vraag op zich was legitiem, de reply's waren bagger. Topic dicht en nieuwe geopend met wat meer inhoud.
Ik was je voor.quote:
Tsss, doe niet zo aangebrandquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:50 schreef Svensational het volgende:
Okk nog maar een vraag dan, wat is het verschil tussen: Live commentaar op de streams #36 &
Streamverslagen van woensdag 31 augustus 2005En nee, ik ga niet eerst dit FB-topic doorlezen
quote:
Nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:59 schreef Svensational het volgende:
Dus als ik het goed begrijp zijn er twee topics om commentaar te geven, één op de streams, en één voor de TV, en zijn er twee slowchattopic??
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:06 schreef Falco het volgende:
[quote van svensational]
Stel je wilt weten wat er donderdag drie weken geleden gebeurd was, dan kan je dat op zo'n manier wel weer gemakkelijk opzoeken.
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:09 schreef Svensational het volgende:
Dat voor dat terugzoeken kunnen ze toch gewoon in die streamverslagen kijken (het loopt 1 dag achter)
Extra overzichtelijkheid kan geen kwaad toch? Bovendien worden er in d euitzending niet altijd alleen de dingen die al bekend zijn of die we al in de streams hebben gezien, neem ik aan, met name als we straks gaan nomineren en wegstemmen. En dan is het best handig als je op datum kan terugzoekenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:09 schreef Svensational het volgende:
Maar waarom heeft de uitzendingen topic eigenlijk ook een datum? Dat voor dat terugzoeken kunnen ze toch gewoon in die streamverslagen kijken (het loopt 1 dag achter)
Het is een beetje hetzelfde principe toch? Okee dan toegepast op de TV-uitzendingen, voor wanneer je wilt weten wat er in de uitzending op donderdag 3 weken geleden gebeurde enzo...quote:
Ik vind het juist ontzettend warrig allemaal, elke dag een ander topic. Want ik kijk vrijwel alleen maar in MyAT, totdat een topic vol isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Extra overzichtelijkheid kan geen kwaad toch? Bovendien worden er in d euitzending niet altijd alleen de dingen die al bekend zijn of die we al in de streams hebben gezien, neem ik aan, met name als we straks gaan nomineren en wegstemmen. En dan is het best handig als je op datum kan terugzoeken
Het is een simpele klik om in je MyAT bij de linkerkolom op BB5 te douwen en vervolgens even het topic op te zoekenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind het juist ontzettend warrig allemaal, elke dag een ander topic. Want ik kijk vrijwel alleen maar in MyAT, totdat een topic vol is. Maar ja, daar zal ik maar aan moeten wennen dan
.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:23 schreef Gert het volgende:
Kan de titel van dit topic: Groepsvorming tussen de bewoners wat algemener gemaakt worden? (nog los van de spelfout die er nu in zit). Suggestie: De goepsvorming binnen Big Brother
Ja, maar zoals ik alk zei, aan dat soort dingen denk ik nooitquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:19 schreef Falco het volgende:
[..]
Het is een simpele klik om in je MyAT bij de linkerkolom op BB5 te douwen en vervolgens even het topic op te zoeken.
Snap wat je bedoelt, alleen Club Triest is eigenlijk al weer een beetje uit beeld, en de ultieme vage, uit een typfout ontstane, woordgrap is er al: Clib.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:27 schreef phileine het volgende:
het leek me juist zo'n leuk incrowdgrapje kunnen worden. Weer zo'n titel waarvan niemand na jaren nog weet waarom het in godsnaam zo heet (zoals Onzin voor je Leven). Maar goed, het is wel praktischer om het een wat algemener titel te geven, geef ik ietwat treurig toe.
Snelle service.quote:
De Clib is onststaan uit een Club. Namelijk "Club Panonnica." Ed uit BB2 (degene die weigerde te vertrekken) had het tijdens zijn verblijf in het huis vaak over een jazzclub die hij wilde gaan oprichten. Die zou dan Club Pannonica gaan heten. Rond diezelfde tijd ontstond er behoefte aan een slowchat-kroeg. Zie hier het gevolg.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:33 schreef Svensational het volgende:
Dat moest een p ipv b zijn??
Mwah... van Clib37 naar Clib38 was al een onoverbrugbare kloof.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:03 schreef phileine het volgende:
misschien dat de clib dan tzt clib trierst kan gaan heten? *hoopvol*
ze worden bij de verslagen gepost en in het commentaar topic. Hier ookw eere en apart topic voor lijkt me voorlopig een beetje overbodig.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:40 schreef melonovy het volgende:
Is er een appart screenshottopic, of moeten de plaatjes bij de streamverslagen?
edit: een appart topic is wel handig en overzichtelijk (ook met het oog op de fakepics)
Desalniettemin is het misschien handig om screenshots of captures te verzamelen...misschien is dit topic een leuke plaats daarvoor ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
ze worden bij de verslagen gepost en in het commentaar topic. Hier ookw eere en apart topic voor lijkt me voorlopig een beetje overbodig.
Ja vooral voor jou hè?!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah... van Clib37 naar Clib38 was al een onoverbrugbare kloof.
Daar stond het ook eerst. Weet niet waarom het is gewijzigd, maar echt boeiend vind ik het ook weer niet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:55 schreef Svensational het volgende:
Hoort dit forum trouwens niet onder het kopje Media & Cultuur ipv Algemeen?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:35 schreef Tinkerbell het volgende:
Buzzer, bemoeial dat je d'r weer bent.
Ik vind dat devadervandebaby best een eigen topic mag hebben hoor.
Het Verhaal van devadervandebaby
We zullen beslist nog meer van hem horen.
Trouwens, Sanne is er gewoon, wat loop je nou weer slotjes te zetten man?
Daar gaan simpele modjes niet over. Maar ik zal het aan Cynix doorgeven. MIsschien dat ze er een oplossing voor weten.quote:Op zondag 4 september 2005 11:15 schreef Rica het volgende:
Hi!
Die indexlijst van het BB forum, die wordt steeds langer he? Is het misschien handiger om hem bijv. op 1 week te zetten? De Live topics gaan snel genoeg.
(en als ik nu bij wil lezen met mijn PDA'tje krijgt die het steeds moeilijker met deze lange index)
Ja doe maar, heeft hij ook weer even een klusje.quote:Op zondag 4 september 2005 11:21 schreef Sanne het volgende:
[..]
Daar gaan simpele modjes niet over. Maar ik zal het aan Cynix doorgeven. MIsschien dat ze er een oplossing voor weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |