'k zal even informeren!quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:29 schreef Ireth het volgende:
Ik krijg elke keer een "Fatal error: SML failed: SELECT command denied to user: 'live_weblog@athena' for table 'forums'" als ik op de weblog een reactie probeer te geven? Heb geen idee waar ik terecht moet hiermee...
probeer je een link te leggen naar een topic of een forum ?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:29 schreef Ireth het volgende:
Ik krijg elke keer een "Fatal error: SML failed: SELECT command denied to user: 'live_weblog@athena' for table 'forums'" als ik op de weblog een reactie probeer te geven? Heb geen idee waar ik terecht moet hiermee...
Ik geloof dat de modjes wel in de archieven kunnen van 99.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:38 schreef phileine het volgende:
Is er nog een manier om de topics van BB99 terug te lezen? Je kunt namelijk maximaal tot 5 jaar geleden selecteren, en BB99 is langer geleden dan dat. Dus hoe kom ik er toch bij?
Met Yahoo, zoekt beter dan Google.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:38 schreef phileine het volgende:
Is er nog een manier om de topics van BB99 terug te lezen? Je kunt namelijk maximaal tot 5 jaar geleden selecteren, en BB99 is langer geleden dan dat. Dus hoe kom ik er toch bij?
Ik pas het even aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:33 schreef Pinball het volgende:
Niet zo handig buzzer, Stel nou dat de baby straks niet helemaal gezond is
Het orgineel sluiten en die lemming openlaten.![]()
Attelenooje was gewoon een kloon van Doordevil a.k.a. Nico Dijkshoorn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:57 schreef Stranger het volgende:
Kunnen jullie Attelenooje niet opsporen, ik mis zijn interessante blik op gebeurtenissen.
Dat méééén je niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:52 schreef OnaNia het volgende:
Attelenooje was gewoon een kloon van Doordevil a.k.a. Nico Dijkshoorn.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:52 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Attelenooje was gewoon een kloon van Doordevil a.k.a. Nico Dijkshoorn.
Big Brother 5 - De fakes (deel 1)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:54 schreef melonovy het volgende:
is er al een fake pics topic?
Die van Bus watcher heeft een betere OP.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:09 schreef Yeahinho het volgende:
We hebben nu:
Streamverslagen van woensdag 31 augustus 2005
en
streamverslagen woensdag 31 augustus.
Elke dag een topic. Wel zo duidelijk, tochquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:12 schreef Svensational het volgende:
Sowieso snap ik die data in de TT nietDan heb je straks toch een overload aan topics
Stel je wilt weten wat er donderdag drie weken geleden gebeurd was, dan kan je dat op zo'n manier wel weer gemakkelijk opzoeken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:12 schreef Svensational het volgende:
Sowieso snap ik die data in de TT nietDan heb je straks toch een overload aan topics
De dubbele is dicht. Topics na de dag op slot is prima, zal even kijkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Elke dag een topic. Wel zo duidelijk, toch
Vroeger gingen de streamverslagen van de voorgaande dag op slot.
Meestal precies om 12 en stonden de verse nieuwe ook al weer klaarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Elke dag een topic. Wel zo duidelijk, toch
Vroeger gingen de streamverslagen van de voorgaande dag op slot.
de vraag op zich was legitiem, de reply's waren bagger. Topic dicht en nieuwe geopend met wat meer inhoud.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |