Nou ik je toch aan de lijn heb; ik kan geen koekjes gebruiken dan heb ik geen postrechten ofzo,quote:
ik ben d'r al helemaal klaar voor,quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:02 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
berney is ok hoor, die houdt tenminste van BB.
Pak jij trouwens de hautaine BB-haters aan? Daar ben jij goed in![]()
Heb je wel de oude layout weer danquote:
Is er wéér een nieuwe dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb je wel de oude layout weer dan?
Nou zeg maar gewoon weer die pisgele layout die er was voor de grote crashquote:
Je meent het,quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou zeg maar gewoon weer die pisgele layout die er was voor de grote crash.
~~~Tof~~~quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:05 schreef berney het volgende:
geweldig heb direct aangepast+ alle forums uit index gepleurd ik lurk en post toch alleen maar hiero+ alle forums uit active lijst gehaald kom ik geen bagger tegen,
wehehehhe
Ghehe, dat doe je goed.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:05 schreef berney het volgende:
geweldig heb direct aangepast+ alle forums uit index gepleurd ik lurk en post toch alleen maar hiero+ alle forums uit active lijst gehaald kom ik geen bagger tegen,
wehehehhe
Ter gelegenheid van de nieuwe BB c.q. uit nostalgische overwegingen heb ik de ochtendurine-layout zojuist ook maar weer ingesteld.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou zeg maar gewoon weer die pisgele layout die er was voor de grote crash.
Aardig toch, hij zegt het alvastquote:Op maandag 4 juli 2005 23:25 schreef tong80 het volgende:
Tinkerbeeeeeeeeeeeelllllllllllll Het topic voor users die BB haten.
Watskeburt?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:36 schreef berney het volgende:
Dat het topic over Scanman dicht is kan me niet schelen maar ik was helemaal vergeten dat er hier een furby rondloopt des te meer reden voor mij om wéér af te zwaaien,
Toedels en de heu :w
als je bedoelt wie ik denk dat je bedoelt Berney hoef je je niet zoveel zorgen te maken. Die komt hier niet zo vaak meerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:36 schreef berney het volgende:
Dat het topic over Scanman dicht is kan me niet schelen maar ik was helemaal vergeten dat er hier een furby rondloopt des te meer reden voor mij om wéér af te zwaaien,
Furby?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:36 schreef berney het volgende:
Ik kom net mijn bed uit (geveld met migraine) en zie twee knipperende msn schermpjes en topic reports waarin TS zelf verzoekt om een slotje.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:48 schreef Gert het volgende:
Wat bezielt men, om het wat bezielt men-topic dicht te gooien eigenlijk? Zat het in de weg, in dit overvolle forum? Lieve mods, ik kan me voorstellen dat jullie je nog een beetje vervelen maar geloof me: er komen, zo leert 4 jaar BB-forum-ervaring, nog meer dan genoeg gelegenheden waarbij er topics op slot gedaan mogen worden.
De enige BB lay-out is de oude-oudequote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ter gelegenheid van de nieuwe BB c.q. uit nostalgische overwegingen heb ik de ochtendurine-layout zojuist ook maar weer ingesteld.![]()
Het is weer open. Ik was even afwezig (werk en een leven enzo) en omdat Tink er niet meer isquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:02 schreef riceboy het volgende:
waarom is me topic op slot?
ik meende et serieus
Laat je niet kennen door zo´n fuckin´ Furby! Komop de rest van de posters heten je welkom. Een beetje meer zelfvertrouwenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:36 schreef berney het volgende:
Als de nieuwigheid er af is wordt het wel beter. Denk ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:40 schreef APK het volgende:
Commentaar op de streamverslagen Deeltje 1 gaat nou niet écht over commentaar op de stream-verslagen.
Al weer iets beter dan de 3 die we gisteren aan het begin hadden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:07 schreef Havoc het volgende:
jottum heb je gelijk 2 slowchat topics.
Alleen de vrouwelijke dan graag.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:11 schreef Gert het volgende:
En aan users vragen of ze een foto van hun tieten willen posten.
Lijkt me duidelijk. Er is weleens voor minder een bannetje uitgedeeld.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Alleen de vrouwelijke dan graag.
Dan zal toch iemand er iets van moeten zeggen, want dit slaat helemaal nergens op.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:13 schreef Cynix ® het volgende:
Als de nieuwigheid er af is wordt het wel beter. Denk ik.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:01 schreef APK het volgende:
[..]
Dan zal toch iemand er iets van moeten zeggen, want dit slaat helemaal nergens op.![]()
Wat zit jij er ineens fel bovenop.quote:
Had de indruk dat die wat minder dedicated was. Maar OK, Ripley: kun jij zorgen dat APK stopt met zeiken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |