Done.quote:Op zondag 4 september 2005 11:29 schreef APK het volgende:
Mag hier: Scanman!!!! Tietuh!!!!!! deel 2 deel 2 in de TT?
O die optie kende ik nog geeneens.quote:Op zondag 4 september 2005 11:26 schreef Tinkerbell het volgende:
Rica, je kan hem uiteraard zelf op 1 dag zetten onderaan.
(voor een pda is de lijst dan wellicht nog vrij lang, maar natuurlijk wel een heel stuk korter)
Modjes gaan daar niet over, FA's dunkt me ook niet. Hooguit gaan developers erover, denk ik hoor, maar dat zal Cynix wel weten.quote:Op zondag 4 september 2005 11:37 schreef Rica het volgende:
[..]
O die optie kende ik nog geeneens.
Alleen is het geen instelling die blijft staan. De volgende keer is het weer gewoon de hele index. Of opslaan in de favorieten zou kunnen.
Nou ja, zie maar. Ik weet ook niet wat Sanne en Ripley liever hebben.
F(A)'s kunnen het per subforum instellen. Van de rustiger fora is hij vaak 2 weken of langer en snellen een week ofzo. ONZ had zelfs een tijd dat gesloten topics uit de index verdwenen, V&A ook volgens mij.quote:Op zondag 4 september 2005 11:40 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Modjes gaan daar niet over, FA's dunkt me ook niet. Hooguit gaan developers erover, denk ik hoor, maar dat zal Cynix wel weten.
Das het handige, je kan het zelf instellen. Ja, je moet het wel elke keer zelf doen, maar dat lijkt me logisch: je kan niet voor honderden, duizenden mensen 1 instelling kiezen, dunkt me.
Zelf lees ik ook op de pda bij af en toe en op 1 dag zetten is verreweg het prettigst.
Oh ja dat is ook zo. Nou ja, zonder die slotjes (van streamverslagentopics en de commentaren) zou het al een stuk beter zijn, want die lijst is soms langer dan de actieve topics van die dagquote:Op zondag 4 september 2005 11:46 schreef Rica het volgende:
[..]
F(A)'s kunnen het per subforum instellen. Van de rustiger fora is hij vaak 2 weken of langer en snellen een week ofzo. ONZ had zelfs een tijd dat gesloten topics uit de index verdwenen, V&A ook volgens mij.
Ik heb de topiclijst nu op 1 week gezet, stond op 10 dagen. Slotjes niet tonen is ook nog een optie, maar dat lijkt me minder wenselijk, vooral voor degenen die dit forum niet continu kunnen volgen en na school of werk snel even willen bijlurken. Het gaat zo hard hier dat je na één dag al gauw 5 tot 10 topics mist als we de slotjes niet meer tonen.quote:Op zondag 4 september 2005 11:21 schreef Sanne het volgende:
Daar gaan simpele modjes niet over. Maar ik zal het aan Cynix doorgeven. MIsschien dat ze er een oplossing voor weten.
Nee, het is helaas alles of niks.quote:Op maandag 5 september 2005 20:45 schreef Sanne het volgende:
Kunnen die commentarentopics niet op 1000 posts per topic gezet worden?
Mee eens. Punt opgenomen met Sanne en acties zullen volgen op korte termijn. Hetmoet wel gezellig blijven.quote:Op maandag 5 september 2005 20:34 schreef Gert het volgende:
Er staan wel héél veel oneliners in van het type kuthoer dit en spekbuik dat. Eigenlijk is het daardoor niet interessant om terug te lezen.
Tsja, dát kun je moeiiljk verbieden. Is ook wel de charme van BB denk ik. Toch?quote:En sowieso dat slowchatten al tijdens de uitzending... maar goed, dat schijnt vreselijk moeilijk te zijn om dat tegen te gaan.
quote:Op maandag 5 september 2005 20:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mee eens. Punt opgenomen met Sanne en acties zullen volgen op korte termijn. Hetmoet wel gezellig blijven.
Nou....... vooruit dan maar weer.quote:Tsja, dát kun je moeiiljk verbieden. Is ook wel de charme van BB denk ik. Toch?
Sorry hoor, dat ik af en toe even een leven heb.quote:Op maandag 5 september 2005 22:42 schreef tong80 het volgende:
Leuk die respons ook. Als mod zou ik een feedback topic wel in de gaten houden. Blijkbaar niet.
Nou een beetje in de zucht van de moleculen waar we uit bestaan Sanne. Het leven is zinloos, en BB is dan het beetje geluk dat mensen die TBS hebben in hun leven ontvangen. Zo van : Ik zit opgesloten maar er is altijd iets ergers, zoals samen met een hoogzwangere junk in één huis. Maar die TBSers hebben ook recht op het spuien van hun gal, al is het maar heel even omdat ze om 10 uur moeten gaan slapen. BB is een zucht in het bestaan van de mensheid, maar een grote stap in de evolutie van een Mod. Ja ik drijf soms door en maak van iets kleins iets dat we niet kunnen bevaten. Maar ik leer en hoop dat ik niet te ver ben doorgedreven met deze post. En dat alles tot z'n essentie wordt teruggebracht. Ik til er niet zwaar aan, en zal er niet te veel woorden aan vuil maken. Als ik je ontgriefd heb spijt me dat en neem ik alle woorden weer terug.quote:Op maandag 5 september 2005 22:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Sorry hoor, dat ik af en toe even een leven heb.
Vond je dat topic zoveel toevoegen?
aangepast.quote:Op dinsdag 6 september 2005 03:22 schreef Kolomo het volgende:
Foutje gemaakt: live-streams commentaar 108 moet 109 zijn, sorry!!!
Ik hoop dat iemand het kan veranderen voordat 110 109 wordt enzovoort
quote:Op woensdag 7 september 2005 10:47 schreef Falco het volgende:
[POLL] Wie is je favoriet tot nu toe?
en men wordt steeds geiler van Linda.
Gewoon in 't zelfde topic kan toch ook? Poll-topic, klaar.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:47 schreef Falco het volgende:
[POLL] Wie is je favoriet tot nu toe?
Er hebben hier enorm veel mensen gestemd. Kweet niet of het dramatisch is, maar ik denk dat dit topic op slot kan. We zijn weer 2 weken verder. Dido lijkt iets minder populair te worden en men wordt steeds geiler van Linda. Dus heb ik een nieuwe poll gemaakt om te tsjekken wie nu de favoriet is!
vind ik ookquote:Op woensdag 7 september 2005 11:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon in 't zelfde topic kan toch ook? Poll-topic, klaar.
Het probleem echter wel is dat nieuwe fokkers meteen in de OP gaan stemmen, terwijl dat juist het stemgedrag van de eerste anderhalve week ongeveer representeert. Ik denk eigenlijk dat een nieuw topic helemaal niet zo'n ramp is dan. Want ik denk ook dat niet iedereen doorheeft dat er een nieuwe poll is...quote:Op woensdag 7 september 2005 11:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
vind ik ookOok beter om te vergelijken hoe de polls en de populariteit veranderen gedurende het programma.
heb aangegeven in de openingspost dat er verderop een nieuwe poll is, dan is dat probleem ook ondervangenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:16 schreef Falco het volgende:
[..]
Het probleem echter wel is dat nieuwe fokkers meteen in de OP gaan stemmen, terwijl dat juist het stemgedrag van de eerste anderhalve week ongeveer representeert. Ik denk eigenlijk dat een nieuw topic helemaal niet zo'n ramp is dan. Want ik denk ook dat niet iedereen doorheeft dat er een nieuwe poll is...
Vraag maar een ban voor me aan. Dit is al een week het niveau. Zou niet weten waarom ik er dan ineens mee op moet houden.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:24 schreef Sanne het volgende:
Rica! kappen. Nu.
Omdat het je gevraagd wordt door een mod bijvoorbeeld. Je zoekt de grens op en schuift die steeds een stukje op. En nu geeft iemand aan dat je er net overheen bent gegaan. Waarom dan zo per se door blijven gaan? Just for the sake van het dwars zijn?quote:Op woensdag 7 september 2005 14:29 schreef Rica het volgende:
[..]
Vraag maar een ban voor me aan. Dit is al een week het niveau. Zou niet weten waarom ik er dan ineens mee op moet houden.
Jullie hadden er ook eerder iets van kunnen zeggen.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Omdat het je gevraagd wordt door een mod bijvoorbeeld. Je zoekt de grens op en schuift die steeds een stukje op. En nu geeft iemand aan dat je er net overheen bent gegaan. Waarom dan zo per se door blijven gaan? Just for the sake van het dwars zijn?
Dat had gekund. Ik heb je alleen niet eerder zo ver zien gaan. Nu ging het ons echt te ver en wordt het je gezegd. Take it or leave it.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:44 schreef Rica het volgende:
[..]
Jullie hadden er ook eerder iets van kunnen zeggen.
Je denkt dat ik mezelf bedoelde??quote:Op woensdag 7 september 2005 14:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat had gekund. Ik heb je alleen niet eerder zo ver zien gaan. Nu ging het ons echt te ver en wordt het je gezegd. Take it or leave it.
Ik vind het gescheld ook ver gaan, maar bij schelden is het lastig een grens leggen.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:53 schreef Rica het volgende:
[..]
Je denkt dat ik mezelf bedoelde??
Nah whatever. Er is nu tenminste eindelijk iets van gezegd nu.
Tnxquote:We zullen zeker in de gaten houden
Liefquote:Op woensdag 7 september 2005 15:13 schreef Rica het volgende:
Misschien zal ik het volgende keer dan toch maar hier doen of via een topicreport.
[..]
Tnx
ja, dat ging bij mij ook een paar grenzen voorbij....quote:Op woensdag 7 september 2005 14:56 schreef Sanne het volgende:
De opmerkingen van de afgelopen dagen waren meer in het kaliber rotsnol en kuthoer. Nu er over breinaalden, het laten stikken of bbq'en van de baby gesproken wordt gaat het toch echt ff te ver.
Het grote Tanja support topic - deel 01 is een groot suc6, tot nu toe.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:38 schreef Sanne het volgende:
Een topicreport zie je direct. Dat werkt nog sneller dan mail.
Ik las net voor het eerst het hele Tanja topic door. Zag dat er daar idd ook wat mindere opmerkingen gemaakt werden. Maar om ze na meer dan een week nog weg te halen lijkt me ook weer vreemd. Dus meld het als er wat is, hier of in een topicreport of een mail. Geloof me wij zitten niet op bans te wachten en willen hier vooral plezier beleven.
Als die posts worden weggehaald heb je een topic met slechts jouw OP en jouw reacties.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het grote Tanja support topic - deel 01 is een groot suc6, tot nu toe.
Alleen er staan een aantal posts is, die thuishoren in het de Tanja haat topic, wat mij betreft mogen die gecorrigeerd worden.
Ik wilde de veroorzaker van het slotje mailen, maar ze heeft geen mailadres in haar profiel, dus vandaar post ik het maar in dit topic.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:44 schreef Ripley het volgende:
Er is net als voor de andere bewoners al een tanja topic. OOk je positieve dingen kun je daar kwijt. We doen niet aan topics waar je alleen mag posten zoals de TS wil
slotje.
quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:42 schreef TheVulture het volgende:
*Meldt*
* TheVulture ergert zich nog meer aan zwangerschapsteef Tanja dan aan manke Rob
quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:02 schreef Arcee het volgende:
Ja, opzouten met die instabiele crackhoer.
Dus dat mag wel in een apart topic, en een apart topic voor positieve dingen mag niet????quote:Op maandag 5 september 2005 20:17 schreef ScienceFriction het volgende:
Wat heeft die Tanja een grafkop...
Ripley@fok.nl is niet zo moeilijk hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 10:06 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn Het grote Tanja support topic - deel 01 is gesloten met het volgende argument:
[..]
Ik wilde de veroorzaker van het slotje mailen, maar ze heeft geen mailadres in haar profiel, dus vandaar post ik het maar in dit topic.
Wat mij dus zo verbaast als dat dit topic dan wel open mag blijven: Het immer groter wordende Tanja haat topic!
Daarin staan oa de volgende teksten:
Dus dat mag wel in een apart topic, en een apart topic voor positieve dingen mag niet????
Eens. Ik ga even overleggen met Sanne en dan de boel opschonen.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:19 schreef Tinkerbell het volgende:
Er zijn gewoon te veel Tanja-topics.
Ze zijn alletwee dicht, er was al een algemeen topic nl : Tanjaquote:Op donderdag 8 september 2005 15:54 schreef CartWOman het volgende:
Opschonen, en de TT van het haat-topic wijzigen in "Tanja', net als de rest van de bewoners-topics?
Die bestaat ook al en is behoorlijk volgepraat al, dat was overigens het eerste topic.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:54 schreef CartWOman het volgende:
Opschonen, en de TT van het haat-topic wijzigen in "Tanja', net als de rest van de bewoners-topics?
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:58 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Die bestaat ook al en is behoorlijk volgepraat al, dat was overigens het eerste topic.
Is al klaar, zie ik.
Mee eens. Die poll kan in het 'delete' laatje.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:50 schreef vw_caddy het volgende:
[Poll] En wie is NU je favoriet?
is duidelijk geknoeid met de poll, opeens schoot Tanja naar de 50 toe. Kan dicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |