Waar is nú concreet actie nodig?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:01 schreef APK het volgende:
Dan zal toch iemand er iets van moeten zeggen, want dit slaat helemaal nergens op.![]()
Pleur gewoon ff een oude OP van commentaren op de streamverslagen van een van de voorgaande BB's in dat topic en klaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waar is nú concreet actie nodig?
Ik vond de commentaren op de streamverslagen altijd leuk om te lezen, vanwege verschil van mening tussen streamers bv, nu loopt iedereen (ook omdat iedereen kan kijken) een beetje te leuteren wat ze op dat moment op de streams zien. Heeft dus niks met de topic-titel te maken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:18 schreef Cynix ® het volgende:
Ik stel voor tot zondag de boel nog wat losjes te houden en een stukje zelfregulering op gang te laten komen. (Op FOK!, yeah right). Lukt dat niet, dan halen we de teugels daarna wel iets aan.
zelfregulering wordt door users gedaan Cynix, niet door crew. Jij reguleert nu en dat is iets anders dan zelfreguleringquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:14 schreef Cynix ® het volgende:
Ik probeer de zelfregulering alvast een beetje op gang te brengen: Commentaren op de streamverslagen #3
Dat moet je gewoon gelijk doen, maar ach....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik stel voor tot zondag de boel nog wat losjes te houden en een stukje zelfregulering op gang te laten komen. (Op FOK!, yeah right). Lukt dat niet, dan halen we de teugels daarna wel iets aan.
I Know.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:22 schreef Havoc het volgende:
zelfregulering wordt door users gedaan Cynix, niet door crew.
Mhoaw, zou ik niet doen als ik jou wasquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:47 schreef Ripley het volgende:
Verder sluit ik nu toch even het Clibtopic, omdat die andere gewoon al langer loopt en groter is. Als die dicht is gaan we over op de oude SC, okay?
Ik heb wel het vertrouwen dat de mensen hier op een normale manier met hun mods kunnen praten. Jij kennelijk nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:49 schreef Havoc het volgende:
[..]
Mhoaw, zou ik niet doen als ik jou was.
Maar leef je uit, ik heb wel zin in een rel.
Nobelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:50 schreef Ripley het volgende:
Ik heb wel het vertrouwen dat de mensen hier op een normale manier met hun mods kunnen praten. Jij kennelijk niet
Las het verkeerd, ik zie dat je clib een kans geeft als dat huidige SC topic op slot is. Duidelijk.quote:
Ripley, dat kun jij niet weten, maar: de clib37 is een soort stamkroeg, een traditie die al heel wat BB-jaren meegaat hier op Fok.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb wel het vertrouwen dat de mensen hier op een normale manier met hun mods kunnen praten. Jij kennelijk niet
Slecht plan; de Clib is een historisch instituutquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Weet ik, maar die ander loopt al een tijdje. SC die even snel vol, dan kan de traditie waarschijnlijk nog voor de eerste echte uitzending voortgezet worden. Okay?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ripley, die clib37 is een soort stamkroeg, een traditie die al heel wat BB-jaren meegaat hier op Fok.
De clib is er altijd al náást een SC-topic geweest.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Weet ik, maar die ander loopt al een tijdje. SC die even snel vol, dan kan de traditie waarschijnlijk nog voor de eerste echte uitzending voortgezet worden. Okay?
Tradities zijn![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:01 schreef Gert het volgende:
[..]
De clib is er altijd al náást een SC-topic geweest.
De pure SC-topics zijn er toch meer voor de snelle kretologie. Reply's zijn zeldzaam, simpelweg omdat men elkaars post niet leest.
Echter, niet in de clib. Daar proberen mensen al SC-end een intermenselijke relatie op te bouwen.Zoals daar zijn: elkaar rukvoer ontfutselen. Tot op het bot beledigen. Je dronken levenebeschouwing delen met de andere bargasten. Enzovoort.
![]()
Maar als dat andere SC-topic eerst vol moet: dat kan geregeld worden natuurlijk.![]()
Zag het net iddquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:10 schreef Maerycke het volgende:
Ripley: Mag dit Streamafspraken topic een sticky svp? Dan kunnen we het streamverslagen maken misschien iets meer stroomlijnen?
Komt goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:06 schreef Ripley het volgende:
[..]we zitten nogal langs elkaar heen
Maar goed clib is iig weer open, ik heb die andere gesloten. Mocht er toch een need voor een apart SC topic zijn, dan merken we het.
En blijf helpen met de feedback, want dan komt er het meeste van terecht
Die zit op slot, toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:15 schreef agRESSIV-e het volgende:
is dit de goede plaats om te vragen waarom ik niet kan reageren in de BB SC????
Zoals je kunt lezen is die op slot. Voor regular SC kun je hier terecht Clib 37 jaargang 2005 deel 1quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:15 schreef agRESSIV-e het volgende:
is dit de goede plaats om te vragen waarom ik niet kan reageren in de BB SC????
Je bent/doet het veel te lief.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:13 schreef Ripley het volgende:
Hai
ik zeg het nog maar een keer: neem aub even de moeite iets meer te volgen en iets meer dan een regel (of een woord) te posten. Natuurlijk is elke streaamer welkom, maar dit soort summiere posts maken de leesbaarheid er niet beter op.
Het is toch redelijk simpelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:13 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap er geen holliebollie meer van modjes.... In welke topics mag je nu wél en in welke níet slowchatten? Volgens mij lopen er meerdere SC topics langs elkaar...
Misschien een medje met daarin een uitleg wát nu in wélk topic moet...
Simpel als je hier al eerder meedeed APKquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:18 schreef APK het volgende:
[..]
Het is toch redelijk simpel
-Streamverslagen (liefst geen on-liners, tenzij het 'wereld nieuws 'is) in het streamverslagen-topic.
-Commentaar op die topics in het commentaar op de streamverslagen-topic.
-Slowchat over de streams en andere zaken in een of ander slowchat-topic.
-Zuipen en geile praatjes van scanman in het Clib-topic.
Alle vier de topics.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:21 schreef flugeltje het volgende:
Kan trouwens aan mij liggen, maar die laatste drie topics bestaan op het moment alledrie uit SC over dezelfde dingen, is dat de bedoeling?
Anders ga jij ff heen ofzo, jank niet zoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:43 schreef Yeahinho het volgende:
Kan die SynXteR niet een ban krijgen ofzo....Zelfs na herhaaldelijke oproepen blijft hij slowchatten met oneliners in het stream-topic. Ik word er echt gek van
.
Doe nou gewoon normaal....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:03 schreef SynXteR het volgende:
Anders ga jij ff heen ofzo, jank niet zo
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:32 schreef Peter6000 het volgende:
hehe, ik heb het door
STREAMVERSLAGEN: een objectieve beschrijving wat er in huis gebeurt
COMMENTAAR OP DE STREAMVERSLAGEN commentaar op deze beschrijvingen
BIG BROTHER SLOWCHAT daar mag je beschrijven, commentaar leveren op de beschrijvingen en dus op een wat lossere, gezelligere manier posten.
Zodat heb ik door
![]()
Juistquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Doe nou gewoon normaal....
De meeste mensen begrijpen het inmiddels en niet iedereen heeft de hele dag of nacht de tijd om naar de streams te kijken. Dan is het leuk om als je thuiskomt even bij te lezen zonder jouw opmerkingen er tussen door.
Het is heel simpel:
[..]
Nu nog een mod die ook punt twee begrijpt, en dan vooral de woorden 'commentaar', 'op' en 'streamverslagen' -en misschien slim genoeg is om een nieuw topic te verzinnen met als titel 'Babbel hier lekker over de live-streams' oid- en dan snappen de meesten het waarschijnlijk als het zondag écht druk gaat worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:11 schreef Yeahinho het volgende:
Juist. Ik heb echt geen zin om morgen - als ik terugkom van m'n werk - anderhalf topic vol met slowchat door te moeten worstelen om weer een beetje op de hoogte te zijn
.
Op een andere stream ging het geluid wel door toen ik overschakelde.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:13 schreef PLAE@ het volgende:
Nu stond Ralph op het punt te vertellen hoe het zit met zijn aanmelding en weg geluid![]()
Ik ben gelukkig niet achterlijk hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:19 schreef APK het volgende:
[..]
Nu nog een mod die ook punt twee begrijpt, en dan vooral de woorden 'commentaar', 'op' en 'streamverslagen' -en misschien slim genoeg is om een nieuw topic te verzinnen met als titel 'Babbel hier lekker over de live-streams' oid- en dan snappen de meesten het waarschijnlijk als het zondag écht druk gaat worden.![]()
Welke index?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:58 schreef OnaNia het volgende:
Waarom is het BB-forum opeens omhoog geschoten in de index?
Het staat toch gewoon in Algemeen.quote:
Eerst stond het bij Media en Cultuur.quote:
Ik denk dat de mod het wel begrijpt, alleen ze is er niet echt vaak.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:19 schreef APK het volgende:
[..]
Nu nog een mod die ook punt twee begrijpt, en dan vooral de woorden 'commentaar', 'op' en 'streamverslagen' -en misschien slim genoeg is om een nieuw topic te verzinnen met als titel 'Babbel hier lekker over de live-streams' oid- en dan snappen de meesten het waarschijnlijk als het zondag écht druk gaat worden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |