Opvolger van Park.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:56 schreef Suijk het volgende:
Hoe zou Kalou trouwens in jullie elftal gebruikt moeten worden?
Vind ik toch wel 2 verschillende spelers eigenlijk.quote:
Ik ook, maar vorig seizoen speelde PSV ook met een hele andere opstelling. Hiddink verandert het systeem gewoon.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vind ik toch wel 2 verschillende spelers eigenlijk.
Ik denk dat kalou achter Jan gaat spelen...quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja, helaas weet Hiddink wel hoe hij spelers moet gebruiken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ook, maar vorig seizoen speelde PSV ook met een hele andere opstelling. Hiddink verandert het systeem gewoon.
Misschien dat Hiddink als Park vertrekt wel weer terugvalt op 4-4-2 en dan zou hij samen met Lange Jan in de spits kunnen spelen natuurlijk.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:59 schreef rubbereend het volgende:
k had wel verwacht dat Appelsientje de nieuwe zou openen maar en de tt verkeerd en de op verkutten
idd dat percentage was in de deal rond vn Persie een belangrijke reden voor Feyenoord om ja te zeggen tegen PSVquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:58 schreef PyTh het volgende:
Studio Sport meldt het niet voor niks Vaduz, maar het zal inderdaad afwachten zijn.
Ik denk ook niet dat feyenoord zonder slag of stoot Kalou naar PSV zal laten vertrekken.
Maar zoals ook al eerder aangegeven hebben ze eigenlijk niet veel keus aangezien hij zijn contract niet wil verlengen.
En met het afdingen van een percentage bij doorverkoop en een lekkere transfersom zijn ze een stuk beter af dan een gedemotiveerde Kalou.
Jan diep met Farfan en Kalou als bewegelijke aanvallers daar omheenquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik denk dat kalou achter Jan gaat spelen...
Gomesquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja, helaas weet Hiddink wel hoe hij spelers moet gebruiken.
Maar geef eens een fictieve opstelling dan, met de nieuwe as en Park die vertrokken is?
en Kalou en Farfan kunnen van flank wisselen, dan heb je een hele gevaarlijke aanval ze kunnen allemaal makkelijk scorenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Gomes
Ooijer Alex Bouma Lee
Vayrinen Cocu Simons
Kalou VoH Farfan
Bij 4-4-2 verhuist Jefferson naar Linkshalf
Het is pas donderdag ja!quote:
Ik sluit me bij je aan .. nogmaals het nieuws komt meestal pas naar buiten als er al getekend is...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga pas overstag als meer serieuze bronnen het melden, als AD er morgen ook mee komt en niet in gerucht vorm dan is er een kleine kans, anders niet. Ik blijf er bij dat dit een beetje stemmingmakerij is van Studio Sport.
Dankjequote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:04 schreef golfer het volgende:
TT op verzoek aangepast, maar ik kom nog steeds niet op PSV.
Sorryquote:
Zou kunnen ja. Sterke aanval is dat wel. Middenveld moet nog blijken maar heeft ook veel potentie. Verdediging is ook prima, al zou ik voor Bouma ook een concurrent aantrekken. Theo evt. voor Ooijer.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Gomes
Ooijer Alex Bouma Lee
Vayrinen Cocu Simons
Kalou VoH Farfan
Bij 4-4-2 verhuist Jefferson naar Linkshalf
Hiddink wil dan ook nog een rechtsback kopenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zou kunnen ja. Sterke aanval is dat wel. Middenveld moet nog blijken maar heeft ook veel potentie. Verdediging is ook prima, al zou ik voor Bouma ook een concurrent aantrekken. Theo evt. voor Ooijer.
Zabaleta.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hiddink wil dan ook nog een rechtsback kopen
Inderdaadquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zou kunnen ja. Sterke aanval is dat wel. Middenveld moet nog blijken maar heeft ook veel potentie. Verdediging is ook prima, al zou ik voor Bouma ook een concurrent aantrekken. Theo evt. voor Ooijer.
Dat zou ik dan weer niet begrijpen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hiddink wil dan ook nog een rechtsback kopen
k vond t al lang duren voor je met een naam kwamquote:
Ooijer is ook reserve voor t centrum en voor t middenveld.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet begrijpen.
Ooijer, Lucius en bij mijn medeweten zit Lamey volgend seizoen ook nog bij PSV of is die verkocht?
Lijkt me een beetje teveel van het goede, ze kunnen beter versterking voor links halen lijkt mij.
klopt k had t ook al ergens opgevangenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:20 schreef cultheld het volgende:
PSV heeft ook gewoon interesse in Zabaleta. Espanyol trouwens ook. Het gaat dan ook tussen Espanyol en PSV. Bron? Een Feyenoord-scout op het Feyenoord netwerk, canal +, generaal van psv netwerk en het AD.
Volgens mij speelt hij daar ja. Een hele goede speler, net als Palacio en Cardozo. Zabaleta gaat in ieder geval niet naar Barca omdat hij sowieso niet kan kopen (max. aantal spelers buiten de E.U. is al bereikt). Maar Espanyol zou deze concurrentiestrijd wel eens kunnen winnen, al hoop ik natuurlijk dat hij naar PSV komt in plaats van die Simons.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Bedoel je Zabaleta van San Lorenzo Cultheld?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:20 schreef cultheld het volgende:
PSV heeft ook gewoon interesse in Zabaleta. Espanyol trouwens ook. Het gaat dan ook tussen Espanyol en PSV. Bron? Een Feyenoord-scout op het Feyenoord netwerk, canal +, generaal van psv netwerk en het AD.
Ik heb Zabaleta (van San Lorenzo) dinsdag gezien en hij beschikt over meer aanvallende dan verdedigende kwaliteiten. Hij speelde dan ook als rechtshalf/ aanvallende rechtermiddenvelder. Het is zeker een goede speler. Maar voor de rechtsback positie zou ik hem niet halen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens mij speelt hij daar ja. Een hele goede speler, net als Palacio en Cardozo. Zabaleta gaat in ieder geval niet naar Barca omdat hij sowieso niet kan kopen (max. aantal spelers buiten de E.U. is al bereikt). Maar Espanyol zou deze concurrentiestrijd wel eens kunnen winnen, al hoop ik natuurlijk dat hij naar PSV komt in plaats van die Simons.
Dat hebben we liever ook nietquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:04 schreef golfer het volgende:
TT op verzoek aangepast, maar ik kom nog steeds niet op PSV.
Je laat je zelf wel weer kennen Cult.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:26 schreef cultheld het volgende:
Simons is een drama vergeleken met Zabaleta.
Het schijnt op studie sport gezegd te zijn...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Gisteren niks gezien/gelezen.
Wat is dat van Kalou? Is dat serieus nu?
Schijnt redelijk serieus te zijn, hij wil in ieder geval niet bijtekenen en zeker nog in Nederland blijven voor een Nederlands Paspoort.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Gisteren niks gezien/gelezen.
Wat is dat van Kalou? Is dat serieus nu?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dus ik denk als PSV Park aan Man U verkoopt voor 10 miljoen dat de kans wel groot is dat Kalou volgend seizoen in het PSV Shirt te beworderen heeft want feyenoord heeft niet veel keus.
Met de kanttekening dat Kalou niet naar het buitenland wil omdat hij over 2 jaar Nederlander wil worden en dat dus zou vergooien als hij naar het buitenland vertrekt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:56 schreef DIJK het volgende:
Ik denk dat het gewoon leuterpraat van studio sport was. Ze zullen hem ook in het buitenland wel ergens voor een aardige prijs kunnen slijten. PSG misschien. Dat doen ze dan veel liever. De enige reden dat ze dat niet gedaan hebben is dat ze nog hopen dat hij toch nog bij wil tekenen denk ik.
Ik heb geen idee wat PSV met Kezman moet. In NL is zeker niet slecht maar in CL-duels (voor PSV en Chelsea) is hij toch te vaak door de mand gevallen.quote:Chelsea laat Kezman niet gaan
Chelsea houdt Mateja Kezman voorlopig aan zijn contract. De aanvaller mag weliswaar vertrekken uit Londen, maar moet wel ongeveer 5 miljoen euro opleveren.
....
Zelf weet Kezman ook niet waar hij volgend seizoen zal spelen. ,,Er hebben zich veel clubs voor me gemeld, maar op dit moment is het nog zo dat ik gewoon werknemer van Chelsea ben.
....
Eerder liet Kezman weten graag te willen vertrekken bij Chelsea. Het gebrek aan speelminuten, een vertrouwensbreuk met manager José Mourinho en het leven in Engeland zijn voor hem de belangrijkste argumenten voor een vroegtijdig afscheid.
Behalve Benfica hebben onder anderen Sevilla, Birmingham City en PSV direct of indirect interesse getoond in de voormalig PSV'er.
Je doet alsof het heel wat is.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:58 schreef PyTh het volgende:
hij is niet voor niks aanvoerder van de Nationale ploeg en Club Brugge.
Dan heb je in ieder geval wel wat in je mars jaquote:
Ach, we moeten nou niet doen alsof we hier met een wereldvoetballer te maken hebben. Belgie stelt internationaal niks voor, en ook Club Brugge is geen hoogvlieger. Al zou het natuurlijk wel een nuttige speler voor PSV zijn. Dat wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval wel wat in je mars ja
Volgens Joost-mag-het-weten, Belg, is de Belgische competitie net zo sterk als de Nederlandse...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ach, we moeten nou niet doen alsof we hier met een wereldvoetballer te maken hebben. Belgie stelt internationaal niks voor, en ook Club Brugge is geen hoogvlieger. Al zou het natuurlijk wel een nuttige speler voor PSV zijn. Dat wel.
Dat hoor je mij toch ook niet zeggen of wel?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ach, we moeten nou niet doen alsof we hier met een wereldvoetballer te maken hebben. Belgie stelt internationaal niks voor, en ook Club Brugge is geen hoogvlieger. Al zou het natuurlijk wel een nuttige speler voor PSV zijn. Dat wel.
Denk het ook, Vogel stelt op zichzelf ook niet zo heel veel voor, Simons lijkt me beter dan Vogel.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat hoor je mij toch ook niet zeggen of wel?
Ik ben er alleen wel van overtuigd dat we er een goede vervanger van Vogel mee in huis halen als hij komt
Ik verwacht dat het allemaal niet doorgaat...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:26 schreef PyTh het volgende:
Ik hoop en verwacht dat de transfer dit weekend nog rond zal komen.
Want?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het allemaal niet doorgaat...
En ietwat negatief, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
DD is altijd dwars tegen ieders gedachtengang in
Vind ik eigenlijk ookquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
En ietwat negatief, dan kan het alleen maar meevallen.
Bijna net zo belachelijk als Feyenoord?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ook![]()
PSV zou zich wel heel erg belachelijk maken indien deze transfer nog afketst.
Nog een stukje belachelijker aangezien PSV wel degelijk het geld heeft om hem aan te trekken en ook al in de media ventileert dat met de komst van Simons het middenveld rond is voor het nieuwe seizoen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:49 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Bijna net zo belachelijk als Feyenoord?![]()
zich keer op keer maakt![]()
....en ik moet er elke keer weer smakelijk om lachenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Doen ze al jaren
Want Brugge heeft voldoende aanbiedingen en vooral omdat Sollied vertrekt naar Olympiakos en die al heeft aangegeven Simons mee te willen nemen. Zoals jullie weten heeft Olympiakos net ietsjes meer geld dan PSV en speelt het ook CL.quote:
Daarom alleen al zou het zonde zijn als ze degraderenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:06 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
....en ik moet er elke keer weer smakelijk om lachen![]()
Ik vind PSV niet vele malen beter, de kans dat PSV verder kotm niet groter en het salaris dat Simons bij Olympiakos kan krijgen is veel hoger.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:14 schreef johannes1986 het volgende:
PSV is veel beter dan Olympiakos en de kans dat PSV verder komt in de champions league volgend jaar is vele malen groter.
Als Simons nu nog naar Olympiakos vertrekt is het puur aan PSV zelf te wijten.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Want Brugge heeft voldoende aanbiedingen en vooral omdat Sollied vertrekt naar Olympiakos en die al heeft aangegeven Simons mee te willen nemen. Zoals jullie weten heeft Olympiakos net ietsjes meer geld dan PSV en speelt het ook CL.
Waarom is dat aan PSV te wijten? Omdat ze niet meteen zeiden: "Hier Brugge, jullie wilden 5 miljoen en hier heb je ze"?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als Simons nu nog naar Olympiakos vertrekt is het puur aan PSV zelf te wijten.
Maar ik denk dat de clubs er dit weekend nog uitkomen.
Ik vind het wel aan PSV te wijten als hij niet komt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Waarom is dat aan PSV te wijten? Omdat ze niet meteen zeiden: "Hier Brugge, jullie wilden 5 miljoen en hier heb je ze"?
Het is een spel, en midden in het spel vertrekt de trainer die aangeeft zijn aanvoerder mee te willen nemen, waarop Brugge (wellicht) denkt: "Hoplakee, we gooien er een miljoentje bij of houden onze poot stijf: als ie niet naar PSV gaat, dan wel naar Griekenland".
Ja aanvoerder van België: Dat zegt heel wat..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je laat je zelf wel weer kennen Cult.
JIj kent Simons klaarblijkelijk niet want anders zou je niet zo'n domme uitspraak doen.![]()
![]()
Simons is een verbeterde versie van Vogel met een bak aan ervaring, hij is niet voor niks aanvoerder van de Nationale ploeg en Club Brugge.
Ooijer mist de handelingssnelheid voor een middenvelder. Simons is een speler voor de as en m.i. niet te vergelijken met Ooijer. Je gaat Robben toch ook niet met Bogelund vergelijken? Dus Zabaleta en Simons vergelijken is ook BSquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja aanvoerder van België: Dat zegt heel wat..
Zabaleta slechter dan Simons noemen is gewoon dom. Simons heeft ervaring ja, maar dat heeft Galasek ook en die is ook aanvoerder van de nationale ploeg: Moeten we die dan ook maar halen? Simons heeft geen techniek en is eigenlijk in geen enkel opzicht beter dan Ooijer.
Brugge hoeft geen water bij de wijn te doen als ze willen gokken. Olympiakos betaalt toch wel minstens het bedrag dat PSV betaalt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
En verder denk ik niet dat Brugge midden in de onderhandelingen met PSV er nog een miljoen bovenop legt aangezien ze al een prijs genoemd hebben die ze voor Simons willen hebben.
Robben met Bogelund vergelijken is heel iets anders dan Ooijer met Vogel vergelijken. Ooijer kan alles wat Vogel kan. Met Cocu en Väyrynen voor hem rendeert Ooijer optimaal op het middenveld. Zabaleta kan zowel rechtshalf als rechtsback spelen en is qua uitstraling, techniek en spelinzicht stukken meer getalenteerd dan houthakker Simons.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:36 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ooijer mist de handelingssnelheid voor een middenvelder. Simons is een speler voor de as en m.i. niet te vergelijken met Ooijer. Je gaat Robben toch ook niet met Bogelund vergelijken? Dus Zabaleta en Simons vergelijken is ook BS
Wat een gelul zeg. Vogel had wel snelheid?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Zabaleta speelt dus op de flank, Simons in de as. Ooijer op het midenveld zou ik persoonlijk een ramp vinden: daar mist ie snelheid, inzicht en vooral handelingssnelheid voor. Ooijer moet achterin centraal een verdediger tegenhouden en als ie back is mee opkomen en 'hoeken'. Voetballend is het een beperkte speler. Zabaleta ken ik niet, behalve van de goal van afgelopen week.
Vogel had geen snelheid en daarom was het ook niet ideaal. Vogel had wel handelingssnelheid en positioneel zeer sterk. Kun jij gelul vinden, maar Ooijer op het middenveld vind ik voor ene club als PSV een zwaktebod. Wat ik van Simons gezien heb, is in ieder geval voor die positie veel en veel beter dan oijer.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg. Vogel had wel snelheid?Ooijer verspeelt ook bijna nooit een bal en heeft een uitstekende passing. Daarnaast staat hij defensief z'n mannetje en is hij fysiek gelijkwaardig aan Simons.
Hier kom ik nog bij je op terug.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:20 schreef cultheld het volgende:
Simons zal opzichtig falen bij PSV. Goed genoeg voor een club als Feyenoord, maar teveel houthakker voor PSV.
hehequote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Cultheld had het wel in Simons zien zitten als ie Simonso had geheten waarschijnlijk...
Je geeft geen antwoord op mijn eerste vraag.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:25 schreef cultheld het volgende:
Ik heb hem in de CL zien spelen, maar ik kijk ook altijd naar Belgische sportprogramma's en wat ik van hem zag in de samenvattingen was af en toe leuk en aardig, maar hij zoekt vooral naar de simpelste oplossing, wat niet persé de beste oplossing is. Weinig creativiteit dus: Een domme schopper, die hard kan werken.
Deal.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn eerste vraag.
Kratje bier erop zetten dat hij wel bij PSV slaagt indien hij komt?![]()
Precies, of zijn nationaliteit een land aan de overzijde van de plas had aangegeven....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Cultheld had het wel in Simons zien zitten als ie Simonso had geheten waarschijnlijk...
Bron : Het laatste nieuwsquote:Simons "Olympiakos is geen optie"
Het blijft windstil rond PSV en Timmy Simons(28). De club uit Eindhoven concentreert zich op de transfer van de Koreaan Park naar Manchester United. Als die deal rond komt, levert dat PSV extra budget op dat dan wellicht kan dienen om een hoger bod op Simons uit te brengen. Ook Olympiakos zou (Via Sollied) iets zien in Simons. "Voor ons is dat geen optie, want wij hoorden niks van die club" zegt manager Guy Bonny. "Dit zijn speculaties. Er zijn andere clubs - die ik niet bij naam noem - die gepolst hebben maar daarmee hebben we niet onderhandeld. PSV is de enige club waarin Timmy zelf geïnteresseerd is. Het heeft dus geen enkel nut om andere clubs aan het lijntje te houden!"
Is ook geen rechtsback natuurlijk. Zal wel een foutje in FM zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb Zabaleta (van San Lorenzo) dinsdag gezien en hij beschikt over meer aanvallende dan verdedigende kwaliteiten. Hij speelde dan ook als rechtshalf/ aanvallende rechtermiddenvelder. Het is zeker een goede speler. Maar voor de rechtsback positie zou ik hem niet halen.
Je kijkt nooit Jupiler League dus.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:26 schreef cultheld het volgende:
Simons is een drama vergeleken met Zabaleta.
Talent van het jaar op zijn 16e ofzo??quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:20 schreef cultheld het volgende:
Gebaseerd op CMWanneer heb ik De la Cuesta, Todorov en Oskarsson aanbevolen dan? Qvist is gewoon een keer Deens talent van het jaar geweest als je daar op doelt. Simons zal opzichtig falen bij PSV. Goed genoeg voor een club als Feyenoord, maar teveel houthakker voor PSV.
eensch, hij is dan wel geen nederlander maar nederlands is wel z'n eerste taal het is toch een vlaming hè?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zie wel liever Simons naar PSV komen dan zo'n onbekende Zuid-Amerikaan.
Het is af en toe zelf een groot kindquote:PSV-doelman Heurelho da Silva Gomes is dolgelukkig met de geboorte van zijn zoontje Flávio Henrique. Tegen PSV zei de Braziliaan dat hij het heel spannend vindt dat zijn kindje op hem wacht als hij terugkomt in zijn vaderland.
© PSV Media - Gomes.
Joao Henrique
Gomes was niet aanwezig bij de geboorte, hij was al vertrokken met het Braziliaanse nationale team naar Duitsland. Daar doet de Seleçao mee aan de Confederations Cup, het opwarmtoernooi voor het WK. Gomes was net vertrokken toen Flávio Henrique werd geboren. Zijn broer belde hem met het heuglijke nieuws.
Heel erg trots
"Ik heb hartstikke blij en heel erg trots. Ik vind het heel erg spannend dat mijn zoontje straks op me wacht als ik terugkom in Brazilië. Fantasisch, echt waar", aldus Gomes. Hij is niet de eerste PSV’er die dit jaar de geboorte van zijn baby'tje moest missen. Eerder al overkwam Young-Pyo Lee dat.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:01 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
eensch, hij is dan wel geen nederlander maar nederlands is wel z'n eerste taal het is toch een vlaming hè?
quote:Persoonlijke problemen voor Jefferson Farfan
In Peru deed het verhaal al een tijdje de ronde, nu is het er dan echt van gekomen. De voormalige vriendin van Jefferson Farfan heeft de PSV aanvaller aangeklaagd bij de rechtbank. Zij wil dat Farfan haar twee maanden geleden geboren dochter erkent als zijn dochter. Als hij dat niet zelf doet, wil de vrouw erkenning en alimentatie afdwingen via een DNA test. De relatie raakte uit toen Farfan de overstap naar PSV maakte.
Had dat verschil gemaakt dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Farfan had haar gewoon mee moeten nemen naar NL
Lul niet zo dom. Vóór dit toernooi kende jij Zabaleta niet eens. Hij kan óók rechtshalf spelen, maar rechtsback is zijn ideale positie.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is ook geen rechtsback natuurlijk. Zal wel een foutje in FM zijn.
Stug blijven volhouden natuurlijk. Die jongen staat bij alle bladen en sites als middenvelder of aanvaller in de selectie.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lul niet zo dom. Vóór dit toernooi kende jij Zabaleta niet eens. Hij kan óók rechtshalf spelen, maar rechtsback is zijn ideale positie.
stilte voor de storm?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat een stilte op de transfermarkt ineens trouwens...
In Argentinie zal hij vast wel eens back spelen, maar dan is het meer omdat hij dan veel kan aanvallen omdat hij toch geen directe tegenstander heeft. Argentinie is een echt 4-4-2 land. In Europa zou hij het als back erg lastig krijgen omdat het gewoon geen pure back is maar een middenvelder.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lul niet zo dom. Vóór dit toernooi kende jij Zabaleta niet eens. Hij kan óók rechtshalf spelen, maar rechtsback is zijn ideale positie.
Allemaal die cult zegtquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
Simons zal wel komen en nog wat Zuid-Amerikanen. Een stuk of 4.
Daar zullen er toch wel 4 bij moeten zitten hequote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Niet moeilijk, als je hier 66 opties neerzet.
Diego kent 'm ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
Overigens kende ik Zabaleta inderdaad niet, zoals vermoedelijk heel Nederland op cultheld en Guus na.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:28 schreef johannes1986 het volgende:
Jullie zijn allemaal niet erg lief voor Cultheld he..zijn ban is net voorbij en het harde leven is weer direct begonnen
Ja, m'n wereld stortte echt inquote:
quote:Drama voor Afellay, Oranje tegen Chili
19-06-2005
Voor Ibrahim Afellay zit het WK onder 20 erop. De PSV'er heeft een ingescheurde of afgescheurde enkelband. "Doodzonde", aldus bondscoach Foppe de Haan. "We kunnen hem namelijk heel goed gebruiken."
Afellay was net terug van een blessure aan zijn hamstring. Zaterdag tegen Benin landde hij ongelukkig op zijn enkel, waarna de PSV’er per brancard van het veld moest. De trein van Oranje onder 20 raast op het WK gewoon verder: Nederland speelt in de achtste finales tegen Chili, woensdagavond in Doetinchem. Tegen dat land oefende Oranje vlak voor de start van het WK, toen werd het 2-1 voor Nederland. Chili had de voorkeur van De Haan om tegen te spelen in deze fase van het toernooi.
(Psv.nl)
quote:Park persoonlijk rond
19-06-2005
Ji-Sung Park speelt volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk voor Manchester United. De Telegraaf meldt vandaag dat de Zuid-Koreaanse middenvelder persoonlijk rond is met de Engelse topclub.
Park kwam met Manchester United een contract overeen voor vier seizoenen. Bij PSV heeft hij nog een verbintenis tot medio 2006. Park heeft trainer Guus Hiddink inmiddels laten weten een toekomst in Engeland te prefereren.
Beide clubs moeten nog wel overeenstemming bereiken over de transfersom. PSV legde eerder een bod van vijf miljoen euro naast zich neer. Preses Rob Westerhof zegt de onderhandelingen in te gaan met een gezonden Hollandse koopmansgeest. "We kijken wat we kunnen halen, waarschijnlijk geraken we het komende week eens."
(Bron: voetbalzone.nl)
Westerhof klinkt al minder hard als vorige weekquote:
strikje zit er ook niet meer bij denk ikquote:Op zondag 19 juni 2005 13:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Westerhof klinkt al minder hard als vorige week
vond je hem overtuigen op het WK? env ond je zn optredens bij PSV overtuigend?quote:Op zondag 19 juni 2005 01:21 schreef ASSpirine het volgende:
Vonlanthen heeft al EK-ervaring EN wk onder 20 ervaring
hij heeft alleen veel te weinig ervaring van het Nederlandse voetbal gehad, veel te weinig gespeeld
Leu kdat hij zal worden verhuurd door een eredivisie club, maar het niveau is ook anders
met PSV kon hij tenminste nog CL spelen
Je kan beter proberen zoveel mogelijk te verdienen aan deze transfer. Als het niet doorgaat heb je een gefrustreerde voetballer die niet gemotiveerd is om alles te geven.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Westerhof klinkt al minder hard als vorige week
Helemaal mee eens. Gelukkig is Cocu wel de beste middenvelder van afgelopen jaar en blijft hij behouden. Hij is belangrijker voor PSV geweest dan Van Bommel. Cocu zal PSV naar een nieuw succesvol seizoen leiden.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:14 schreef PirE het volgende:
[..]
Je kan beter proberen zoveel mogelijk te verdienen aan deze transfer. Als het niet doorgaat heb je een gefrustreerde voetballer die niet gemotiveerd is om alles te geven.
Het blijft zonde dat we bijna het hele middenveld kwijt raken op Cocu na.
Ik hoop het niet. Simons is geen top. Een behoorlijke schopper, met een aardige breedtepass, maar daar is dan ook alles meteen mee gezegd.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:26 schreef DeTolk het volgende:
Maar komt Simons nou nog bij jullie?
Simons is een prima aanwinst, vele malen beter dan Vogel vorig jaar was.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Simons is geen top. Een behoorlijke schopper, met een aardige breedtepass, maar daar is dan ook alles meteen mee gezegd.![]()
Voor dat geld is hij veel te slecht.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Simons is een prima aanwinst, vele malen beter dan Vogel vorig jaar was.
Geen aardige pass. Pikt z'n goaltjes mee met strafschoppen. Aanvoerder van een ploeg van het niveau Benin. Kan gewoon alleen maar verdedigen en balletjes breed geven. Dat is echt geen 6 miljoen euro waard.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:02 schreef methodmich het volgende:
Onzin. Kopsterk, goed inzicht, goed loopvermogen, aardige pass, kan een goaltje meepikken, zowel centraal achterin als op het middenveld, aanvoerder van zijn nationale ploeg. Gewoon een prima aankoop voor PSV.
quote:Op zondag 19 juni 2005 16:07 schreef methodmich het volgende:
Okee, jij kent hem dus niet. Moet kunnen.
Nilis is een uitzondering.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:30 schreef Zapper het volgende:
Nilis zat ook maar enkel bij Anderlecht.
Simons was niet lang geleden al rond met Schalke 04, geen verkeerde club in een prima competitie. De clubs kwamen er alleen niet uit.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:27 schreef cultheld het volgende:
Simons een gevestigde naam in Europa.
Vertel eens, waarom speelt die 28-jarige Belg dan nog steeds bij Brugge en is alleen PSV geïnteresseerd? Simons is vergelijkbaar met Radomski.
Heel scherp MMquote:Op zondag 19 juni 2005 16:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
En die vraag stellen is dezelfde als je afvragen waarom Mark van Bommel pas op 28-jarige leeftijd naar het buitenland vertrekt...
Van Bommel vertrekt van een topclub naar een andere topclub. Simons niet. En ik vind PSV sportief van een hoger niveau dan Schalke 04.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Simons was niet lang geleden al rond met Schalke 04, geen verkeerde club in een prima competitie. De clubs kwamen er alleen niet uit.
Overigens is hij ook een beetje een laatbloeier.
En die vraag stellen is dezelfde als je afvragen waarom Mark van Bommel pas op 28-jarige leeftijd naar het buitenland vertrekt...
Uiteraard is Simons een gevestigde naam in Europa.
Het maakt niet uit hoe Schalke wordt gezien, het gaat er om dat PSV kwalitatief beter is dan een Schalke 04. Hiddink kan nu beter dan ooit PSV naar een nog hoger niveau tillen via de aankoop van talentvolle en goedkope spelers.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:47 schreef methodmich het volgende:
Dat is te betwisten natuurlijk. Ik denk dat Schalke zeker mondiaal meer als topclub gezien wordt.
Een Mascherano is nu al beter dan Simons.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:52 schreef methodmich het volgende:
Waarvan je maar moet afwachten of ze ooit het niveau dat Simons nu al kan brengen kunnen halen.. Dat is geen handig beleid op zich.
Er zijn genoeg defensieve middenvelders die beter zijn dan Simons en haalbaar zijn voor PSV.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:53 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar die is onhaalbaar voor PSV.
Ben het hier wel mee eens. Het geld wat je in Simons investeert zie je nooit meer terug. Of hij moet volgend jaar weer vertrekken, maar dan krijg je er nog geen 6 miljoen voor. Hij is al 28. Ik ken hem niet, heb hem nog nooit zien spelen (Brugger weleens gezien, maar niet specifiek op Simons gelet). Maar hij moet wel erg goed zijn als hij dat geld werkelijk waard is. En dat betwijfel ik ten zeerste.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:25 schreef cultheld het volgende:
Het is nu een kwaliteitsinjectie, maar dat betekent wel 6 miljoen afschrijven. En hij lijkt me niet de man die PSV ver kan laten komen in de Champions League. Een titel? Ja. Een beker misschien ook wel. Maar dan is het gewoon exit in de achtste finales van de CL. Als je nagaat dat Gomes maar 1,5 miljoen euro kostte, dan is 6 miljoen voor Timmy Simons natuurlijk belachelijk veel.
Zoveel haal je daar volgens mij niet vanaf. Brugge was redelijk vasthoudend toen ze onderhandelden met Feyenoord. Ze zullen nu dus niet ineens genoegen nemen met veel minder. Als ze er 10% vanaf lullen is het veel (denk ik persoonlijk). En dan is het nog ruim 5 miljoen. Daar kan je een boel leuke spelers voor halen.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:03 schreef methodmich het volgende:
6 miljoen is een openingsbedrag...
Klebersonquote:Op zondag 19 juni 2005 16:56 schreef methodmich het volgende:
Dan willen we graag een lijstje. Heeft PSV ook wat aan, aangezien die zelf Simons schijnbaar wel bovenaan de lijst hebben.
Maar wel beter. En ga eens in op de rest van de namen? Ik zal eerlijk toegeven, die Albiol en Gavilan zeiden mij eerst niks, maar sinds ik Spanje heb zien trainen en spelen, lijken die jongens mij perfect voor PSV. Ze spelen nu nog voor hele kleine clubs, dus ze lijken mij zeker niet onhaalbaar voor PSV.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:14 schreef methodmich het volgende:
Kleberson van Man Utd? Die zal niet gek veel goedkoper zijn hoor.
Gavilan speelt toch bij Tenerife? Albiol is idd verhuurd door Valencia aan Getafe, maar waarom zou PSV hem niet kunnen huren?quote:Op zondag 19 juni 2005 17:19 schreef methodmich het volgende:
Gavilán is eigendom van Valencia en Albiol volgens mij ook. Die waren verhuurd dit seizoen.
Het is tot nu toe nog niet voor gekomen nee. Maar waarom kan Hiddink dat niet proberen? PSV heeft veel Spaanstalige spelers en ook Hiddink en Salazar spreken Spaans. Ik heb me toch talentjes zien rondlopen bij die Spanjaarden.... En als je dan ziet bij welke clubs ze spelen, dan zou PSV het zeker moeten proberen.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:27 schreef methodmich het volgende:
Een jonge Spaanse speler gaat toch nooit bij PSV spelen? En Gavilán is verhuurd aan Valencia.
Betrekken in de deal met Parkquote:Op zondag 19 juni 2005 17:14 schreef methodmich het volgende:
Kleberson van Man Utd? Die zal niet gek veel goedkoper zijn hoor.
Veel van die jongens spelen bij PD-clubs of zijn door PD-clubs verhuurd. In de PD leer je meer dan bij PSV in 6 CL-duels en de HCE.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het is tot nu toe nog niet voor gekomen nee. Maar waarom kan Hiddink dat niet proberen? PSV heeft veel Spaanstalige spelers en ook Hiddink en Salazar spreken Spaans. Ik heb me toch talentjes zien rondlopen bij die Spanjaarden.... En als je dan ziet bij welke clubs ze spelen, dan zou PSV het zeker moeten proberen.
Maar die jongens krijgen lang niet altijd speeltijd. Een Juanfrán bijvoorbeeld zou er bij gebaat zijn als hij 40 wedstrijden voor PSV zou spelen aankomend seizoenquote:Op zondag 19 juni 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Veel van die jongens spelen bij PD-clubs of zijn door PD-clubs verhuurd. In de PD leer je meer dan bij PSV in 6 CL-duels en de HCE.
De ban is gebroken, zo lijkt hetquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:28 schreef johannes1986 het volgende:
Jullie zijn allemaal niet erg lief voor Cultheld he..zijn ban is net voorbij en het harde leven is weer direct begonnen
bron: Mirrorquote:FOOTBALL: PARKING PROBLEM Jun 19 2005
MANCHESTER United have been told they will have to treble their valuation if they expect PSV Eindhoven to part with midfielder Park Ji-Sung.
Sir Alex Ferguson feels Park is the kind of dynamic midfielder to help United return to the summit of English football. But PSV are adamant that their South Korean star does not have a £3million get-out clause and rate him in the £9m class.
Rob Westerhof, the PSV president, said: "If United think they can have Park cheaply they are wrong.
"We categorically deny he has a clause in his contract that allows him to go for a small fee. We demand the highest price and we've every reason to demand a mega figure."
Waarom genoegen nemen met een houthakker? PSV dient een zo hoog mogelijk niveau na te streven en dan zie ik toch liever een Kleberson of Gago op die positie.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:17 schreef PyTh het volgende:
Sinds lange tijd moet ik het een keer met mm eens zijn dat jij jezelf met je teksten omtrent Simons belachelijk maakt.
Simons zou een zeer goede aankoop van PSV zijn, hij is op vrijwel alle fronten een verbetering ten opzichte van Vogel.
Die kopquote:
De Jong begon erg goed aan t seizoen, jammer van de blessure. Heb wel vertrouwen in de Jongquote:Op zondag 19 juni 2005 20:33 schreef Goldboy het volgende:
Met zowel Vayrinnen en Simons als aankopen en het vertrek van vd schaaf. Is de vervangende middevelder (lijkt mij) Lucius, waar blijf De Jong denken jullie? Zal hij nog ooit doorbreken?
Waarom onhaalbaar?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:33 schreef rubbereend het volgende:
Kleberson zou leuk zijn maar natuurlijk onhaalbaar.
die kan voor meer dan het dubbele bij subtoppers in Engeland aan de bak of ergens anders voor een subtopper met bakken met geld.quote:
er wordt niet betaald wat PSV vraagt en PSV gaat niet akoord met het eerste bod van ManU, dat is het begin van het spelletje natuurlijk. Uiteindelijk zullen ze ergens in het midden uitkomen. Daarom moet er altijd onderhandeld worden over een transferquote:Op zondag 19 juni 2005 22:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
9 miljoen pond vragen voor Park is wel wat veel van het goede, dat betaalt ManU nooit, ik ben al blij met elk bedrag boven de 5 miljoen.
Uiteraard, maar beginnen met 9 miljoen is gewoon onrealistisch, dan lijkt het er meer op dat je de transfer wil blokkeren.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er wordt niet betaald wat PSV vraagt en PSV gaat niet akoord met het eerste bod van ManU, dat is het begin van het spelletje natuurlijk. Uiteindelijk zullen ze ergens in het midden uitkomen. Daarom moet er altijd onderhandeld worden over een transfer
ach kijk maar van welke bron dat bedrag komt, PSV zal inzetten op rond de 10 miljoen denk k en het zal uiteindelijk op 8 miljoen uitkomen.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uiteraard, maar beginnen met 9 miljoen is gewoon onrealistisch, dan lijkt het er meer op dat je de transfer wil blokkeren.
daar begin ik me ook zorgen over te makenquote:
Waar ik me ook nog zorgen over maak: waarom heeft Vennegoor zijn contract nog steeds niet verlengt?![]()
dan moet je Vennegoor verkopen nu en een nieuwe halen. Want Robert en Vonlanthen is niet voldoende!quote:Op zondag 19 juni 2005 22:22 schreef johannes1986 het volgende:
Vennegoor is een goeie spits, maar zeker niet onmisbaar, dan halen ze echt wel een minstens even goeie terug..en we hebben Robert en Vonlanthen nog, bovendien zou Farfán ook goed in de spits kunnen spelen, hoewel ik hem liever om de spits heen zie of op één van de flanken![]()
Kom op, maak je niet druk, Sibon is er nog steedsquote:Op zondag 19 juni 2005 22:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moet je Vennegoor verkopen nu en een nieuwe halen. Want Robert en Vonlanthen is niet voldoende!
Die had ik er expres niet bij gezetquote:Op zondag 19 juni 2005 22:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kom op, maak je niet druk, Sibon is er nog steeds
gooi er maar eens een betaalbare naam in zou k zeggenquote:Op zondag 19 juni 2005 22:31 schreef johannes1986 het volgende:
Mogen ze van mij doen. Ben benieuwd met wie ze dan komen, maar Vennegoor vervangen moet niet al te moeilijk zijn, hoewel ik hem zeer waardeer
k ook, hij quote dan ook mijquote:Op zondag 19 juni 2005 22:31 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Die had ik er expres niet bij gezet![]()
ach Cultheld heeft een wat andere kijk op voetbal dan vele anderen hier, dat maakt t soms wel leuk en t houdt MM van de straatquote:Op zondag 19 juni 2005 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Fantastisch weer die discussies vanmiddag, ik snap niet dat Simons ter discussie staat bij Cultheld. Maar dat heb ik al wel eerder gezegd. Timmy is gewoon een goede voetballer.
Ik snap niet dat mensen spelers die ze amper gezien hebben goede voetballers noemen,ondanks dat hij het wel is.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Fantastisch weer die discussies vanmiddag, ik snap niet dat Simons ter discussie staat bij Cultheld. Maar dat heb ik al wel eerder gezegd. Timmy is gewoon een goede voetballer.
Ik wil niet beweren dat ik de goeie opvolgers voor Vennegoor weet, maar ik weet wél zeker dat Hiddink ze wel heeft, en daarom vind ik het niet erg als Vennegoor vertrekt.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gooi er maar eens een betaalbare naam in zou k zeggen
Bij Simons is dat nog wel te doen, bij die jongen uit Zuid-Amerika is dat wat lastiger. Daarom is zo'n WK onder 20 ook zo'n leuk evenement.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen spelers die ze amper gezien hebben goede voetballers noemen,ondanks dat hij het wel is.
Het gaat mij er ook niet om dat hij misschien zou vertrekken, het gaat mij er vooral om dat hij niet volgend jaar voor een zacht prijsje de deur uitloopt omdat zijn contract bijna afloopt.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:22 schreef johannes1986 het volgende:
Vennegoor is een goeie spits, maar zeker niet onmisbaar, dan halen ze echt wel een minstens even goeie terug..en we hebben Robert en Vonlanthen nog, bovendien zou Farfán ook goed in de spits kunnen spelen, hoewel ik hem liever om de spits heen zie of op één van de flanken![]()
Mooi maar met Park? Die is vanmiddag weg! En Vogel?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:16 schreef pascalheister het volgende:
zo nieuwe banner wat vinden we ervan
[afbeelding]
En Bommel?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Mooi maar met Park? Die is vanmiddag weg! En Vogel?
Beetje meer respect mag ook welquote:
Bommel wel, Vogel niet. Zet dan Romario erin.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:52 schreef Spideyman het volgende:
Van Raaij stond toch ook in de banner van afgelopen seizoen? Ik vind het prima om Bommel en Vogel te eren met een plaatsje in de banner![]()
quote:Held van Bommel en Robben in ESM elftal van het jaar
20/6/2005 11:30
Mark van Bommel en Arjen Robben zien hun goede spel van het afgelopen jaar beloond met een uitverkiezing in het ESM elftal van het seizoen 2004/05. Barcelona en Chelsea zijn hofleveranciers.
Dat de Spaanse en Engelse kampioen de meeste spelers leveren voor het elftal van het jaar, was verwacht. Beide clubs maakten afgelopen seizoen de meeste indruk, ook al lukte het de clubs niet om buiten eigen land een prijs te pakken.
Barcelona en Chelsea zien ieder vier spelers terug in het elftal. De azulgranas zijn vertegenwoordigd door Carles Puyol, Deco, Ronaldinho en Samuel Eto'o, The Blues door Petr Cech, John Terry, Frank Lampard en Arjen Robben.
John Terry was de speler die het afgelopen seizoen het vaakst terug te vinden was in het elftal van de maand. Liefst zeven keer maakte de aanvoerder van Chelsea deel uit van deze formatie.
ziet er erg mooi uitquote:Op maandag 20 juni 2005 11:16 schreef pascalheister het volgende:
zo nieuwe banner wat vinden we ervan
[afbeelding]
heb een beetje de belangrijke steunpalen van het seizoen genomen, of ze nu weg gaan of niet.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Mooi maar met Park? Die is vanmiddag weg! En Vogel?
Welke spelers heb ik amper gezien? Spreek voor jezelf.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen spelers die ze amper gezien hebben goede voetballers noemen,ondanks dat hij het wel is.
Jouw icoontje moet ook kleiner.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:35 schreef rubbereend het volgende:
leuk idee DD, ben zelf ooit begonnen met een lijst te maken van alle PSVFokkers maar nooit echt afgemaakt.
En dan zet jij mij er niet eens bij....quote:Op maandag 20 juni 2005 16:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Misschien leuk voor in de OP?
Fokkers met een Roodwit PSV-hart.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Maar dan allemaal net zo groot (indien gewenst wil ik dat wel maken) en met username...
bij die link zie je ook nixquote:Op maandag 20 juni 2005 16:38 schreef cultheld het volgende:
http://img183.exs.cx/img183/8238/msndisplay2ek.jpg In de browser doet ie het gewoon.
Wel als je 'm in de browser kopieert.quote:
En je denkt dat we die moeite gaan doen?quote:Op maandag 20 juni 2005 16:43 schreef cultheld het volgende:
Wel als je 'm in de browser kopieert.
4,5 miljoen pond is zo'n dikke 7 miljoen euro. Te weinig als je het mij vraagt.quote:PSV have yet to accept United's offer for him but are expected to come to an agreement at around #4.5million this week.
Ik ben dan wellicht minder actief, ik heb zeker een PSV-hart. Ik meld me dus bij dezequote:Op maandag 20 juni 2005 16:37 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jouw icoontje moet ook kleiner.
Geïnteresseerden die ook opgenomen willen worden kunnen zich hier melden. Users met defecte (cultheld) of ontbrekende (DIJK) ook en er iets aan doen...
inderdaadquote:Op maandag 20 juni 2005 17:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Leuk idee, username erbij is ook wel een goed plan.
Het Officiële PSV-Topic #97- Wie komen er allemaal?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
inderdaad
Goed idee Dylan Dog.
Over OP's gesproken:
Pascal jij was toch bezig met een nieuwe OP-Banner of niet ?
quote:Op maandag 20 juni 2005 19:31 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Het Officiële PSV-Topic #97- Wie komen er allemaal?
Opletten Bossie!
Mooiquote:Op maandag 20 juni 2005 16:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Maar dan allemaal net zo groot (indien gewenst wil ik dat wel maken) en met username...
ik mis nog nilishakbalquote:Op maandag 20 juni 2005 16:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik ookquote:
Succes supportersquote:Op maandag 20 juni 2005 20:47 schreef ASSpirine het volgende:
de psv'ers schieten als paddesteoelen uit de grond
Zeker geen slecht plan. Of het haalbaar is, is twee, maar het proberen kan natuurljk geen kwaad.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:30 schreef rubbereend het volgende:
zal ik eens iets raars in de groep gooien; zouden we niet bij Arsenal kunnen proberen Quincy Owusu-Abeyie te huren
Heb je hem ook weerquote:
Of Arjen Robben van Chelsea.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:30 schreef rubbereend het volgende:
zal ik eens iets raars in de groep gooien; zouden we niet bij Arsenal kunnen proberen Quincy Owusu-Abeyie te huren
Zat ik ook al aan te denken maar ik denk niet dat ze dan het bod van 7 miljoen euro van Man U hadden kunnen weigeren.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou zijn er volgens Westerhof "comnplicaties" met de transfer van Park, iets met speciale voorwaarden oid, zal je zien dat hij toch een clausule of iets heeft waardoor hij goedkoop weg mag.
weigeren kan altijd, nu moet je gaan onderhandelen en er een miljoentje bijlullenquote:Op maandag 20 juni 2005 22:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken maar ik denk niet dat ze dan het bod van 7 miljoen euro van Man U hadden kunnen weigeren.
Ik denk dat ze op een miljoentje of 9 uit zullen komenquote:Op maandag 20 juni 2005 22:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weigeren kan altijd, nu moet je gaan onderhandelen en er een miljoentje bijlullen
Dat denk en hoop ik ookquote:Op maandag 20 juni 2005 22:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op een miljoentje of 9 uit zullen komen
15 miljoen voor het afkopen van een éénjarig contractquote:Op maandag 20 juni 2005 22:50 schreef Djekko het volgende:
15 miljoen. Niets minder. Klinkt misschien hoog, maar als je hem kon houden zou hij qua marketing veel meer opleveren. Man Utd verdient dit ook in het veelvoud terug..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |