Hiddink wil dan ook nog een rechtsback kopenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zou kunnen ja. Sterke aanval is dat wel. Middenveld moet nog blijken maar heeft ook veel potentie. Verdediging is ook prima, al zou ik voor Bouma ook een concurrent aantrekken. Theo evt. voor Ooijer.
Zabaleta.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hiddink wil dan ook nog een rechtsback kopen
Inderdaadquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zou kunnen ja. Sterke aanval is dat wel. Middenveld moet nog blijken maar heeft ook veel potentie. Verdediging is ook prima, al zou ik voor Bouma ook een concurrent aantrekken. Theo evt. voor Ooijer.
Dat zou ik dan weer niet begrijpen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hiddink wil dan ook nog een rechtsback kopen
k vond t al lang duren voor je met een naam kwamquote:
Ooijer is ook reserve voor t centrum en voor t middenveld.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet begrijpen.
Ooijer, Lucius en bij mijn medeweten zit Lamey volgend seizoen ook nog bij PSV of is die verkocht?
Lijkt me een beetje teveel van het goede, ze kunnen beter versterking voor links halen lijkt mij.
klopt k had t ook al ergens opgevangenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:20 schreef cultheld het volgende:
PSV heeft ook gewoon interesse in Zabaleta. Espanyol trouwens ook. Het gaat dan ook tussen Espanyol en PSV. Bron? Een Feyenoord-scout op het Feyenoord netwerk, canal +, generaal van psv netwerk en het AD.
Volgens mij speelt hij daar ja. Een hele goede speler, net als Palacio en Cardozo. Zabaleta gaat in ieder geval niet naar Barca omdat hij sowieso niet kan kopen (max. aantal spelers buiten de E.U. is al bereikt). Maar Espanyol zou deze concurrentiestrijd wel eens kunnen winnen, al hoop ik natuurlijk dat hij naar PSV komt in plaats van die Simons.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Bedoel je Zabaleta van San Lorenzo Cultheld?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:20 schreef cultheld het volgende:
PSV heeft ook gewoon interesse in Zabaleta. Espanyol trouwens ook. Het gaat dan ook tussen Espanyol en PSV. Bron? Een Feyenoord-scout op het Feyenoord netwerk, canal +, generaal van psv netwerk en het AD.
Ik heb Zabaleta (van San Lorenzo) dinsdag gezien en hij beschikt over meer aanvallende dan verdedigende kwaliteiten. Hij speelde dan ook als rechtshalf/ aanvallende rechtermiddenvelder. Het is zeker een goede speler. Maar voor de rechtsback positie zou ik hem niet halen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens mij speelt hij daar ja. Een hele goede speler, net als Palacio en Cardozo. Zabaleta gaat in ieder geval niet naar Barca omdat hij sowieso niet kan kopen (max. aantal spelers buiten de E.U. is al bereikt). Maar Espanyol zou deze concurrentiestrijd wel eens kunnen winnen, al hoop ik natuurlijk dat hij naar PSV komt in plaats van die Simons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |