Beetje meer respect mag ook welquote:
Bommel wel, Vogel niet. Zet dan Romario erin.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:52 schreef Spideyman het volgende:
Van Raaij stond toch ook in de banner van afgelopen seizoen? Ik vind het prima om Bommel en Vogel te eren met een plaatsje in de banner![]()
quote:Held van Bommel en Robben in ESM elftal van het jaar
20/6/2005 11:30
Mark van Bommel en Arjen Robben zien hun goede spel van het afgelopen jaar beloond met een uitverkiezing in het ESM elftal van het seizoen 2004/05. Barcelona en Chelsea zijn hofleveranciers.
Dat de Spaanse en Engelse kampioen de meeste spelers leveren voor het elftal van het jaar, was verwacht. Beide clubs maakten afgelopen seizoen de meeste indruk, ook al lukte het de clubs niet om buiten eigen land een prijs te pakken.
Barcelona en Chelsea zien ieder vier spelers terug in het elftal. De azulgranas zijn vertegenwoordigd door Carles Puyol, Deco, Ronaldinho en Samuel Eto'o, The Blues door Petr Cech, John Terry, Frank Lampard en Arjen Robben.
John Terry was de speler die het afgelopen seizoen het vaakst terug te vinden was in het elftal van de maand. Liefst zeven keer maakte de aanvoerder van Chelsea deel uit van deze formatie.
ziet er erg mooi uitquote:Op maandag 20 juni 2005 11:16 schreef pascalheister het volgende:
zo nieuwe banner wat vinden we ervan
[afbeelding]
heb een beetje de belangrijke steunpalen van het seizoen genomen, of ze nu weg gaan of niet.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Mooi maar met Park? Die is vanmiddag weg! En Vogel?
Welke spelers heb ik amper gezien? Spreek voor jezelf.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen spelers die ze amper gezien hebben goede voetballers noemen,ondanks dat hij het wel is.
Jouw icoontje moet ook kleiner.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:35 schreef rubbereend het volgende:
leuk idee DD, ben zelf ooit begonnen met een lijst te maken van alle PSVFokkers maar nooit echt afgemaakt.
En dan zet jij mij er niet eens bij....quote:Op maandag 20 juni 2005 16:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Misschien leuk voor in de OP?
Fokkers met een Roodwit PSV-hart.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Maar dan allemaal net zo groot (indien gewenst wil ik dat wel maken) en met username...
bij die link zie je ook nixquote:Op maandag 20 juni 2005 16:38 schreef cultheld het volgende:
http://img183.exs.cx/img183/8238/msndisplay2ek.jpg In de browser doet ie het gewoon.
Wel als je 'm in de browser kopieert.quote:
En je denkt dat we die moeite gaan doen?quote:Op maandag 20 juni 2005 16:43 schreef cultheld het volgende:
Wel als je 'm in de browser kopieert.
4,5 miljoen pond is zo'n dikke 7 miljoen euro. Te weinig als je het mij vraagt.quote:PSV have yet to accept United's offer for him but are expected to come to an agreement at around #4.5million this week.
Ik ben dan wellicht minder actief, ik heb zeker een PSV-hart. Ik meld me dus bij dezequote:Op maandag 20 juni 2005 16:37 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jouw icoontje moet ook kleiner.
Geïnteresseerden die ook opgenomen willen worden kunnen zich hier melden. Users met defecte (cultheld) of ontbrekende (DIJK) ook en er iets aan doen...
inderdaadquote:Op maandag 20 juni 2005 17:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Leuk idee, username erbij is ook wel een goed plan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |