De Jong begon erg goed aan t seizoen, jammer van de blessure. Heb wel vertrouwen in de Jongquote:Op zondag 19 juni 2005 20:33 schreef Goldboy het volgende:
Met zowel Vayrinnen en Simons als aankopen en het vertrek van vd schaaf. Is de vervangende middevelder (lijkt mij) Lucius, waar blijf De Jong denken jullie? Zal hij nog ooit doorbreken?
Waarom onhaalbaar?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:33 schreef rubbereend het volgende:
Kleberson zou leuk zijn maar natuurlijk onhaalbaar.
die kan voor meer dan het dubbele bij subtoppers in Engeland aan de bak of ergens anders voor een subtopper met bakken met geld.quote:
er wordt niet betaald wat PSV vraagt en PSV gaat niet akoord met het eerste bod van ManU, dat is het begin van het spelletje natuurlijk. Uiteindelijk zullen ze ergens in het midden uitkomen. Daarom moet er altijd onderhandeld worden over een transferquote:Op zondag 19 juni 2005 22:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
9 miljoen pond vragen voor Park is wel wat veel van het goede, dat betaalt ManU nooit, ik ben al blij met elk bedrag boven de 5 miljoen.
Uiteraard, maar beginnen met 9 miljoen is gewoon onrealistisch, dan lijkt het er meer op dat je de transfer wil blokkeren.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er wordt niet betaald wat PSV vraagt en PSV gaat niet akoord met het eerste bod van ManU, dat is het begin van het spelletje natuurlijk. Uiteindelijk zullen ze ergens in het midden uitkomen. Daarom moet er altijd onderhandeld worden over een transfer
ach kijk maar van welke bron dat bedrag komt, PSV zal inzetten op rond de 10 miljoen denk k en het zal uiteindelijk op 8 miljoen uitkomen.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uiteraard, maar beginnen met 9 miljoen is gewoon onrealistisch, dan lijkt het er meer op dat je de transfer wil blokkeren.
daar begin ik me ook zorgen over te makenquote:
Waar ik me ook nog zorgen over maak: waarom heeft Vennegoor zijn contract nog steeds niet verlengt?![]()
dan moet je Vennegoor verkopen nu en een nieuwe halen. Want Robert en Vonlanthen is niet voldoende!quote:Op zondag 19 juni 2005 22:22 schreef johannes1986 het volgende:
Vennegoor is een goeie spits, maar zeker niet onmisbaar, dan halen ze echt wel een minstens even goeie terug..en we hebben Robert en Vonlanthen nog, bovendien zou Farfán ook goed in de spits kunnen spelen, hoewel ik hem liever om de spits heen zie of op één van de flanken![]()
Kom op, maak je niet druk, Sibon is er nog steedsquote:Op zondag 19 juni 2005 22:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moet je Vennegoor verkopen nu en een nieuwe halen. Want Robert en Vonlanthen is niet voldoende!
Die had ik er expres niet bij gezetquote:Op zondag 19 juni 2005 22:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kom op, maak je niet druk, Sibon is er nog steeds
gooi er maar eens een betaalbare naam in zou k zeggenquote:Op zondag 19 juni 2005 22:31 schreef johannes1986 het volgende:
Mogen ze van mij doen. Ben benieuwd met wie ze dan komen, maar Vennegoor vervangen moet niet al te moeilijk zijn, hoewel ik hem zeer waardeer
k ook, hij quote dan ook mijquote:Op zondag 19 juni 2005 22:31 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Die had ik er expres niet bij gezet![]()
ach Cultheld heeft een wat andere kijk op voetbal dan vele anderen hier, dat maakt t soms wel leuk en t houdt MM van de straatquote:Op zondag 19 juni 2005 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Fantastisch weer die discussies vanmiddag, ik snap niet dat Simons ter discussie staat bij Cultheld. Maar dat heb ik al wel eerder gezegd. Timmy is gewoon een goede voetballer.
Ik snap niet dat mensen spelers die ze amper gezien hebben goede voetballers noemen,ondanks dat hij het wel is.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Fantastisch weer die discussies vanmiddag, ik snap niet dat Simons ter discussie staat bij Cultheld. Maar dat heb ik al wel eerder gezegd. Timmy is gewoon een goede voetballer.
Ik wil niet beweren dat ik de goeie opvolgers voor Vennegoor weet, maar ik weet wél zeker dat Hiddink ze wel heeft, en daarom vind ik het niet erg als Vennegoor vertrekt.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gooi er maar eens een betaalbare naam in zou k zeggen
Bij Simons is dat nog wel te doen, bij die jongen uit Zuid-Amerika is dat wat lastiger. Daarom is zo'n WK onder 20 ook zo'n leuk evenement.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen spelers die ze amper gezien hebben goede voetballers noemen,ondanks dat hij het wel is.
Het gaat mij er ook niet om dat hij misschien zou vertrekken, het gaat mij er vooral om dat hij niet volgend jaar voor een zacht prijsje de deur uitloopt omdat zijn contract bijna afloopt.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:22 schreef johannes1986 het volgende:
Vennegoor is een goeie spits, maar zeker niet onmisbaar, dan halen ze echt wel een minstens even goeie terug..en we hebben Robert en Vonlanthen nog, bovendien zou Farfán ook goed in de spits kunnen spelen, hoewel ik hem liever om de spits heen zie of op één van de flanken![]()
Mooi maar met Park? Die is vanmiddag weg! En Vogel?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:16 schreef pascalheister het volgende:
zo nieuwe banner wat vinden we ervan
[afbeelding]
En Bommel?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Mooi maar met Park? Die is vanmiddag weg! En Vogel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |