Klebersonquote:Op zondag 19 juni 2005 16:56 schreef methodmich het volgende:
Dan willen we graag een lijstje. Heeft PSV ook wat aan, aangezien die zelf Simons schijnbaar wel bovenaan de lijst hebben.
Maar wel beter. En ga eens in op de rest van de namen? Ik zal eerlijk toegeven, die Albiol en Gavilan zeiden mij eerst niks, maar sinds ik Spanje heb zien trainen en spelen, lijken die jongens mij perfect voor PSV. Ze spelen nu nog voor hele kleine clubs, dus ze lijken mij zeker niet onhaalbaar voor PSV.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:14 schreef methodmich het volgende:
Kleberson van Man Utd? Die zal niet gek veel goedkoper zijn hoor.
Gavilan speelt toch bij Tenerife? Albiol is idd verhuurd door Valencia aan Getafe, maar waarom zou PSV hem niet kunnen huren?quote:Op zondag 19 juni 2005 17:19 schreef methodmich het volgende:
Gavilán is eigendom van Valencia en Albiol volgens mij ook. Die waren verhuurd dit seizoen.
Het is tot nu toe nog niet voor gekomen nee. Maar waarom kan Hiddink dat niet proberen? PSV heeft veel Spaanstalige spelers en ook Hiddink en Salazar spreken Spaans. Ik heb me toch talentjes zien rondlopen bij die Spanjaarden.... En als je dan ziet bij welke clubs ze spelen, dan zou PSV het zeker moeten proberen.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:27 schreef methodmich het volgende:
Een jonge Spaanse speler gaat toch nooit bij PSV spelen? En Gavilán is verhuurd aan Valencia.
Betrekken in de deal met Parkquote:Op zondag 19 juni 2005 17:14 schreef methodmich het volgende:
Kleberson van Man Utd? Die zal niet gek veel goedkoper zijn hoor.
Veel van die jongens spelen bij PD-clubs of zijn door PD-clubs verhuurd. In de PD leer je meer dan bij PSV in 6 CL-duels en de HCE.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het is tot nu toe nog niet voor gekomen nee. Maar waarom kan Hiddink dat niet proberen? PSV heeft veel Spaanstalige spelers en ook Hiddink en Salazar spreken Spaans. Ik heb me toch talentjes zien rondlopen bij die Spanjaarden.... En als je dan ziet bij welke clubs ze spelen, dan zou PSV het zeker moeten proberen.
Maar die jongens krijgen lang niet altijd speeltijd. Een Juanfrán bijvoorbeeld zou er bij gebaat zijn als hij 40 wedstrijden voor PSV zou spelen aankomend seizoenquote:Op zondag 19 juni 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Veel van die jongens spelen bij PD-clubs of zijn door PD-clubs verhuurd. In de PD leer je meer dan bij PSV in 6 CL-duels en de HCE.
De ban is gebroken, zo lijkt hetquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:28 schreef johannes1986 het volgende:
Jullie zijn allemaal niet erg lief voor Cultheld he..zijn ban is net voorbij en het harde leven is weer direct begonnen
bron: Mirrorquote:FOOTBALL: PARKING PROBLEM Jun 19 2005
MANCHESTER United have been told they will have to treble their valuation if they expect PSV Eindhoven to part with midfielder Park Ji-Sung.
Sir Alex Ferguson feels Park is the kind of dynamic midfielder to help United return to the summit of English football. But PSV are adamant that their South Korean star does not have a £3million get-out clause and rate him in the £9m class.
Rob Westerhof, the PSV president, said: "If United think they can have Park cheaply they are wrong.
"We categorically deny he has a clause in his contract that allows him to go for a small fee. We demand the highest price and we've every reason to demand a mega figure."
Waarom genoegen nemen met een houthakker? PSV dient een zo hoog mogelijk niveau na te streven en dan zie ik toch liever een Kleberson of Gago op die positie.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:17 schreef PyTh het volgende:
Sinds lange tijd moet ik het een keer met mm eens zijn dat jij jezelf met je teksten omtrent Simons belachelijk maakt.
Simons zou een zeer goede aankoop van PSV zijn, hij is op vrijwel alle fronten een verbetering ten opzichte van Vogel.
Die kopquote:
De Jong begon erg goed aan t seizoen, jammer van de blessure. Heb wel vertrouwen in de Jongquote:Op zondag 19 juni 2005 20:33 schreef Goldboy het volgende:
Met zowel Vayrinnen en Simons als aankopen en het vertrek van vd schaaf. Is de vervangende middevelder (lijkt mij) Lucius, waar blijf De Jong denken jullie? Zal hij nog ooit doorbreken?
Waarom onhaalbaar?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:33 schreef rubbereend het volgende:
Kleberson zou leuk zijn maar natuurlijk onhaalbaar.
die kan voor meer dan het dubbele bij subtoppers in Engeland aan de bak of ergens anders voor een subtopper met bakken met geld.quote:
er wordt niet betaald wat PSV vraagt en PSV gaat niet akoord met het eerste bod van ManU, dat is het begin van het spelletje natuurlijk. Uiteindelijk zullen ze ergens in het midden uitkomen. Daarom moet er altijd onderhandeld worden over een transferquote:Op zondag 19 juni 2005 22:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
9 miljoen pond vragen voor Park is wel wat veel van het goede, dat betaalt ManU nooit, ik ben al blij met elk bedrag boven de 5 miljoen.
Uiteraard, maar beginnen met 9 miljoen is gewoon onrealistisch, dan lijkt het er meer op dat je de transfer wil blokkeren.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er wordt niet betaald wat PSV vraagt en PSV gaat niet akoord met het eerste bod van ManU, dat is het begin van het spelletje natuurlijk. Uiteindelijk zullen ze ergens in het midden uitkomen. Daarom moet er altijd onderhandeld worden over een transfer
ach kijk maar van welke bron dat bedrag komt, PSV zal inzetten op rond de 10 miljoen denk k en het zal uiteindelijk op 8 miljoen uitkomen.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uiteraard, maar beginnen met 9 miljoen is gewoon onrealistisch, dan lijkt het er meer op dat je de transfer wil blokkeren.
daar begin ik me ook zorgen over te makenquote:
Waar ik me ook nog zorgen over maak: waarom heeft Vennegoor zijn contract nog steeds niet verlengt?![]()
dan moet je Vennegoor verkopen nu en een nieuwe halen. Want Robert en Vonlanthen is niet voldoende!quote:Op zondag 19 juni 2005 22:22 schreef johannes1986 het volgende:
Vennegoor is een goeie spits, maar zeker niet onmisbaar, dan halen ze echt wel een minstens even goeie terug..en we hebben Robert en Vonlanthen nog, bovendien zou Farfán ook goed in de spits kunnen spelen, hoewel ik hem liever om de spits heen zie of op één van de flanken![]()
Kom op, maak je niet druk, Sibon is er nog steedsquote:Op zondag 19 juni 2005 22:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moet je Vennegoor verkopen nu en een nieuwe halen. Want Robert en Vonlanthen is niet voldoende!
Die had ik er expres niet bij gezetquote:Op zondag 19 juni 2005 22:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kom op, maak je niet druk, Sibon is er nog steeds
gooi er maar eens een betaalbare naam in zou k zeggenquote:Op zondag 19 juni 2005 22:31 schreef johannes1986 het volgende:
Mogen ze van mij doen. Ben benieuwd met wie ze dan komen, maar Vennegoor vervangen moet niet al te moeilijk zijn, hoewel ik hem zeer waardeer
k ook, hij quote dan ook mijquote:Op zondag 19 juni 2005 22:31 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Die had ik er expres niet bij gezet![]()
ach Cultheld heeft een wat andere kijk op voetbal dan vele anderen hier, dat maakt t soms wel leuk en t houdt MM van de straatquote:Op zondag 19 juni 2005 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Fantastisch weer die discussies vanmiddag, ik snap niet dat Simons ter discussie staat bij Cultheld. Maar dat heb ik al wel eerder gezegd. Timmy is gewoon een goede voetballer.
Ik snap niet dat mensen spelers die ze amper gezien hebben goede voetballers noemen,ondanks dat hij het wel is.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Fantastisch weer die discussies vanmiddag, ik snap niet dat Simons ter discussie staat bij Cultheld. Maar dat heb ik al wel eerder gezegd. Timmy is gewoon een goede voetballer.
Ik wil niet beweren dat ik de goeie opvolgers voor Vennegoor weet, maar ik weet wél zeker dat Hiddink ze wel heeft, en daarom vind ik het niet erg als Vennegoor vertrekt.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gooi er maar eens een betaalbare naam in zou k zeggen
Bij Simons is dat nog wel te doen, bij die jongen uit Zuid-Amerika is dat wat lastiger. Daarom is zo'n WK onder 20 ook zo'n leuk evenement.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen spelers die ze amper gezien hebben goede voetballers noemen,ondanks dat hij het wel is.
Het gaat mij er ook niet om dat hij misschien zou vertrekken, het gaat mij er vooral om dat hij niet volgend jaar voor een zacht prijsje de deur uitloopt omdat zijn contract bijna afloopt.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:22 schreef johannes1986 het volgende:
Vennegoor is een goeie spits, maar zeker niet onmisbaar, dan halen ze echt wel een minstens even goeie terug..en we hebben Robert en Vonlanthen nog, bovendien zou Farfán ook goed in de spits kunnen spelen, hoewel ik hem liever om de spits heen zie of op één van de flanken![]()
Mooi maar met Park? Die is vanmiddag weg! En Vogel?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:16 schreef pascalheister het volgende:
zo nieuwe banner wat vinden we ervan
[afbeelding]
En Bommel?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Mooi maar met Park? Die is vanmiddag weg! En Vogel?
Beetje meer respect mag ook welquote:
Bommel wel, Vogel niet. Zet dan Romario erin.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:52 schreef Spideyman het volgende:
Van Raaij stond toch ook in de banner van afgelopen seizoen? Ik vind het prima om Bommel en Vogel te eren met een plaatsje in de banner![]()
quote:Held van Bommel en Robben in ESM elftal van het jaar
20/6/2005 11:30
Mark van Bommel en Arjen Robben zien hun goede spel van het afgelopen jaar beloond met een uitverkiezing in het ESM elftal van het seizoen 2004/05. Barcelona en Chelsea zijn hofleveranciers.
Dat de Spaanse en Engelse kampioen de meeste spelers leveren voor het elftal van het jaar, was verwacht. Beide clubs maakten afgelopen seizoen de meeste indruk, ook al lukte het de clubs niet om buiten eigen land een prijs te pakken.
Barcelona en Chelsea zien ieder vier spelers terug in het elftal. De azulgranas zijn vertegenwoordigd door Carles Puyol, Deco, Ronaldinho en Samuel Eto'o, The Blues door Petr Cech, John Terry, Frank Lampard en Arjen Robben.
John Terry was de speler die het afgelopen seizoen het vaakst terug te vinden was in het elftal van de maand. Liefst zeven keer maakte de aanvoerder van Chelsea deel uit van deze formatie.
ziet er erg mooi uitquote:Op maandag 20 juni 2005 11:16 schreef pascalheister het volgende:
zo nieuwe banner wat vinden we ervan
[afbeelding]
heb een beetje de belangrijke steunpalen van het seizoen genomen, of ze nu weg gaan of niet.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Mooi maar met Park? Die is vanmiddag weg! En Vogel?
Welke spelers heb ik amper gezien? Spreek voor jezelf.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen spelers die ze amper gezien hebben goede voetballers noemen,ondanks dat hij het wel is.
Jouw icoontje moet ook kleiner.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:35 schreef rubbereend het volgende:
leuk idee DD, ben zelf ooit begonnen met een lijst te maken van alle PSVFokkers maar nooit echt afgemaakt.
En dan zet jij mij er niet eens bij....quote:Op maandag 20 juni 2005 16:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Misschien leuk voor in de OP?
Fokkers met een Roodwit PSV-hart.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Maar dan allemaal net zo groot (indien gewenst wil ik dat wel maken) en met username...
bij die link zie je ook nixquote:Op maandag 20 juni 2005 16:38 schreef cultheld het volgende:
http://img183.exs.cx/img183/8238/msndisplay2ek.jpg In de browser doet ie het gewoon.
Wel als je 'm in de browser kopieert.quote:
En je denkt dat we die moeite gaan doen?quote:Op maandag 20 juni 2005 16:43 schreef cultheld het volgende:
Wel als je 'm in de browser kopieert.
4,5 miljoen pond is zo'n dikke 7 miljoen euro. Te weinig als je het mij vraagt.quote:PSV have yet to accept United's offer for him but are expected to come to an agreement at around #4.5million this week.
Ik ben dan wellicht minder actief, ik heb zeker een PSV-hart. Ik meld me dus bij dezequote:Op maandag 20 juni 2005 16:37 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jouw icoontje moet ook kleiner.
Geïnteresseerden die ook opgenomen willen worden kunnen zich hier melden. Users met defecte (cultheld) of ontbrekende (DIJK) ook en er iets aan doen...
inderdaadquote:Op maandag 20 juni 2005 17:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Leuk idee, username erbij is ook wel een goed plan.
Het Officiële PSV-Topic #97- Wie komen er allemaal?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
inderdaad
Goed idee Dylan Dog.
Over OP's gesproken:
Pascal jij was toch bezig met een nieuwe OP-Banner of niet ?
quote:Op maandag 20 juni 2005 19:31 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Het Officiële PSV-Topic #97- Wie komen er allemaal?
Opletten Bossie!
Mooiquote:Op maandag 20 juni 2005 16:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Maar dan allemaal net zo groot (indien gewenst wil ik dat wel maken) en met username...
ik mis nog nilishakbalquote:Op maandag 20 juni 2005 16:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik ookquote:
Succes supportersquote:Op maandag 20 juni 2005 20:47 schreef ASSpirine het volgende:
de psv'ers schieten als paddesteoelen uit de grond
Zeker geen slecht plan. Of het haalbaar is, is twee, maar het proberen kan natuurljk geen kwaad.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:30 schreef rubbereend het volgende:
zal ik eens iets raars in de groep gooien; zouden we niet bij Arsenal kunnen proberen Quincy Owusu-Abeyie te huren
Heb je hem ook weerquote:
Of Arjen Robben van Chelsea.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:30 schreef rubbereend het volgende:
zal ik eens iets raars in de groep gooien; zouden we niet bij Arsenal kunnen proberen Quincy Owusu-Abeyie te huren
Zat ik ook al aan te denken maar ik denk niet dat ze dan het bod van 7 miljoen euro van Man U hadden kunnen weigeren.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou zijn er volgens Westerhof "comnplicaties" met de transfer van Park, iets met speciale voorwaarden oid, zal je zien dat hij toch een clausule of iets heeft waardoor hij goedkoop weg mag.
weigeren kan altijd, nu moet je gaan onderhandelen en er een miljoentje bijlullenquote:Op maandag 20 juni 2005 22:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken maar ik denk niet dat ze dan het bod van 7 miljoen euro van Man U hadden kunnen weigeren.
Ik denk dat ze op een miljoentje of 9 uit zullen komenquote:Op maandag 20 juni 2005 22:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weigeren kan altijd, nu moet je gaan onderhandelen en er een miljoentje bijlullen
Dat denk en hoop ik ookquote:Op maandag 20 juni 2005 22:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op een miljoentje of 9 uit zullen komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |