Het Officiële PSV-Topic #97- Wie komen er allemaal?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
inderdaad
Goed idee Dylan Dog.
Over OP's gesproken:
Pascal jij was toch bezig met een nieuwe OP-Banner of niet ?
quote:Op maandag 20 juni 2005 19:31 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Het Officiële PSV-Topic #97- Wie komen er allemaal?
Opletten Bossie!
Mooiquote:Op maandag 20 juni 2005 16:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Misschien leuk voor in de OP?
Fokkers met een Roodwit PSV-hart.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Maar dan allemaal net zo groot (indien gewenst wil ik dat wel maken) en met username...
ik mis nog nilishakbalquote:Op maandag 20 juni 2005 16:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Misschien leuk voor in de OP?
Fokkers met een Roodwit PSV-hart.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Maar dan allemaal net zo groot (indien gewenst wil ik dat wel maken) en met username...
Ik ookquote:
Succes supportersquote:Op maandag 20 juni 2005 20:47 schreef ASSpirine het volgende:
de psv'ers schieten als paddesteoelen uit de grond
Zeker geen slecht plan. Of het haalbaar is, is twee, maar het proberen kan natuurljk geen kwaad.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:30 schreef rubbereend het volgende:
zal ik eens iets raars in de groep gooien; zouden we niet bij Arsenal kunnen proberen Quincy Owusu-Abeyie te huren
Heb je hem ook weerquote:
Of Arjen Robben van Chelsea.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:30 schreef rubbereend het volgende:
zal ik eens iets raars in de groep gooien; zouden we niet bij Arsenal kunnen proberen Quincy Owusu-Abeyie te huren
Zat ik ook al aan te denken maar ik denk niet dat ze dan het bod van 7 miljoen euro van Man U hadden kunnen weigeren.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou zijn er volgens Westerhof "comnplicaties" met de transfer van Park, iets met speciale voorwaarden oid, zal je zien dat hij toch een clausule of iets heeft waardoor hij goedkoop weg mag.
weigeren kan altijd, nu moet je gaan onderhandelen en er een miljoentje bijlullenquote:Op maandag 20 juni 2005 22:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken maar ik denk niet dat ze dan het bod van 7 miljoen euro van Man U hadden kunnen weigeren.
Ik denk dat ze op een miljoentje of 9 uit zullen komenquote:Op maandag 20 juni 2005 22:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weigeren kan altijd, nu moet je gaan onderhandelen en er een miljoentje bijlullen
Dat denk en hoop ik ookquote:Op maandag 20 juni 2005 22:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op een miljoentje of 9 uit zullen komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |