abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juni 2005 @ 14:22:49 #101
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28017214
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 14:20 schreef PyTh het volgende:

[..]

Als Simons nu nog naar Olympiakos vertrekt is het puur aan PSV zelf te wijten.
Maar ik denk dat de clubs er dit weekend nog uitkomen.
Waarom is dat aan PSV te wijten? Omdat ze niet meteen zeiden: "Hier Brugge, jullie wilden 5 miljoen en hier heb je ze"?

Het is een spel, en midden in het spel vertrekt de trainer die aangeeft zijn aanvoerder mee te willen nemen, waarop Brugge (wellicht) denkt: "Hoplakee, we gooien er een miljoentje bij of houden onze poot stijf: als ie niet naar PSV gaat, dan wel naar Griekenland".
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 17 juni 2005 @ 14:29:34 #102
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28017440
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 14:22 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Waarom is dat aan PSV te wijten? Omdat ze niet meteen zeiden: "Hier Brugge, jullie wilden 5 miljoen en hier heb je ze"?

Het is een spel, en midden in het spel vertrekt de trainer die aangeeft zijn aanvoerder mee te willen nemen, waarop Brugge (wellicht) denkt: "Hoplakee, we gooien er een miljoentje bij of houden onze poot stijf: als ie niet naar PSV gaat, dan wel naar Griekenland".
Ik vind het wel aan PSV te wijten als hij niet komt.
Er wordt nu al bijna een week onderhandeld en de partijen zijn er nog steeds niet uit.

Natuurlijk moet PSV niet zonder slag of stoot 5 miljoen op tafel leggen maar wel gewoon wat water bij de wijn willen doen.
Want ik weet niet waar PSV dan een gelijkwaardige vervanger voor Vogel op de kop denkt te tikken voor 4 miljoen.

En verder denk ik niet dat Brugge midden in de onderhandelingen met PSV er nog een miljoen bovenop legt aangezien ze al een prijs genoemd hebben die ze voor Simons willen hebben.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_28017567
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 08:58 schreef PyTh het volgende:

[..]

Je laat je zelf wel weer kennen Cult.
JIj kent Simons klaarblijkelijk niet want anders zou je niet zo'n domme uitspraak doen.

Simons is een verbeterde versie van Vogel met een bak aan ervaring, hij is niet voor niks aanvoerder van de Nationale ploeg en Club Brugge.
Ja aanvoerder van België: Dat zegt heel wat..
Zabaleta slechter dan Simons noemen is gewoon dom. Simons heeft ervaring ja, maar dat heeft Galasek ook en die is ook aanvoerder van de nationale ploeg: Moeten we die dan ook maar halen? Simons heeft geen techniek en is eigenlijk in geen enkel opzicht beter dan Ooijer.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 14:36:28 #104
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28017654
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 14:33 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ja aanvoerder van België: Dat zegt heel wat..
Zabaleta slechter dan Simons noemen is gewoon dom. Simons heeft ervaring ja, maar dat heeft Galasek ook en die is ook aanvoerder van de nationale ploeg: Moeten we die dan ook maar halen? Simons heeft geen techniek en is eigenlijk in geen enkel opzicht beter dan Ooijer.
Ooijer mist de handelingssnelheid voor een middenvelder. Simons is een speler voor de as en m.i. niet te vergelijken met Ooijer. Je gaat Robben toch ook niet met Bogelund vergelijken? Dus Zabaleta en Simons vergelijken is ook BS
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 17 juni 2005 @ 14:38:23 #105
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28017728
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 14:29 schreef PyTh het volgende:

[..]
En verder denk ik niet dat Brugge midden in de onderhandelingen met PSV er nog een miljoen bovenop legt aangezien ze al een prijs genoemd hebben die ze voor Simons willen hebben.
Brugge hoeft geen water bij de wijn te doen als ze willen gokken. Olympiakos betaalt toch wel minstens het bedrag dat PSV betaalt.
Wat een vrouw!
spits!
pi_28017779
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 14:36 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ooijer mist de handelingssnelheid voor een middenvelder. Simons is een speler voor de as en m.i. niet te vergelijken met Ooijer. Je gaat Robben toch ook niet met Bogelund vergelijken? Dus Zabaleta en Simons vergelijken is ook BS
Robben met Bogelund vergelijken is heel iets anders dan Ooijer met Vogel vergelijken. Ooijer kan alles wat Vogel kan. Met Cocu en Väyrynen voor hem rendeert Ooijer optimaal op het middenveld. Zabaleta kan zowel rechtshalf als rechtsback spelen en is qua uitstraling, techniek en spelinzicht stukken meer getalenteerd dan houthakker Simons.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28017985
Ooijer zou ook wel kunnen op het middenveld.
Maar toch zie ik daar liever Simons
  vrijdag 17 juni 2005 @ 14:46:01 #108
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28017988
Zabaleta speelt dus op de flank, Simons in de as. Ooijer op het midenveld zou ik persoonlijk een ramp vinden: daar mist ie snelheid, inzicht en vooral handelingssnelheid voor. Ooijer moet achterin centraal een verdediger tegenhouden en als ie back is mee opkomen en 'hoeken'. Voetballend is het een beperkte speler. Zabaleta ken ik niet, behalve van de goal van afgelopen week.
Wat een vrouw!
spits!
pi_28018014
Mjah, Nederland en België liggen gewoon naast elkaar, dit kan ook heel veel schelen
als het een echte familiemens is en heel graag met zijn ouders omgaat, dan kan dit al een doorslaggevende rol betekenen

maar we zullen wel zien
Maar als iemand een buitenlands avontuur wil dan is het natuurlijk Griekenland dat meer aanspreekt dan Nederland
pi_28018323
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 14:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Zabaleta speelt dus op de flank, Simons in de as. Ooijer op het midenveld zou ik persoonlijk een ramp vinden: daar mist ie snelheid, inzicht en vooral handelingssnelheid voor. Ooijer moet achterin centraal een verdediger tegenhouden en als ie back is mee opkomen en 'hoeken'. Voetballend is het een beperkte speler. Zabaleta ken ik niet, behalve van de goal van afgelopen week.
Wat een gelul zeg. Vogel had wel snelheid? Ooijer verspeelt ook bijna nooit een bal en heeft een uitstekende passing. Daarnaast staat hij defensief z'n mannetje en is hij fysiek gelijkwaardig aan Simons.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 14:59:40 #111
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28018452
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 14:55 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat een gelul zeg. Vogel had wel snelheid? Ooijer verspeelt ook bijna nooit een bal en heeft een uitstekende passing. Daarnaast staat hij defensief z'n mannetje en is hij fysiek gelijkwaardig aan Simons.
Vogel had geen snelheid en daarom was het ook niet ideaal. Vogel had wel handelingssnelheid en positioneel zeer sterk. Kun jij gelul vinden, maar Ooijer op het middenveld vind ik voor ene club als PSV een zwaktebod. Wat ik van Simons gezien heb, is in ieder geval voor die positie veel en veel beter dan oijer.
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 17 juni 2005 @ 15:15:54 #112
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28018948
Culty, je doet hier altijd geweldig voorkomen zo'n verstand van zaken te hebben die vaak gebasseerd is op lucht of CM.
Ooijer is goed voor de verdediging maar voor het middenveld van PSV komt hij schromelijk tekort wil je de lijn van vorig jaar doortrekken.

Simons past een stuk beter bij PSV aan de linkerkant van het middenveld dan dat Ooijer dat zou doen die normaal op rechts speelt

Verder weet ik niet of jij je Brugge - ajax nog kan herinneren van 1,5 jaar terug?
Daar vond ik Simons een van de meest opvallende spelers van Brugge in positief opzicht.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 15:19:16 #113
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28019076
Cultheld had het wel in Simons zien zitten als ie Simonso had geheten waarschijnlijk...
Wat een vrouw!
spits!
pi_28019126
Gebaseerd op CM Wanneer heb ik De la Cuesta, Todorov en Oskarsson aanbevolen dan? Qvist is gewoon een keer Deens talent van het jaar geweest als je daar op doelt. Simons zal opzichtig falen bij PSV. Goed genoeg voor een club als Feyenoord, maar teveel houthakker voor PSV.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 15:23:26 #115
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28019222
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 15:20 schreef cultheld het volgende:
Simons zal opzichtig falen bij PSV. Goed genoeg voor een club als Feyenoord, maar teveel houthakker voor PSV.
Hier kom ik nog bij je op terug.
Kratje bier erop dat hij bij PSV zal slagen indien hij komt?

Hoe vaak en waar heb je Simons eigenlijk zien spelen?
pi_28019292
Kijk, wie gaat er dan bepalen of hij slaagt of niet?
pi_28019297
Ik heb hem in de CL zien spelen, maar ik kijk ook altijd naar Belgische sportprogramma's en wat ik van hem zag in de samenvattingen was af en toe leuk en aardig, maar hij zoekt vooral naar de simpelste oplossing, wat niet persé de beste oplossing is. Weinig creativiteit dus: Een domme schopper, die hard kan werken.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 15:28:20 #118
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_28019401
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 15:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Cultheld had het wel in Simons zien zitten als ie Simonso had geheten waarschijnlijk...
hehe
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 17 juni 2005 @ 15:34:46 #119
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28019642
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 15:25 schreef cultheld het volgende:
Ik heb hem in de CL zien spelen, maar ik kijk ook altijd naar Belgische sportprogramma's en wat ik van hem zag in de samenvattingen was af en toe leuk en aardig, maar hij zoekt vooral naar de simpelste oplossing, wat niet persé de beste oplossing is. Weinig creativiteit dus: Een domme schopper, die hard kan werken.
Je geeft geen antwoord op mijn eerste vraag.
Kratje bier erop zetten dat hij wel bij PSV slaagt indien hij komt?
pi_28019763
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 15:34 schreef PyTh het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord op mijn eerste vraag.
Kratje bier erop zetten dat hij wel bij PSV slaagt indien hij komt?
Deal.
pi_28019880
PSV!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 17 juni 2005 @ 15:42:14 #122
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_28019935
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 15:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Precies, of zijn nationaliteit een land aan de overzijde van de plas had aangegeven....
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_28020155
Ik zie wel liever Simons naar PSV komen dan zo'n onbekende Zuid-Amerikaan.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 16:23:31 #124
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28021345
Voor DylanDog:
quote:
Simons "Olympiakos is geen optie"

Het blijft windstil rond PSV en Timmy Simons(28). De club uit Eindhoven concentreert zich op de transfer van de Koreaan Park naar Manchester United. Als die deal rond komt, levert dat PSV extra budget op dat dan wellicht kan dienen om een hoger bod op Simons uit te brengen. Ook Olympiakos zou (Via Sollied) iets zien in Simons. "Voor ons is dat geen optie, want wij hoorden niks van die club" zegt manager Guy Bonny. "Dit zijn speculaties. Er zijn andere clubs - die ik niet bij naam noem - die gepolst hebben maar daarmee hebben we niet onderhandeld. PSV is de enige club waarin Timmy zelf geïnteresseerd is. Het heeft dus geen enkel nut om andere clubs aan het lijntje te houden!"
Bron : Het laatste nieuws
pi_28021407
mooi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')