Ik kon niks vinden in het AD (online dan, maar die site is ook een drama omdat je niet gelijk all berichten kan zien) over een overgang van Kalou.
Ik kwam wel dit artikel tegen:
quote:
Chelsea laat Kezman niet gaan
Chelsea houdt Mateja Kezman voorlopig aan zijn contract. De aanvaller mag weliswaar vertrekken uit Londen, maar moet wel ongeveer 5 miljoen euro opleveren.
....
Zelf weet Kezman ook niet waar hij volgend seizoen zal spelen. ,,Er hebben zich veel clubs voor me gemeld, maar op dit moment is het nog zo dat ik gewoon werknemer van Chelsea ben.
....
Eerder liet Kezman weten graag te willen vertrekken bij Chelsea. Het gebrek aan speelminuten, een vertrouwensbreuk met manager José Mourinho en het leven in Engeland zijn voor hem de belangrijkste argumenten voor een vroegtijdig afscheid.
Behalve Benfica hebben onder anderen Sevilla, Birmingham City en PSV direct of indirect interesse getoond in de voormalig PSV'er.
Ik heb geen idee wat PSV met Kezman moet. In NL is zeker niet slecht maar in CL-duels (voor PSV en Chelsea) is hij toch te vaak door de mand gevallen.
Ik zie hem ook niet terugkeren naar Nederland. Benfica is zo goed als blut dus die kunnen hem niet betalen. Birmingham is Engeland en hij vind Londen al niks, laat staan Birmingham. Sevilla lijkt me de beste optie voor hem.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”